Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Uhádnete, kolik najel tento Mercedes třídy E z roku 2011? Snad ani není podle čeho
2.7.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
K novému autu má hodně daleko, ke zničenému ale jakbysmet. Přesto má „na hrbu” úctyhodnou kilometráž a nejlépe připomíná, jak moc je třeba dávat pozor na stočené tachometry.
Zajímavé ojetiny vám ukazujeme pravidelně. Obvykle jde o auta, po kterých byste z rozličných důvodů mohli zatoužit, dnes vám ale ukážeme vůz, který je lepší nechtít. Nikoli kvůli jeho značce či specifikaci, však je to Mercedes třídy E s dieselovým motorem, po kterém naopak prahne kde kdo. Pozoruhodný je jeho stav a historie. Německý sedan s třícípou hvězdou ve znaku má totiž tak vysoký nájezd, že je těžké mu vůbec uvěřit. Navíc jej zvládl ve velmi krátkém čase a je stále v úctyhodné kondici.
Jde o Mercedes-Benz E 200 CDI předchozí generace pořízený v roce 2011, tedy před sedmi léty. Takové auto obvykle představuje ještě perspektivní ojetinu, neboť obvykle s ním lidé najedou něco mezi 100 a 200 tisíci kilometry a opotřebují jej jen tak, že to sotva stojí za řeč. Ani tento stroj se na první pohled nejeví hůře a ani poznámky prodávajícího vás nerozhodí. Řeč je o oděrkách laku, odchlypující se části zadního nárazníku, odřené kůži, chybějící mřížce klimatizace, ušpiněném čalounění nebo dírách v dřevěných dekorech.
To není u jakékoli ojetiny s nájezdem okolo sto či dvou set tisíc kilometrů nic mimořádného a z míry vás nevyvedou ani fotografie. Však si auto prohlédněte v přiložené galerii - je tu spousta drobných neduhů zejména uvnitř, uvážíme-li ale volbu světlého čalounění, vypadá tento Mercedes stále šik. Podezřelá může být jen cena 7 445 Eur (cca 193 500 Kč), za kterou se v případě spolehlivého 2,2litrového turbodieselu s výkonem 136 koní běžně dostane jen vůz jakkoli lepší než zhuntovaný taxík, jinak se ceny zachovalých exemplářů šplhají až k trojnásobku.
Schválně si auto prohlédněte a zkuste uhádnout, kolik kilometrů má za sebou. Záhy vám to prozradíme.
Při pohledu na tyto fotky se vám nejspíše ani nebude chtít věřit, co má tento Mercedes E 200 CDI už za sebou
Jistě jsme vás předchozími řádky přiměli tipovat hodně vysoko, přesto nepředpokládáme, že by se obvyklý odhad blížil realitě. Tento Mercedes totiž najel už 816 688 kilometrů. To odpovídá 20 cestám po rovníku okolo celé Země. Tento sedan jí navíc zvládl za pouhých sedm let, na každý rok tedy připadá zhruba 117 tisíc kilometrů. Jinými slovy, za každý měsíc služby se počítadlo vozu navýšilo přibližně o 10 000 km, na jeden den tak připadá 320 kilometrů. Leckdo si nedokáže představit jezdit s touto intenzitou rok, natož pak sedm let. A ještě ke všemu v jediném autě.
Tato porce je skoro neuvěřitelná, přičemž pokud se jí některý automobil dožije, je vlastně více než jisté, že jej majitel hýčká jako v bavlnce. Nemusí tedy nakonec jít ani o úplně špatnou koupi, ale o to tu vážně primárně nejde. Jednak tento vůz dosvědčuje, že často skloňovaná odolnost Mercedesů třídy E proti vysokým nájezdům není výmysl. A pak připomíná, že bez pečlivě zdokumentované historie byste při koupi ojetiny neměli věřit ničemu. Tohle auto není ani pořádně vyčištěné či jakkoli jinak vyspravené uvnitř a stejně působí solidně. Až někdo důkladně vyčistí kůži a nahradí pár poničených či chybějících dílů, snadno může tachometr vozu stočit o 700 tisíc km. A leckomu ani pak nebude nic podezřelé...
Zdroj: Haverkamp Auto's
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 11 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejčtenější články
- Firma, která předělává spalovací auta na elektrický pohon, je na hranici bankrotu, bez peněz zastavila činnost
27.3.2024 - Krachující Fisker se pokouší zachránit zoufalým výprodejem. Auta zlevnil skoro o polovinu, stojí míň než základní Octavie
28.3.2024 - Ford si nechal patentovat chytré řešení převozu větších věcí, bude mu ho závidět i Škoda se svým Simply Clever
28.3.2024 - Volvo se rozhodlo odpravit polovinu svých českých prodejů. Skončilo s diesely, i když jde o jeho jasně nejžádanější motory
28.3.2024 - Levná kopie kultovního Mercedesu G dostane novou verzi s motorem přímo od Mercedesu, bude ještě blíž originálu
28.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva