Reklama

Spotřeba aut v Evropě loni po 10 letech poklesů poprvé stoupla. Čím to?

 | 15 příspěvků | 12.3.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený JaRy

Tvrzení, že atmosférický b.. | 13.3.2018 05:43reagovat
avatar

Tvrzení, že atmosférický benzínový motor má menší spotřebu než stejně výkoný maloobjemový benzínový turbomotor není pravda. To už bylo mnohokrát prokázáno. Pokud se budou shodná vozidla s těmito motory pohybovat se stejnou dynamikou pak atmosférický motor má vždy vyšší spotřebu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tvrzení, že atmosférický b.. | 13.3.2018 06:24reagovat
avatar

Lžeš. Naopak bylo opakovaně v reálných testech prokázáno že velký motor bez turba dokáže být úspornější.

Důležité je slovo "reálná" spotřeba. Sám takové auto mám a můžu potvrdit ten odstavec článku kde se píše o Mazdě.

Kolegové co mají přeplňované litry mne celkem nemají rádi...

Downsizing byla slepá ulička.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Hovna jsou ekologická a pa.. | 13.3.2018 08:38reagovat
avatar

Hovna jsou ekologická a papírové kapesníčky se rozloží za pár měsíců.

Nepřihlášený Arni

Objemnejšie benzinove atmo.. | 13.3.2018 08:42reagovat
avatar

Objemnejšie benzinove atmosfery maju nielen nižšiu spotrebu v realnej premavke,ale aj vyššiu životnosť spojenou s lacnejšim servisom.Oturbene nizkoobjemove motorčeky su iba odpoveď na nezmyselne emisne limity na splnenie ktorych stačilo testovacie laboratorium.

Nepřihlášený WinDiesel

Klid Arni to se brzy sprav.. | 13.3.2018 09:57reagovat
avatar

Klid Arni to se brzy spraví. Autor pozapomněl napsat že se spotřeba zvedá hlavně kvůli změnách v metodice měření. Nové modely podléhají od 1/9/2017 měření podle WLTP a RDE kde jsou maloobjemové motory naopak znevýhodněny. A to je jejich konec. Upsizing už započal, zatím je to o málo, ale další termíny - 1/9/2018 a 1/9/2019 jim ukončí život. Do té doby chtějí a musí automobilky ještě pár milionů takových jednotek "namrskat". Když se podíváš na nabídku motorů, je prořezaná jak v dieselech tak v benzínech.

Automobilky finišují s vývojem větších motorů aby je mohly nabídnout co nejdříve po datu 1/9/2018.

Věř mi, v září 2018 uvidíme VELKÉ věci = větší motory.

Nepřihlášený vlk

a ja ze to preto, ze uprav.. | 13.3.2018 10:06reagovat
avatar

a ja ze to preto, ze upravili firmware vo vsetkych tych koncernovych TD|I a po tom spotreba stupla a pokazilo to priemer

Nepřihlášený Freki

Reakce na: Lžeš. Naopak bylo opakovan.. | 13.3.2018 11:41reagovat
avatar

Přesně, pokud si dobře pamatuji tak v TG dělali reálný pokus. Nechali jezdit po dráze Toyotu Prius a za ní BMW M3. A větší spotřebu vykázala samozřejmě Toyota.

Samozřejmě v reálu nikdo nebude drtit Prius v závodním tempu. Ale.....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rad

Reakce na: Přesně, pokud si dobře pam.. | 13.3.2018 12:37reagovat
avatar

Řekl bych, že do práce jezdí velká většina lidí spíš přes město než přes závodní okruh. Takže ale... co ?

Nepřihlášený Petoo55

https://www.youtube.com/wa.. | 13.3.2018 15:04reagovat
avatar

https://www.youtube.com/watch?v=F04MXepYiBs

Nepřihlášený Nikdo

Nejdříve masivní propagand.. | 13.3.2018 18:28reagovat
avatar

Nejdříve masivní propagandou vnutí lidem myšlenku, aby si koupili SUV a teď se zjistí, že víc žerou. No to snad jupí, kdyby se všichni na základce trochu učili.....

Už brzy očekávám záplavu reklam na auta klasické koncepce a majitel vysokého SUV bude pranýřován jako je dnes majitel nafty.

HNUSNÁ DOBA.....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

další článek o hovně... | 13.3.2018 19:52reagovat
avatar

další článek o hovně...

Nepřihlášený Rad

Reakce na: Nejdříve masivní propagand.. | 13.3.2018 20:27reagovat
avatar

Doba je docela dobrá, je z čeho si vybírat.

Je na rozhodnutí každého soudruha, co si koupí. Pokud je někdo natolik nesamostatný, že podlehne "masivní propagandě", pak mu asi není pomoci v žádné době.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Protože SUV https://www.y.. | 13.3.2018 21:21reagovat
avatar

Protože SUV

https://www.youtube.com/results?search_query=suv+accide nts+crash+

Nepřihlášený Nikdo

Reakce na: Doba je docela dobrá, je z.. | 14.3.2018 17:47reagovat
avatar

Souhlas. Tou hnusotou jsem měl na mysli nekonečné regulace z řad úředníků.

Nepřihlášený Woyta

Reakce na: Tvrzení, že atmosférický b.. | 8.4.2018 23:01reagovat
avatar

Turbo motor má nízkou spotřebu jen v oblasti nízkého zatížení. Tedy město. Jakmile chceš výkon tak turbo tlačí a směs je kvůli potlačení detonaci a snížení teplot výrazně bohatší. Nula od nuly pojde. Jen turbo má navíc dost nectnosti.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše

Reklama