Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Takhle to vypadá uvnitř nejdražšího VW na prodej. Stojí skoro 7 milionů Kč
13.8.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Sedm milionů korun by stačilo na sedm špičkových Golfů i několik nejlepších Arteonů. Tady jsou třeba na jediné auto, luxusem ale doslova překypuje.
Volkswagen znamená v překladů lidový, rozumějte široce dostupný a tedy i relativně levný vůz. Něčím takovým byl přinejmenším úplně první VW jménem Typ 01, známý spíše jako Brouk. Ten měl původně motorizovat válčící Německo, nakonec ale motorizoval spíše poválečné Německo. A vlastně nejen to, v Mexiku se vyráběl ještě docela nedávno a VW jím svého času doslova zaplavil svět. Se současnými produkty značky má ovšem společnou leda záplavu log rozesetou po všech čertech, dnešní Volkswageny míří navzdory svému jménu docela jiným směrem.
Pokud chcete opravdu levné auto té či oné třídy, VW jím nebývá. Na trhu se snaží profilovat jako cosi mezi běžnými auty a prémiovými vozy automobilek typu BMW. Jak moc se mu to fakticky daří, nechme na jindy, ceny tomu ale odpovídají a třeba nový Arteon míří s ceníkem tak vysoko, že problém nebude ani koupit jej za částku okolo dvou milionů Kč. Což je na „stylovější Passat” docela dost.
Pokud o cenách Arteonu máte povědomí, pravděpodobně byste na otázku, jaký je dnes nejdražší VW ke koupi, odpověděli právě jeho jménem a cenou ve zmíněných relacích. Pokud jde o nové vozy přímo z továrny, byla by to nejspíše pravda, i když podobně draho by zřejmě vyšel i dožívající Touareg v některé ze špičkových specifikací. Pokud ale půjdete pouze po nejdražším Volkswagenu, který si lze koupit bez ohledu na původ, najdete na trhu i nabídky docela jiného ražení. A nad všemi bude čnít ta, o níž vám povíme dnes.
Ohromí už svou cenou - 261 800 Eur neboli 6,85 milionu Kč. Za to si zmíněných špičkových Arteonů koupíte hned několik a nebo vezmete dva a přidáte ještě čtyři Golfy GTI. Na Volkswagen je to vskutku extrémní cena, má ale své vysvětlení, však se stačí podívat na přiložené fotky.
Tedy nedívejte se na první tři, ty zobrazují docela normální VW Multivan. I ten tedy umí být pořádně drahý, však jsme nedávno testovali verzi 2,0 TSI 4Motion s cenou rovněž okolo 2 milionů Kč, ke skoro 7 se ale nevyšplhá ani náhodou. Aby byl tak drahý byl, musí jít o verzi Business od firmy Klassen. Ta se specializuje na úpravy dodávek směrem k luxusním přepravníků nabízejícím uvnitř komfort nikoli nepodobný noblesním britským limuzínám. A nezalekne se ani Volkswagenů.
Tento Multivan tak uvnitř ve výsledku připomene spíše pětihvězdičkový hotel. Jsou tu čtyři samostatně nastavitelná sedala čalouněná nejlepší kůží a alcantarou, pochopitelně vyhřívaná i ventilovaná. Každé má k dispozici elektricky výsuvný stolek, který lze použít při práci nebo třeba při konzumaci něčeho ostřejšího z palubního baru, popř. kávy z palubního kávovaru. O prostředí se stará obložení pravým dřevem, ambientní osvětlení. 32" palcová televize schopná promítat čtyři různé obrazy naráz je též zajímavá, stejně jako špičkové stereo, 3D kino nebo dokonce cestovní Playstation 3. Je tu opravdu co vás napadne, navíc ve zjevně velmi kvalitním balení.
Provedení interiéru interiéru je opravdu dechberoucí, jinou otázkou je kvalita jízdy, je-li základem tohoto stroje pořád dodávka. Ale to takto na dálku neposoudíme. Jasné naopak je, že vůz má stejně jako ten námi nedávno testovaný pod kapotou dvoulitrové benzinové turbo s výkonem až 150 kW (204 koní), které v takovém voze neurazí. Převodovka pro tuto verzi je pouze šestistupňová, automatická, hnaná jsou všechna čtyři kola.
Obrázky vozu, na které se díváte, nejsou žádnou vizualizací, není to nabídka toho, co za VW si od Klassenu můžete koupit. Tento vůz skutečně existuje, má najeto 100 km, stojí v showroomu a může být váš třeba hned zítra. Jeho cena je skutečně enormní a docela by nás zajímalo, kolik lidí si něco takového koupilo či koupí. Pokud ovšem toužíte po něčem, jako je... „luxusní sleeper”, těžko najdete něco zajímavějšího. Zvnějšku je to docela obyčejná osobní dodávka, uvnitř spíše Rolls-Royce. Ovšem, za cenu blízkou onomu Rollsu...
Toto je aktuálně nejdražší VW v prodeji. Je vskutku neobyčejný a také řádně bizarní
Zdroj: Mobile.de, Klassen Car Design Technology
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejčtenější články
- A hned je bezpečno: Nový skrytý radar „vydělal” během prvních 11 dnů provozu přes 2,5 milionu Kč
28.2.2024 - Britové vyzkoušeli inovovaný Ford Puma ST, který přišel o motor i převodovku. Selhává přesně tam, kde měl excelovat
28.2.2024 - Číňané chystají nový kombík pro Evropu, v poměru dynamiky, prostornosti a ceny by mohl být bezkonkurenční nabídkou
28.2.2024 - Audi se chytilo do pasti svých elektrických plánů, cokoli s některými modely teď udělá, bude to špatně
29.2.2024 - Nový levný kombík Lady předčasně odhalil únik patentových obrázků. Divným jménem odrazuje, cenou by měl lákat
29.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva