Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Takhle se pozná, že jste opravdu, ale opravdu bohatí
17.4.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Floyd Mayweather patří mezi nejlepší boxery všech dob a je to také velmi bohatý člověk. Jak moc? Prodej jeho Bugatti o tom dává dokonalou zprávu.
Málokdo udělal v posledních letech do světa boxu takovou díru, jako Floyd Mayweather. Dnes je ve svých 40 letech už „v důchodu”, než se ale před dvěma léty odebral tímto směrem, zaznamenal ve 49 profesionálních zápasech 49 vítězství, z toho 29 knockoutováním soupeře. Podobnou bilancí se v historii může rovnat jen člověk, který inspiroval Sylvestera Stallona ke stvoření známé filmové série - Rocky Marciano. Také on vyhrál 49 z 49 zápasů, jen v jeho případě se soupeř „dožil” posledního kola pouze šestkrát.
Taková bilance znamená ve světě boxu jedno - obrovské peníze. Boxeři berou za boje o profesionální tituly stovky milionů za jeden večer, a tak není divu, že Forbes současné jmění Floyda Mayweathera odhaduje na 8,5 miliardy Kč. To je pro běžného smrtelníka suma z říše fantazie a i když se i takové peníze dají rozfofrovat, Mayweather s nimi, zdá se, zachází přece jen rozumněji.
I tak si rád kupuje pěkné věci a výjimečná auta patří mezi ně. Vlastně nevíme, co s nimi pak dělá, protože se podle jejich kilometrových proběhů nezdá, že by s nimi nějak zvlášť jezdil. Ale kupuje je a čas od času i nějaké prodá. Viděli jsme v jeho rukou Ferrari, Lamborghini, Koenigseggy, Rolls-Roycy, nejlepší Mercedesy, skoro na co si vzpomenete. A také Bugatti, několik Bugatti.
Hned dvě najednou teď prodává přes firmu Luxury Auto Collection v arizonském Scottsdale, což je samo o sobě zajímavou zprávou. Mít můžete buď jeho Grand Sport z roku 2011 v bílo-červené barvené kombinaci, které si do detailu můžete prohlédnout níže. Pokud po zhlédnutí fotek usoudíte, že vůz vypadá jako nový, nebude to úplně mýlka - na tachometru má pouze 2 684 kilometrů, takže stejně jako většina ostatních Mayweatherových vozů sloužil spíše pro okrasu. Známe i cenu - 2,45 milionu USD, tedy asi 61,5 milionu Kč.
Druhý vůz je o něco zajímavější. Je to znovu otevřený Veyron Grand Sport, protože proč mít jeden, když lze mít dva. Tentokrát se ale jedná o silnější variantu Vitesse, která místo 1 000 koní nabízí 1 200 kobyl. Navíc je novější, z roku 2015 a ještě méně jetá - na tachometru má pouhých 1 675 kilometrů. Barevná kombinace je tentokrát černo-oranžová, skoro jako u Super Sportu, z něhož Grand Sport Vitesse technicky vychází. A cena je ještě citelně vyšší - 3,95 milionu USD znamená dnešním kursem skoro 100 milionů Kč.
Mayweather kdysi tato auta koupil za 163 milionů Kč, takže za ně chce dostat skoro totéž, co za ně kdysi zaplatil, nás ale zaujala na celé nabídce ještě trochu jiná věc. Projděte si přiložené galerie a možná si jich všimnete sami - popsaných modrých kufříků s výbavou k vozu. Na jednom je napsáno fixou „bílý 2011” a na druhém „oranžový 2015”. Takhle nějak se pozná, že jste opravdu, ale opravdu bohatí - když už si plastové kufříky k Bugatti musíte popisovat, abyste poznali, který k jakému autu patří...
Ale pochopitelně, jsou to v obou případech jedinečná auta s jedinečnou historií a v jedinečných stavech, takže stojí za prohlídku i z jiných důvodů. Ostatně, takto detailně nafocené Veyrony běžně nabízeny nejsou. A proč je vlastně Mayweather prodává? Nikdo neví, je ale známo, že má objednaný nový Chiron, tak možná prostě jen mění starší „železo” za nové. Že by mu docházely peníze, nelze dost dobře očekávat...
Bugatti Veyron Grand Sport 2011 Floyda Mayweathera
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse 2015 Floyda Mayweathera
Zdroj: Luxury Auto Collection
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 11 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva