Toyota si nechala patentovat systém, který už nikdy nedovolí zamlžení skel auta

 | 5 příspěvků | 9.9.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Ivo

Nevím jak jiné značky, ale.. | 9.9.2017 19:47reagovat
avatar

Nevím jak jiné značky, ale Range Rover to má ve standardu, jakési hlídání zamlžení. Co si na tom ti Japončíci patentovali nechápu, určitě se ale zase budou s někým chtít soudit.

Nepřihlášený Sinuhet

Tak ono na tom není nic zv.. | 10.9.2017 10:24reagovat
avatar

Tak ono na tom není nic zvláštního; kdy se začne rosit voda umíme spočítat velmi přesně právě z těch tlaků, teplot a vlkhostí (vnější i vnitřní). Tady chtějí snímač vnější vlhkosti nahradit GPS a mapou (wtf?!). Ale jinak je to hezké elegantní řešení pro pár tranzistorů, které se dá ale velmi dobře prodat.

Nepřihlášený Jirka_1

Milý Bednáři, občas se stáv.. | 10.9.2017 11:18reagovat
avatar

Milý Bednáři, občas se stává, že to zmáčknutí čudlíku ohledně odmlžení čelního okna jaksi způsobí jeho ještě větší zamlžení... :-) Pokud nemá auto klimatizaci, je to někdo docela boj.

Nepřihlášený klima

To jsou ty automaticke sys.. | 11.9.2017 10:21reagovat
avatar

To jsou ty automaticke systemy, kde se klima zapina kdy chce. Ja mam radeji manualni, zapnu, kdyz potrebuju.

Dnes kdyz automobilky odpojuji i olejove cerpadlo jen aby usetrili desetinu na spotrebe, tak Toyotaci nechaji pustenou klimu.

Nepřihlášený milan

Dobrý den, nikdy jsem neot.. | 20.12.2017 17:28reagovat
avatar

Dobrý den, nikdy jsem neotíral vnitřek skel u Moskviče, nikdy u Lady, nikdy u sto-dvacítky. Poprvé mě to potkalo u Felcky a Yarise.

Taková technologicky a finančně náročná hovadina, co vymýšlejí Japonci, byla za totáče nahrazena jednou promitivní věcí, která za svůj provoz za dobu životnosrti auta nestála ani haléř - v dveřních sloupcích za druhými levými i pravými dveřmi byla dvě odvětrání kabiny, zvenčí krytá mřížkami. Vzduch, tlačený do kabiny, ať ventilátorem nebo náporem vzduchu při jízdě, pohltil vlhkost a měl kam jít.

Takhle to kabiny tlačíme zduch, který se uvnitř smíchá s vydýchanou a jinou vlhkostí a místo, aby kabinu opustil a nahradil ho čerstvý, mele se uvnitř a vlhkost se usazuje na nejstudenějších místech, což jsou skla. Přitom by stačila taková pitomost...

Neříkejte mi, že jsou Japonci tak hloupí - pouštět klimatizaci, aby bylo co servisovat, motor si vzal od dva litry víc atd atd.. Za tím nemůže být lidská hloupost, za tím vším je evidentně jedna jediná věc - prachy. Jak to vymyslet, abychoém zákazníka ještě víc podoljili...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše