Reklama

Tesla chystá revoluci, její nový model má používat neskutečně málo kabeláže

 | 22 příspěvků | 11.8.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Prokopče nejste hoden za v.. | 11.8.2017 11:29reagovat
avatar

Prokopče nejste hoden za veškerou špínu o značce Tesla o ní psát.Pište o Fabiích a Octáviích to je vaše maximum.Za to vás platí

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Neznám ohavnější auto než.. | 11.8.2017 11:31reagovat
avatar

Neznám ohavnější auto než je Bentayga (převlečený Touareg a Q7)

Nepřihlášený Atomas

Reakce na: Prokopče nejste hoden za v.. | 11.8.2017 11:48reagovat
avatar

Hele, a něco k tématu by jste neměl? Mě osobně na autofóru nejvíc vadí osobní invektivy na autory, než uvedené články. Pokud se Vám stránky nelíbí, tak je jednoduše nečtěte, co vám v tom brání?

Nepřihlášený vana

Reakce na: Prokopče nejste hoden za v.. | 11.8.2017 11:54reagovat
avatar

Co tady žlampáš o špíně na teslu? Četl jsi vůbec ten článek ??

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený inspirace

Taková redukce kabeláže tr.. | 11.8.2017 12:53reagovat
avatar

Taková redukce kabeláže trochu připomíná hlášku Járy Cimrmana: "Zkuste to bez drátů. milý Marconi". Takže dokáže Tesla nebo jiná elektromobilka někdy postavit elektromobil zcela bez vodičů? ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Co tady žlampáš o špíně na.. | 11.8.2017 13:00reagovat
avatar

Jo i ty předchozí a stačilo.Chlapče je demokracie a né názor jednoho.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Taková redukce kabeláže tr.. | 11.8.2017 13:45reagovat
avatar

Redukce kabeláže. Po autě nataháte napajecí vodiče a komunikacní linku ( jde to i bez ní ) CAN bus (Controller Area Network) https://cs.wikipedia.org/wiki/CAN_bus

Jenže každé takto připojené zařízení na tuto linku se chová jako bod v síti

Musí mít komunikační rozhraní a to systém prodražuje .

Například zadní světla po datové lince poslete příkaz, že se mají rosvítit zasní světla. V zadní části vozu bude modul který zprávu přijme a rosvítí požadovanou LED

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

to i přes všechny ty CANy.. | 11.8.2017 13:47reagovat
avatar

to i přes všechny ty CANy a LINy tam je tolik dratu??

Nepřihlášený USA

Reakce na: Redukce kabeláže. Po autě.. | 11.8.2017 13:49reagovat
avatar

ja ti nevim, ale elektroniku do zadni sdruzeny svitliny odhaduju maximalne na 200kc

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

podľa fotiek je to bently.. | 11.8.2017 14:18reagovat
avatar

podľa fotiek je to bently 100 rokov za teslou, napríklad pri pohľade do interiéru.už také obyčajné volvo xc90 má krajší interiér ako bently

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: podľa fotiek je to bently.. | 11.8.2017 14:33reagovat
avatar

Když bys v obou seděl jako jsem seděl já (obě jsem i řídil), tak by sis dal sám facku za takovou hloupost, co jsi napsal. Stačilo by opravdu jen sedět. Protože jízdně se model S nevyrovná ani běžným modelům evropské nižší střední, nad 160km/h je to auto nestabilní, dělané na US limity. A model 3 bude nejspíše ještě horší. Je mi záhadou, jak auto s nízkým těžištěm jezdit tak špatně, ale asi bylo naivní předpokládat, že stvoří napoprvé použitelné auto. Druhé generace to snad spraví, tou dobou ale už budou mít zavedené automobilky své elektro auta s podobnými parametry a hlavně s přijatelnou kvalitou jako interiéru, tak hlavně těch jízdních vlastností.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený .

Reakce na: podľa fotiek je to bently.. | 11.8.2017 14:40reagovat
avatar

Myslím si, že auto se základní cenou 6 mega cílí asi na jiné zákazníky, kteří opravdu na autem jako je XC90 moc nepřemýšlí. B a jeho design má vyjadřovat odkaz k nějaké tradici a jeho původu a proto se s tím pojí i daný rukopis v interiéru. Nepředpokládám, že se interiér bude líbit všem, je to subjektivní, ale asi jde primárně o trochu jinou ligu i co do použití materiálu.

Nepřihlášený

Reakce na: ja ti nevim, ale elektroni.. | 11.8.2017 14:53reagovat
avatar

To je jako s těmí senzory v autě. Vysoká přidaná hodnota. Hlavní součástka stojí 19Kč To se hesky zbalí a prodává se za 499kč

Nepřihlášený

pan Musk at se probudí ze.. | 11.8.2017 16:39reagovat
avatar

pan Musk at se probudí ze sna, auta na elektriku fungovat nebudou dopadne to jako s priusem, koupí si to pár eko aktivistů co si mysle,j že zachráněj svět ,ale ten už se zachránit nedá je totiž 5 minut po dvanácté

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

a ironie je ,že si tím lešt.. | 11.8.2017 16:41reagovat
avatar

a ironie je ,že si tím leštěj ega lidi jejichž firmy nají na ekologii největší dopad

Nepřihlášený

Reakce na: Jo i ty předchozí a stačil.. | 11.8.2017 16:58reagovat
avatar

na takovýhle kapitalistický demokraty by to chtělo zase tvrdej komunismus ,ale ono to nebude dlouho trvat .amerika dostane na prdel a prevezme to čína rusko a kldr

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: pan Musk at se probudí ze.. | 12.8.2017 07:15reagovat
avatar

Sám se probud jsi mimo

Toyota prodala více než deset milionů hybridů. V Evropě už je přes 300 tisíc Priusů

http://autobible.euro.cz/toyota-prodala-vice-nez-des et-milionu-hybridu-evrope-uz-pres-300-tisic-priusu/

Nepřihlášený Honza

Reakce na: na takovýhle kapitalistick.. | 12.8.2017 07:18reagovat
avatar

Čína ta to tlačí A DOTUJE nejvíce

Každý kupec dostane dotaci 16 000 dolarů, což je v přepočtu zhruba 400 000 Kč.

https://www.garaz.cz/magazin/novinky/3002629-3-nejprodavan ejsi-elektromobily-ktere-jeste-neznate

Nepřihlášený J.K.

Bohuzel to, co se pise v c.. | 12.8.2017 09:03reagovat
avatar

Bohuzel to, co se pise v clanku, uz neni platne. Musk se sice pred par mesici parkrat vyjadril, ze chce pro Model Y novou platformu s redukci kabelaze na 100m. Ale v poslednim oznameni financnich vysledku automobilky to zase poprel. Premluvili ho manazeri z Tesly, ze bude vhodnejsi postavit Model Y na stejne platforme jako soucasny Model 3. Usetri se za R&D a pujde do prodeje driv. Tyhle vymysly s nejakou rychlou datovou sbernici si nechaji pro budouci platformy.

Nepřihlášený Kuban

A teď prosím znovu rozjet.. | 14.8.2017 09:44reagovat
avatar

A teď prosím znovu rozjet tu krásnou diskuzi o tom, jak je napětí vyšší jak 12V nebezpečné (atd)

Ono to možná časem konzervativním elektro trolům dojde, že s takovými názory by nesestavili ani ovladač na televizor! natož tak něco co se musí zapojit do zásuvky. sry....

Tesle v tomhle fandím. Je mnoho míst kudy vést různé napěťové okruhy a konstrukční řešení na to jsou.... je to jen otázka peněz !!!!!

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: na takovýhle kapitalistick.. | 14.8.2017 09:48reagovat
avatar

Pokud to ještě některým nedošlo, EU už prakticky v čele s merkel a její bandou , vede marxistickou politiku (pokud někdo vlastně vůbec ví o čem to je, protože on komunismus v jádru a na papíře je opravdu sluníčkářský režim.)...... Mnohem víc než by bylo zdrávo ...... To jen tak k tomu komunismu.

Nepřihlášený

Reakce na: Když bys v obou seděl jako.. | 14.8.2017 12:45reagovat
avatar

Tak jako, že ho chválí ?

Podvozkové komponenty u dražšího modelu sdílí s Mercedesem

a maximálku ma u výkonější varianty 250km

https://www.youtube.com/watch?v=-qS5ZmQPAhQ

https://www .youtube.com/results?search_query=tesla+250km%2Fh

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama