Takto chtějí Američané zrychlit dopravu. Využijí dálnice k jízdě až přes 240 km/h

 | 11 příspěvků | 22.4.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený Alan

Říkáte,že rychlý přesun dn.. | 22.4.2018 12:59reagovat
avatar

Říkáte,že rychlý přesun dnes umožňuji jen dálnice v Německu? Byl jste někdy na dálnici v Německu? Asi ne co? Tak se tam,prosím,podívejte a přestaňte psát takové bláboly.

Nepřihlášený TvrdejBob

U nas uz jezdej nekteri 26.. | 22.4.2018 13:29reagovat
avatar

U nas uz jezdej nekteri 260kmh na 90tce takze proc ne

Nepřihlášený KoJaK

Hmm, uměl bych si představ.. | 22.4.2018 14:10reagovat
avatar

Hmm, uměl bych si představit, že auto na takové dráze najede na nějaký druh kolejového vozíku, kde jej zafixuje a dále bude řízeno automatikou ... pokud bych chtěl vyjet, dám pokyn na jakém exitu a tam mě prostě na druhé "koleji" uvolní a dále jedu po svých ...

Nepřihlášený Jirka_1

Otázkou je, jestli jsou vše.. | 22.4.2018 14:25reagovat
avatar

Otázkou je, jestli jsou všechna současná auta schopná v každém případě jet 240 km/h, aniž by je tlak vzduchu neroztrhal... :-) Nevím, jelikož jde jen o kusé informace, může to být zase něco takového, jako nabídka, že za peníze a výcvik dostanete jednosměrnou letenku na Mars. Zatím tam máme problém dostat družici, aniž by se nám každá třetí nerozbila o povrch... :-)) Takže tak nějak asi s touto vizí. Je vidět, že v USA mají vizionářů dostatek... :-)

Nepřihlášený josephko

Ja si naopak myslím, že ta.. | 22.4.2018 14:59reagovat
avatar

Ja si naopak myslím, že takýto alebo nejaký podobný systém je budúcnosťou. Aj keď rýchlosť 240 km/h je podľa mňa prehnaná. V pohode by stačila 180-ka.

Nepřihlášený USA

potiz je v tom, ze s vyssi.. | 22.4.2018 15:01reagovat
avatar

potiz je v tom, ze s vyssi rychlosti se propustnost komunikaci snizuje a nic na tom nemeni to, ze to bude ridit pocitac

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemlezoucí

Že by? https://youtu.be/F2.. | 22.4.2018 21:46reagovat
avatar

Že by? https://youtu.be/F2iRDYnzwtk?t=364

Nepřihlášený Dochy

Reakce na: potiz je v tom, ze s vyssi.. | 23.4.2018 12:12reagovat
avatar

propustnost v dobře řízeném systému se s rychlostí nesnižuje. Snižuje se jen v případě náhodného přístupu... Řidič potřebuje prostor k tomu aby se bezpečně zařadil. Pokud se o to postará systém se schopností řídít jak vozy na trati, tak ty, které se chcou připojit, bez problémů se může dostat na plnou cestovní rychlost bez rozestupů mezi auty (nebo pro režii - připojování dalších vozů a zařazování vozů různých délek) nechat třeba cca 5-10% kapacity jako rezervu. Počítač nebude mít problém nechat někoho čekat třeba 10 minut pokud se tam v daný okamžik nevejde. Pokud bude možnost vozidlo vřadit tak ho tam vřadí do přesně předem připravené mezery...

Na klasických komunikacích je problém v tom, že řidič musí nechat rozestup, musí mít nějaký prostor pro manévrování, musí zvládnout na dálnici najet, musí být schopen se zazipovat pokud dojde ke snížení počtu pruhů, musí včas zareagovat pokud se kolona rozjede - tohle všechno může zvládnout výrazně lépe počítač, který zná rychlosti a rozestupy vozů v okolí a příp. je ještě může upravit podle potřeby. A tohle všechno dělá velké problémy lidem pokud trochu zhoustne doprava.

Nepřihlášený Markéta Lattová

Kolejnicová doprava na dru.. | 7.7.2019 16:12reagovat
avatar

Kolejnicová doprava na druhé úrovni se řeší přes 100 let (např. Charles Harvey, Greenwich 1867), teď se začíná implementovat strunový dopravní systém Anatojije Junitského - videa ZDE: https://www.youtube.com/watch?v=MBJd9TiIoj0&list=PLnD6VTIS0E pOk2Bj0uBppwfRAsnIEEoB_

Technický popis technologie (od roku 2015 proběhly upgrady) ZDE: https://drive.google.com/file/d/1QhYAezLh7LaSXTQ7HAQC9_UdoQL jQIgH/view

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama