Reklama

Škoda vrátí do nabídky pohon pro šetřílky, který Češi milují. Měla by s ním bodovat

 | 56 příspěvků | 13.6.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Blábol. | 13.6.2018 13:58reagovat
avatar

Blábol.

Nepřihlášený

To je konec | 13.6.2018 14:15reagovat
avatar

To je konec

Nepřihlášený Arni

Keby sa neinvestovali mili.. | 13.6.2018 14:20reagovat
avatar

Keby sa neinvestovali miliony eur do nabijacich stanic pre elektroauta ale do čerpacich stanic na plyn,tak infraštruktura CNG stanic by bola oveľa hustejšia a s ňou by porastol aj zaujem o plyňaky.Vyššie naklady vložene do "plynu" sa vratia oveľa rychlejšie ako tisice eur naviac vloženych do hybridov.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený a

Reakce na: Keby sa neinvestovali mili.. | 13.6.2018 14:34reagovat
avatar

Pro pořádek: dobíjecí stanice + elektroauta nemají s hybridy nic společného. Hybrid žádné elektrické přípojky nepotřebuje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milanius

pěknej žvást :-D ale je.. | 13.6.2018 14:38reagovat
avatar

pěknej žvást :-D

ale je pravdou, že ti šašci z VW do malého auta nic lepšího nenacpou :-(

tu jejich 1.0TSI CNG 70kW do fóbie ???

700kg auto 1000 kg ocelová nádrž a dojezd?? - za nejbližší roh

ekosr*** by VW a ještě budou chtít dotace

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Arni

Reakce na: Pro pořádek: dobíjecí stan.. | 13.6.2018 14:38reagovat
avatar

phev

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený a

Reakce na: phev | 13.6.2018 14:48reagovat
avatar

PHEV není hybrid, ale plug-in hybrid.

Nepřihlášený Kamil

Tak tímto článkem jsem uko.. | 13.6.2018 15:14reagovat
avatar

Tak tímto článkem jsem ukončil sledování autoforum.cz

To byl článek naprosto o ......

Za prvé čeština pisateli nic neříká. Mnoho chyb - to snad není ani možné na "novináře".

Nepřihlášený gramoradio

Bohužel, plynová renesance.. | 13.6.2018 15:32reagovat
avatar

Bohužel, plynová renesance se konat nebude. Tu dobu už automobilka prošvihla, a navíc ČR je specifický trh.

Nepřihlášený Kiksfix

Konečně LPG, prodeje budo.. | 13.6.2018 16:03reagovat
avatar

Konečně LPG, prodeje budou trhat rekordy. Jen béelbé platí za palivo 2x víc, když může platit 2x míň a ještě šetřit motor.

Nepřihlášený Buřt

Reakce na: pěknej žvást :-D ale je.. | 13.6.2018 17:04reagovat
avatar

Většího blbecka jako jste vy se dá jen těžko potkat!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Říšský protektor má rád pl.. | 13.6.2018 17:36reagovat
avatar

Říšský protektor má rád plyňáky, tak škoda bude dělat plyňáky..... síla.

Nepřihlášený ZBYNĚK

Nádrž by měla být nejspíš.. | 13.6.2018 18:28reagovat
avatar

Nádrž by měla být nejspíš o 70 kg lehčí!!!!. Májí být z kompozitu a vážit kolem 30 kg, nýnějí nádrže váží přes 100 kg, tak lehčí o 7 kg by žádná sláva nebyla:-).

Nepřihlášený nikdo

Jéé to bude draháá pokuta.. | 13.6.2018 18:32reagovat
avatar

Jéé to bude draháá pokuta za Dieselgate pro VW i v Evropě. Jedna miliarda Euro. No tak v Bolehlavi musí ušetřit nějaký ten gram CO2 a pár Euro k tomu.

spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/vw-dieselaffaere- volkswagen-muss-eine-milliarde-bussgeld-zahlen-a-1212807.htm l

Nepřihlášený Zbyněk

Reakce na: pěknej žvást :-D ale je.. | 13.6.2018 18:33reagovat
avatar

Nepřihlášený Milanius: dojezd automobilu na plyn je mnohem lepší než dojezd u elektroaut. Navíc čerpací stanice rostou jak houby po deští, i když nyní boom asi už přestal. Ale v každém okrese jsou 2-3 stanice. Navíc pokud se zruší hybrid, bude se moct zvýšit kompresní poměr na plynu a tím se ještě sníží spotřeba a zvýší dojezd.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zub10

Průšvih jsou nový přímovst.. | 13.6.2018 18:46reagovat
avatar

Průšvih jsou nový přímovstřiky, který nejdou přestavět.

LPG je super - spotřeba 12l u autobusu Renault Espace je levnější než kamna,

motor má 326t, 80t na plyn kat i turbo v pohodě, olej při výměně jak nový.

Nepřihlášený Damfi

Tak škodovka bude i tak po.. | 13.6.2018 19:04reagovat
avatar

Tak škodovka bude i tak porad drahá....viz cng octavia

Nepřihlášený studnik

LPG je super mam Octavia 2.. | 13.6.2018 19:08reagovat
avatar

LPG je super mam Octavia 2 MPI LPG a mam natoceno na plyn cca 112 000km a investice do servisu plynove nastavby byla za tu dobu 3x filtr za 350kc s prací (interval 20 000km) a vstřiky na plyn mají životnost 100 000km a stojí cca 3500kc takze není co řešit (na benzin jsem jezdil za cca 8-9 litru kombo a na lpg za cca 10-11litru)

Nepřihlášený

VW koncern je katastrofa p.. | 13.6.2018 21:53reagovat
avatar

VW koncern je katastrofa pro celý svět. A ten kdo škodí všem, by měl být za své činy po zásluze potrestán.

Která jiná automobilka vyrábí drahá, poruchová a škodlivá auta?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kašpar

Nevím proč se tak přikloni.. | 13.6.2018 21:53reagovat
avatar

Nevím proč se tak přiklonili k CNG,vždyť LPG je na každém rohu.A to ne jen u nás!Jezdím pravidelně po německu a itálii,žádné hlavní tahy a LPG mají v každém zapadlém městě.

500 Km za 530 Kč,jednou ročně filtr za 350,najeto 168000 bez závad,chce to jen tankovat kvalitní plyn.

Tak proč bych měnil za CNG s nádrží těžkou jako kráva a dojezdem sotva 300,protože ty naše plničky tam víc nenatlačej??Bylo by to super mít Octavku i na LPG,ale nevěřím tomu,koncern jede CNG a basta,smůla no..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kašpar

Reakce na: VW koncern je katastrofa p.. | 13.6.2018 21:57reagovat
avatar

Alfa Romeo,DS alias Citroen,mám pokračovat?

Nepřihlášený

Reakce na: Keby sa neinvestovali mili.. | 13.6.2018 23:32reagovat
avatar

Meleš Blbosti 1) LPG je mnohem levnější na pořízení než CNG a na Českém trhu je mnohem déle Je také více rozšířený Znam lidi co už mají 6_ te auto na LPG a CNG by nechtěli, přesto že by si doma mohli namontovat kompresorovou plničku na CNG 2) Znám několik lidí co by plyn do auta nikdy nedali Osobně nesnaším buzeraci na STK a s plynem se musí každý rok na kontroly a stejně to bouchá TOP 10 Výbuchy aut, které jazdi na LPG https://www.youtube.com/watch?v=7CIapKGoC-M Výbuch plynu na čerpací stanici CNG https://www.youtube.com/watch?v=fH8tDB_yvdw

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Meleš Blbosti 1) LPG je.. | 13.6.2018 23:35reagovat
avatar

http://www.cngplus.cz/vw-svolava-vybrane-cng-vozy-kvuli-vybu chum-korodovanych-tlakovych-lahvi.html

https://pardubice. idnes.cz/autu-na-plyn-vybuchla-pri-cerpani-nadrz-fcg-/pardub ice-zpravy.aspx?c=A160504_165237_pardubice-zpravy_alh

Nepřihlášený

Reakce na: Meleš Blbosti 1) LPG je.. | 13.6.2018 23:35reagovat
avatar

https://www.novinky.cz/krimi/419482-kamera-zachytila-vybuch- nadrze-na-plyn-pri-tankovani-na-svitavsku.html

Nepřihlášený

Reakce na: Pro pořádek: dobíjecí stan.. | 13.6.2018 23:42reagovat
avatar

Mezi elektromobily se celosvětově počítají i Pluh in Hybridy

Plug-in hybrid neboli "hybrid do zásuvky", případně PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle). Označují se tak hybridní auta, jejichž baterie mohou bít dobity prostě tak, že je připojíte k elektrickému zdroji. Jde tedy o mezistupeň mezi klasickými hybridy a elektromobily. Jedná se o "plné hybridy", které mohou být poháněny jak čistě baterií, tak čistě benzinovým motorem, případně kombinací obojího.

Výhodou takovýchto automobilů je skutečnost, že dokáží ujet např. až několik desítek kilometrů čistě na elektřinu, čímž např. ve městě výrazně snižují svou spotřebu a emise. V případě potřeby vysokých rychlostí na dlouhé vzdálenosti pak auto zapíná spalovací motor, který je optimalizovaný právě na takovéto využití, čímž se dále zvyšuje jeho účinnost.

Nepřihlášený Jarek

LPG bych bral, CNG se nevy.. | 13.6.2018 23:49reagovat
avatar

LPG bych bral, CNG se nevyplatí. O hodně vyšší pořizovací cena a čerpacích stanic u nás také moc není.

Nepřihlášený Hola

Cesi nemiluji plyn cesi by.. | 14.6.2018 04:20reagovat
avatar

Cesi nemiluji plyn cesi by spise uvitali levny benzin a naftu

Nepřihlášený jean 44

To zase bude výtvor. Předr.. | 14.6.2018 06:18reagovat
avatar

To zase bude výtvor. Předražený sráč jako všechno od koncernu. Určitě ne pro šetřílky, ale pro reklamou zpracované blby.

Nepřihlášený 3589556

Koukám diskuze jako vždy,.. | 14.6.2018 07:51reagovat
avatar

Koukám diskuze jako vždy, plná technicky negramotných "expertů"... :D

Nepřihlášený Milanius

Reakce na: Většího blbecka jako jste.. | 14.6.2018 07:52reagovat
avatar

žádám o úplný výčet LPG motorů od VW - (pro blbečky je to NULA)

úplný výčet CNG je to jediný a to 1.0TSI 70kW (1.4 se už nedělá a 1.5 ještě neni)

a mimochodem jak někdo už napsal pokud chceš jezdit na CNG v autě od VW tak se připrav na zkorodované nádrže pod tlakem 250 atmosfér s max dojezdem 400km

to už je lepší Opel

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milanius

Reakce na: Nepřihlášený Milanius: doj.. | 14.6.2018 08:11reagovat
avatar

mno jistě rostou :-), je jich 10x mín než LPG ale o to nejde. Jde o nutnost přemejšlet při vývoji auta. Pokud by mělo být auto na CNG je třeba někam schovat tlakové lahve (nacpat to místo palivové nádrže jednoduše nejde) a pak taky z čeho ta nádrž bude. VW vezmou auto co vyráběj po stovkách "něco někam namontujou" (samo, že za nejmenší možnou cenu) a místního pitomce použijou jako hlásnou troubu.

Za mne LPG, CNG, ethanol, baterky, spalování cikánů...je to jedno požadavek na auto je jednoduchý dojezd min 600km, doplnění do plného stavu do cca 10 minut a cena 1.5kč/km.

https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skod a/399-Octavia.html?fueltype=3&powerunit=2

https://www.spr itmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype= 4&powerunit=2

Nepřihlášený

mám multiplu v plinu, a táh.. | 14.6.2018 08:55reagovat
avatar

mám multiplu v plinu, a táhne jak nová

Nepřihlášený Pech.

Reakce na: žádám o úplný výčet LPG mo.. | 14.6.2018 09:26reagovat
avatar

1,4 - CNG se stále dělá. Stále dodáváme pro VW denně 450ks dmychadel pro motor 1,4CNG. a 1500 dmychadel pro běžné 1,4TSi. Bude to končit v rámci několika měsíců a přecházet na Evo, ale zatím se motory 1,4 Tsi dělají jak v provedení benzín, tak v provedení plyn.

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Nevím proč se tak přikloni.. | 14.6.2018 22:32reagovat
avatar

Evidentně nevíte o čem CNG je. Dojezd 300km ? Ale kde pak.... A jezdit 500km za 530 kč? To nezní špatně, avšak na CNG jezdím za 350kč ( plná nádrž) 450km. Lpg jsem měl a určitě ekonomicky lepší než benzín či nafta. Ale CNG je jinde.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lu82

Reakce na: Co může vyrobit škodovka j.. | 14.6.2018 23:40reagovat
avatar

Kolik těch šuntu jak říkáte u té krajnice prodáváte??

Ja moc teda ne a o plných servisech taky moc nevim.

Naopak si hodně servisu Škoda nabralo pod sebe servis např. Hyundai aby se uživili.

Dělám léta v automotive, tak vím o čem mluvím narozdíl od vás.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Keby sa neinvestovali mili.. | 15.6.2018 14:44reagovat
avatar

tak investuj :-) co ti brání?

Nepřihlášený

Reakce na: Kolik těch šuntu jak říkát.. | 15.6.2018 17:36reagovat
avatar

No a co takto návštěva očního lékaře, tam by třeba něco zjistili ale jen když tam se svým TSI dojedete.

Nepřihlášený bububu

Reakce na: Kolik těch šuntu jak říkát.. | 15.6.2018 17:39reagovat
avatar

Auta u krajnice opravdu neprodávám a už vůbec ne škodivky, tak hluboko nikdy neklesnu.

Nepřihlášený js

Reakce na: Evidentně nevíte o čem CNG.. | 5.7.2018 09:29reagovat
avatar

lpg vyjde levneji, prestavba 20t, spotreba ba+2l, navratnost si muze kazdy vypocitat. co se tyce nadrze zase vede lpg, do b8 passatu se vleze 72l nadrz, cca 700-800 km

Nepřihlášený

Diselgate se musí zaplati.. | 6.7.2018 02:02reagovat
avatar

Diselgate se musí zaplatit tak budou cpát lpg a cng do aut i s dieslem

LPG jsem měl škoda 12OL auto jezdlilo lépe než na benzin už od výroby stál za hov.o karburátor.

Úspora byla když jsem jezdil do 80km/h.

Nepřihlášený josephko

Mám dvojkovú Octaviu 1,6 p.. | 27.7.2018 08:52reagovat
avatar

Mám dvojkovú Octaviu 1,6 prerobenú na plyn - hneď po kúpe auta. A musím uznať, že to je dobrá kombinácia. Pokles výkonu moc necítiť, dá sa s tým obiehať aj v kopcoch. Nádrž mám 82 litrovú - reálne sa tam zmestí čosi cca 65 litrov, spotreba 8,5 až 9 litrov pri cene LPG cca 13-14 korún. Teraz už LPG zdražel, ale nie je to tak dávno, čo som na Morave tankoval za 10,90 a na Slovensku za 0,395 €.

Keby do LPG-kovej Octávky dali lepšiu zadnú nápravu (podobne ako sa dáva či dávala do CNG-kovej Octávky), tak by Octávka bola mimoriadne zaujímavým autom...

Nepřihlášený

Škodovka je drahá na koupi.. | 27.7.2018 12:48reagovat
avatar

Škodovka je drahá na koupi, na servis a na palivo také. Ze škodovek mě vyléčila octávia 1,4 tsi neustálé návštěvy servisů mě tak lezli na nervy a do peněženky že octávečka skončila v bazaru jako zánovní vůz po primářovi který s ní vlastně ani nejezdil.

Nepřihlášený Vence

CNG je se moc nevyplatí, p.. | 30.7.2018 14:42reagovat
avatar

CNG je se moc nevyplatí, provozovat auto na LPG je daleko výhodnější. A jede to stejně jako na benzín, žádná ztráta výkonu se nekoná, akorát jsem musel nechat namontovat dva reduktory, protože mám upravené Volvo s 300hp a 420Nm - jeden reduktor by to neutáhl.

Ideální vůz - jezdím za pár korun a hnusný Ovce v dýzlku se můžou jít zahrabat - smrděj, nejede to a ještě je to cenově nevýhodné v porovnání s LPG.......ale tupý češí budou dál vřískat něco o tom, že ideální vůz je Ochcávka ve smradlavym dýzlu, protože táhnou pěkně vocpodu žejo))))

Nepřihlášený Vence

vůbec se čecháčkům divim,.. | 30.7.2018 14:56reagovat
avatar

vůbec se čecháčkům divim, že se pořád křečovitě drží smrdutejch dýzlů....ten patří do dodávek, traktorů a TIRáků a ty emise jsou alespoň ospravedlnitelný tím, že ten kamion převáží několik tun potřebného materiálu?

Co převáží smardlavej Passat v dýzlu? jedno tlustý prase a psa v kufru.....hlavně že ušetří pár korun na PHM, nasrat životní prostředí.

Přestavba na LPG stojí 25 -40 000kč a od tý chvíle jezdíte prakticky zadarmo - kilometr třeba za 1,50kč,

ale né Pepa z Horní dolní si stejně koupí zase chochta, protože žere o 2 litry míň, bych se posral z tý naší postsovětský republiky

Nepřihlášený Francimor

Vůbec nechápu ten Český ch.. | 14.9.2018 00:11reagovat
avatar

Vůbec nechápu ten Český chrochtako národ. Ušetří pár tisic, že ale zaneřádi celou republiku rakovinotvornymi látkami je každýmu jedno. Vždyť ten smrad z nafty je všude. Podzemni garaze, ulice ve městech, tunely. Všude to smrdí nesprávně spálenou naftou. A to všechno my a naše deti dýcháme a ukládáme si v těle. Když už je Vám, majitele dieselu jedno Vaše zdraví, myslete na naše děti. Je dobře, že se něco začíná dít. Bohužel už to mělo přijít před 10 lety. Navic ted sem tahaji ty vylitane naftaky z Německa. Tam se toho lidi radi zbavujou a blbej Cechacek za to tady dava majlajt.

Smrduty diesel mi nesmi do baraku. Lpg Cng he cesta. Škoda, že to staty jeste nepochopili. Škoda zaspala 10 let

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pepa z depa

zase je to o tom že šetříl.. | 14.9.2018 16:27reagovat
avatar

zase je to o tom že šetřílci řeší desetník na kilometr..:-)když na to nemáte tak jezděte metrem..Pak každý brečíte že máte koupit destičky... Kdo nemá na to aby si dal bokem za najetý kilometr 1,50kč nemá právo mít auto...jen ojíždí starý pekáč a myslí si že se vším vydrbal..

Nepřihlášený wittig

Me by zajimalo jaky ma vli.. | 14.9.2018 19:47reagovat
avatar

Me by zajimalo jaky ma vliv katalizator na spaliny motoru predelaneho na lpg.od roku 2005 jezdim na lpg a u mne spokojenost.

Nepřihlášený

Reakce na: Vůbec nechápu ten Český ch.. | 15.9.2018 09:17reagovat
avatar

Moje rec...jeste kdyz mu tady nalijou do hlavy, ze to vydrzi vecnost. Njn peniz je peniz ze AF

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama