Tato auta loni musela neplánovaně do servisů nejčastěji. „Vítěz” nepřekvapí

 | 24 příspěvků | 4.1.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Harman

Jo jo, Quality Made ;-) Po.. | 4.1.2017 19:33reagovat
avatar

Jo jo, Quality Made ;-) Používají ještě tento nesmyslný slogan?

Nepřihlášený wat

to znamená že všetci by ma.. | 4.1.2017 20:22reagovat
avatar

to znamená že všetci by mali predať svoje renaulty, VW a mercedesy a nakúpiť škody, kie a lady?

Nepřihlášený Radon

Zlaty zigulik, nikdy mne d.. | 4.1.2017 20:32reagovat
avatar

Zlaty zigulik, nikdy mne do servisu netahali ... proste kvalitni auto. Prvnich pet let a 30.000 km se ani nic velkeho nepokazilo. A benzin stal do nej par korun.

Dnesni auta stoji za prd.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rb

.. jj 10 rokov cakat v por.. | 4.1.2017 21:16reagovat
avatar

.. jj 10 rokov cakat v poradovniku aby si potom mohol za 5 rokov najzadit 30.000km.. Super doba! CTJ????

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený neregistrovaný

No to je zase článek jak o.. | 4.1.2017 21:53reagovat
avatar

No to je zase článek jak očernit Renault, který loni měl v Evropě největší nárust prodeje ... My v rodině vlastníme momentálně Talismana a čtyři Megány ( jeden ve verzi RS ), vzhledem k tomu, že jsem je kupoval v autorizovaných servisech Renault, jsme tam i vedeni a je vskutku velmi, velmi zajimavé, že mě k žádné servisní akci do servisu nezvali ... že bych jim vypadl ze systému? A že by měl Talisman vadné bezpečnostní pásy jsem si ale ale absolutně nevšiml ... asi mám nějaký štastný kus ... A že by automobilka dodala do autosalonů auta se špatně dodaženými šrouby u kol ... tak já fakt nevím ... Za to jsem si všiml v médiich zprávy o povolání VW a třeba i Toyoty, ale během lonského roku jsem si nevšiml, že by Renault povolával auta do servisu ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: No to je zase článek jak o.. | 5.1.2017 00:30reagovat
avatar

To, že jsi si nevšiml neznamená, že nesvolávali, to jenom znamená, že houno víš. Tady si to můžeš ověřit

http://svolavacky.cz/?s=&tx_make%5B%5D=renault&tx_mo del%5B%5D=espace&advanced_search=yes

Nepřihlášený Bubaak

Není lepší se přiznat k ch.. | 5.1.2017 07:04reagovat
avatar

Není lepší se přiznat k chybě a vyhlásit svolávačku, než tvrdit že se nic neděje? :)

Nepřihlášený Štegy

Reakce na: .. jj 10 rokov cakat v por.. | 5.1.2017 07:31reagovat
avatar

...to bylo trefný a zasmál jsme se. Znám auta, co se s nimi najezdí 30000 za 3 měsíce a ti uživatelé je po těch 3 měsících považují samozřejmě za nová. Tedy Žigul po 5-ti letech řešil korozi, ale ten nájezd je sranda....

Nepřihlášený

Vždy chybí ta nejpodstatněj.. | 5.1.2017 13:48reagovat
avatar

Vždy chybí ta nejpodstatnější věc a to je jméno výrobce daného komponentu, který je do auta namontován. Myslíte si, že u toho Renaulta je všechno vinna automobilky? Komponent ponese třeba značku Bosch, Valeo, a tak podobně. A potom jde o to, v které zemi to bylo vyrobeno. Kolikpak by se tam asi našlo toho, že to bylo třeba v česku. Na Peugeotu se mi doposud nepodělalo nic, co by mělo logo Peugeot, ale vždy to mělo tu kotvičku. Třeba ten díl je kamarádem s VW, ale v tom lvovi se mu nějak nechce fungovat.

Nepřihlášený Tom Jones

U Francouzů dělaj lemplové,.. | 5.1.2017 16:10reagovat
avatar

U Francouzů dělaj lemplové, co neutahujou šrouby :-D Nejvíc asi u Renaulta:

http://svolavacky.cz/make/renault/

Nepřihlášený radar

Tak to já měl asi štěstí... | 5.1.2017 22:15reagovat
avatar

Tak to já měl asi štěstí. Koupil jsem 2011 nového Megana III Grandtour a zatím jen měním olej, filtry, svíčky. Počet poruch 0, počet svolávaček 0. Brzy oslaví 100 000km ;-)

Nepřihlášený Jaroslav KOTULA

Jsem škodovácký patriot, a.. | 5.1.2017 23:03reagovat
avatar

Jsem škodovácký patriot, ač jako první mé auto byl Wartburg, druhé VW Golf 1 a pak už jen Škodovky. Přes můj určitý patriotismus mám k tomu, jak se výrobce Škody Fabia 2 postavil k řešení problému s konstrukční vadou rozvodů u motoru 1.2 TSI velké výhrady. Protože se jim podařilo problém vyřešit až jsem měl auto po záruce, musel jsem si výměnu opravné sady zaplatit ze svých peněz, bratru 7.000 Kč. To je tedy prasárna. Koncern nepřiznal veřejně, že se jedná o konstrukční vadu a nesvolal majitele škodovek s vadnými motory na provedení nápravy. Tutlal to a dělal výměny opravnými sadami v rámci servisních prohlídek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tulenopes

Reakce na: Jsem škodovácký patriot, a.. | 6.1.2017 00:03reagovat
avatar

ale ty si aj tak kúpiš znova škodovku, tak tu neplač

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jaroslav KOTULA

Reakce na: ale ty si aj tak kúpiš zno.. | 6.1.2017 00:59reagovat
avatar

Jak vidíš, tak dokáži být otevřený a třeba i kritický i k tomu, co mám rád a čehož jsem patriot. Ale musím ti oponovat, protože si už žádné auto kupovat nebudu, a to je jisté, to ti garantuji.

Nepřihlášený marian82

Aston Martin a čínsky dodáv.. | 9.1.2017 00:17reagovat
avatar

Aston Martin a čínsky dodávateľ ???? Vysoké ceny vozov a lacná nekvalitná súčiastka??

Nepřihlášený Kuban

škoda závady odstraňuje v.. | 9.1.2017 11:30reagovat
avatar

škoda závady odstraňuje v rámci garančních prohlídek... né že by tomu nebylo jinak i jinde, ale škoda své chorobné závady prostě obecně neřeší... voda ve dveřích nikoho na životě neobtěžuje... atpd :-)

Nepřihlášený Adamikos

Množství svolávaček je v p.. | 9.1.2017 11:46reagovat
avatar

Množství svolávaček je v první řadě sebereflexe automobilky. Politika Renaultu nebo Toyoty je mi v tomto rozhodně sympatičtější než kličková politika VAGu, která nepříznala fatální konstrukční chyby u TSI motorů (1.2 a 1.8 nejvíc, ale i 1.4), to samé Opel. Tyto automobilky prokazatelně zatajují svoje průsery a pak má omezenec typu Prokopca možnost psát články tohoto typu. Již druhým rokem Renault Nissan aliance dohání VW a jestliže bude politika VW stejně arogantní jako doposud, je klidně možné, že se francouzi zase stanou evropskou jedničkou. Btw o poruchovosti celkem věrně píše warancy direct, kde dostává VAG na frak.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Množství svolávaček je v p.. | 9.1.2017 15:54reagovat
avatar

Tak ostatně, stačí občas uvolnit páru a vzít informaci kontextově..... Je jasné, že když máme informaci, kdy svolávaček je minimum ale poruchovost dokumentovaná servisy je vysoká, pak je patrné o co tu jde....

Tímto nechci hájit kosočtverec, klidně těch závad může mít ještě vícnež je uvedeno... chci jen poukázat na nicneříkajícím údaji.

Krásně jsi to vystihl termínem sebereflexe automobilky. ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lalak

Reakce na: Tak ostatně, stačí občas u.. | 9.1.2017 22:20reagovat
avatar

Problem možná u Renaultu je ten že v posledních 2 letech kompletně vyměnil modelovou řadu. Chtěl bych vidět tabulku před tremi nebo čtyřmi roky.

Nepřihlášený mirek

Jestli ono to nebude obrác.. | 14.1.2017 11:32reagovat
avatar

Jestli ono to nebude obráceně, že při nějakých pochybnostech následuje ověření stavu. Takový koncern VW i když je kzpodivu třetí řeší vše vyhnívací metodou, ono to nějak dopadne. Tyhle pseudotesty jsou jen skrytá reklama.

Nepřihlášený Se2gold

K této tabulce mam pár při.. | 14.1.2017 23:43reagovat
avatar

K této tabulce mam pár připomínek a to: Netuším kde vzali data počtu akcí, ale u peugeotu mohu s přehledem 100% říct, že počet akcí určitě přesáhl 30 akcí. Sice většina byly prkotiny jako výměna kabelů nádrží ADblue, výměna hadiček přepadů vstřiků atd... ,ale některé i dost závažné jako zámky dveří které najednou z ničeho nic nedržely zamčené a otvíraly se dveře a nebo větší vůle na klice, která dle mého by měla maximalně vliv na rychlejší poškození spojky jelikož to byla axialní vůle. Takže až na ty zámky to jsou prkotiny opravdu není důležitý počet ale závažnost těch průserů a jak se k tomu postaví automobilka. Třeba nissan svolával loni auta i 20let staré na výměnu pyro jednotky že je možnost slabého účinku kvůli nedostatku plynu.

Nepřihlášený Patrik

Reakce na: Zlaty zigulik, nikdy mne d.. | 17.1.2017 15:38reagovat
avatar

na kole za pět let najedu víc :)

Nepřihlášený max power

Jenze tohle vubec o nicem.. | 22.1.2017 09:24reagovat
avatar

Jenze tohle vubec o nicem nevypovida... Bohuzel pokud nevime kolik aut celkem bylo svolavano je to naprosto zbytecna informace

Nepřihlášený palino

Tento platok by sa mohol p.. | 24.1.2017 22:36reagovat
avatar

Tento platok by sa mohol premenovat na volkswagenforum

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše