Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Toto je nejkomfortnější a nejprostornější Ferrari vůbec. Přesto o něj nikdo nestojí
14.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přesto? Možná právě proto. Soudě dle marných pokusů majitele tento zvláštní stroj „střelit” lidé nestojí u auta typu Ferrari právě o takové vlastnosti.
Co člověk očekává od prodloužené limuzíny? Dechberoucí jízdní dynamika to bezesporu není, prim hraje především komfort, elektronické vychytávky a napěchovaný minibar. Díky tomu si řada lidí může dopřát nevšední zážitek, zejména při cestě na ples, svatbu či cokoli podobného. A možná na cíl své cesty rovnou i zapomenou, pokud se dá party rozjet již v kabině. Ničeho takového se ovšem nedočkáte u Ferrari 360 Modena přepracovaného právĚ na limuzínu.
Nejde pochopitelně o první konverzi svého druhu, podobných jsme v minulosti již několik viděli. A ani o nich jsme nemluvili jako o objektech hodných zbožňování. Tím byl maximálně původní supersport, který byl v tomto případě vyroben v roce 2003. Poháněl ho 3,6litrový atmosférický osmiválec naladěný na 400 koní a 373 Nm, jež na zadní kola přenášela manuální nebo automatická převodovka „F1”.
S tímto hnacím ústrojím zvládala Modena sprint na stovku za 4,5 sekundy a nejvyšší rychlost 295 km/h. To sice dnes již nejsou úplně špičkové hodnoty, nicméně překonat je stále zvládá jen hrstka vozů. Pro majitele ale nejspíše šlo o nepříliš podstatná data. A proto se loni rozhodl, že vůz rozřízne a mezi obě půlky vmáčkne novou centrální sekci s dalšími 6 sedadly. Motor tím přišel o svou centrální pozici a posunul se zcela vzad.
Až potud by se celá konverze mohla zdát jako dobrý nápad, zvláště když s navýšenou praktičností bylo zapracováno také na komfortu a luxusu, které činí z tohoto stroje nejkomfortnější a nejprostornější Ferrari, které známe. Je tu i nový audio systém, čtveřici plasmových obrazovek nebo LEDkové osvětlení. Nicméně usazení sedadel pro pasažéry do dvou řad za sebou naznačuje, že toto je spíše rychlé taxi, jež si vezmete na letiště, než limuzína zrozená pro večírky na kolech.
Ve výsledku nás tedy příliš nepřekvapuje, že zájem o tento stroj při dražbě na internetu byl nulový. O to se ostatně postarala i minimální cena, která činí 95 000 USD (cca 1 948 000 Kč). Standardní Ferrari 360 Modena lze přitom pořídit pomalu za polovinu této sumy, i když v té chvíli bude nájezd rozhodně vyšší než 51 168 km, které má na kontě tato limuzína. A pochopitelně bude postrádat i další přednosti.
Pokud přesto toužíte po Ferrari a zároveň i po svezení v limuzíně, máte možnost kontaktovat majitele, který váš zájem jistě ocení. Když už nic jiného, je třeba uznat, že tato konverze byla provedena vcelku kvalitně a prodloužené auto je technicky pořád Ferrari. Nezřídka bývají do takového hávu oděna úplně jiná auta...
Pokud toužíte po prodloužené limuzíně, toto konvertované Ferrari 360 Modena za dva miliony korun není zrovna nejlepší možnost
Zdroj: eBay
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 7 hodinami - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejčtenější články
- Jeden z četných propadáků Hondy dostal facelift. Víc úspěchu by mu nepřinesl, i kdyby byl vidět
19.3.2024 - Nový čínský konkurent Škody Fabia zná své první ceny. I se 192 koňmi je levnější než skutečná Fabia v základu
19.3.2024 - Bentley našlo nový diplomatický výraz pro odpor zákazníků k vnucovaným autům, odložilo elektrické plány
20.3.2024 - BMW unikly ještě lepší záběry jeho nového X, nejlépe ukazují, proč budou mít SUV značky znovu navrch
20.3.2024 - Nový Mercedes-AMG GT se čtyřválcovým motorem je další odpovědí na otázku, kterou nikdo nepoložil
20.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva