Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže
18.12.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Normální člověk by se patrně v prvé řadě zajímal o rozměry auta a garáže a pokud ne, auto by pak nejspíše prodal. Jon Olsson ho skalpoval.
Lorda Hanse, tedy nejnovější vůz Jona Olssona, jsme si již představili. Už od začátku bylo zřejmé, že po entrée čekají modifikovaný Mercedes-Benz G500 4x4^2 ještě další úpravy. Původně však mělo jít pouze o dodatečné ladění pohonné jednotky, která by ve finále měla produkovat minimálně 800 koní. Nicméně v mezičase slavný lyžař a úspěšný byznysme, zjistil, že se G-Wagen s portálovými nápravami nevejde do monackých garáží. A proto změnil plány.
Na novém videu tedy můžeme sledovat Olssonův příjezd do nizozemského Amsterdamu, kde sídlí společnost Absolute Motors. V její péči již skončila řada předchozích Jonových aut, výjimkou není ani Lord Hans. Ten se tak neplánovaně stal prvním a soudě podle dosavadních informací také jediným Géčkem „nahoře bez“. Olsson totiž sáhl po brusce a odstranil střechu, sloupky i boční okna.
Ani tam ale neskončil, navzdory úpravám by G-Wagen stále měl problémy s vjetím do zhruba dvoumetrových garáží. Proto bude ještě snížen rám čelního okna, stejně jako sklo samotné. Následně samozřejmě dojde na instalaci čtveřice sedadel, stejně jako dalších prvků, které byly kvůli přerodu vymontovány. Jak ale bude vyřešena ochrana proti sněhu či dešti, není jisté.
Olsson dodává, že dokončený vůz bude odhalen 16. ledna, tedy dva dny poté, co se na autosalonu v Detroitu ukáže zcela nové Géčko, které zřejmě otevřenou verzi již mít nebude. My jsme docela zvědavi, jak si Olssonlv vůz po úpravách povede v terénu, ale to nám jistě rád předvede sám autor.
Otázek tedy vlastně na novinku máme mnoho, včetně té související s legislativou. Jde o zásadní přestavbu, jež by si měla vyžádat dodatečnou homologaci. Na druhou stranu, peníze zjevně nejsou pro Olssona problém, jak je ostatně vidno při občas poněkud hrubém chování vůči vozu při odřezávání střechy. Ale jak Jon dodává, jde přeci hlavně o zábavu, a té si prý užil dostatek.
My z tohoto nápadu zase tak „odvaření” nejsme, ale třeba to uvidíte jinak...
Takhle vypadal „Lord Hans” ještě před pár dny...
...a takto vypadá nyní. Jon Olsson zjistil, že se Mercedes-Benz G500 4x4^2 nevejde do monackých garáží, navíc mu přišel málo zvláštní. Odříznutím střechy tedy zabil dvě mouchy jednou ranou...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
včera - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Maskované Ferrari dědice Fiatu může být vaše, podivné auto má historický význam
včera - Přehlížené SUV Mazdy se jako nové auto stalo propadákem, jako ojetina ale oslní vším, co nabízí
včera - Český trh s ojetými auty se zadrhává, klesají prodeje i dovozy. Jedna jistota ale zůstává: Diesely vládnou
včera - Jedno z nejlépe prodávaných čínských aut ve světě se ukázalo v novém, dnes stojí od 489 tisíc Kč, ač je velké jako Kodiaq
včera - Rusové ukázali Putinovu limuzínu předělanou na elektrický pohon. Má dojezd, o kterém si i Tesly mohou nechat jen zdát
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 02:01 - Lachende Bestien
- Fiat a vše kolem nich 04.23. 21:45 - Lachende Bestien
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch
- Audi TT 1999 - koupit, nebo ne? 04.21. 20:09 - tecos999