Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Srovnejte si design nové a staré Hondy CR-V. Která je víc šik?
19.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Toto SUV je pro Hondu klíčový model. Jeho nová generace se za mořem asi líbit bude, Evropou si nejsme až tak jisti. Vaše názory jistě napoví.
Není tomu dlouho, co jsme virtuálně porovnali vzhled první a druhé generace Audi Q5. Přitom jsme konstatovali, že kromě čelních partií a interiéru je práce designérů z Ingolstadtu viditelná jen při bližším zkoumání. Dnes si ale vezmeme na paškál čtvrtou a pátou generaci Hondy CR-V, kde naopak budeme mluvit o celé řadě změn. A to přesto, že i japonská automobilka víceméně vsadila na evoluci, nikoliv revoluci.
Pohled na předek nám ale jasně dokazuje, že tady máme tu čest se zcela novým modelem. Honda přitom do značné míry přebrala styl, ve kterém jsou vyvedeny její luxusní vozy s logem Acura. Máme tu tedy více chromu i vizuální agresivity. Zrovna s těmito kroky, které jsou určeny především americkému publiku, by ovšem automobilka v konzervativněji smýšlející Evropě mohla narazit.
Je tedy třeba dodat, že nové CR-V se zatím ukázalo jen v americké verzi, ovšem ta evropská diametrálně odlišná nebude. Jsme tedy zvědavi, jak si novinka na Starém kontinentu povede po stránce prodejů, zvláště když pro Hondu jde o klíčový model. Dané úvahy ale nyní necháme stranou, místo toho se již nadále budeme soustředit jen na ono designové srovnání.
Abychom zakončili část o přídi, můžeme dodat, že čelní maska je nyní mnohem dominantnější. Dále se zvětšily vzduchové otvory, menší jsou ovšem světlomety. Ty navíc plynuleji navazují na zbývající partie. Povšimnout si pak můžeme ještě protaženější kapoty motoru a více skloněného čelního okna, díky čemuž nové CR-V více nabírá tvary klasického off-roadu.
Přesunout se můžeme k bočním partií. Dveře zdobí nová chromová linka, zadní okno změnilo tvar i velikost a zadní světla více zasahují do boků. Dorazila také menší zpětná zrcátka, mimo to Honda vsadila na nový design litých kol. A aby toho nebylo málo, máme tu také výraznější a vypouklejší zadní blatníky.
U zádě je pak třeba znovu uvést již jednou zmiňované světlomety, ty nezasahují jen do boků, ale jsou stylizovány také po celé výšce koncového sloupku a navíc míří i do středu víka zavazadelníku. Dále bylo přesunuto vybrání pro registrační značku, výraznější je také střešní spoiler a koncovky výfuku, jež byly integrovány do nárazníku.
Dostáváme se ke kabině, kde Honda ponechala na svém místě jen ovládání klimatizace. Vše ostatní ale prošlo úpravami, byť ani zde si nejsme jisti celkovým posunem k lepšímu. S mohutným centrálním displejem a voličem automatu totiž interiér nového CR-V vypadá poněkud přehnaně. To byl dozajista záměr, opět je ale třeba zmínit konzervatismus Evropy.
Američanům však dozajista tyto prvky budou vyhovovat, těšit se pak mohou i na návrat klasického otočného ovládání hlasitosti audio systému. Kromě toho si lze povšimnout jiného volantu či výraznější aplikace dřevěných dekorů - ačkoliv zrovna v tomto ohledu bude vše záviset na zvolené výbavě. Hliník ale nejspíše nebude nejlepší volbou.
Naše pocity z novinky patrně není těžké vyčíst mezi řádky, jaké jsou ty vaše? My máme pocit, že komu se líbila předchozí generace, ten z té stávající budete nadšen. „Americký“ styl totiž pozdvihla na maximum. Nicméně pokud jste s předchůdcem měli problém, pak se nyní showroomům Hondy raději vyhnete. Mýlíme se?
Nová Honda CR-V možná bude mít v Evropě se svým stylem problém, zvláště pokud se vám nelíbila již dosluhující generace
Zdroj: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před hodinou - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva