Takhle skončily brzdy Tesly 3 po pouhých 15 km ostré jízdy. Nevydrží vůbec nic

 | 76 příspěvků | 15.3.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený xpert

tristni, to jednoduse ochc.. | 15.3.2018 12:52reagovat
avatar

tristni, to jednoduse ochcali. udelali to co nejlevnejc protoze se pocita s nevyuzitim. to by si dneska nikdo jinej nedovolil

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Dobra antireklama na bremo.. | 15.3.2018 13:06reagovat
avatar

Dobra antireklama na bremo,alebo skôr su tam lacne činske napodobeniny bremo s dostičkami s nekvalitneho materialu.Osobne použivam roky kotuče aj dosky vyrobene v Anglicku EBC.Su sice drahšie,ale stoja zato.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gearhead

Má to svoji logiku. Na ele.. | 15.3.2018 13:11reagovat
avatar

Má to svoji logiku. Na elektromobilech jsou drahý jiný věci, hlavně baterky. Tak se kvůli únosný ceně šetří jinde.

Nepřihlášený Gearhead

Reakce na: Dobra antireklama na bremo.. | 15.3.2018 13:12reagovat
avatar

Nemyslím, to jsou OEM brzdy, budou origo. Brembo udělá, co jim zadáš. Chtěli asi měkký destičky pro částečný využití s brzděním elektromotorem.

Nepřihlášený

DĚKUJI PANE PROKOPEC..DALŠÍ.. | 15.3.2018 13:12reagovat
avatar

DĚKUJI PANE PROKOPEC..DALŠÍ ŠPÍNA NA TESLU, ULEVILO SE MI..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Chtěl bych vidět ty vaše šk.. | 15.3.2018 13:15reagovat
avatar

Chtěl bych vidět ty vaše škodovky kolik by toho vydrželi na okruhu, je to normálmí auto, podle toho to vypadá..

Nepřihlášený Rad

No tady Tesla asi musela n.. | 15.3.2018 13:51reagovat
avatar

No tady Tesla asi musela nějak vybalancovat přínosy regenerativního brždění a tím pádem možnost ubrat na výdrži třecích brzd.

Co si tak pamatuju z jejich záručních podmínek byla tam spousta výluk, kde se záruka nevztahuje na ježdění v terénu, závodění si nijak nevybavuju.

ALE co si tak pamaatuju, pokud si koupíte Škodovku, brzdy jsou dimenzované mimo jiné i podle motorizace. Motory dávající lepší dynamiku dostávají líp nadimenzované brzdy. A u modelu 3 to vypadá, že použití elektromotorů dává parádní dynamiku t.j. spoustu výkonu nezávisle na rychlosti, ale brzdy jsou dimenzované na poskakování po městě.

Tak mě napadá, jestli je vůbec testovali na Grossglocknerské silnici nebo něčem podobném, co mají doma a to včetně přívěsu, anebo jen udělali "manažerské rozhodnutí" od stolu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: No tady Tesla asi musela n.. | 15.3.2018 13:56reagovat
avatar

v tesle nemusia testovat. ked elon povie, tak to musi byt tak. :D

Nepřihlášený Adam

Měké destičky opravdu nezn.. | 15.3.2018 14:03reagovat
avatar

Měké destičky opravdu neznamená nekvalitní destičky. Jsou jen špatně zvolené.

S měkčí destičkou stoupá účinnost brzdy,bohužel klesá její výdrž.

Dle videa kotoučům nic není. Ale zákazníkovi bych je dle přání vyměnil a ty to samozřejmě rád vyhodil k sobě do regálů. Ale to je věc každého odborníka,kolegy inženýra, vysokoškoláka a vůbec všem co autům rozumí lépe než automechanik. :-)))

Nepřihlášený KRD

Otázka, není u elektromobi.. | 15.3.2018 14:07reagovat
avatar

Otázka, není u elektromobilu k brzdění více používán motor skrze rekuperaci?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Otázka, není u elektromobi.. | 15.3.2018 14:33reagovat
avatar

Ano je. Jen je to na okruhu použitelné pouze části. Není to reálné ale pokud chceš být nejrychlejší, nemůžeš brzdit motorem,ale pěkně zostra brzdami. Ve správný moment začít i skončit a nesmýknout. Veškerá ostatní jízda musí být pokud možno zrychlování.

Nepřihlášený

Model 3 není závodní auto.. | 15.3.2018 14:41reagovat
avatar

Model 3 není závodní auto na okruhy a brzdy se při běžné jízdě elektromobilem moc nepoužívají.

Nepřihlášený

Dyť je to celé vylhané. Ty.. | 15.3.2018 14:46reagovat
avatar

Dyť je to celé vylhané. Tyhle brzdy mají za sebou odhadem tak 25-30 tisíc km. A pouze je dorazil na okruhu. Stačí se podívat na opotřebované kotouče.

Ale evidentně je to blbec, míru opotřebení měl znát.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Dyť je to celé vylhané. Ty.. | 15.3.2018 14:57reagovat
avatar

Jaké opotřebení na kotoučích vidíš? Myslíš ty rozmazané destičky, nebo ty malé rýhy od infoplišků? Víš jak vypadá potřebný kotouč?

Nepřihlášený Láďa

TESLA - TEchnicky SLAbé | 15.3.2018 15:06reagovat
avatar

TESLA - TEchnicky SLAbé

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Stan

co si budeme povídat, kdo.. | 15.3.2018 15:06reagovat
avatar

co si budeme povídat, kdo má elektromobil a převážně brzdí brzdovou soustavou je hňup, tady se počítá hlavně s rekuperací. Borci z top speed.sk vzali Focus ST na slovakiaring a v třetím kole vyjeli z trati, protže brzdy selhaly, uvařené. Raději sjedu desky než neubrzdit

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin.B

Je to nesmysl chtit po ser.. | 15.3.2018 15:13reagovat
avatar

Je to nesmysl chtit po seriovem aute zajet zavodni okruh v co nejkratsim case, zvlast s elektroautem, ktere ma rekuperacni brzdeni. Prirovnal bych to jako si vzit ferrari a chtit s nim zajet cross trat. Ten clovek se chtel jen zviditelnit, moc dobre vedel jak to dopadne. Mrhani penezi .......

Nepřihlášený

"Ten clovek se chtel jen z.. | 15.3.2018 15:36reagovat
avatar

"Ten clovek se chtel jen zviditelnit, moc dobre vedel jak to dopadne."

taky to na mě tak působí..a autoforum má článek :D

Nepřihlášený mrkev

páni sjeté destičky!!! tak.. | 15.3.2018 15:50reagovat
avatar

páni sjeté destičky!!! tak to je katastrofa

Nepřihlášený Extrazumpaclanek

Absolutni nesmysl, naprost.. | 15.3.2018 16:23reagovat
avatar

Absolutni nesmysl, naprosto zbytecny clanek. Prokopcovi minimalne sebrat premie pokud nejaky ma. Nejlepe vyhodit. Elektromobil s 1730kg na trati - nesmysl. Krom se sjetyma deskama. A se skodovkou na nrdslf s ostryma 200km jste to fakt zabil :D nevim jestli nad timhle clankem brecet nad amaterismem Prokopce nebo se smat... :(

Nepřihlášený Kiwi

Reakce na: tristni, to jednoduse ochc.. | 15.3.2018 16:29reagovat
avatar

Nemyslím si že by Brembo brzdy byly něco na čem Tesla šetřila jejich cena rozhodně není nízká. Destičky z výroby rozhodně nejsou určeny na okruh, a navíc ten člověk byl o jejích opotřebení informován hlukem, na který nedbal a podle stavu vnitřní desky, shimu a roztavené prachovky tipuju že je třmen i vnitřně poškozen - těsnění na vnitřních pístcích bude s velkou pravděpodobností poškozeno. Tento test je účelově zkreslen a nic nevypovídá o kvalitách brzdového systému!

Nepřihlášený Vasil

Kámo Péťo, cos to vytahl z.. | 15.3.2018 17:14reagovat
avatar

Kámo Péťo, cos to vytahl za archivní článek, to je snad z archivu internetu Národní knihovny, ne? Tto byly doby, kdy jste i testovali.. to byla ta slavna doba, kdy vaše články přebíraly světová média a na tom sis udělal jméno i v top gejru.

Nepřihlášený

Reakce na: TESLA - TEchnicky SLAbé | 15.3.2018 17:48reagovat
avatar

Chudáčku Láďo, pochybuji že o tom autě a jeho slabé technice víš něco víc než že má čtyři kola a jezdí na elektřinu. Jen tupě opakuješ, co jsi někde zaslechl, nebo přečetl v přiblblé diskuzi, že?

Nepřihlášený

Prostě nekdo přijel na o.. | 15.3.2018 18:34reagovat
avatar

Prostě nekdo přijel na okruh a své sjeté brzdove destičky tam po pár km dorazil .

Čtařpístkové BRZDY to musí brzdit SKVĚLE

Další podpásovka Fake Tomu nevěřím Brembo Dělá kvalitní brzdy .

Ano ale podle Autoforum.cz za všechno může Tesla

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bla Bla Bla

Směšný auto a táááááááák.. | 15.3.2018 18:37reagovat
avatar

Směšný auto a táááááááák zbytečný !

No, co taky chtít, Když je to na baterky :-)))

Prej ááámerický kvalita těžce socialistická!

Nepřihlášený

Jezdil jsem na okruhu s de.. | 15.3.2018 18:47reagovat
avatar

Jezdil jsem na okruhu s defeendrem a vykazoval velmi pomalé časy slabé brzdy a byl hodně nestanestabilní v zatáčkách.Nemohl by pan Prokopec vysvětlit jak je to možné.poz.auto je určené do terénu.

Nepřihlášený

Reakce na: tristni, to jednoduse ochc.. | 15.3.2018 18:59reagovat
avatar

Když přijede do autosálonu maník, že chce reklamovat brzdy, protože hrči.Je mu zděleno, že na opotřebení se žádná záruka nevstahuje a jestli navíc poškodil brzdové kotouče tak si ještě připlati .

Nepřihlášený

RIMAC C_TWO - brutálny ele.. | 15.3.2018 19:19reagovat
avatar

RIMAC C_TWO - brutálny elektromobil za 1.800.000 eur - GARAZ.TV - Ženeva 2018

https://www.youtube.com/watch?v=fxqBmW_4yfQ

Nepřihlášený

CQ=China Quality | 15.3.2018 19:25reagovat
avatar

CQ=China Quality

Nepřihlášený wc

..voe TESLA prý koupí lice.. | 15.3.2018 19:34reagovat
avatar

..voe TESLA prý koupí licenci na brzdy z Rapida...

zase tady tečou howna...

Nepřihlášený josephko

To sú zase nezmyselné kecy.. | 15.3.2018 21:18reagovat
avatar

To sú zase nezmyselné kecy...

Tesla nie je primárne športové auto, aj keď dosahuje športové výkony. Je to predovšetkým auto na bežné jazdenie. A na brzdenie používa hlavne reneratívne brzdenie. Brzdové kotúče sú len taká núdzovka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mirek

cely si myslim ze je o tom.. | 15.3.2018 21:19reagovat
avatar

cely si myslim ze je o tom ze je lepsi udelat desticky co jsou agresivnejsi na kotouce a ryvhleji ubyvaji protoze pokod brzdite elektromotorem tak kotouce akorat nareznou a bude to delat bordel ... takhle se to krasne vyresi samo i kdyz brzdite opravdu malo ... jinak tesla na okruhu ... kombinace jak hrom

Nepřihlášený kolemjdoucí

Tesla je šperk. Má image A.. | 15.3.2018 21:42reagovat
avatar

Tesla je šperk. Má image Applu.

Proto ji lidé kupují, nikoliv proto, aby si koupili praktické auto. Když zaparkujete Teslu před divadlem nebo luxusním hotelem, tak na sebe upoutáte daleko větší pozornost, než kdyby jste tam přijeli v jiném, podobně drahém voze. Takže takovéto články ji vůbec před jejími potencionálními zákazníky neuškodí.

Jestli ji někdo kupuje aby ušetřil, tak je hňup, protože výrobce mu do ceny započítal ty tisíce lithiových článků za půl mega. Nebo si vážně myslíte, že je tam tesla dává bez marže nebo dokonce zadarmo ?

Je to, jako by jste si koupili Pasáta za 800 tisíc a k tomu kartu na 20 tisíc litrů benzínu. Taky by vás to vyšlo na 1,4 milionu a taky by jste jezdili "zadarmo".

Nepřihlášený david

Reakce na: To sú zase nezmyselné kecy.. | 16.3.2018 00:37reagovat
avatar

no, brzdy jen jako nouzovka? po praze je taková nouzovka na denním pořádku, pravda rychlosti tu nejsou takové, ale zase je tu víc těch brzdných míst, tech 45 brždění to není ani na průjezd Prahou. Takže z tesel se stanou další brzdy provozu, když si každý bude šetřit destičky a brzdit rekuperací, a křižovatkou kvůli tomu projede na jednu zelenou o polovinu míň aut.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: no, brzdy jen jako nouzovk.. | 16.3.2018 05:24reagovat
avatar

Bez urážky - srovnávat jízdu po Praze s zatížením na okruhu je opravdu nesmysl.

Nepřihlášený MilanD

Nějak nechápu kde je probl.. | 16.3.2018 08:15reagovat
avatar

Nějak nechápu kde je problém. Copak rallye auta jedou několik let za sebou na jedněch brzdach? Když pojedu jak hovado nekulturni tak odpalim brzdy spojku dvojhmotu tlumiče i pružiny na jakémkoliv autu do 1000 km

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený KRD

Reakce na: no, brzdy jen jako nouzovk.. | 16.3.2018 08:35reagovat
avatar

Tak tohle je zase myšlenkový pochod...

Prudké bzdění z vysoké rychlosti a dobrzďování z nějakých 20km/h na 0km/h (rekuperační brzdění není schopné brzdit do nuly) je ale opravdu velký rozdíl a stačí si to jen spočítat, jakou kynetickou energii musí brzdy přemáhat (F=1/2*m*v^2), dejte tam destičky vhodné pro tento typ brzdiče z konvenčního auta a myslím, že se budou chovat standardně

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Vždycky když jsem kupoval.. | 16.3.2018 10:05reagovat
avatar

Vždycky když jsem kupoval nové auto, tak jsem měl v návodu výslovně uvedeno, že auto není určené na závodní dráhu a k sportovnímu využití. Že se pak na opotřebení nevztahuje záruka. Takže co je na tom opotřebení destiček tak strašně divného, když na okruhové ježdění nejsou určené. A srovnání s dýchavičným Rapidem taky fakt není na místě, brzdí se z jiných rychlostí.

Nepřihlášený Václav

Alfa Romeo 156 106kw ve pře.. | 16.3.2018 11:25reagovat
avatar

Alfa Romeo 156 106kw ve předu plný kotouče ze 180 na 30 km pak už to nebrdzdi :D

Nepřihlášený

Ubohost a tupost má nové j.. | 16.3.2018 11:27reagovat
avatar

Ubohost a tupost má nové jméno.

PROKOPEC

Nepřihlášený

Prokopec zahájil antikampa.. | 16.3.2018 11:32reagovat
avatar

Prokopec zahájil antikampaň proti Tesle aby Škodovka měla úspěšný vstup na trh ze svým elektr. autem které je pouze okopírovaný ukradený design modelu X.

Prokopec internetová lůza a odpad dostal řádný obnos!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Prokopec zahájil antikampa.. | 16.3.2018 12:29reagovat
avatar

No tak si nad postelí přelepíš obrázek Tesly X obrázkem Škodovky, co řešíš ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Radon

to s tou rekuperací beru,.. | 16.3.2018 12:31reagovat
avatar

to s tou rekuperací beru, ale někoho by mohlo napadnout naložit auto, připojit přívěs a vyrazit přes Alpy k moři ... a ty vřískající děti na zadních sedadlech bych pak nechtěl zažít

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený KRD

Reakce na: to s tou rekuperací beru,.. | 16.3.2018 13:25reagovat
avatar

Nechápu... při dlouhém klesání pořád lze rekuperovat, ale ruku na srdce... k tomu, co popisujete snad žádný elektromobil nebyl navržen...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: No tak si nad postelí přel.. | 16.3.2018 13:40reagovat
avatar

Já tam mám obrázek Prokopce a honim si šulína

Nepřihlášený Rad

Reakce na: Nechápu... při dlouhém kle.. | 16.3.2018 13:48reagovat
avatar

No to já slyšel spoustu věcí o plnohodnotné náhradě spalovacích aut, podepřené sítí supernabíječek.

Ale souhlasím, elektroauta si najdou své místo na slunci, jen to prostě nebude "Ta totální revoluce", jak si spousta naivních lidí představuje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ravik

:) brzdy z rapida na teslu.. | 16.3.2018 14:21reagovat
avatar

:) brzdy z rapida na teslu.. v první zatáčce dobrždění mimo trať se upečou.. do druhý se po přichlazení zvlněj.. a už nezastavíte :) to auto má obrovskou hmotnost a obrovskou sílu.. auto který se nerozjede a nic neváží nemusí brzdit.. to že nebouchly kotouče a neuvařila se kapalina.. a brzdy neztratily až do opotřebení desek účinek považuju v sériovém produkčním voze s nekonvenčním rekuperačním bržděním které je používáno 99% provozu za maximální vyváženost.. chtěl bych vidět lowcost plovoucí jednopístkovej třmen použitej na většině aut na silnici jak se marně snaží brzdit auto téhle hmosti opakovaně zasebou z rychlostí sahajícím ke 200km/h bez ztráty účinku a opravdu totálního zničení/zdeformování kotoučů :)

Nepřihlášený Jarek

Reakce na: DĚKUJI PANE PROKOPEC..DALŠÍ.. | 16.3.2018 16:25reagovat
avatar

dve slutecnosti

1)honit elektromobil po okruhu(je primarne urcen pro zcela odlisny zpusob jizdy) bez specialnich uprav(brzd), kdy se predem predpoklada extremni brzdeni, to udela uplne hovado

2)autor-pan Prokopec je stejne hovado, ktery je psychopat schopny poskodit jakekoliv auto s vyjimkou Skoda Fabia.

Nepřihlášený

Reakce na: No to já slyšel spoustu věc.. | 16.3.2018 17:01reagovat
avatar

Totální revoluce to bude. Jenom to nebude zítra.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: Prostě nekdo přijel na o.. | 16.3.2018 17:10reagovat
avatar

Brembo dělá kalitní věci leda tak v High-Endu, co se týče obyčejnejch brzd je to odpad, kterej jenom těží z věhlasu značky.

Nepřihlášený JohnST

Reakce na: Dobra antireklama na bremo.. | 16.3.2018 18:37reagovat
avatar

Firma EBC vyraba brzdy len na starsie auta. Asi do roku vyroby 2010. Brzdove kotuce na novsie auta napr Golf 6,7 nie su v ponuke.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený petr

Reakce na: Otázka, není u elektromobi.. | 17.3.2018 09:39reagovat
avatar

Je, ale novináři to třeba vypnuli, jak třeba v mhd řidiči vypínají retardér aby se spínal automaticky z brzdou a na to je třeba u převodovek voith žalující program a dost řidičů je usvědčí o škodolibosti. Třeba u mhd brždění s retardérem vydrží desky i přes milion km. Tenhle článek není pro odborníky.

Nepřihlášený H.

Že Vás stále baví psát o t.. | 17.3.2018 09:56reagovat
avatar

Že Vás stále baví psát o tomto omylu. Všeobecně je známo, že je sračka a výsměch zákazníkům.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Reakce na: Firma EBC vyraba brzdy len.. | 17.3.2018 10:18reagovat
avatar

Pre mnoho značiek a modelov vyrabaju aj na novšie generacie napr. na BMW f10,kia ceed,... nie je problem objednať.

Nepřihlášený

Reakce na: Že Vás stále baví psát o t.. | 17.3.2018 15:49reagovat
avatar

Všeobecně víš kulový, odborníku. Hodnotit auto, který jsi ani neviděl naživo, to má opravdu váhu. Ale hospodští experti vědí všechno nejlíp, že?

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: co si budeme povídat, kdo.. | 17.3.2018 23:38reagovat
avatar

No jo, taky jen běžný Focus ST. Když si chtěli pořádně zajezdit na okruhu, tak si měli vzít pořádnou káru - Hyundai i30N Performance, a ne nějakej Focus...

Nepřihlášený Ondra Chlup

Reakce na: Nějak nechápu kde je probl.. | 17.3.2018 23:45reagovat
avatar

Naprostá blbost. Možná tak u Golfu GTI, ale třeba u i30N ti tohle v žádném případě nehrozí, a to je i30N rychlejší. Ale taky nesrovnatelně kvalitnější, festovnější a poctivější než třeba Golf GTI Performance. O tom žádná.

Nepřihlášený Hyundai unjeonsa

Reakce na: Totální revoluce to bude... | 18.3.2018 07:43reagovat
avatar

Ano , totální revoluce to bude, ale ne s čistě bateriovými elektromobily, ty jsou slepá kolej. Revoluce bude v podobě elektrovodíkových aut s pohonem palivovými články. A Tesla v tom nebude hrát první housle, protože je pozadu. První je už teď Hyundai, který je nejdál, a už několik let sériově vyrábí právě taková auta viz zde:

www.auto.cz/hyundai-nexo-ohlasenym-nastupcem-vodikoveh o-ix35-fuel-cell-112469

Jsou plnohodnotnou náhradou za současné neekologické naftové, beznínové a elektrické (drancování surovin na výrobu extrémního množství baterií).

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: No tady Tesla asi musela n.. | 19.3.2018 08:58reagovat
avatar

Tohle ale už není "ubrat", to je regulérní podfuk. I dubový špalky by tam vydržely delší dobu.

Nepřihlášený Josef

Reakce na: Tak tohle je zase myšlenko.. | 10.4.2018 07:30reagovat
avatar

Rekuperační brzdění je schopné brzdit do nuly. Alespoň na mém BMW i3 to tak je.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Rekuperační brzdění je sch.. | 10.4.2018 09:20reagovat
avatar

Což samozřejmě neomlouvá nekvalitu a lemplovství, protože brzdy prostě na autech být musí a musí za něco stát.

Nepřihlášený

Já když jel model S, tak j.. | 10.4.2018 16:28reagovat
avatar

Já když jel model S, tak jsem nevěřil svým očím. Spáry každá jinak velká, do nějaké se vešel i palec... To auto opravdu není tiché, tiché je tak do 120km/h, pak to hučí jak fábie. Ano, zrychluje to pěkně, ale dá se s tím jet tak do 180km/h, pak už je to nestabilní, asi jako oktávka 1. generace. To auto je stavěno na US silnice, tzn. 120km/h max. Brát to na okruh je šílenost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Já když jel model S, tak j.. | 10.4.2018 17:48reagovat
avatar

Jasně když si někdo koupí havarovanouTESLU po opravě Za "super cenu ?" Tak spáry nesedí nelícují a to samé může platit o jizdních vlastnostech .

Zaleží který model Je velký rozptyl konfigurací výbavy

Bud jsou tam (byly) v základu klasické tlumice nebo airmaitk od Mercedesu s možnost nastavit výšku podvozku .

https://www.youtube.com/watch?v=-qS5ZmQPAhQ

https://www .youtube.com/watch?v=mo-DiEIoeUM

Nepřihlášený TD.

Pane Prokopec vy nevíte o.. | 10.4.2018 21:04reagovat
avatar

Pane Prokopec vy nevíte o Tesle absolutně nic, píšete absolutní snůšky keců, které buď jen okopírujete nebo vymyslíte z toho vašeho poškozeného mozku. Začněte navštěvovat nějakého lékaře jestli teda na tak nemocného člověka jako vy ještě nějaký existuje nebo prostě a jednoduše přestaňte psát články o autech (nejen o autech, nepište radši vůbec nic).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Pane Prokopec vy nevíte o.. | 11.4.2018 16:05reagovat
avatar

Asi ví dost na to, aby došel k názoru že je to šunt nejvyššího kalibru.

Ani já v tom nejel, a víš proč? Protože jsem to odmítl (S). A víš proč jsem to odmítl? Protože ta televize na výšku, co je uprostřed, mi levým spodním rohem vycházela přesně na pravý koleno, takže nešlo dát nohu na plyn, a pokud bych ji tam přeci jenom mezi volant a ten nesmysl uprostřed nějak nakroutil, tak bych toho litoval hned na prvním výmolu. Takže asi tak.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Asi ví dost na to, aby doše.. | 11.4.2018 16:20reagovat
avatar

Jako Český soudní znalec Dělá "odborný " posudek na něčo co nikdy neviděl Peníze na prvním místě

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše