Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Toto je nejkomfortnější a nejprostornější Ferrari vůbec. Přesto o něj nikdo nestojí
14.2.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přesto? Možná právě proto. Soudě dle marných pokusů majitele tento zvláštní stroj „střelit” lidé nestojí u auta typu Ferrari právě o takové vlastnosti.
Co člověk očekává od prodloužené limuzíny? Dechberoucí jízdní dynamika to bezesporu není, prim hraje především komfort, elektronické vychytávky a napěchovaný minibar. Díky tomu si řada lidí může dopřát nevšední zážitek, zejména při cestě na ples, svatbu či cokoli podobného. A možná na cíl své cesty rovnou i zapomenou, pokud se dá party rozjet již v kabině. Ničeho takového se ovšem nedočkáte u Ferrari 360 Modena přepracovaného právĚ na limuzínu.
Nejde pochopitelně o první konverzi svého druhu, podobných jsme v minulosti již několik viděli. A ani o nich jsme nemluvili jako o objektech hodných zbožňování. Tím byl maximálně původní supersport, který byl v tomto případě vyroben v roce 2003. Poháněl ho 3,6litrový atmosférický osmiválec naladěný na 400 koní a 373 Nm, jež na zadní kola přenášela manuální nebo automatická převodovka „F1”.
S tímto hnacím ústrojím zvládala Modena sprint na stovku za 4,5 sekundy a nejvyšší rychlost 295 km/h. To sice dnes již nejsou úplně špičkové hodnoty, nicméně překonat je stále zvládá jen hrstka vozů. Pro majitele ale nejspíše šlo o nepříliš podstatná data. A proto se loni rozhodl, že vůz rozřízne a mezi obě půlky vmáčkne novou centrální sekci s dalšími 6 sedadly. Motor tím přišel o svou centrální pozici a posunul se zcela vzad.
Až potud by se celá konverze mohla zdát jako dobrý nápad, zvláště když s navýšenou praktičností bylo zapracováno také na komfortu a luxusu, které činí z tohoto stroje nejkomfortnější a nejprostornější Ferrari, které známe. Je tu i nový audio systém, čtveřici plasmových obrazovek nebo LEDkové osvětlení. Nicméně usazení sedadel pro pasažéry do dvou řad za sebou naznačuje, že toto je spíše rychlé taxi, jež si vezmete na letiště, než limuzína zrozená pro večírky na kolech.
Ve výsledku nás tedy příliš nepřekvapuje, že zájem o tento stroj při dražbě na internetu byl nulový. O to se ostatně postarala i minimální cena, která činí 95 000 USD (cca 1 948 000 Kč). Standardní Ferrari 360 Modena lze přitom pořídit pomalu za polovinu této sumy, i když v té chvíli bude nájezd rozhodně vyšší než 51 168 km, které má na kontě tato limuzína. A pochopitelně bude postrádat i další přednosti.
Pokud přesto toužíte po Ferrari a zároveň i po svezení v limuzíně, máte možnost kontaktovat majitele, který váš zájem jistě ocení. Když už nic jiného, je třeba uznat, že tato konverze byla provedena vcelku kvalitně a prodloužené auto je technicky pořád Ferrari. Nezřídka bývají do takového hávu oděna úplně jiná auta...
Pokud toužíte po prodloužené limuzíně, toto konvertované Ferrari 360 Modena za dva miliony korun není zrovna nejlepší možnost
Zdroj: eBay
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
před 4 hodinami - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
před 7 hodinami - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
včera
Nejčtenější články
- Hyundai po „násilném” zaříznutí ostrých spalovacích modelů pro EU zkouší Evropany uspokojit lacinou náhražkou
26.2.2024 - Téměř žádný elektromobil. Leasingová firma odhalila data o nejpopulárnějších služebních autech v Německu
26.2.2024 - Šéf Fiatu odhalil novinky značky pro nejbližší roky, je to jedna větší bizarnost než druhá
26.2.2024 - Někdo na 31 let schoval do garáže úplně nové, nevybalené auto za statisíce Kč, teď se prodává za 3,5 milionu
27.2.2024 - Čeští dealeři VW mají dál na skladech extrémní množství elektromobilů, slevy až 585 tisíc Kč se týkají i nového ID.7
27.2.2024
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 16:42 - Honza z Krumlova
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 13:54 - Předseda
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.28. 03:30 - brnenska.odchytova