Reklama

Tesla vyhodila Klause Grohmanna po střetu s Elonem Muskem. Proč?

 | 18 příspěvků | 28.4.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Prokopče neserte se neustál.. | 28.4.2017 20:14reagovat
avatar

Prokopče neserte se neustále do Tesly

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Prokopče neserte se neustál.. | 28.4.2017 21:02reagovat
avatar

A ty jdi na hybrid.cz, a tam se poser s tou Teslou

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A ty jdi na hybrid.cz, a t.. | 28.4.2017 22:46reagovat
avatar

Ale ať ti nepraskne cévka.A ty jdi na www.jsembuzna.cz

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Ale ať ti nepraskne cévka... | 28.4.2017 22:55reagovat
avatar

Kliiid, vem si prášky buzno...

Nepřihlášený Folk

Tak to neměl prodávat. Nik.. | 29.4.2017 10:52reagovat
avatar

Tak to neměl prodávat. Nikdo ho nenutil.

Nepřihlášený

Tesla jede a čím dál víc l.. | 29.4.2017 17:02reagovat
avatar

Tesla jede a čím dál víc lidí jim nepřeje

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Reakce na: Tesla jede a čím dál víc l.. | 1.5.2017 11:50reagovat
avatar

S egomaniakem Muskem takhle brzo dojede, tohle se v průmyslu nedělá vykašlat se na smluvně domluvené závazky a zákazníky - firmy hodit jen tak přes palubu, a bude ho to stát obrovské peníze, které navíc ani pořádně nemá - za celou existenci Tesly coby výrobního podniku ještě nebyl v černých číslech. Tohle bylo naprosto zbytečné, ty firmy to nenechají jen tak být.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kokot Bednár zo Slovenska

Tesla v současném pojetí,.. | 4.5.2017 08:30reagovat
avatar

Tesla v současném pojetí, kdy má dojezd sotva 350km s klimatizací, nedokáže se nabít za 10min, klasické auto natankuji za 5m... a s neexistujícím 3rd party servisem a druhovýrobou je dementní vývojový trend, asi jako cyklobuzerantství a pumpičkářství.

Nepřihlášený Hanibal

Reakce na: S egomaniakem Muskem takhl.. | 4.5.2017 09:06reagovat
avatar

A tady je zase někdo chytrej, ale přitom totální idiot.Kupte si ty vaše Fábie od toho vašeho podvodnického týmu Volkswagen-Škoda a neotírejte si o pana Muska ty vaše špinavé huby.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hannibal

Reakce na: S egomaniakem Muskem takhl.. | 4.5.2017 09:10reagovat
avatar

Tesla je nejúspěšnější firmou současnosti.Má obrovskou budoucnost a zmr.i co zde Teslu špiní a nikdy ani v elektroautu nejeli se budou jednou trapně stydět.

Nepřihlášený Kokot Bednár zo Slovenska

Reakce na: A tady je zase někdo chytr.. | 4.5.2017 11:48reagovat
avatar

Však Tesla je ještě větší holomrtka než Skoda Simply Never, akorát to má pokročilejšího asistenta řízení a iPad Pro s LTE modemem.

Mně furt nějak nedává smysl auto, který má exteriér okopírovaný z Jaguaru FX, interiér ze Škody Rapid s velkým iPadem Pro, dojezdem s klimatizací 350km, cenou atakující Porsche 911. Životnost baterií Tesly asi taky bude omezenější než životnost spalovacího motoru, tipoval bych tak na polovinu a cena nového setu baterií bude nepochybně atakovat cenu pěti nových Rapidů. Platit prémiovou cenu za podřadný interiér není nic pro mě.

Až budou mít elektrovozítka dojezd srovnatelný s tradičními auty, rychlost nabíjení 10minut, půjde s nimi jet trip napříč Evropou, při předpokládáné životnosti celého vozu srovnatelné s dnešní Teslou a pořizovací cenou nového vozu kolem 13 000 EUR, pak by se mohlo užívání elektroaut rozšířit i mezi tradiční zákazníky Simply Never.

Avšak jako konkurence tradičním sportovním vozům nemá Tesla šanci, pro cesťáka je nepoužitelná a jako vozítko do města dává z ekonomického pohledu smysl stejně jako BMW X5 M50D, který bude mít z pohledu TCO zhruba stejně drahý kilometr jako Tesla, výkon podobný jako ošizená P85D a narozdíl od Tesly dojezd a široce dostupný 3rd party servis.

1km ujetý s Teslou z pohledu TCO, amortizace vozu ve vztahu k životnosti je neskutečně drahý špás.

Tesla není zas tak drahá ve smyslu pořizovací ceny, jenom za tu cenu nabízí neadekvátně málo na to, aby se elektroauta masově rozšířila, musí cílit na segment budget oriented vozů.

Jako konkurent sportovních vozů Tesla pohoří na plné čáře, na okruh se s ní nesmí... na cesty po Evropě je díky nízké kapacitě dobíjecích stanic prakticky nepoužitelná resp. zcela nekomfortní. https://www.youtube.com/watch?v=ucowcitnW3o

Je to furt o tom samém, proč platit vysokohorskou přirážku za něco, co má malou užitnou hodnotu, interiér Tesly bohužel je srovnatelný leda s budget oriented..

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama