Tohle je jediné auto, které v Šanghaji ohromilo i šéfy Porsche

 | 53 příspěvků | 21.4.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený xpert

to uz fakt nevypada spatne.. | 21.4.2017 07:52reagovat
avatar

to uz fakt nevypada spatne. nekoupil bych si to, samo, ale vypada to jako normalni dobry auto

berka

Vypadá výborně, bylo by za.. | 21.4.2017 08:03reagovat
avatar

Vypadá výborně, bylo by zajímavé postavit originál a tento vůz proti sobě v běžném jízdním testu, zda mají dobře okopírovaný i podvozek, nebo se zaměřují jen na to co je vidět. Ale možná bych se divil jak dobře to i pojede.

Nepřihlášený Fedy

Tohle je přesně kapitalism.. | 21.4.2017 08:17reagovat
avatar

Tohle je přesně kapitalismus, kdyby někdo v evropě vyrobil takovou kopii, tak by byly soudy, tahanice a nedoplatil se.Pokud se jedná o Čínu, tak nevadí ani její komunismus, pokud mohu za směšné ceny výrábět a ještě tam mám obrovský odbyt.Zásady jdou najednou stranou.Jenže zásady jsou od toho, aby platily univerzálně.Je to jen velký doklad toto, že KAPITALISMUS JE SRAČKA jako cokoliv jiného.V USA vrátí zákazníkům za cinklé VW peníze a tady si s Vámi vytřou řiť, ne promiňte zadarmo vám "upraví software".

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MOHRBACH PETR

Nedivím se že je to tak pře.. | 21.4.2017 08:40reagovat
avatar

Nedivím se že je to tak překvapilo,je to přece naprostá kopie jejich PORSCHE.

Nepřihlášený Luke

Clovek by nad tim i mohl u.. | 21.4.2017 08:59reagovat
avatar

Clovek by nad tim i mohl uvazovat, koupit par nalepek porsche a muze si hrat na neco co neni. Prece jen dost mozna to auto nebude stat ani 1/3 toho co macan. Ale jako u vetsiny cinskych aut si to asi kazdy rozmysli az uvidi prvni crashtesty.

Nepřihlášený older

Reakce na: Tohle je přesně kapitalism.. | 21.4.2017 09:10reagovat
avatar

Fedy, co tě žere? Nemáš se v kapitalismu dobře? Na internet máš, tak dobrý, ne?

Nepřihlášený Gašpo

Nemci sa predsa nemusia báť... | 21.4.2017 09:38reagovat
avatar

Nemci sa predsa nemusia báť. Až sa do vývoja a výroby zapoja tie tisíce špičkových inžinierov a vedcov, ktorí prišli z Blízkeho východu a Afriky a až si do Nemecka naťahajú aj svoje vzdelané príbuzenstvo, úroveň nemeckých áut poskočí na úplne iný level. :-)

Alebo to dopadne úplne inak? A za čas sa synonymom kvality a spoľahlivosti stane čínske auto? Myslím, že odpoveď na túto otázku dostaneme skorej, než by sme ešte pred pár rokmi verili.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pavel

To nemyslíte vážně že se V.. | 21.4.2017 09:47reagovat
avatar

To nemyslíte vážně že se Vám to líbí....plasty hnus a zpracování taky hnus. Bych to nechtěl ani zadarmo. Jsem rád za svého leona který je zpracováním 100x lepší

Nepřihlášený Driver

téma čína a kopie je už zb.. | 21.4.2017 09:47reagovat
avatar

téma čína a kopie je už zbytečné, dvacet let probírané. Z dálky to vypadá slušně, ale je to o třídu menší než Macan, a i to je jedno, protože kdo by to nekoupil za cenu Fabie.

Problém je spíš konstrukce, než design.

Už když vydím ty šrouby v kolech, tak je jasné ,že to má podvozek jako Daewoo Matiz a z toho budou vyplývat i životnost a výkony.

I tak by to za cenu Sandero umělo asi Sanderu Stepway konkurovat. Kdo jel kdy v Macanu, tak ví, že je o deset tříd lepší než cokoliv jiného na planetě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: Nemci sa predsa nemusia báť... | 21.4.2017 10:11reagovat
avatar

Suhlas, Frau Merkel to paradne premyslela...

Nepřihlášený Marty

Reakce na: téma čína a kopie je už zb.. | 21.4.2017 10:16reagovat
avatar

zato němci sou na životnost experti, hlavně na motory, jedny žerou 1,5 Litru oleje na 20 000 km - tolik žere vylítanej japonskej 3,0 V6 z roku 1995 s 350 000 km na hrbu, druhým přeskakují řetězy, třetí se karbonují a zadíraj, čtvrtým odchází turba atd atd. cukavé DSG, odcházejí vstřiky, čerpadla, swirl atd a ještě to má zfalšované emise a podvodné SW :o)))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bigboss

Ukázka toho co jsou číňani.. | 21.4.2017 10:28reagovat
avatar

Ukázka toho co jsou číňani schopni vyrobit.A na to je třeba kurva mašin a technologií.Tohle nevyrobil nějaký dong a yung v garáži.

Tohle by slavná zaprodaná automobilka Škoda nevyrobila bez Volkswagenu ani kdyby se posrali. To auto je naprosto famózní a jestli bude za 500 000 Kč tak děkuji beru hned!!! Číně se pouze hlupáci smějí tak jako se každý smál korejcům.Je jen otázka času kdy si koupí své designéry jako Kabáně a budou mít svůj design.

Nepřihlášený

Reakce na: zato němci sou na životnos.. | 21.4.2017 10:32reagovat
avatar

Dobře ty.A musím jen potvrdit protože to dělám.Pouze bych doplnil o loupání ovladačů po 6ti letech provozu, zámky dveří centrálu, elektronika u Touaregů, zadní koroze motorků stěrače s ostřikovačem a další a další.Ale pořád melou o té jejich kvalitě made in Germany.Leda prd

Nepřihlášený miro68

Reakce na: Tohle je přesně kapitalism.. | 21.4.2017 10:54reagovat
avatar

Fedy,

mas to pomylene. Tu sa prezentuje ludovodemokraticka republika Cina. Ano a v Cine je vsetko mozne. Bodaj by aj nie. Ved ked pridu do Ciech, Zeman im este utiera aj zadok a nikto nesmie ani muknut. Kde sme sa to dostali v krajine Vaclava Havla?

Nepřihlášený Tom

To jen dokazuje, jak vsich.. | 21.4.2017 11:03reagovat
avatar

To jen dokazuje, jak vsichni z Ciny padaj na prdel... Ty jejich kopie vseho znackoveho jsou uz legendarni a me jen stve, ze to svinstvo vsichni tise toleruji, protoze jim jde jen o vlastni ksefty. A dobre jim tak - jednou nas ty sikmooke kur*y prevalcujou! Nejde o to, ze technologicky nas v dohnali, ze ziskavani know-how je v podstate zajmem statu, kdy vlada financne podporuje akvizice ve svete... Jedine stesti je, ze smysl pro detail a super kvalitu Cinanum proste chybi! Delam s nima, takze vim, o cem mluvim. Az se dostanou na stejnou kvalitu, bude to auto ve finale stat podobne penize jako original od Porsche... To same plati od hadru, pres kabelky, hodinky, sklo a porcelan az po auta!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Klid, myslím, že autoforum.. | 21.4.2017 11:31reagovat
avatar

Klid, myslím, že autoforum z toho dělá zbytečné drama.

a) v Asii se vždy vyráběly levné fejky a kopie evropských nebo amerických značek patří k tamní kultuře, dělají to Japonci, dělají to Korejci, dělají to Vietnamci no a teď to dělají Číňani. Za pár let to budou dělat Indonézané nebo Indové.

b) ten kdo chce fejk si to jistě koupí, ten kdo chce kvalitu tak se toho ani klacíkem nedotkne.

Takže shrnuto, bojovat s tím? Proč? Porsche to neškodí, protože fejky vyrábět nechce a jeho bonitní klientela o tyto kopie ani nezavadí. Vadit to může spíše některým mainstreamovým značkám, které vyrábí levný brak a těm to jistě konkuruje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Klid, myslím, že autoforum.. | 21.4.2017 11:49reagovat
avatar

Pan redaktor je zcela mimo. Jen idiot z autofŕa je schopen napsat, že pro Mercedes je Čína nejdůležitější trh. To se není ani schopen podívat na prodejní čísla. Pokud jde o čínské napodobeniny aut, tak i to je v Číně okrajové a dělají to jen menší značky. Tčeba výše uvedená značka Zotye je v Číně až na 27. místě. Velké čínské značky, které se na domácím trhu pořád víc prosazují mají svůj vlastní design a řádově větší prodeje než tyto pidiznačky vyrábějící napodobeniny. Ale to realita novináře asi moc nezajímá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Q1

Reakce na: Pan redaktor je zcela mimo.. | 21.4.2017 12:03reagovat
avatar

Meleš houna, Čína je s náskokem největší trh pro mercedes.

Prodeje MB 1Q 2017

1.Čína 113 182

2. USA 86 574

3. Německo 77 393

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Meleš houna, Čína je s nás.. | 21.4.2017 12:27reagovat
avatar

Pro Mercedes je čínský trh je jedním z nějvětších. Není na něm závislá jako VW. Největším trhem je pro Mercedes nadále EU (217 000). To je 2x víc než v Číně. VW je na tom naopak. V Číně (773000) prodá nohem víc než v EU (430 000). Čísla jsou za 1Q2017.

Mercedes je na čínském trhu také méně zavislý než Audi a BMW.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Q1

Reakce na: Pro Mercedes je čínský trh.. | 21.4.2017 13:06reagovat
avatar

Hrušky a jablka, EU není stát. Prostě Čína je největší trh pro MB.

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: téma čína a kopie je už zb.. | 21.4.2017 16:44reagovat
avatar

Macan je dobre auto, ale netreba to zas prehanat. :) Existuju aj lepsie auta, z vlastnej skusenosti mozem potvrdit napriklad Bentaygu, s ktorou som mal moznost prejst nejakych 900 kilometrov (ako sofer) a mozem potvrdit, ze sa jedna fakt o paradne auto. Superluxusny kriznik, ktory v pripade potreby dokaze trielit vysokymi rychlostami. V zakrutach sedi spickovo, dynamika je na tak tazke auto vynikajuca, aj pri rychlosti 220 km/h som mal pocit kontroly nad situaciou. 300-vku som sice nedal, mozno by som aj dat mohol, ale nechcel som riskovat, ked som sa pozrel na tachometer, ukazoval 298 km/h. Na tak obrovske auto slusne. :) Je ale pravda, ze dizajn sa nemusi pacit kazdemu a cena je fakt vysoka. (Som ale odhodlany, ze si ju o par rokov ako jazdenku kupim. :))

A k tomu Zotye... Je uchvatne, kam sa posunula kvalita cinskych aut. Auta predavam uz cez 10 rokov, za tu dobu som sa stretol so vselicim (dva kusy Brilliance BS4, dve BS6-ky, raz som sedel v klone Beckoveho Mercedesu, v niekolkych Gonowoch, ktore mali u nas v meste predajnu...), sam mam dokonca v mojej skromnej zbierke (10 aut) aj najhorsie auto sveta - Shuanghuan CEO (viem o dalsich troch na SK) z roku 2009, ktory som po troch rokoch patrania dotiahol z Nemecka (samotny predajca ani sam nevedel, co predava, prezentoval to ako SsangYong). Uz len z fotiek je jasne, ze kvalita tohoto je na niekolkonasobne vyssej urovni... Skoda, ze Zotye sa v Europe nepredava, bolo by to celkom zaujimave porovnanie. :)

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: To jen dokazuje, jak vsich.. | 21.4.2017 16:56reagovat
avatar

Nieje celkom pravda, co sa tyka elektroniky, Cinania uz tradicnych vyrobcov predcili. Co sa tyka elektroniky, sam nakupujem uz len tu cinsku. Za neporovnatelne nizsie ceny zozenies lepsiu vybavu, kvalita spracovania uz davno nieje zla, prave naopak, najlepsie spracovane telefony strednej triedy su cinske. Co sa tyka poruchovosti... Vsetci mi pred siedmimi rokmi, ked som si kupil prve cinske zariadenie, hovorili, ze je to poruchove... Zaujimave za tych sedem rokov som reklamoval len jeden Wi-Fi router. :) Netreba mat predsudky. :)

Nepřihlášený josephko

Myslím, že európskym autom.. | 21.4.2017 17:24reagovat
avatar

Myslím, že európskym automobilkám začína poriadne prihárať. V Číne totiž došlo k významnej zmene - rýchlo sa zvyšuje kvalita čínskych subdodávateľov pre čínskych výrobcov. A práve to je podmienkou kvalitných áut.

Takže keď sa čínski subdodávatelia naučia vyrábať kvalitne a z kvalitných materiálov, Číňania svojimi autami obsadia nielen Európu.

Nepřihlášený jura

jenom čínské auta mají ori.. | 21.4.2017 20:21reagovat
avatar

jenom čínské auta mají originál náhradní díly

Nepřihlášený Aleš

Souhlasím s josephko, že k.. | 21.4.2017 23:05reagovat
avatar

Souhlasím s josephko, že kvalita se u čínských výrobců výrazně zlepšila. Sám to vidím na různých drobnostech v řádu stokorun, které si z Číny objednávám. A netýká se to jenom elektroniky, když jsem si nedávno objednal zavírací nůž, tak mi preciznost a kvalita zpracování vážně vyrazily dech. Tento týden mi přišly sluchátka za $11, které kvalitou zpracování, ale i zvuku dle recenzí suverénně konkurují tomu co se prodává v ceně kolem 3000 Kč a skutečně tomu tak je.

Až auta z Číny budou mít srovnatelnou kvalitu a jízdní vlastnosti jako ta korejská (což věřím je jen otázkou času), tak v Evropě začnou umírat automobilky... Ceny možná nebudou tak nízké jako teď, určitě ale budou nižší než u evropských značek.

Zobrazit reakce..

boro

Volant je cista kopia z Ma.. | 21.4.2017 23:07reagovat
avatar

Volant je cista kopia z Mazdy :D

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Souhlasím s josephko, že k.. | 22.4.2017 00:10reagovat
avatar

To o tom umírání automobilek v Evropě bych neviděl tak strašně, to samé se říkalo když začali kopírovat Japonci a evropské automobilky přežily, to se opět opakovalo, když začaly kopírovat korejské automobilky a Evropa opět přežila, věřím, že přežije i Číňany, pár slabých kusů odpadne a v podstatě už odpadlo (Volvo a PSA jsou čínské), ale jádro přežije. On totiž vzestup Číny bude provázet i vzestup jejich životní úrovně a zdražení tamní pracovní síly a jejich současná výhoda levné pracovní síly zmizí. Už dnes řada firem zvažuje zda jít do Číny, protože za posledních 5 let tam náklady na práci prudce stouply (podobný proces proběhl v Japonsku i v Koreji a nevyhnutelně proběhne i v Číně).

Nepřihlášený Michal

Zdravím všechny, Veliko.. | 22.4.2017 00:37reagovat
avatar

Zdravím všechny,

Velikou dobu jsem pracoval v auromobilce Porsche a můžu vám určitě říci že, tady to auto je 100% kopie Porsche macana. Je to veliká komedie.

Nepřihlášený 007

Nelíbí, kopie, hnus z číny.. | 22.4.2017 02:45reagovat
avatar

Nelíbí, kopie, hnus z číny, smrdí, nespolehlivý, nebezpečný, raději než tohle, tak si nechám svůj proprděný vrak, atd. atd.

Ale kdyby vám tohle stálo u baráku, tak by jste chrochtali, co ?

Navíc vy jelimani, v číně už mají ve fabrice větší výplaty než vy! Jen se zajímat!

Nepřihlášený a

součinitel nebo činitel ?.. | 22.4.2017 06:54reagovat
avatar

součinitel nebo činitel ? Činitel . No a já jsem řikal Číňan .

Nepřihlášený JAROSLAV

Proboha-tohle se někomu líb.. | 22.4.2017 07:24reagovat
avatar

Proboha-tohle se někomu líbí ? Stará škodovka je hezčí.......toto opravdu ani zadarmo

Nepřihlášený Tomáš

Vypadá pěkně, až na ty zrc.. | 22.4.2017 10:17reagovat
avatar

Vypadá pěkně, až na ty zrcátka.

Nepřihlášený Jirka

Tak nějak nechápu, co se n.. | 22.4.2017 10:48reagovat
avatar

Tak nějak nechápu, co se na tom autě komu líbí.

Zřejmě ta z fotek jasná vysoká kvalita a bezvadné jízdní vlastnosti?

A to je zřejmé na pohledu zpředu nebo z boku????

V životě jsem neměl v ruce kvalitní čínský výrobek, takže rozhodně neuvažuji ani o čínském autě.

Také proč, když máme v Evropě nabídku více než bohatou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Reakce na: téma čína a kopie je už zb.. | 22.4.2017 11:05reagovat
avatar

Akorát že ti (i jiným) nedochází dlouhodobější důsledky. Jinými slovy, časem si čínské auto stejně koupíš, protože jiná nejspíš ani nebudou - hned vedle je o tom článek.

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/vw-rika-ze-zm eni-svet-elektromobilem-za-cenu-bezneho-auta-co-za-tim-vezi/

Nepřihlášený Jirka

Obavy, že všechno se bude.. | 22.4.2017 12:27reagovat
avatar

Obavy, že všechno se bude vyrábět v budoucnu jen v Číně, jsou myslím zbytečné.

Již v současné době se výroba tam řadě výrobců přestává vyplácet a stěhují se zpět do Evropy.

Ke všemu se přidávají trvalé problémy s kvalitou.

Rentabilita dovozu z Číny prudce klesá s tamními rostoucími mzdami, až se dostanou na evropskou úroveň, čínské výrobky budou o cenu dopravy dražší než evropské.

To je nakonec již dnes u produktů odpovídající kvality běžné.

Číns je konkurenceschopná pouze tam, kde je nižší cena vyvážena výrazně nižší kvalitou.

Čínské Porsche bude stát stejně jako německé. To samozřejmě v případě, že to nebude nekvalitní plagiát.

Nečekejte, že špičkový čínský designér, konstruktér, vývojový pracovník a další budou dělat za hrst rýže.

Cena proto bude +- stejná. A to za čínu nikdo nezaplatí...

Roboty a stroje jsou za stejné peníze jako všude po světě, materiály jakbysmet, a montovat to také nemůže cvičená opice za banán k obědu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Tak nějak nechápu, co se n.. | 22.4.2017 13:00reagovat
avatar

Jirka, ako som uz spomenul, sam som majitelom cinskeho auta (vlastne dvoch, ak ratame aj Landwind X6, ktory prave prechadza procesom registracie), uz len z fotiek dokazem posudit, ze kvalita je na mnohonasobne vyssej urovni. On ten Shuanghuan vyzeral nekvalitny uz aj na propagacnych materialoch automobilky, toto vyzera kvalitne aspon tu, co uz moze o niecom svedcit. Kvalita cinskych aut sa uz posunula na vyssiu uroven. Staci sa pozriet na taky Qoros 3, to auto moze smelo konkurovat Octavii.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel Šimšálek

Ovládání všech oken a zpět.. | 22.4.2017 13:21reagovat
avatar

Ovládání všech oken a zpětných zrcátek přesně jako má Fiat Silo.Udělali mně radost Číňani.

Nepřihlášený honibrk

porše je sračka tohle je k.. | 22.4.2017 14:34reagovat
avatar

porše je sračka tohle je kvalitnější at žije čína a zeman

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: Jirka, ako som uz spomenul.. | 22.4.2017 17:32reagovat
avatar

Asi záleží na tom, co rozumíme pod pojmem kvalita.

To že vůbec někdo dokázal vyrobit něco v tak otřesném provedení, že by se mu vysmáli i ve středověku spíše než kvalitu nebo nekvalitu dokazuje čínský mentální přístup k technice.

Jim to prostě nijak divný nepřipadalo. A nepochybně nedokázali pochopit, co je na tom zbytku světa divnýho.

Jenže jim je tenhle přístup vlastní, charakteristický.

Pod kapotou nečekejte nic jiného.

Čínskou techniku zkrátka nebrat.

Cokoliv vyrobí je aušus. Je jedno, jestli je to lopata nebo auto.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Asi záleží na tom, co rozu.. | 22.4.2017 20:30reagovat
avatar

Co sa tyka techniky, musim sa CEA zastat, pouziva techniku z Pajera (rovnako ako Landwind X6 a mnozstvo dalsich cinskych SUV), ta je spolahliva a po 65 tkm zatial sluzi bez problemov. Byvaly majitel nemal s technikou tiez ziadne problemy. Jedine, co mi na technike vadi, je poddimenzovanost. Motor je jednoducho velmi slaby na tak velke auto, brzdy detto. Vozidlo nebolo jazdene v terene a byvaly majitel investoval do antikoroznej ochrany, ktora je tam z tovarne biedna.

Nechcem CEO vychvalovat, sam som si ho kupoval len preto, lebo som jednoducho chcel auto, ktore Auto Bild oznacil ako najhorsie na svete. Kvalita spracovania je mizerna, ale s technikou problemy nemam.

Cinsku elektroniku pouzivam uz sedem rokov a s tou ziadne problemy nemam. :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: Co sa tyka techniky, musim.. | 22.4.2017 23:22reagovat
avatar

To je právě ono.

Na tom autě funguje jen ta technika z Pajera, tedy to, co číňani nevyrobili.

Nedokáží ani nakoupené díly sestavit dohromafy a správně nadimenzivat.

Prostě pro techniku absolutně nemají buňky.

Ani tu antikorozní úpravu nezvládnou udělat...

Jinak obdiv - tohleto si pořídit za vlastní peníze, to je sost sebemrskačství ???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: To je právě ono. Na tom a.. | 23.4.2017 01:19reagovat
avatar

Tak ono to auto ako celok funguje celkom dobre, len nesmies mat naroky na kvalitu. :) Co sa tyka Landwindu X6, je tam badat rozdiel v kvalite a ten je v prospech Landwindu.

S peniazmi nemam problem, okrem neho mam dalsich 9 aut, jedenaste je na ceste z Ameriky. Jeden Shuanghuan ma uz predsa nezabije. :)) (stal v prepocte nejakych 150 tisic, to, myslim, nieje zle) Som petrolhead, chcel som vlastnit auto, ktore bolo oznacene za najhorsie na svete. Narocne ale bolo vobec zohnat ho. Jeden strieborny som videl na predaj v roku 2011, ten bol ale prilis drahy, druhy strieborny mi niekto vyfukol, bordovy, dovezeny z Talianska, ktory som nasiel v roku 2015, bol v dost zubozenom stave a zlaty bol sice lacny, ale bol nepojazdny. (Zistovat, co mu konkretne je a potom zhanat diely (motor je upraveny, aby splnoval Euro 4, verzia pre Cinu splnuje len Euro 3) by bolo zrejme dost narocne, aj brzdove dosticiky som nasiel az na Aliexpresse...) Uz som to vzdal. Na Mobile.de ale na mna vyskocil pekny Mercedes C63 AMG za slusnu sumu. Chcel som poslat link kamaratovi, ktory uvazoval o C63-jke, no predtym som si chcel pozriet celu ponuku predajcu. A hadaj, co tam na mna vyskocilo. Shuanghuan CEO - vo velmi dobrom technickom stave, za normalnu cenu...

Nepřihlášený

Reakce na: Obavy, že všechno se bude.. | 24.4.2017 11:57reagovat
avatar

Naprostý souhlas. Kvalitní auta (a nejen auta) dělají kvalitní inženýři a kvalitní výrobní technologie a postupy. Pochybuju, že by někdo na světě dokázal vyrobit Porsche v Porsche kvalitě za výrazně nižší cenu. Vždyť spousta inženýrů, designérů atp. odešla do azijských firem. Určitě tam neodešli proto, že by je tam platili hůř. Technologie budou stát taky zhruba stejně všude po světě. Oni můžou ušetřit jedině na koncovém výrobku...

Nepřihlášený

Všichni co špiníte číňany.. | 26.4.2017 09:59reagovat
avatar

Všichni co špiníte číňany jste idioti!!! A podívejte se doma a vpráci na každou věc kterou vemete každý den do ruky kde byla vyrobena.

Číňani jsou pracovití lidé ne jako češi kteří jen kradou okrádají flákají se lžou a pomlouvají.

Číňan, korejec i japonec je pokorný a pracovitý, skromný, nepotřebuje 5 týdnů dovolené jako češi a nepotřebuje stávkovat jako ožralí autobusáci.A proto se tam vše vyrábí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Vsadím se, že tohle je kva.. | 26.4.2017 10:02reagovat
avatar

Vsadím se, že tohle je kvalitněji a pečlivěji udělané než VW/Porsche. A hlavně na tomhle nezaplatíte 800 000 marži co si Porsche účtuje

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Vsadím se, že tohle je kva.. | 26.4.2017 11:34reagovat
avatar

Porsche si tu marži může účtovat právě proto, že neexistuje konkurence, která by to samé prodávala levněji .) Takže bys tu sázku pravděpodobně prohrál.

Nepřihlášený Cuco

Reakce na: Všichni co špiníte číňany.. | 26.4.2017 13:27reagovat
avatar

Helemese, zastanca Cinanov ... dufam, ze tych ziju v tvrdom kapitalizme za par supiek, co makaju na pase. Nie komunistov-managerov, co maju socializmus do smrti.

Aj kradnutie technologii je OK ? To som zvedavy, kto bude robit vyvoj, ked sa mu to neoplati ?

Nepřihlášený rdaek

I ty kola "ukradli". Nemam.. | 3.5.2017 03:28reagovat
avatar

I ty kola "ukradli". Nemam nic proti konkurenci, ale chlubit se zkopirovanym autem je jak spatnej cover na youtube,

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše