V BMW se změnila kultura, auta pro řidiče teď bude stavět Kia, říká Biermann

 | 24 příspěvků | 15.8.2016 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený pedro

Udělejte zábavnou zadokolk.. | 15.8.2016 11:34reagovat
avatar

Udělejte zábavnou zadokolku KIA a klidně si ji koupím. Vážně, bez legrace. Znám víc lidí, kteří mají BMW jen kvůli jízdním vlastnostem, ale image značky jim spíš vadí, než že by chtěli dávat na obdiv modrou vrtuli na kapotě. Taková variace na E46 alá KIA s cenou řekněme pod milion, to by byla bomba.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pedro

Mimochodem e46 jsem zmínil.. | 15.8.2016 11:48reagovat
avatar

Mimochodem e46 jsem zmínil proto, že je to zábavné auto, ale stále to je použitelné jako osobní auto... klasický tvar, elegantní vzhled, kufr, 5 sedaček. Aby si člověk mohl užívat ty dobré jízdní vlastnosti každý den a ne jen o víkendu, když vytáhne z garáže nějakej ten nissan 370...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Driver

Reakce na: Udělejte zábavnou zadokolk.. | 15.8.2016 11:54reagovat
avatar

Na tom si už vylámal zuby Opel s Omegou a nebyl jediný.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Older

BMW zasadne utrpelo emisni.. | 15.8.2016 12:20reagovat
avatar

BMW zasadne utrpelo emisnimi restrikcemi, ktere postihly vyrobce vicemene sportovnich aut podstatne vice nez ty co se venuji mainstreemu. Z tohoto ortelu se bude BMW dostavat velmi slozite, protoze ji chybi silne koncernove zazemi a nebo jako v pripade MB, truck divize.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Takže začíná další kimovsk.. | 15.8.2016 12:21reagovat
avatar

Takže začíná další kimovský výplach mozků českých naivů. To byl je malý úvod k velkému expozé.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pedro

Reakce na: Na tom si už vylámal zuby.. | 15.8.2016 13:07reagovat
avatar

Driver: jn, ale pokud chceme srovnávat cokoli s BMW, musí to mít zadní náhon. Se zábavnejma předokolkama se v posledních letech roztrhnul pytel a když nějaká automobilka auto v tomhle segmentu vytvoří, tak se tím spíš zařadí do průměru mezi ostatní, než že by nějak vyčnívala, jak naznačuje článek. Jako jestli tím ten chlap myslí, že ty auta budou o 5 procent zábavnější než soused z boleslavi, tak to teda good luck, korejci...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pedro

Reakce na: Driver: jn, ale pokud chce.. | 15.8.2016 13:08reagovat
avatar

čímž neříká, že je to nemožné, právě naopak, ale že by si díky tomu někdo vybudoval image "značky pro řidiče", tak to teda silně pochybuji

Nepřihlášený M@jkl

Reakce na: Takže začíná další kimovsk.. | 15.8.2016 15:05reagovat
avatar

Od kdy Kim má co společného s Kiou? Možná bych si lepe nastudoval politickou situaci a rozdíl mezi KLDR a jižní Koreou.... než tady začnu dělat chytráka :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený baribal

Tak hjonde uz zabavnou zad.. | 15.8.2016 15:18reagovat
avatar

Tak hjonde uz zabavnou zadokolku dela (genesis coupe). Jinak BMW to dela velmi chytre: Vyrabi mainstreamova auta za premiove ceny. Ty auta vydrzi stejne jako mainstream, spracovani je stejne jako mainstream, image jue o tridu vejs .. takovy apple mezi autama .... No a navrch prihodi par lahudek v podobe M4/M3, M1 atd .... a kd otvrdi ze soucasna M4 neni tak ridicska jako E46 tak kecá

Nepřihlášený JaRy

Reakce na: Od kdy Kim má co společnéh.. | 15.8.2016 17:12reagovat
avatar

Severní kimovci a jižní kimovci. Všechno je to jeden národ, jeden lid. Že tam udělal běloch hranici ..... oni za to nemůžou.

Nepřihlášený Pato

Problem neni ze bmw uz ned.. | 15.8.2016 20:54reagovat
avatar

Problem neni ze bmw uz nedela auta pro ridice ale ze takove auta nedela uz nikdo. A jestli nechteji automobilky zkrachovat musi vyrabet auta jake si zada trh,jake se budou prodavat a jake si mi vsichni kupujeme. A z toho ridicsky prijatelneho co zbylo je bavo stale nejprijatelnejsi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Anndy

Áno. Smutný je už fakt, že.. | 15.8.2016 23:09reagovat
avatar

Áno. Smutný je už fakt, že keď prídem do BMW salónu, nie sú vôbec schopní mi zohnať na vyskúšanie benzínovú verziu sedanu. Vlastne akýkoľvek benzin. A nebodaj len zadný náhon, čistá utópia.

Nepřihlášený Rarášek

Reakce na: Udělejte zábavnou zadokolk.. | 16.8.2016 14:34reagovat
avatar

Kórejci už 30 rokov tvrdia, ako už začínajú vyrábať poriadne autá. Výsledok je zatiaľ iba ten, že stále robia šerble. Kórejci sú po VW najpredávanejšími autami u nás. Prečo ich teda po 5, po 10 rokoch na cestách nevidno? Kde sa všetky tie šerble podeli? Asi sú v šrote, že? :-)

Nepřihlášený Rarášek

Reakce na: Udělejte zábavnou zadokolk.. | 16.8.2016 14:38reagovat
avatar

Kúp si kórejca a o zábavu budeš mať postarané... Od novoty hrdza, neuznávanie reklamácií (predajcovia dostanú na každé auto garančný paušál a nechcú sa ho vzdať), trhanie volantu "lebo elektrické servo" (zaujímavé, nijaká iná značka to nerobí, dokonca ani mnou nenávidená škodovka), dizajn ako keby to kreslili malé deti v škôlke, po pár rokoch absolútne nepredajné a - a teraz pozor, príde to najlepšie - astronomicky drahý servis. Ešte aj tie pitomé pneumatiky tam dávajú zásadne atypické. Prečo, to je záhada, ale napríklad JEDNA pneumatika na Carnival stojí 280 eur........ Mimochodom, KIA Carnival je jediné auto histórie, ktoré skončilo na TUV kontrolách poslednom mieste (viac ako 270 testovaných áut) viac ako raz. Podarilo sa jej to tuším 7 rokov po sebe, čož je približne celý čas, čo sa vyrábala.

Nepřihlášený mno

já myslím že bmw už auta,.. | 17.8.2016 23:10reagovat
avatar

já myslím že bmw už auta, kvalitní auta nedělá 10 let...taková ostuda co předvádějí s poruchovými a nekvalitně vyrobenými motory to nemá obdoby, ať už jde o praskající horčíkové bloky - r6 benzíny nebo diesely 2,0 i 3,0 s praskajícími rozvody...

Nepřihlášený CNN

Reakce na: Mimochodem e46 jsem zmínil.. | 18.8.2016 00:02reagovat
avatar

To chce cas, az budu v AAA M235i, M2, ale kludne i 135i a 335i a hrdi majitelia 15 rocnych E46 na to poupgraduju bude i tato generacia "ridicska" a moc fajn. Ostatne, vsetko to hore su zadokolky a kazda jedna z nich strci do vrecka akykolvek svoj ekvivalent z rady E46 vlastne vo vsetkom. ;-)

Nepřihlášený WP

Jak redakce AF může o BMW.. | 18.8.2016 04:25reagovat
avatar

Jak redakce AF může o BMW něco vědět, když auty nejezdí?

Nedostatek sebevědomí, jednoduchost, zřejmě i poruchy erekce a profesní neuznání...to bude pravá příčina těchto nesmyslných pindalských článků. Začalo to Rapidy na Ringu a končí u tak lacinými a hloupými žvásty, že si tím bulvární popisovači videí sami kopou hrob. AF končí...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

Reakce na: Problem neni ze bmw uz ned.. | 18.8.2016 04:26reagovat
avatar

Kolik jsi těch nových aut za poslední dobu projel? Jestli ty sám nemáš radost z řízení, není problém v automobilkách.

Nepřihlášený cobo

Reakce na: BMW zasadne utrpelo emisni.. | 18.8.2016 08:30reagovat
avatar

Motor je jedna vec ale jizni vlastnosti druha. Myslim ze nejvetsi zlom bylo pouziti runflatu. To je podle me tragicky omyl a z moji e60 museli hned pryc. Kamarad ma x6 a i kdyz je to auto asi o 10 let mladsi tak drnca jako nejaka motokara. Proste vyvazenost jiznich vlastnosti je u bmw v haji...

Nepřihlášený WRC

Reakce na: Jak redakce AF může o BMW.. | 18.8.2016 09:46reagovat
avatar

Ty budeš asi velký ubožák, když článek/diskuzi o autech potřebuješ převádět do roviny osobního napadání a poruch erekce.

Nepřihlášený J

No neviem neviem... Korejc.. | 18.8.2016 10:46reagovat
avatar

No neviem neviem... Korejca by som si nekupil. Mam pomerne bohate skusenosti (sice cca 6-8 rokov dozadu) ale tie auta su shity... Daewoo, Hyundai, Kia - ako ok ak je auto cisto nove tak este ako tak bude jazdit. Nieje to ziadna slava ale da sa lebo aj ked sa cosi objavi tak sa to poriesi cez reklamaciu. Ale boh Vas ochranuj po 4-5 rokoch :) Auto sa zacne doslova sypat. Kazdu chvilu nieco klepe, huci, blika... Auta bez vykonu, stylu, ducha... Staci jednoducha logika - kolko korejcov starsich 6 rokov jazdi na ceste? Ono najpresnejsie by bolo pozriet a porovnat kolko ich bolo predanych a kolko ich este jazdi a zrovnat to s inou znackou a hned by ludia pochopili... Ceny za ake sa tie auta predavaju v akom veku a najazdom musia tiez dost naznacit. V rodine sme mali Daewoo nubira 2.0l 16v autu po cca 110.000km prdlo servo, bola nutna vymena vyfuku a zacinali problemy s elektrinou v priebehu roka dvoch zacinalo chodit do servisu ako na klavir tak sa nakoniec predalo s totalnou stratou lebo sme ho kupili nove... Teraz mame jednotkovu octaviu (kupena zo salonu nova) 1.9tdi 66kW a aj ked vela ludi hejtuje skodovky musim povedat, ze take auto chcem znova... Pri 220.000km bol prvy vacsi servis (samozrejme okrem pravidelnej udrzby) a stal cca 1.000 euro (27.000Kc) a auto chodi pekne dalej a uz ma cca 240.000km... A podla toho ako krasne jazdi to vidim na minimalne dasich 100.000km ale to ukaze cas. Nieje to sice pretekar - ja ho nazyvam tazny kon - malo pyta a spravi strasne vela.

Nepřihlášený Pepa

Reakce na: Driver: jn, ale pokud chce.. | 15.9.2016 17:01reagovat
avatar

Konečně někdo, kdo má podobný názor. Prostě to musí mít zadní náhon, má-li se něco srovnávat s BMW. Sporťáků s předním pohonem už je prostě přehršel, myslím, že se jim říká hot-hatches, ale klasických aut vyznávajících koncepci zadního pohonu je jako šafránu. Osobně bych nikdy auto nechtěl jen kvůli image značky, ale právě kvůli jízdním vlastnostem, technice, vzhledu, ale také trvanlivosti. Osobně mám zkušenosti s Mazdou, 290 tisíc kilometrů v pohodě, takže bych třeba do MX-5tky asi spíše šel, s Kia nemám zkušenosti, takže zadokolku od Kia nevím, zda-li bych do ní šel. Ale BMW může napravit své chyby tím, že přestane blbnout s autama s předním pohonem a oturbenými málo trvanlivými motory. Místo toho by mohli udělat nějakou cenově dostupnout zadokolku, která by třeba neměla palubní navigaci, head-up displej, a podobné věci, co řidičsky orientované auto nepotřebuje. Co se týče SUV nebo SAB, či jak to značí, to ať klidně dělají, ale i to by mělo v základu mít zadní pohon, přichodem SUV nepopřeli přece sportovnost, ale naopak umožnili i řádit v terénu. Problémem ovšem je, že lidi, co vyznávají technicky vybavená auta, po stránce jízdních vlastností, nemají prakticky tolik financí, aby mohli jít a koupit technicky skvělé auto, zatímco lidé, co tomu nerozumí, ti na to obvykle peníze mají a BMW samozřejmě chce utržit, co nejvíce, takže raději půjdou cestou, která způsobuje při vyslovení slova BMW hořkost v ústech lidem, kteří si pamatují typy jako E30,E36,E46,E34,E39, apod, ale která jim zajistí přísun peněz od lidí, co BMW chtějí jen kvůli image. Je to smutné, ale je to tak.

Nepřihlášený Pepa

Reakce na: Na tom si už vylámal zuby.. | 15.9.2016 17:02reagovat
avatar

Opel si na typu Omega vylámal zuby zejména tím, že nemá nástupce se zadním pohonem. Omega až na tu korozi je docela dobré auto, znám člověka, co jí má a už má přes 300 tisíc km.

Nepřihlášený Pepa

Reakce na: Na tom si už vylámal zuby.. | 15.9.2016 17:07reagovat
avatar

Ještě dodám, že Opel si s Omegou vylámal zuby částečně také kvůli tomu, že tenkrát pracovali u BMW ještě lidé, co chtěli pořádná auta a ne tříválce a přední pohon a to jak v konstrukci, tak v marketingu. Teď si myslím, že by Opel s Omegou celkem prorazil.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama