- -

U VW proběhlo menší zemětřesení. Škoda získala dosud nevídanou nezávislost

 | 23 příspěvků | 25.6.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Moik

Jestli jsem to pochopil do.. | 25.6.2018 14:49reagovat
avatar

Jestli jsem to pochopil dobře, tak když bude potřeba v Indii levné auto, pošlou tam auto s logem VW vyrobené v ČR v dnešních závodech Škoda. Paradoxně naopak, pokud bude v USA třeba luxusnější vůz, dodá ho VW Volksburg s logem AUDI nebo ho dodá třeba AUDI s logem VW - jinak řečeno VW úplně odstranil jednotlivé firmy, zcela se sjednotil do jedné velké automobilky, která bude využívat různých značek pro daný trh a cenovou kategorii. A bude úplně jedno, kdo ho vyrobil. Škoda Škody, ale velmi logické.

Nepřihlášený

Pochopils to špatně. Závod.. | 25.6.2018 15:00reagovat
avatar

Pochopils to špatně. Závod v Indii bude pořád pod vedením Němců, jen nad bránou bude logo Škoda.Rozhodovat se bude v Německu.

Řídit to tam budou Němci dosazení z Německa, ředitel bude Němec jmenovaný z Německa, stejně jako tady u nás v ČR je ředitel Němec. A auto bude na německé platformě, vyrobené na německých strojích, s německými díly. A veškerý zisk půjde do Německa.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Dosud nevídaná nezávislost.. | 25.6.2018 15:31reagovat
avatar

Dosud nevídaná nezávislost? Pane Prokopec, nečekal jsem od vás zázraky. Ale přece jenom.....Jen další rozkaz podřízené Škodě. Oni si to ohlídají.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Cikrt

Reakce na: Pochopils to špatně. Závod.. | 25.6.2018 17:47reagovat
avatar

Špatně jsi pochopil ty, protože VW vlastní dvě rakouské rodiny, takže zisky půjdou do Rakouska, Rakušanům.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Dosud nevídaná nezávislost.. | 25.6.2018 18:15reagovat
avatar

Tak na účet přijde to je hlavní! představte si, 6e by jste si zde přečetl třeba io Renaultu nebo Toyotě.Spočítej si kolik článků zde je o vymrdaném VW a škodovce

Nepřihlášený jirka

Reakce na: Špatně jsi pochopil ty, pr.. | 25.6.2018 19:19reagovat
avatar

Většinovým vlastníkem WV je Porsche Automobil Holding,což je německá firma.Je to ale celkem jedno,zisky Škody každopádně jdou ven,stejně jako zisky většiny "tuzemských" velkých firem.

Nepřihlášený hnujdej

co na to nošovice? | 25.6.2018 20:04reagovat
avatar

co na to nošovice?

Nepřihlášený Dobrodej

Pánové, že se rozčilujete.. | 25.6.2018 21:24reagovat
avatar

Pánové, že se rozčilujete úplně zbytečně!! O úspěšnosti automobilky rozhodují prodeje, čili zákazníci!! A tady je na tom zatím Škoda -auto velmi dobře. Na Karoq se čeká více jak 12 měsíců, takže už si lidé kupují jiná auta a s ostatními modely je to podobné, jenom čekací doba je nižší !! Já jsem nestranný člověk, ale Škodovka překvapila všechny i v Německu, kde je také velice prodávaná!! Proč asi Němec kupuje Škodovku, když má za skoro stejné peníze VW, nebo jiné auto! Prozradím vám všem posměváčkům jedno tajemství, Škodovka je prostě dobré auto, za slušné peníze a to nejde nijak okecat!! Trh s auty je tvrdá disciplína a uspěje ten, kdo má dobrý výrobek , který není drahý a tady prostě Škodovka boduje ve 102 zemích na světě, kde se prodává!! Všechno ostatní jsou hloupé kecy lidí, kteří o autech a jejich prodeji nic neví!!! Jenom umí blbě kecat!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Pánové, že se rozčilujete.. | 25.6.2018 21:41reagovat
avatar

Na Kaipana se taky čeká, takže jen o čekání to není.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dobrodej

Ještě dodám, že je jedno,.. | 25.6.2018 21:54reagovat
avatar

Ještě dodám, že je jedno, kdo je faktický majitel automobilky!! Majitel auta nevyrábí, protože to prostě neumí!! Možná se budete divit, třeba Mercedes má různé majitele a to ale neznamená, že někdy bude Mercedes dělat špatná auta!!! Auto má nějakou "duši" a ta škodovácká je pořád moc dobrá!! I před rokem 1989 dokázala Škodovka dělat slušná auta , také vzhledem k poměrům , ale pořád se držela, proto po ní Němci skočili!! Favorit byl vyráběn skoro na koleně a bylo to moc dobré auto. Prostě v MB zůstali lidé, kteří auta umí a to se dnes projevuje! Daleko nejrozsáhlejší je v MB vývoj, který dělá mnoho prací pro celý koncern, také asi proto, že to umí a za málo peněz!! Toho si také Němci cení, protože mají daleko větší zisk z inženýra , než z dělníka, který se nakonec nechá nahradit robotem , ale lidskou "hlavu" nenahradíte!!! Koncernový obrat vývojových prací v cenách i na příslušenství pro celý koncern, je v MB obrovský a vůbec neodpovídá velikosti výrobního závodu!!!! Proto je také v MB technická universita a střední škola , kde je do budoucna největší potenciální zisk z lidí, kteří budou něco umět!!! Největší "majetek" automobilky je v lidech, kteří umí dobré auto vyvinout a "postavit" !!! Auta už se mohou vyrábět někde jinde, ale bez schopného vývoje nemáte nic!! Jenom mrtvý materiál!! Proto si myslím, že si v MB poradí i s lacinými auty pro Indii!!! To je důvod , proč dostali od Němců zelenou a budou si dělat celé auto sami!!

Slušné auto umí vyrobit leckdo, ale vyvinout hodně laciné auto, aby bylo dobré, to je velká rachota!! To se v Česaně zapotí!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dobrodej

Reakce na: Na Kaipana se taky čeká, t.. | 25.6.2018 22:03reagovat
avatar

Kaipan je kusová výroba, jde o několik aut za měsíc, to je nesouměřitelné!! Škodovka se blíží 1,5 milionu za rok a budou mít velkou honičku, dotáhnout se na 2 miliony v současných výrobních prostorech a s počtem lidí, když jsou na konci!! Na linkách se to hemží různými národy, Poláci, Ukrajinci a podobná parta!!!

Nepřihlášený

ŠKODA získala větší nezávi.. | 25.6.2018 23:09reagovat
avatar

ŠKODA získala větší nezávislost. Na jak dlouho ?

Nepřihlášený Lol

Reakce na: Špatně jsi pochopil ty, pr.. | 25.6.2018 23:19reagovat
avatar

Jo přesně, zisk jde mimo jiné potomkům nacistického přisluhovače a vykradače Tatry Ferdinanda Porsche.

Nepřihlášený mkvig

Reakce na: Špatně jsi pochopil ty, pr.. | 26.6.2018 00:05reagovat
avatar

Trochu odvážné a mylné tvrzení.

1. celkem velký balík akcií vlastní Sasko

2. jsou to Německé rodiny, které se ještě datují k rodákovi z čech

Nepřihlášený Petr Novák

Reakce na: Ještě dodám, že je jedno,.. | 26.6.2018 07:51reagovat
avatar

A pan je velmi bystrý. O prodejích to rozhodne není. Pokud na nás neustále někdo chrli jak je Škoda nebo jakýkoliv jiný "prevleceny" VW uzasne auto a v podstatě neexistuje nic lepšího tak je to tezke. Člověk který se tomu az tak nevěnuje tak otevře časopis a co vyhrála Škoda. Kouknu na Autosalon na Prime a zase doporučujeme Škodu. Pak si přečtu článek o 10 nejhorších motorech a z 10 je 6 od VW. No nevím jestli prodeje jsou ten hlavni ukazatel. Podivejte se na prodeje soukromníkům tam už to tak slavne není. Takze Škoda se nekupuje ale fasuje

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: A pan je velmi bystrý. O.. | 26.6.2018 08:22reagovat
avatar

Jo, souhlas, Škoda se nekupuje, ta se fasuje. Především Octavia. To samé v bledě modrém platí o VW a Passatu. OK. A ty firmy ta auta kupují potom proč? To mají přikázané od škodovky nebo od Prokopce? Každá firma si může na trhu vybrat, které auto si pořídí do flotily. Počínaje Alfou a Volvem konče. No a protože služebáky jsou z 90% škodovky a VW, tak se jim to asi vyplatí, ne? A upozorňuji, že nejde-li o flotilového zákazníka (tzn. vetší firmu, která obměňuje auta najednou), pak se auta kupují bez nějakého většího zvýhodnění, víceméně za ceny podobné s retailem.

...no a po těch firmách si ta olítaná auta hóódně rádi koupí ti soukromníci.

Nepřihlášený Thomas

škodu nekupuji už tak 15 l.. | 26.6.2018 08:24reagovat
avatar

škodu nekupuji už tak 15 let, od doby kdy se mi u nich začla zlobit fabie, tak jsem přešel k hundai, ty poslední dobou dělají dost kvalitní auta, spíš by mě zajímalo, zda škodovka přijde s něčím originálním, furt jen kopírujou design a nevmýšlí nic nového?? furt jen spalovací motory

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený hnujdaj

Kdo si koupí hjundaje, nad.. | 26.6.2018 08:40reagovat
avatar

Kdo si koupí hjundaje, nadosmrti kun.a je. :))

Nepřihlášený Karel

Reakce na: škodu nekupuji už tak 15 l.. | 26.6.2018 10:21reagovat
avatar

Nevím,jak kvalita,ale běž si koupit náhradní díly na ten zázrak. Obyčejný klakson,zvuk simson stojí deset litrů, přední světlo dvacet a xenon pajdu.Ty díly musí být pozlacené.Na actros stál xenon dvacet pět bez daně a je třikrát takový.Takže rána na předek,nijak velká se rovná víc jak 2/3 ceny toho krumplu.Jednomu zákazníkovy jsme dělaly CN na opravu.

Nepřihlášený space

Já v tom článku čtu, že šk.. | 26.6.2018 11:02reagovat
avatar

Já v tom článku čtu, že škoda získala volnou ruku ve vývoji a obchodu s technologicky jednoduchými auty, pravděpodobně na výběhových platformách.

To ji asi hodně posune v oblasti vývoje a následné konkurenceschopnosti. Seat montovaný afričany byl totálně v řiti a nyní má dřív novější platformy výkonnější verze motorů než škoda. Ale možná jednou bude Rupie celosvětové platidlo a škoda všem vytře nad rozlitým mlíkem...

Nepřihlášený R2

Takze Skoda jen rozvine sv.. | 26.6.2018 11:09reagovat
avatar

Takze Skoda jen rozvine svuj primarni ukol, tedy vyrobu lacinych zastaralych aut, do vetsi sire (nebo spise hloubky).

Nepřihlášený

Reakce na: Špatně jsi pochopil ty, pr.. | 11.8.2018 21:15reagovat
avatar

Nepiš sem blbosti. Vlastnictví a podíly se dají snadno dohledat. Jinak VW je registrována v Holandsku. A podívej se na justice.cz, jak je to s tou Škodovkou.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše