Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Značka proslulá výrobou nejošklivějších aut teď nabízí lepší záruku než kdokoli jiný
5.12.2018 | Petr Prokopec
Žádný jiný výrobce na celém světě dnes nenabízí tak velkorysou záruku, může platit klidně 1 milion kilometrů a v ceně je i běžný servis. Z českého trhu se SsnagYong bohužel už před časem stáhl.
Standardní záruční lhůty, které automobilky poskytují českým motoristům, u nás nejsou bůhvíjak dlouhé. Jen Korejci se vymykají. Kia dává sedm, Hyundai pak pět let, zbytek setrvává u standardní dvouleté. Za delší dobu se dá připlatit, ani to nebývá drahé, přesto je překvapivé, jak málo svým produktům tito výrobci věří. Nicméně skutečnost je taková, že k prodloužení záruky v podstatě nemají žádný důvod - ačkoli vám většina Čechů řekne, že záruka je pro ně u nového auta klíčová, po co nejdelší primárně nejdou a auta kupují spíše kvůli jiným kvalitám.
O trochu jiná je situace v Austrálii, kde je délka záruční doby opravdu zásadním argumentem při prodeji nových aut. Standardem je tříletá, které se nadále drží Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota nebo Volkswagen. Pět let nabízí Ford, Holden, Honda, Hyundai a Mazda. Nedávno se k nim přidala i Škoda, která tak má pro Australany lepší podmínky než pro české zákazníky. Ani mladoboleslavští však aktuálně nemohou konkurovat SsangYongu.
Korejská automobilka se již hezkých pár let pokouší o návrat na pozici, ze které spadla zejména po roce 2008, kdy přišla globální ekonomická krize. SsangYong v prvé fázi vyrukoval s plejádou nových modelů, jejichž design již není zdaleka tak kontroverzní jako dříve, třebaže krasavci to obvykle nejsou a stará pověst mu zůstává. Následně i tak zamířil dobývat ztracená území, mezi něž patří také Austrálie. A s ohledem na výše zmíněné se v prvé řadě právě tam rozhodli nabídnout nejdelší garance vůbec.
U celé své nabídky zahrnující modely jako Musso, Rexton či Tivoli tedy SsangYong nyní nabízí rovněž sedmiletou záruční dobu, a to navíc bez omezení kilometrů. Tím však automobilka nekončí, dále zákazníci dostanou také sedmiletou asistenční službu a sedmiletý servis. Detaily v tomto ohledu sice ještě zmíněny nebyly, nicméně v jednom je jasno - zatímco některé firmy zavádí dlouhé záruky dočasně, SsangYong s limity nepočítá.
Tento krok je zajímavý i s ohledem na postupy SsangYongu na dalších světových trzích. Značka obvykle uplatňuje pětiletou tovární záruku kombinovanou s neomezeným počtem kilometrů, ovšem třeba britský importér přistoupil k některým změnám. Nabízí sedm let a omezení na 240 tisíc kilometrů. Všechno jsou to skvělé podmínky, Australané ale zjevně „vyzobali“ to nejlepší, za čímž stojí tamní šéf značky Tim Smith. Ten požadoval, aby se SsangYong při svém návratu rovnou usadil na vrcholu. A tak na něm je. Kdo by byl kdysi při pohledu na auta této značky řekl...
SsangYong proslul jako výrobce jedněch z nejošklivějších aut světa, vyráběl plejádu nehezkých modelů
Teď se snaží vrátit na scénu. Přidává nejen na nových modelech...
...ale také na záruční lhůtě. Bohužel, se značkou a tedy ani s její sedmiletou zárukou nemůžeme momentálně v Česku počítat
Zdroj: Car Advice
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
před 10 hodinami - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
- Úspěšné operace předloktí pro Ayumu Sasakiho 26.3.2024
Nejčtenější články
- Zakázaná reklama na ostrý VW T-Roc vás donutí dlouze přemýšlet nad soudností těch, kteří nám dnes vládnou
27.2.2024 - Nový offroad britského miliardáře postrádá špetku invence. Kdyby si říkal Fosilier, byla by s ním aspoň legrace
27.2.2024 - Nový čínský konkurent Škody Fabia pro Evropu vypadá jako promeškaná šance, i když cenově pořád může překvapit
27.2.2024 - Novinář popsal rok ježdění s ojetou Alfou Romeo a proč problematický vůz dál toleruje ve svém životě
27.2.2024 - Asi nejpovedenější čínský soupeř Škody Octavia se ukázal v novém, při cenách od 350 tisíc Kč to bude megahit
27.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva