Škoda Fabia RS končí, zabila ji absence manuální převodovky

 | 20 příspěvků | 10.9.2013 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený fero

Zdravim,. ono je problem a.. | 10.9.2013 18:22reagovat
avatar

Zdravim,. ono je problem aj v zhlade toho auta, robyt tuning a sportovu verziu z tohoto auta , mi prislo uplne nezmyselne. Iste ziadny pubertak iste nikdy netuzil po tejto RS , tejto generacii, mozno nejaky co ma iba zly vkus...

Nepřihlášený Embed

Velmi přesně. Škodu Fabia.. | 10.9.2013 18:22reagovat
avatar

Velmi přesně. Škodu Fabia RS bych koupil, ale ne tuhle. Když se tam prskne 1,4 TSI s výkonem kolem 150 koní, uberou kila, dá manuál a ubde to stát 399t, jdu pro ni. Tohle je o ničem, ještě ten složitý motor...

Nepřihlášený WVW

Nakonec to auto jako RS an.. | 10.9.2013 18:25reagovat
avatar

Nakonec to auto jako RS ani nevpádá špatně, ale motor je s otazníky a automat na nic. Rozhodně jako povinnost. Špatná analýza, jsem taky pro jednoduché a levné RS, to se bude prodávat.

karelpipa

Auto urcite nevypada v RS.. | 10.9.2013 20:19reagovat
avatar

Auto urcite nevypada v RS verzi vylozene hnusně.

Jen mít asi tak 900 -1 000 Kg, 1,6 až 2,0 motor BEZ TURBA a emisnich zpomalovacek reakci, a k tomu 5 - 6 rychlostni manual, tak by to bylo o necem jinym.

Nepřihlášený kebek

Není to tak dlouho co bylo.. | 10.9.2013 20:31reagovat
avatar

Není to tak dlouho co bylo v akci Polo GTI za 410t kč!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený olda

Reakce na: Není to tak dlouho co bylo.. | 10.9.2013 20:36reagovat
avatar

Tak, tak. Polo ten samý problém. No a co si budeme nalhávat. Clio RS také nebude s A/T nikdo kupovat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený TDi

Je to hlavně o vzhledu. Ta.. | 10.9.2013 21:45reagovat
avatar

Je to hlavně o vzhledu. Tahle hrůza má být RS? Sorry, ale to si představuju jinak. Tohle je uhlák pro starý dědky a báby z vesnice. Za tímhle vidím vozejk na kouli a kufr plnej vajíček.

Nepřihlášený Ernie

Nie je pravdou, ze 1,4 TSI.. | 11.9.2013 00:25reagovat
avatar

Nie je pravdou, ze 1,4 TSI si vyziadala kvoli priestorovym pomerom automat DSG.

Nepřihlášený Snowman000

Neviem, tento priestorovy.. | 11.9.2013 08:01reagovat
avatar

Neviem, tento priestorovy argument som im nikdy nejak moc nezral...

7st. Automat tam zmestia, ale 6st. Manual nie?

A Polo GT s 1,4kou sice bez kompresoru ten manual ma? Alebo taky 2,0 dehet v A1/Ibize, kt. Je iba s manualom?!

Vzdy mi to prisla tvrdohlavost koncernu vsade za kazdu cenu tlacit to DSG...vid. Porsche...

Nepřihlášený Peter75

Msylim ze toto male RS-ko.. | 11.9.2013 12:46reagovat
avatar

Msylim ze toto male RS-ko zabil design Fabie. Je to take skaerde male kaca a k RS sa hodi trosku dynamickejsi design a nie takato barborka. Octavia v RS bola rozhodne presnejsia trefa..

Nepřihlášený Ondra S.

Ukončení prodeje fábie RS.. | 15.9.2013 15:50reagovat
avatar

Ukončení prodeje fábie RS je opět chyba, protože malé sportovněji laděné auto typu fábie má na trhu rozhodně své místo. Turbomotor by mi nevadil, ale vadil by automat a zbytečně vyšší cena.

Každopádně dávat do sportovně laděného auta automatickou převodovku nelze chápat jinak, než jako vrchol zmrdství! To jsem tvrdil už když Fabia RS vyjela jako novinka a taky došlo na moje slova.

Když si už koupím sportovně laděné malé auto, tak přece budu chtít jezdit svižně a aktivně a tudíž si také budu chtít logicky řadit sám! Pokud tohle ti debilové ve škodovce nechápou, tak se nelze divit, že to nedopadne s fábií RS dobře.

Automat je prostě pro podprůměrné řidiče, kteří neumí pořádně jezdit, neví kdy řadit, zapomínají kvalty a nemají cit a tak chtějí, aby to za ně dělalo auto samo, ale to má algoritmy jen na plynulý defenzivní režim a to není sportovní jízda a nikdy nebude, dokud ten automat nebudu přímo řídit myšlenkou a já mu řeknu, kdy má přeřadit, kdy podřadit a jak ostře a rychle má zabrat měnič jako kdybych ovládal klasickou spojku. Takhle se ale zatím nedá ovládat žádný automat, takže manuál je pak jedinou rozumnou variantou a je i levnější.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuba

Reakce na: Ukončení prodeje fábie RS.. | 16.9.2013 20:42reagovat
avatar

Vrchol zmrdství je tvůj příspěvek.Jde vidět, že jsi nikdy moderním automatem nejezdil. A dnes značky jako Audi, BMW nebo USA značky nic jiného neprodávají než super automaty se sekvenčním řazením.Honit na podlaze 6ti stupň. klacek je pro nevyzrálé chlapce a nepatří to dnes už ani do závodních aut ani do top aut jako Ferrari nebo Porsche atd.Jen u této malé třídy vozů to není do dnes tolik rozšířené.Neznalci vozů, jako jsi ty to neustále pomlouvají, že je automat špatný.Automaty jsou budoucnosst moderních vozů.

Problém Fabie je naprosto jinde.Je to její otřesný vzhled snažící se trapně evokovat Mini.Další problém je Image značky která není na to, aby za hranicemi někomu přinesla to, že máš něco TOP a super.Další věc je otřesná cena a podvozek. Každý rozumný člověk zajde pro Clio RS nebo Fiesta ST nebo Mini.Přitom jezdí škodovka závodyx S2000 a mohli toho využít, jako málo kdo.Bohužel.Ale oči kupují a automatem to určitě není!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuba

Reakce na: Ukončení prodeje fábie RS.. | 16.9.2013 20:56reagovat
avatar

A asi seš superhrdina, když dokážeš řadit rychleji klackem než moderní dvouspojkový automat.A myšlenky kdy přeřadit můžeš mít i u automatu.Říká se tomu sekvenční řazení místo trapného manuálu a zdlouhavého "háčka".A automaty dnes umí podle reakce sešlápnutí plynu podřazovat.Ale to třeba jednou zažiješ.Musíš hodně pracovat a nevolik komunisty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sid

Reakce na: Tak, tak. Polo ten samý pr.. | 16.9.2013 20:59reagovat
avatar

No ty určitě ne.Inteligentní a moderně uvažující lidé ano.

Nepřihlášený Mirus

Reakce na: Vrchol zmrdství je tvůj přís.. | 16.9.2013 21:10reagovat
avatar

Moderni automat urcite ano v autech typu 458 Italia apod., male ostre hatchbacky typu Mini, Clio ale treba i Mazda 3 MPS, Megane RS jsem ROZHODNE pro klasickej MANUAL, protoze jsou to ridicska auta a brnkani o padla nema u techto aut zadnou pridanou hodnotu pokud jde o zabavu za volantem.

Nepřihlášený Ondra S.

Reakce na: Vrchol zmrdství je tvůj přís.. | 17.9.2013 11:12reagovat
avatar

Automat je v malém sportovně laděném autě pro spíše zábavu omyl a natom trvám! Pádla jsou pěkná, ale copak lze převodovku přepnout, že bude vždy čekat až na pokyn pádel a neudělá nic sama? Potom je to taky o zvyku. Když jedu sportovně, tak nemám náladu se plynem hádat s automatem o řazení, ale potřebuji, aby vždy ihned poslechl řidičův pokyn a bez prodlení a vazby na plynový pedál a nato algoritmus udělat nelze!

Nevím jak někdo jiný, ale při svižné jízdě řadím s manuálem opravdu rychle, pod plynem, který jen uberu skoro trhnutím řadičkou i když vím, že bych neměl kvůli synchronům a otáčky stahuji spojkou, takže žádné pomalé řazení a ani turbotlak mi nestačí padnout. Automat by to rychleji nestihnul.

Nemožnost výběru manuální převodovky do některých aut hlavně k vrcholným motorizacím pokládám taky za vrchol zmrdství. Každý má mít možnost svobodné volby si vybrat, co jemu vyhovuje a ani automobilka nemá právo někoho nutit do automatu, když ho prostě nechce, to je neoddyskutovatelné a mělo by se to respektovat!

Nepřihlášený Ondra S.

Reakce na: A asi seš superhrdina, kdy.. | 17.9.2013 11:32reagovat
avatar

Kuba je neuvěřitelný blbec, který o sportovní jízdě nemá páru a místo aby řídil, a rychle řešil situace při sportovní jízdě si bude plynem telefonovat s převodovkou! To bych už mezitím vyletěl ze zatáčky, než bych se s ní domluvil!

Samozřejmně, běžně se takto nejezdí, ale chci tím říct, že automat skutečnou sportovní jízdu na limitech neumožňuje, nebo spíš ten, co si koupíte v autě ji nebude mít v algoritmech. Samozřejmně vím, že se dá převodovka učit, ale stejně nemá šanci poznat, jestli chci po puštění plynu i při běžném stylu jízdy podřazovat a brzdit motorem, nebo doklouzávat setrvačností na nejvyšší kvalt kam to půjde, nebo vyřadit a jet setrvačností a čekat dokud nesešlápnu plyn, protože je to pokaždé jinak. Převodovka prostě neví co chci, takže to může odhadovat, což ji u mě jde většinou hodně blbě a mě to časem taky rozčílí se furt hadat s tím krámem, který místo poslouchání dělá kraviny a občas i naschvály.

Zrovna v létě jsem jeden funkční starší automat z auta vykopnul a úspěšně předělal auto na manuál. Ovladatelnost auta se tím citelně zlepšila, včetně snížení spotřeby.

Nepřihlášený Digislav

tak veru automat to predra.. | 17.9.2013 12:17reagovat
avatar

tak veru automat to predrazil a nedava dostatocny sportovy feeling. DSG je v zasade dobra vec ale nie do sportoveho mini.. tiez mohli trochu popracovat na RS interieri ...

Nepřihlášený M.Z.

Ondra S. po tobě bych si.. | 17.9.2013 19:44reagovat
avatar

Ondra S. po tobě bych si chtěl koupit auto...

Nepřihlášený Biest

Toto auto som kupil. Co sa.. | 18.9.2013 22:53reagovat
avatar

Toto auto som kupil. Co sa tyka dizajnu, ten je dikutabilny. Klasicka fabia sa mi nejak extra nepaci ale RS vyzera naozaj na zivo omnoho lepsie (zelena farba, cierna strecha, cierne diky, black packet) reakcie okolia su na moje prekvapenie v 95% velmi pozitivne. dokonca vzbudzuje vacsi rozruch na ulici ako daky sportiak.

Toto auto som kupoval z dovodu, ze som potreboval relativne prakticke 5 dverove male rodinne auto pouzitelne kazdodenne. Zaroven som chcel auto sportovo ladene a s vykonom, ktore poskytne aj ako taku zabavu. keby som chcel hot hatch, pockam si na fiestu ST. auto je dost drahe, to je pravda.

ono ta fabia nie je zas tak zle a vo verzii RS az take skarede auto. nas narod ho ma vsak akosi zaskatulkovany.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama