Starší pár přijel k dealerovi VW pro nový Golf. Podívejte se, co nechal na protiúčet

 | 60 příspěvků | 15.7.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený strejdomrd

to je debil daj mu slevu.. | 15.7.2017 18:05reagovat
avatar

to je debil

daj mu slevu tak 500 euro ,ale takhle zachovalá jednička má větší cenu než ten novej golf

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Eliška Junková

Předpokládám, že třeba aut.. | 15.7.2017 18:25reagovat
avatar

Předpokládám, že třeba autisté mají k sobě také blíž, jako třeba vyznavači VW.

Nepřihlášený Tom

Reakce na: to je debil daj mu slevu.. | 15.7.2017 19:03reagovat
avatar

Sám jseš debil.

Děda si chtěl na starý kolena udělat radost. A kdyby dealer nevykupoval starý šunty, tak by tohle skončilo u dědy vzadu na dvorku za barákem v kopřivách.Děda je v pohodě, jen se prostě asi nezajímá o auta natolik, aby věděl, co měl doma.

Nepřihlášený MikeDC

za tyhle rakovinomety by m.. | 15.7.2017 19:11reagovat
avatar

za tyhle rakovinomety by meli dostavat 5 let v base..brzy uz to snad do mest ani poustet nebudou,doufam....sberatele hledaji GTI,ne tenhle smradlavej strep,i kdyz ho deda udrzoval ve skvely kondici...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený František

500 km za rok a koupit si.. | 15.7.2017 19:30reagovat
avatar

500 km za rok a koupit si nové auto. To je na hlavu !

Nepřihlášený Youngtiimers forever!

Ten dealer měl pánovi nabíd.. | 15.7.2017 19:39reagovat
avatar

Ten dealer měl pánovi nabídnout výměnu "kus za kus", bez jakéhokoli doplatku a toho starého Golfíka pak vystavit v showroomu... - byl by vůl kdyby ho prodával...

Trochu mě jen překvapilo že se toho auta pán po 40 letech "vzdává", za ty roky si k němu jistě vytvořil silnou citovou vazbu a "věc tohoto druhu" je typicky zbožím které se napřed nabízí v rámci rodiny, přátel...

Každopádně nezbývá než majitelům nového Golfu přát aby se naučili ovládat a používat současný, moderní automobil, protože proti tomu co tam nechali je to kosmická loď, téměř :-)

Nepřihlášený Pavel

Nevykupujou náhodou prodej.. | 15.7.2017 20:48reagovat
avatar

Nevykupujou náhodou prodejci na protiúčet vozidla do stáří max. 10 let ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr Č.

Hned úvod mě rozesmál - au.. | 15.7.2017 21:05reagovat
avatar

Hned úvod mě rozesmál - autora zklamu, ale až bude mít obyčejná užovka hodnotu statisíců tak on už tu nebude. Ani těch "vysokých" desetitisiců se nedočká. To že u nás existuje tato prodejní bublina je obecně známá věc, která však nereflektuje realitu - za tyto peníze se auta neprodávají - sice se nabízejí k prodeji ale nikdo je nekupuje.

Případ zákazníka z článku to jen krásně dokumentuje, domněnka že cokoliv (byť to bude naprosto obyčejný seriový kus bez jakékoliv přidané hodnoty v rámci trhu) co je staré je automaticky ceněné a nebo má dokonce hodnotu je zcela mylná.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený strejdomrd

Reakce na: Hned úvod mě rozesmál - au.. | 15.7.2017 21:14reagovat
avatar

jdi doperdele čuráku

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan Havánek

Pán se vzorně staral :-) O.. | 15.7.2017 21:23reagovat
avatar

Pán se vzorně staral :-) Otázkou zůstáva, zda mu sedmička vydrží co jednička :-)

Nepřihlášený Petr Č.

Reakce na: jdi doperdele čuráku | 15.7.2017 21:35reagovat
avatar

Do tvý? Když já nerad čekám ve frontě ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený strejdomrd

Reakce na: Do tvý? Když já nerad čekám.. | 15.7.2017 21:51reagovat
avatar

u mý není fronta ,nejsem buzna jako ty

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr Č.

Reakce na: u mý není fronta ,nejsem b.. | 15.7.2017 21:54reagovat
avatar

Já vím, fronta ne, jenom je plná viď ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený strejdomrd

Reakce na: Já vím, fronta ne, jenom j.. | 15.7.2017 21:58reagovat
avatar

to víš že je a všechny ty dobroty co jsem dnes sežral bych ty nasral do huby

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr Č.

Reakce na: to víš že je a všechny ty.. | 15.7.2017 22:28reagovat
avatar

Já jsem si to hned myslel, holt hlava-prdel spojená nádoba :D

Nepřihlášený David

Reakce na: za tyhle rakovinomety by m.. | 15.7.2017 22:41reagovat
avatar

Si jako myslíš že dnešní přímovstřiky benzínové jsou čisté ? Tě zklamu CO2 klasicky víc než diesel a NOx naprosto stejné, proč myslíš že od července letošního roku vyjíždí z celého koncernu TSI motory s DPF filtry ? Pro srandu králíků ? No ne. Až omrzí zelené ekomaniaky nafta stejnou vervou se vrhnou na přímovstřik až jim někdo dá před oči meřené emisy za jízdy. Očekávej konec vjezdu všeho druhu přímovstřiku do západních měst max. 3 roky po naftovém zákazu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený stillburn

Tak jest, ten pán se asi m.. | 15.7.2017 23:12reagovat
avatar

Tak jest, ten pán se asi moc dívá na televizi, tam jsou buzny, to by museli zakázat jezdit všem náklaďákům, strojům, sekačkám a motorkám, teď jsem jel přes celé město za novým skútrem pořád mě předjížděl zprava a nažral jsem se smradu, že to nenadýchám ani za celou noc flámu v kuřácké hospodě, ať zakazujou, jako komunisti, všechno se to proti nim jednou obrátí.

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Si jako myslíš že dnešní p.. | 15.7.2017 23:38reagovat
avatar

DPF filtr je v první řadě filtrem pevných částic, tedy aldehydů a sazí. NOx nejsou u benzínu na tak vysoké úrovni, jelikož a protože a tudíž u něj nejsou trvale tak vysoké tlaky a teploty. A už je červenec a jaksi nikde nevidím, že by se nabízely TSI s DPF filtrem... :-) Zase nás tak nestraš, navíc nevím, co proti němu máš...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jiri

Nechápu co je golfu tak ho.. | 16.7.2017 00:36reagovat
avatar

Nechápu co je golfu tak hodnotného ,když je to úplně obyčejné auto ...

Nepřihlášený pech.

Jako bublina je, a obyčejn.. | 16.7.2017 01:35reagovat
avatar

Jako bublina je, a obyčejná užvoka 120L a tento golf v základní výbavě s úplně stejně slabým motorem jsou vlastně tak trochu konkurenti... začinali ve stejných letech, jako obyčejná levná auta pro běžné uživatele.

Jako prodat se to dá, když je to zachovalé, v dnešní bublině možná i trochu dráž, ale reálná hodnota těchto velkoseriově vyráběných a ničím vyjímečných aut v základním provedení je tak kolem 50kkč max., jen kvůli tomu stavu, víc za to nikdo nedá, protože je to stále moc mladé, stále je toho docela dost a jízdní výkony těchto padesátikoňových aut taky nikoho neuchvátí, aby za to zaplatil víc....

Pokud by to byl golf GTI, nebo kabriolet, nebo alespoň nějaká vyšší výbava nebo motorizace, stejně jako v případě škodovky vzácná Gardovka nebo alespoň provedení GLS se silnějším motorem, lepší výbavou a doplňky, pak bychom se teprve mohli bavit o nějakém hodnotnějším autě, pod podmínkou perspektivního stavu.

ÄŚiÄŤo

Priamovstrekový benzín sa.. | 16.7.2017 06:18reagovat
avatar

Priamovstrekový benzín sa nikdy s DPF predávať nebude keďže to „D” znamená DIESEL...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

DAS AUTO !:-) | 16.7.2017 07:52reagovat
avatar

DAS AUTO !:-)

Nepřihlášený

Proc vetsina diskuzi zde n.. | 16.7.2017 07:53reagovat
avatar

Proc vetsina diskuzi zde na novinkach konci vzdy urazkami a sprostymi slovy?????

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: to je debil daj mu slevu.. | 16.7.2017 07:54reagovat
avatar

Proc urazis nekoho, koho vubec neznas?

Nepřihlášený Petr

Tohle je pochopitelně rekl.. | 16.7.2017 09:13reagovat
avatar

Tohle je pochopitelně reklama na tu prodejnu vozů. Ani ten největší pitomec by si nekupoval v tomhle věku při takovém ročním nájezdu nové auto. Navíc starší pán vypadá docela při smyslech, takže by mu bylo jasné, že cena auta je něco úplně jiného než jenom šrotovné. Ať žije skrytá reklama. V České republice je skrytá reklama zakázána zákonem o regulaci reklamy. S product placementem, který je někdy chybně za součást skryté reklamy považován, se naopak setkáváme často, například v tvorbě filmařů.

Nepřihlášený Pavel Türke

Reakce na: Proc vetsina diskuzi zde n.. | 16.7.2017 09:18reagovat
avatar

Protoze tihle trotlove jezdi pojebanou skodovkou a zavidi kdekomu normalni auto :) :)

Nepřihlášený Jirka Černý

Reakce na: Hned úvod mě rozesmál - au.. | 16.7.2017 09:45reagovat
avatar

Jo jo je to tak, stačí prolézt njaké inzeráty veteránů a nezbývá než souhlasit, bohužel ta levná kategorie kterou si mohl dovolit kdejaký kluk a pak se na tom v garáži vyvztekat skoro zmizela např Škodovky jsou uplně mimo realitu, ale ničemu to neprospěje protože když už někdo nastřádá tak za ty prachy nemusí kupovat Škodovku ale dosáhne na mnohem atraktivnější a to také koupí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pacho

dokáže vôbec tento server.. | 16.7.2017 09:49reagovat
avatar

dokáže vôbec tento server písať aj o niečom inom ako VW a spol?.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený strejdomrd

já jsem jen napsal ,že děd.. | 16.7.2017 10:24reagovat
avatar

já jsem jen napsal ,že děda ho mohl zhodnotit jinde a nenechat se oškubat od dealera

a hned se do mě začali debilové pouštět nikomu nic nezávidím dědoj to přeju

Nepřihlášený strejdomrd

pro méně chápající přeju m.. | 16.7.2017 10:44reagovat
avatar

pro méně chápající přeju mu nový vůz aby si to někteří nevyložili že mu přeju ,že se nechal oškubat

Nepřihlášený Petik

Reakce na: za tyhle rakovinomety by m.. | 16.7.2017 10:44reagovat
avatar

Přečti si tohle než začneš plkat kraviny o nafťácích.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/spotreba-ol eje-motoru-tsi-a-tfsi-jak-to-resi-cesti-zakaznici-a-jak-jini

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Youngtimer only

Reakce na: Priamovstrekový benzín sa.. | 16.7.2017 11:53reagovat
avatar

Hele ho, cestovatele, další co objevil Ameriku!

Napiš sem něco co všichni nevíme, grafomanský exhibicionisto, pěkně prosím smutně koukám...

Rádoby expertní a odborné kecy s nulovou informační hodnotou, to je přesně to na co tady všichni čekáme!

Nepřihlášený Lampa

Pro diskutery: Vubec nevim.. | 16.7.2017 12:01reagovat
avatar

Pro diskutery: Vubec nevime, kolik prodejce za ten stary golf dal, takze je zbytecne mluvit o oskubani. Stejne tak nevime, proc si deda kupuje novy golf. Treba ho nekupuje pro sebe, treba jeste zacne vice jezdit, nebo se proste rozhodl, ze i tech par km rocne se lepe najede v novem, nez starem. Stejne tak je mozne, ze to cele zorganizoval prodejce.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Pro diskutery: Vubec nevim.. | 16.7.2017 14:18reagovat
avatar

přesně je to jen jeho věc at si děda ještě pojezdí

Nepřihlášený David

Reakce na: DPF filtr je v první řadě.. | 16.7.2017 16:16reagovat
avatar

Plkáš a nemáš ověřeno. TDI která jsou postihnuta kauzu dieslgate mají na liště tlaky kolem 1500 barů, zklamu tě TSI 1.4 s 103 KW má na liště tlak kolem 2000 barů. Šok co ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený David

Reakce na: DPF filtr je v první řadě.. | 16.7.2017 16:18reagovat
avatar

A zajdi si k delaerovi u vás v okoli podívat na model vyrobený v červnu, rozhodně tam DPF najdeš ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R2

Reakce na: Plkáš a nemáš ověřeno. TDI.. | 16.7.2017 16:41reagovat
avatar

Neuklepl jste se nahodou o 0 u tlaku v TSI?

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Plkáš a nemáš ověřeno. TDI.. | 16.7.2017 18:55reagovat
avatar

Nemluvím o vstřikovacím tlaku, ale o spalovacích tlacích. Vstřikovací tlak má vliv na rozprášení směsi a ne na tvorbu NOx. Ještě takový malý detail - NOx se u zážehového motoru tvoří nejvíce při zhruba stechiometrické směsi, která se ale používá při částečném zatížení, kdy jsou spalovací tlaky nižší. Při plném zatížené se směs mírně obohatí kvůli vnitřnímu chlazení a dosažení max. výkonu, při tomto obohacení už NOx výrazně klesá... U benzínových motorů se už drahnou dobu používá třícestný oxidačně - redukční katalyzátor, který sráží při jeho dobré fuunci NOx o minimálně 90%. Pokud chceme víc, stačí malá recirkulace výfukových plynů kvůli snížení spalovacích teplot.

Já nevím, měl jsem teď dvě Octavie s DPF filtrem, ale jednalo se o TDI CR a ne TSI. A když se koukám na stránky Škoda Auto a technické údaje, písmenka DPF jsou jen u hen toho onoho TDI CR, u TSI ani zmínka...

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: A zajdi si k delaerovi u v.. | 16.7.2017 19:02reagovat
avatar

Nikam chodit nemusím, stačí se zeptat telefounem - ale co vím, tak se o DPF filtrech pro zážehové motory mluvilo až od roku 2018 - 2019 a myslím si, že to byl nějaký zoufalý výkřik do tmy. DPF filtr, použitý u dieselů, je nepoužitelný pro benzínové motory, když bych ho chtěl vypálit pomocí benzínu, tak ho okamžitě zničím (proto se dala do plnícího hrdla vložka s klapkou, která znemožní natankovat místo nafty benzín). Navíc složení výfukových plynů u zážehového motoru je jiné, než při spalování obtížně zapálitelného paliva (těžší ropná frakce), kterým nafta je.

Jinak bych to napsal asi tak - když tomu nerozumíš, tak o tom nemluv, nebudeš pak za blba... :-)

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Přečti si tohle než začneš.. | 16.7.2017 19:36reagovat
avatar

Měl jsem Octavii 1,8 TSI 118 kW (prodloužený servisní interval, olej long life 5W/30), první dolití oleje přesně ve 20 000 km, druhé už po třinácti a nakonec jsem skončil někde na 6 500 km, dolil jsem vždy celý litr. Na této hodnotě se pak spotřeba oleje stabilizovala (možná by pomohlo přejít na pevný interval 15 000 km a oleje 10W/40, ale nezkoušel jsem to, auto bylo firemní a navíc na operativní leasing). Stejný problém měly všechny kolegyně, které provozovaly 1,6 FSI, co je prakticky stejný základ motoru. Problém nebyl ve velkých vůlích kroužků, ale údajně v malých rozměrech a vůlích, kdy se používaly divné velikosti a tvary pístních kroužků, které časem zkolabovaly. Výměna pístů originály z fabriky nepomáhala, nejlepší bylo přejít na písty Kolbenschmidt, které měly klasické kruhy a výměna stála asi 16 000 Kč proti 45 000 Kč u originálu, kde se musely ještě vyměnit ojnice kvůli jinému rozměru čepů...

Jak je to velmi povedený motor ohledně provozních vlastností, tak se jaksi nepovedl v technickém provedení. No, snad už tento problém u současného roku výroby vyřešili...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Měl jsem Octavii 1,8 TSI 1.. | 17.7.2017 00:12reagovat
avatar

Litr na 6 500 km? To do třílitrovýho BMW dolívám taky a v servisu se smějí, že to je norma a že to nemám řešit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Litr na 6 500 km? To do tříl.. | 17.7.2017 00:38reagovat
avatar

Máš blbý auto, moje soukromé vydrží od výměny do výměny, tedy 15 000 km bez dolévání a není u nich vidět úbytek oleje na měrce. Kromě toho dieselové Octavie chtěly litr řídkého long-life na 15 - 17 000 km...

Nepřihlášený nepusti ho do mesta

Reakce na: za tyhle rakovinomety by m.. | 17.7.2017 11:00reagovat
avatar

Deda prodal sazometa, protoze na Zapade uz ho do mesta nepusti a musi dojizdet k doktorum a do Lidla. Spravne koupil benzina. Jeste par let a koupil by elektro. Na ten jeho najezd idealni.

A duvod prodeje dela z toho auta v Nemecku neprodejny lezak, ale verim ze nekde u nas na vesnici u pramene nafty to bude horke zbozi.

Nepřihlášený

Reakce na: dokáže vôbec tento server.. | 17.7.2017 12:36reagovat
avatar

jo dokáže třeba o dáčii

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Pro všechny trolly tady -.. | 18.7.2017 12:36reagovat
avatar

Pro všechny trolly tady - filtr pevných částic pro zážehový motor se jmenuje GPF, takže "benzín s DPF" opravdu nikdy nikde neuvidíte, i kdybyste se třeba rozkrájeli.

Nepřihlášený Martin P

Mam 1.4TSI 103kW a olej mi.. | 18.7.2017 19:49reagovat
avatar

Mam 1.4TSI 103kW a olej mizi a mizi. Vzdycky dolivam necely litr. Ja vedel ze mam jit do Mazdy! Nemci to proate neumi.

Nepřihlášený Daniel

Tak s ten novy Golf mu urc.. | 23.7.2017 09:15reagovat
avatar

Tak s ten novy Golf mu urcite tolko nevydrzi ;)

Nepřihlášený

Reakce na: Jo jo je to tak, stačí pro.. | 23.7.2017 09:25reagovat
avatar

Tak ono se není moc čemu divit, že ty auta lezou nahoru, když si jistý nejmenovaný člověk založil živobytí na tom, že omlácenou 105 se "špičkovou karoserií" prodává za 90t, šestnáctku žigula taky a zbastlenou 136GL dokonce přes 100t. Zase na druhou stranu jsou pro někoho vysoký desetitisíce i třeba 40t a ty nejstarší užovky s plochou zadní kapotou už tuhle hranici přelezli, protože upřimně, kdy jste takovou viděli naposledy? Navíc není to jenom "stodvacítka", ale byla vyrobena spousta různých variant (celá modelová řada za 14 let výroby obsahovala asi 24 typů) a některé pouze v malých počtech a ty holt rostou na ceně rychleji i kdyby se odpůrci škodáren mohli uvztekat. Mimochodem v mém okolí mám dva děduly, oba mají 1000MB. Moc dobře si pamatuju dobu před takovými 20-25 lety, kdy si to ten jeden šetřil na veterána s tím, že to bude mít jednou velkou hodnotu - všichni se mu smáli, dneska za ním chodí a chtějí to koupit, padají ceny kolem 200t, ale neprodá. Ten druhej to má jako hodně pracovní auto a všechny zájemce od toho žene pryč, protože si myslí, že si z něj dělají srandu, když mu chtějí dát strašný prachy za "starej bezcenej šrot".

Nepřihlášený Brick

Reakce na: Nevykupujou náhodou prodej.. | 23.7.2017 14:34reagovat
avatar

Jak kdo, známý si kupoval na proti účet ix20 za svého favorita, který by už neprošel technickou pokud by do něj nenacpal relativně velký balík. Favorita normálně zapsali, že ano, dostal za něj tuším 20k dolů a doma má už přes rok obě auta, protože si ten Favorit dosud nikdo nevyzvedl a na pobočce dealera mu malý techničák taky nezničili :-D

Nepřihlášený Tomas

Hah, no jestli daj ročně p.. | 23.7.2017 20:25reagovat
avatar

Hah, no jestli daj ročně pár set km, tak to by jim to TSIčko mohlo do konce života vydržet.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hyncur

Reakce na: Priamovstrekový benzín sa.. | 24.7.2017 23:49reagovat
avatar

Pokial to myslis ironicky, tak super, inak si si to trosku poplietol, GDI znamena Gasoleum Direct Injection, tz. priamy vstrek benzinu.......

Nepřihlášený Stan

Reakce na: za tyhle rakovinomety by m.. | 25.7.2017 10:41reagovat
avatar

Si dobrý kokot, myslíš, že snad z takových aut jsou rakoviny? To akorát lidi co myslí strašně negativně jako ty si to přivozují svým životním stylem a sračkama co žerou, kupuj si kvalitní jídlo, buď v klidu a o rakovině neuslyšíš. Ale to nerváčci co mají jen plné huby keců o lidech co vlastní VW nepochopí...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Hah, no jestli daj ročně p.. | 25.7.2017 10:47reagovat
avatar

Mě zatím druhé tsi vydrželo přes 200 tisíc než šlo pryč. Ale při nájezdu pár set za rok by se něco podělat mohlo, autem se musí jezdit, aby drželo. Pokud se o to teda někdo nestará někde v klimatizované garáži.

Nepřihlášený Šukmír Šourek

mel si koupit kombika a po.. | 25.7.2017 16:48reagovat
avatar

mel si koupit kombika a poradne tam babicku prostouchnout se sklopenyma sedlama

Nepřihlášený MikeDC

Reakce na: Si dobrý kokot, myslíš, že.. | 25.7.2017 18:54reagovat
avatar

Kupuju si velmi kvalitni jidlo-ORGANIC,jsem kuchar,takze nemej peci.A prave proto mi tyhle smradlavy pelechy vadi,debaty o nakych filtrech jsou zbytecny,tenhle zadnej nema.Ale nato asi nemas IQ,maximalne tak urazet,zoufalce..

Nepřihlášený Jiri

Reakce na: to je debil daj mu slevu.. | 25.7.2017 19:57reagovat
avatar

Preco ho urazas - lebo uz ma dost nevykonneho, nespolahliveho traktora s nulovou bezpecnostou?

Nepřihlášený vladajs

Přátelé že jim to žerete.... | 27.7.2017 16:00reagovat
avatar

Přátelé že jim to žerete....... nedávno tu byl Plně zapomenutý autosalón s autama..........Mám známého novináře a ten říká chceš žrát.....musíš o něčem (vymyšleném) psát

Nepřihlášený Vaclav Havel

Reakce na: u mý není fronta ,nejsem b.. | 28.7.2017 10:02reagovat
avatar

nejsi buzna, ale lidi zves do prdele? podle me ses buzna a velika!

Nepřihlášený Ondra

Dědek je debil vole, se po.. | 6.8.2017 07:03reagovat
avatar

Dědek je debil vole, se podívějte jak se tváří :D

Nepřihlášený Josef Mengele

Myslím že ten pán horko za.. | 8.8.2017 20:18reagovat
avatar

Myslím že ten pán horko zaplače nad starým dobrým golfom keď vytriezvie z eufórie nad novým autom.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše