Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Takhle se pozná, že jste opravdu, ale opravdu bohatí
17.4.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Floyd Mayweather patří mezi nejlepší boxery všech dob a je to také velmi bohatý člověk. Jak moc? Prodej jeho Bugatti o tom dává dokonalou zprávu.
Málokdo udělal v posledních letech do světa boxu takovou díru, jako Floyd Mayweather. Dnes je ve svých 40 letech už „v důchodu”, než se ale před dvěma léty odebral tímto směrem, zaznamenal ve 49 profesionálních zápasech 49 vítězství, z toho 29 knockoutováním soupeře. Podobnou bilancí se v historii může rovnat jen člověk, který inspiroval Sylvestera Stallona ke stvoření známé filmové série - Rocky Marciano. Také on vyhrál 49 z 49 zápasů, jen v jeho případě se soupeř „dožil” posledního kola pouze šestkrát.
Taková bilance znamená ve světě boxu jedno - obrovské peníze. Boxeři berou za boje o profesionální tituly stovky milionů za jeden večer, a tak není divu, že Forbes současné jmění Floyda Mayweathera odhaduje na 8,5 miliardy Kč. To je pro běžného smrtelníka suma z říše fantazie a i když se i takové peníze dají rozfofrovat, Mayweather s nimi, zdá se, zachází přece jen rozumněji.
I tak si rád kupuje pěkné věci a výjimečná auta patří mezi ně. Vlastně nevíme, co s nimi pak dělá, protože se podle jejich kilometrových proběhů nezdá, že by s nimi nějak zvlášť jezdil. Ale kupuje je a čas od času i nějaké prodá. Viděli jsme v jeho rukou Ferrari, Lamborghini, Koenigseggy, Rolls-Roycy, nejlepší Mercedesy, skoro na co si vzpomenete. A také Bugatti, několik Bugatti.
Hned dvě najednou teď prodává přes firmu Luxury Auto Collection v arizonském Scottsdale, což je samo o sobě zajímavou zprávou. Mít můžete buď jeho Grand Sport z roku 2011 v bílo-červené barvené kombinaci, které si do detailu můžete prohlédnout níže. Pokud po zhlédnutí fotek usoudíte, že vůz vypadá jako nový, nebude to úplně mýlka - na tachometru má pouze 2 684 kilometrů, takže stejně jako většina ostatních Mayweatherových vozů sloužil spíše pro okrasu. Známe i cenu - 2,45 milionu USD, tedy asi 61,5 milionu Kč.
Druhý vůz je o něco zajímavější. Je to znovu otevřený Veyron Grand Sport, protože proč mít jeden, když lze mít dva. Tentokrát se ale jedná o silnější variantu Vitesse, která místo 1 000 koní nabízí 1 200 kobyl. Navíc je novější, z roku 2015 a ještě méně jetá - na tachometru má pouhých 1 675 kilometrů. Barevná kombinace je tentokrát černo-oranžová, skoro jako u Super Sportu, z něhož Grand Sport Vitesse technicky vychází. A cena je ještě citelně vyšší - 3,95 milionu USD znamená dnešním kursem skoro 100 milionů Kč.
Mayweather kdysi tato auta koupil za 163 milionů Kč, takže za ně chce dostat skoro totéž, co za ně kdysi zaplatil, nás ale zaujala na celé nabídce ještě trochu jiná věc. Projděte si přiložené galerie a možná si jich všimnete sami - popsaných modrých kufříků s výbavou k vozu. Na jednom je napsáno fixou „bílý 2011” a na druhém „oranžový 2015”. Takhle nějak se pozná, že jste opravdu, ale opravdu bohatí - když už si plastové kufříky k Bugatti musíte popisovat, abyste poznali, který k jakému autu patří...
Ale pochopitelně, jsou to v obou případech jedinečná auta s jedinečnou historií a v jedinečných stavech, takže stojí za prohlídku i z jiných důvodů. Ostatně, takto detailně nafocené Veyrony běžně nabízeny nejsou. A proč je vlastně Mayweather prodává? Nikdo neví, je ale známo, že má objednaný nový Chiron, tak možná prostě jen mění starší „železo” za nové. Že by mu docházely peníze, nelze dost dobře očekávat...
Bugatti Veyron Grand Sport 2011 Floyda Mayweathera
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse 2015 Floyda Mayweathera
Zdroj: Luxury Auto Collection
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
před 2 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024
Nejčtenější články
- Šéf Audi neví, kde mu hlava stojí. Po přehodnocení elektrických plánů znovu říká něco jiného, je ale připraven to zase změnit
20.3.2024 - Ani Lancia nečeká, že by s elektrickým Ypsilonem uspěla, rychle vytáhla o stovky tisíc levnější spalovací verzi
20.3.2024 - Od letošního 1. října už nesmíte používat zimní pneumatiky s označením M+S
20.3.2024 - Nové prodejní a servisní centrum Porsche v Nizozemsku je hotové, otevřít ale nemůže, není pro něj elektřina
20.3.2024 - Sbohem, elektřino. Nový Fiat 500 po 4 letech v prodeji dostane spalovací motor, elektrická verze propadla
21.3.2024
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.20. 10:04 - honziss
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 08:59 - Truck Daškam
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda