18 aut, která pořád reznou: koroze není minulostí

 | 104 příspěvků | 13.12.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Temp

Škoda, že se Fiat, nebo Al.. | 13.12.2015 18:17reagovat
avatar

Škoda, že se Fiat, nebo Alfa romeo objevuje v žebříčcích jen pokud se dostanou až někam na konec. Protože posledních cca 20 let mají velmi dobrou antikorozivní ochranu a ani desetiletá auta nereznou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tomcar

Tak nějak nevim na čem se.. | 13.12.2015 18:37reagovat
avatar

Tak nějak nevim na čem se ty fámy zakládají? Máme doma v rodině mazdu 3 které je už skoro 12 let a koroze je na naprosto běžné úrovni(výfuk atd) . Při technické po 8mi letech se technik ptal, zdali je na ní poprvé, když byl pod autem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Nic proti, ale tyhle testy.. | 13.12.2015 18:57reagovat
avatar

Nic proti, ale tyhle testy z USA nebo Kanady si Bednář může strčit tak akorát někam...co nějaká tabulka nebo žebříček to vše jen USA...koho nějaký testy v USA zajímají? tady jsme snad v Evropě tak by ten co články píše měl zajímat hlavně o evropská auta.....kdykoliv tu jsou nějaké žebříčky..tak marně hledám třeba i francouzská auta nebo italská auta...ale to by jsme po p.Bednářovi asi chtěli moc

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ararat

Kdyz se tak podivam na svo.. | 13.12.2015 19:09reagovat
avatar

Kdyz se tak podivam na svou starou A3, a vidim skrze prorezle dvere zvenci do interieru, trochu o antikorozni ochrane audi pochybuju :)

Nepřihlášený Passat

Můj čtyřletý passat B7 je.. | 13.12.2015 19:15reagovat
avatar

Můj čtyřletý passat B7 je rezavý snad všude. Můj předchozí, čtrnáctiletý B5 nebyl nikde. Dobře už bylo :-( .......

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

Třeba obyčejný Citron C3 r.. | 13.12.2015 19:20reagovat
avatar

Třeba obyčejný Citron C3 rezne minimálně. Snad jen výfuk, kastle v poho.

Nepřihlášený jouda

a co Opel, Vectru bez rezu.. | 13.12.2015 19:20reagovat
avatar

a co Opel, Vectru bez rezu jsem leta neviděl a ostatní jsou na tom cca stejně.

Nepřihlášený n

NE skoda nerezne ..dalsi t.. | 13.12.2015 19:24reagovat
avatar

NE skoda nerezne ..dalsi trapny clanek

Nepřihlášený Jirka

Co to je za clanek? Videl.. | 13.12.2015 19:40reagovat
avatar

Co to je za clanek? Videl jsem total zrezlyho sestiletyho passata... A vy napisete excelentni ochrana hahaha. Kdybyste se chtel autor vymluvat na studii tak si to ma overit nebo se elementarne informovat. Tech passatu jsou mraky. Fakt clanek naprd, matouci, prekrucujici

Nepřihlášený Miro

WV golf 5 - hrdzavie vsetk.. | 13.12.2015 20:29reagovat
avatar

WV golf 5 - hrdzavie vsetko

Nepřihlášený Petr

Psal clanek debil? | 13.12.2015 20:37reagovat
avatar

Psal clanek debil?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomas

a co tak o tom nehrdzaveju.. | 13.12.2015 22:05reagovat
avatar

a co tak o tom nehrdzavejucom sleeperovi?

Nepřihlášený

Reakce na: Škoda, že se Fiat, nebo Al.. | 13.12.2015 22:22reagovat
avatar

Ano, začíná reznout až 15 leté auto (Fiat) provozované pravidelně v soleném městě, a to je pořád jen povrchová koroze, nic hlubokého...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sobota

Klasika, rezavý šrot od Ma.. | 13.12.2015 22:36reagovat
avatar

Klasika, rezavý šrot od Mazdy vévodí těmto statistikám už minimálně dvě desetiletí a výrobce na to trvale prdí.

Nepřihlášený faubléé

Další typická "bednářovina.. | 13.12.2015 22:52reagovat
avatar

Další typická "bednářovina".. Ten člověk prostě nezklame.

Nepřihlášený Zane

Z Japonců jedině Hondu a T.. | 14.12.2015 00:21reagovat
avatar

Z Japonců jedině Hondu a Toyotu.

Mazdy, Nissany, Suzuki, Subaru to jsou hromádky rzi hned když je skládají u salónu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

A šéf PíáR řekl a budiž ko.. | 14.12.2015 09:26reagovat
avatar

A šéf PíáR řekl a budiž konkurence reznout.

A presstitutky píšou konkurence rezne.

(přiznam se, že jsem to ani nečetl :-)

Mazdy, Nissany, Suzuki i Subaru v reálu reznou rozhodně méně než VW, ty reznou nejvíc. Ono je to jako s tím Arielem. Taky každá další reklama tvrdí, že ten nový už pere. A stejně tak každý nový VW už nerezaví.

Měl jsem Japonce celý život, má je kde kdo okolo a rezavé jsou pořád jen páte dveře škodovek a prahy škodovek ...

To jen tady na internetu a v hlavách ubohých majitelů křápu slepených z bláta a víry ti japonci reznou ... Ale zase chápu, že je třeba mít nějakou výmluvu, poroč dát tolik peněz za tak nespolehlivou, nekvalitní a ulhanou popelnici jako je VW a HW.

Nepřihlášený Daniel

Na koně je třeba stáj :-D.. | 14.12.2015 09:29reagovat
avatar

Na koně je třeba stáj :-D Kdo má garáž, tak ho rez netrápí :-) když vám 180 dní vkuse auto stojí venku na dešti,horku,mrazu :D tak nevim,ale nadávat na výrobce.Je to stroj, je to kov..... Starejte se o svá auta lidi a nebudete muset držkovat na výrobce.

Nepřihlášený PavelU

Reakce na: Tak nějak nevim na čem se.. | 14.12.2015 09:45reagovat
avatar

Já měl 2 nové Mazdy (i vlajkovou loď X9) a rezly příšerně. Kolega ve firmě s novou X9 ta samá zkušenost. Prokvetlé blatníky po 5ti letech u auta za 1,3M, to fakt namíchne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený k22

Bože to jsou zase kydy, s.. | 14.12.2015 09:46reagovat
avatar

Bože to jsou zase kydy, skoro 8 let starý Swift, negarážovaný a ani STOPA po korozi...

Zobrazit reakce..

matus

10 rocne Acko hrdzaveju vs.. | 14.12.2015 10:03reagovat
avatar

10 rocne Acko hrdzaveju vsetky 3 dvere...hamba prevelika.

8 rocne IS nehrdzavie nic.

Nepřihlášený Petr

Nevím kdo ty články píše a.. | 14.12.2015 11:09reagovat
avatar

Nevím kdo ty články píše ale je to nesmysl mám servis a ještě jsem neviděl 5ti letého golfa bez koroze.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marezda

Tak mazdu 3 předchozí gene.. | 14.12.2015 11:28reagovat
avatar

Tak mazdu 3 předchozí generace jsem měl a to auto rezlo doslova před očima. Podvozek, ramena, dvěře, jeden blatník a chycená byla dokonce i kapota. Po třech letech šla do světa, no jestli vydrží procházet stkáčkáčkama tak dalších pět let, tak to bude zázrak... už tak jsem měl na poslední stk záznam lehká koroze. Mazda má líbivý kukuč a na to mě taky chytla, ale je to problémová záležitost, už bych si ji nekoupil. Bohužel to nebyl problém jenom předchozí generace, kámoš si před dvěma lety koupil novou trojku a prý už pozoruje na určitých místech podvozku lehounce počínající korozi. To je teda zatraceně hodně brzo Ach jo... to auto se musí pořád kontrolovat a reklamovat, po záruce opravovat, než se koroze rozšíří.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Škoda, že se Fiat, nebo Al.. | 14.12.2015 13:40reagovat
avatar

To můžu jen potvrdit :)

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Nevím kdo ty články píše a.. | 14.12.2015 13:44reagovat
avatar

Jestli si ještě neviděl pětiletého Golfa bez koroze a máš autoservis tak se nemáš čím chlubit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miro

Reakce na: Jestli si ještě neviděl pět.. | 14.12.2015 16:44reagovat
avatar

tiež som nevidel u nás v servise Golfa bez hrdze..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zizik

Reakce na: tiež som nevidel u nás v s.. | 14.12.2015 20:07reagovat
avatar

To se ale musíš jít podívat do skutečného servisu a ne do vašeho servisu v blázinci.

papy

mal som mazdu 6 z 2002 a t.. | 14.12.2015 21:27reagovat
avatar

mal som mazdu 6 z 2002 a tá naozaj hrdzavela a týkalo sa to všetkých 6-tiek 2002-2005.

Teraz mám mazdu 6 z 2008 a na tej nie je ani bodka hrdze, takže štatistika o ničom...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hagman

Reakce na: mal som mazdu 6 z 2002 a t.. | 14.12.2015 22:09reagovat
avatar

neboj, však se dočkáš. Mazdy jsou v tomto ohledu "spolehlivé". Jakou máš generaci nebo model je ganz egal, Mazda má zastaralou technologii protikorozní ochrany plechů. Všichni to vědí a ví to i Mazda, která staví kompletně novou linku, kde by už věci měli být dané do pořádku. První na řadě, kdo dostane novou technologii bude Mazda 3 při faceliftu někdy koncem roku 2016 a pak budou následovat další modely.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ano

Reakce na: Psal clanek debil? | 15.12.2015 05:21reagovat
avatar

Ten největší

Nepřihlášený zkurvenyCurakBednar

Reakce na: Psal clanek debil? | 15.12.2015 05:22reagovat
avatar

Bednář je debil, píše o autech a má zaprcanou felicii maximálně :D

Nepřihlášený JaRy

Já bych protikorózní ochra.. | 15.12.2015 16:06reagovat
avatar

Já bych protikorózní ochranu zakázal v evropě na všech autech. Tím by se zajistila obměna vozového parku. Nejstarší kousky by měly tak kolem 10-12 let.

Tak to bývalo dříve, fiat žádnou antikorozní ochranu neměl. Jak to zrezlo tak se to vyhodilo a koupil se nový fiátek. Super systém.

Zobrazit reakce..

papy

Reakce na: neboj, však se dočkáš. Maz.. | 15.12.2015 17:43reagovat
avatar

Neviem, odkiaľ máš tie bludy. Aká nová linka v 2016?! Mazdy 3 sa robia v uplne novej fabrike v Mexiku už asi rok.

Nepřihlášený Lojzik

Je mi to divný. Mazdy jsou.. | 15.12.2015 18:29reagovat
avatar

Je mi to divný. Mazdy jsou hodnocený blbě. Posledních 16 let mám jen mazdy. Jednu z nich, poslední typ 626 mám stále doma pro manželku a vorezlej je jen motor a výfuk. Ne že by to nějak něčemu vadilo, ale je to nehezký při pohledu pod kapotu. Karoserie je netknutá. Žádná z dalších Mazd 6 nerezla nikde jinde, jen vošuntěle vypadající motor. Moje aktuální šestka je na světě již 5 let a to samé, pominu-li ošklivě vypadající motor, nikde nic, co by mělo jakýkoli vliv na funkčnost či vzhled, nedejbože že by někde kvetla karoserie. A to nejsem sváteční uživatel. Najezdím cca 40 000 km za rok.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PepaJ

Reakce na: Psal clanek debil? | 15.12.2015 20:13reagovat
avatar

tenhle pan by nemel byt redaktorem..fakt mu to nejde..a to opisovani textu uz vubec ne...

Nepřihlášený pepaJ

Reakce na: Já měl 2 nové Mazdy (i vla.. | 15.12.2015 20:19reagovat
avatar

..ale na rovinu.. ony ty Xedosy se u nas jiz dvacet let neprodavaji, takze bych to jako meritko nebral.

Posledni co dost rezlo byly mazdy 6 GY,GG pred faceliftem..vozy do pulky roku 05..a to na zadnich lemech a prazich vzadu.

Ja tento vuz GG po FL vlastnim a rez na nich nemam temer zadnou.

Nadruhou stranu je pravdou, ze otevrene reseni styku dvou plechu na hrane leme by nedoresene..a to hodne.

Jinak mazdy mozne nekde maji ten hnedy mor videt, ale za to jsou schopny najezdit toho dvakrat tolik nez bezna konkurence bez nejake vetsi udrzby a poruch

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PepaJ

Reakce na: Tak mazdu 3 předchozí gene.. | 15.12.2015 20:23reagovat
avatar

..no ono staci ten podvozek osetrit nastrikem za 1500kacek a 3hodiny prace mate navzdy pokoj..nechapu proc si to neni nikdo schopen ihned po koupi preventivne udelat..hlavne ze je auto zvenci umyte a nalesene..nejvice by se melo osetrovat, tak kde nejvice trpi :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Patrik

Ja mam jettu a prahy boli.. | 15.12.2015 20:44reagovat
avatar

Ja mam jettu a prahy boli na prach po 8 rokoch. Este aj v servise sa mi smiali ze ako to je mozne ze to este nevideli.

Nepřihlášený Shr3k

Rezne všechno stačí napsat.. | 15.12.2015 21:44reagovat
avatar

Rezne všechno stačí napsat do Google libovolnou kombinace "název auta" forum/club/klub rez/rust/Rost a můžete si číst do aleluja.

Nepřihlášený Ľubek

Reakce na: Bože to jsou zase kydy, s.. | 15.12.2015 21:50reagovat
avatar

Ja som mal zas 10 ročného swifta absolútne bez hrdze.Samozrejme negaražovaný...

Nepřihlášený PavelU

Reakce na: ..ale na rovinu.. ony ty.. | 15.12.2015 22:15reagovat
avatar

Xedos 9 se neprodává asi 13 let, já jsem ho kupoval v r. 00. Potom jsem měl Šestku, rezla jako sviňa. Dále Avensis ten byl naprosto ok. Nyní jezdím s VW, taky v pohodě. K tomu tahám ještě LR Discovery, ale tam je to hliník, takže ok.... :-) Ve firmě mám Oktávky - naprosto ok + Citroen - rezne už po 1. zimě. Všechno nová auta) denně v provozu, cca 60tis/rok.

No a manželka má už 2. nový Punto a neví co je rez. Samozřejmě jako reznutí beru hloubkové reznutí (proreznutí) karosérie, nějaká povrchovka na dílech podvozku, se projeví u všech značek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PavelU

Reakce na: ..no ono staci ten podvoze.. | 15.12.2015 22:24reagovat
avatar

No a ideální je, když ti to u novýho auta už automaticky udělá prodejce jako předprodejní servis. Já jsem jedno kupoval v červnu a při přebírání mě technik upozornil, ze udělali preventivní ošetření, tak abych si očistil benzinem prahy, kdyby z nich šel v tech hicech vosk. Značku raději nebudu psát, abych nebyl označen jako VaGinista :-))

Nepřihlášený Cuco

Blbost. Passat 2008, hrdz.. | 16.12.2015 11:46reagovat
avatar

Blbost.

Passat 2008, hrdza strechy a lemov okolo predneho skla, Fobia 2009 to iste.

Nepřihlášený Jiří Rail

VW Passat s excelentní och.. | 16.12.2015 15:35reagovat
avatar

VW Passat s excelentní ochranou proti korozi, to mě rozesmálo. Mám passat B5 r. 2009, po třech letech mě začly hnít dveře. Snažil jsem se ohánět 12 letou garancí na karoserii, byl mi nabídnut příspěvek na opravu :D :D. ( otevřel jsem si článek pro zajímavost, a hledal passaty v těch problematickejch). Možná se ten článek týká nových modelů, ale můj názor na fauvé to nezmění, zklamal mě přístup.

Nepřihlášený

řekl bych, že se mi pasát.. | 16.12.2015 17:12reagovat
avatar

řekl bych, že se mi pasát třikrát odporoučí než šestka kompletně zrezne ... :-))))))))))

Nepřihlášený

Reakce na: Z Japonců jedině Hondu a T.. | 16.12.2015 17:13reagovat
avatar

no jistě !! :-)))))))))))))))))))))))))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Xedos 9 se neprodává asi 1.. | 17.12.2015 00:14reagovat
avatar

Měl jsem Mazdu 6 II, CX9 a teď mám novou šestku. Vůbec nerozumím, o čem se tady píše - rez jsem nepotkal ani z dálky. A to najedu 30 tisíc ročně, zima nezima. Navíc hodně i v náročných místech, kde se používá inertní posyp, omlátí celej spodek a naruší strukturu...

Nepřihlášený peto

No zabudli ste na kompozit.. | 17.12.2015 23:26reagovat
avatar

No zabudli ste na kompozitove auta ako renault Espace, či podaktore sportáky. aj niektoré hlinikáče vám tam chýbajú a nerezový Delorey :-)

Nepřihlášený Zdeny

Mám Legacy 2006 -najeto 22.. | 19.12.2015 08:47reagovat
avatar

Mám Legacy 2006 -najeto 220tkm dnes a denně v provozu sůl nesůl. Koroze kastle? Co to je??? tohle slovo u nás doma neznám. ANo, výfuk a rameny jsou povrchově olezlé, ale tím to končí.

Nepřihlášený Radej

Reakce na: Můj čtyřletý passat B7 je.. | 19.12.2015 14:19reagovat
avatar

to jsem rad že existují lidi kteří dokáží negativně zrecenzovat vlastní koncernové auto to se dnes už skoro nevidí . Jinak máme mazdu 3 12 let 356000 km bez koroze, opel agila 9let bez koroze, MB Vito a C classe 7 let bez koroze vše kolem 200000 km .. bohužel záleží i tak trochu na majiteli jak se k tomu chová. .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marty

Reakce na: Ano, začíná reznout až 15.. | 19.12.2015 17:30reagovat
avatar

Mám 13ti letou F.Marea a chvíli po nákupu se mi na autě objevil ďůlek od kamínk až do kovu. Chtěl jsem to opravit, ale nějak jsem na to kašlal. Za 13 let ani náznak rzi. :)

Nepřihlášený Passat B7

Reakce na: to jsem rad že existují li.. | 20.12.2015 14:52reagovat
avatar

Jestli chceš, napiš mail, pošlu fotky.

Nepřihlášený kolemjdouci

joo, VW Passat B5 a B5.5 (.. | 21.12.2015 01:05reagovat
avatar

joo, VW Passat B5 a B5.5 (facelift), to byly panecku auta. I po 15 letech a stovkach tisic km, byla kastle poskrabana, otlucena, ale nikde nic nerezlo (mysleno hnilo). To co se deje u modelu od rv 2005: B6, B7 (B8 je nastesti novinka) a CC je absolutne nepopsatelne. Auta uz po 5 letech pomalu na celolak, zpracovani kolem prednich klik, okrasnych list a zadnich dveri (variant) absolutne tragicke!

http://www.vwglobe.cz/faq/passat-3c/vsudypritomna -rez-na-karoserii-vw-passat-3c/

Nepřihlášený Dandy

Audi 80 b3 r.v.1987 auto p.. | 21.12.2015 21:28reagovat
avatar

Audi 80 b3 r.v.1987 auto po vyše 20 rokoch povodny lak bez hrdzy,na zdvihaku bol podvozok ako z vyroby,dnes si to uz ani nik nevie predstavit,,tomu sa hovorila Laska :D

Nepřihlášený Srupik

Toyota Corolla AE92 liftba.. | 22.12.2015 21:37reagovat
avatar

Toyota Corolla AE92 liftback rok 1987 má rezavé jen rohy dveří jinak naprosto rezí netknutá. Článek úplně k hovnu stačí se podívat venku na prvním veřejném parkovišti a člověk si z toho odnese víc zkušeností než z toho článku :D

Nepřihlášený Puggy

Mal som od 2007 do 2014 Do.. | 23.12.2015 21:18reagovat
avatar

Mal som od 2007 do 2014 Dodge Caliber, keď som ho dával preč, po korózii ani stopa. Také články sú bludy.

Nepřihlášený Stefan

No neviem ja mam jeep patr.. | 25.12.2015 10:41reagovat
avatar

No neviem ja mam jeep patriot a ani po 6 rokoch pravidelneho pouzivania v lahsom terene mi nic nehrdzavie a to som mal mnoho ran od kamenov do spodku auta ci niekolko uviaznuti "na bruchu". Takze by som cely tento clanok bral s velkou rezervou.

Nepřihlášený Stefan

A to som este chcel dopisa.. | 25.12.2015 10:44reagovat
avatar

A to som este chcel dopisat ze takyto clanok skor skodi ako pomaha.. Clovek neznali auta si taketo nieco precta a potom ked ide kupit ojazdenku je az moc "mudry" lebo si precital "odborny" clanok ale o danom aute vie velky prd

Nepřihlášený JiRaY

Mazda a Ford bohužel hnijo.. | 27.12.2015 12:51reagovat
avatar

Mazda a Ford bohužel hnijou už léta,u Mazdy se to časem zhoršuje s každým novým modelem,poslední Mazdy které moc nehnily byly 323 a 626,modely 3 a 6 už byly na korozi stejně mizerné jako Ford Transit :-)

Fordy taky klasika,nejvíc hnily a dodnes hnijí Transity,Focus ovšem vůbec nezůstává pozadu a dvojkové modely před faceliftem a po faceliftu jsou často chycené v lemech,prazích,zkrátka odspoda se rozlézá prašivina...

Dřív jsem měl Citroeny,BX ,Xantia,tam problémy s korozí nebyly,holt pozink držel,otec má Audi A6 c4,ta už chytá odspoda a na lemech festovně,ale je to dané věkem a nic není nikde skrz,na stáří (rok 96) je to slušné. Kamarád má Seat Toledo (rok 01) a to chytá lemy prahy,blatníky,ale i kapota a různá místa kde je to bez důvodu.

Sám mám Hondu JAZZ (rok 05) a auto rezne dost,spodek je orezlý celý,kapota od kamínků chytá,ale i 5.dveře,lemy lehce,spodky a hrany dveří,zkrátka hnije jako stará auta z 90.let bez pozinku.Pravidelně to opravuju,ale je toho překvapivě hodně,myslím že Honda si s Mazdou v tomhle může podat ruku :-)

Nepřihlášený easy

uz ani ten pozink neni co.. | 29.12.2015 01:30reagovat
avatar

uz ani ten pozink neni co byval :D uz aj tam zisli na hrubku ze sa mucha obtrie a je to dole...

Nepřihlášený lug

Je napsáno, že se jedná o.. | 31.12.2015 11:43reagovat
avatar

Je napsáno, že se jedná o kanadskou studii. Výrobci aut bohužel dělají rozdíly v trzích. Pro východ se vyrábějí notně ošizená auta na výbavě, z horších materiálů, s nízkou korozní odolností a tenčí vrstvou laku, proto máte pocit, že kanadská studie neodpovídá realitě, když Kanadou vychvalovaná auta u nás tolik nevydrží a hnijí o stošest. Zkrátka pro západ je určena kvalita a pro východ odpad. Je to stejné jako s jídlem, elektronikou, elektrickými spotřebiči pro domácnost, prostě se vším.

Nepřihlášený Jirek

Divnej článek. Jako-by rek.. | 1.1.2016 20:23reagovat
avatar

Divnej článek. Jako-by reklama? Z vlastní zkušenosti - Suzuki Swift r.v. 2006, v provozu celoročně, žádná extra péče, stále bez koroze... Studie jsou na nic :-)

Nepřihlášený master driver

kde jsou český škodovky??.. | 4.1.2016 15:29reagovat
avatar

kde jsou český škodovky??

A nejhorší jsou podle mě Mercedesi, ještě jsem neviděl starýho mercedesa kterej by nereznul!!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený John

Reakce na: Bože to jsou zase kydy, s.. | 4.1.2016 20:57reagovat
avatar

Doma mame 2 swifty jeden ma 9 a druhy 7 rokov parkujeme vonku a nevieme co je to hrdza jedine vyfuky su slabo chytene a mame na dvore este 7 rocnu sx4 a tak isto len slaba korozia na vyfuku

Nepřihlášený joshua

Reakce na: Můj čtyřletý passat B7 je.. | 4.1.2016 20:57reagovat
avatar

Souhlasím. Nedávno jsem stříkal Passat CC, r.v. 2012, předtím nebyl havarovaný a ani opravovaný a koroze na dveřích (všech 4)...pod lištou, ale i mimo ní. To mě a nejen mě, zklamalo.

Nepřihlášený František

S korozí se potkáváme na v.. | 5.1.2016 00:00reagovat
avatar

S korozí se potkáváme na všech možných typech aut, ať už jsou starší nebo novější. Pokud mohu doporučit uživatelům něco, co funguje velmi dobře, jako ANTIKOROZNÍ ochrana, tak je to BRUNOX EPOXY. Garance na prorezavění minimálně 15 let. Vyzkoušejte a uvidíte sami, pokud řešíte problém s korozí.

Nepřihlášený Terif

Jsem rád že jsem na seznam.. | 5.1.2016 23:12reagovat
avatar

Jsem rád že jsem na seznamu nenašel moji oblíbenou Octavku, ale ani se nedivím, protože jsem nucen ji už třetí rok parkovat venku a koroze se nikde neukazuje. A to jsem ji kupoval už jetou z AAA s najetejma 170 000...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Igor

Nějak se mi nechce věřit,.. | 9.1.2016 01:34reagovat
avatar

Nějak se mi nechce věřit, že by zrovna Korejci nerezli, když jsou ta auta tak ošizená na první pohled na šasi

Nepřihlášený Quad

žebříček rezavosti Mazdy ".. | 10.1.2016 11:55reagovat
avatar

žebříček rezavosti Mazdy ", Nejvíc Mazda 6 pak 3 nejméně mazda 5 . nejméně z aut co jsem měl :Cadillac BLS ( saab 9-3 ) 9 let starý a ani kousek rzi ani na podvozku. ramena prostě nic!

Nepřihlášený

Nějak nechápu kde na tohle.. | 12.1.2016 22:38reagovat
avatar

Nějak nechápu kde na tohle autor článku přišel, vlastním Dodge Caliber , je rok výroby 2006 a když s tím autem přijedu bud do servisu na výměnu oleje a nebo na STK, tak se jim podle podvozku vůbec nechce věřit tomu,že je to deset let staré auto, každý tipuje tak 4 roky max. a musím říct,že už dlouho jsem neviděl tak mohutný podvozek tak jako u Dodge.Nic méně kdo se trochu vyzná v autech, tak reznou všechny auta co nejvíce jezdí v německu, německo totiž patří mezi zemi v evropě co nejvíce v zimě solí a když pak ješět skopčáček po jízdě zajede do vyhřívané garáže, tak to pak zrezne i plastový nárazník, a pak je uplně jedno co je to za značku.

Nepřihlášený

Reakce na: Nic proti, ale tyhle testy.. | 12.1.2016 22:45reagovat
avatar

Nevím kde to žiješ,ale Dodge,Chrysler , Jeep, jsou minimálně 20 let na českém trhu, a to nemluvím o japonských značkách, tak mi vysvětli proč se nezmínit i o tyto vozy?? Mluvíš jen o USA,nechceš mi tvrdit že právě japonsko je v evropě, že ne??

Nepřihlášený ditri

fauvé ze nerezne? ehm ehm... | 15.1.2016 00:19reagovat
avatar

fauvé ze nerezne? ehm ehm...

Nepřihlášený dodo

KKTI zabudli ste v prvom r.. | 18.1.2016 21:01reagovat
avatar

KKTI zabudli ste v prvom rade na Daewoo Nubira :-)

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: Já bych protikorózní ochra.. | 20.1.2016 08:47reagovat
avatar

:-D no to snad nemyslíš vážně. To dnes není ani potřeba. Spousty lidí si po 5 letech kupují nové jen, aby bylo nového designu. V 90. letech měla většina německé výroby pramálo kvalitní ochranu proti korozi. Nehledě na to, že pozink jim nic neříkal. Mnohem lépe na tom byly Francouzi nebo Italové. Dnes antikoroznost německá výroba dohnala.

Nepřihlášený Bazmyslik

Autor je prostě blb. Fiat.. | 22.1.2016 22:41reagovat
avatar

Autor je prostě blb. Fiat Tipo z 1990 jsem měl 18 let a nikde ani ň. Golf III VR6 z 1996 po 6 letech zrezavělé snad všechno. MB C180K Coupé 2007 zatím nikde ani ň.

Nepřihlášený Pavel Flejberk

Reakce na: Můj čtyřletý passat B7 je.. | 31.1.2016 01:17reagovat
avatar

Přesně tak, já ty opravy korozí a laku dělám a nejshnileší jsou německá auta. Nejlépe s korozí jsou na tom Fracouzi a samozřejmě Volvo. Můžete s tím nesouhlasit , ale to je asi tak všecko co s tím můžete

dělat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rob24

Reakce na: Jsem rád že jsem na seznam.. | 3.2.2016 21:45reagovat
avatar

Jj octa pokud není bouraná tak slabina jsou přední blatníky u zástěrky, dá se tomu zabránit průběžným odmontováním části podběhu a vydlabání hromady prachu co se za deště mění na bahínko a drží dlouho vlhkost. Předface 98 a méně to aspoň neměli zadeklovaný i mezi dveřma.

Nepřihlášený Mercedes

Reakce na: kde jsou český škodovky??.. | 4.2.2016 00:29reagovat
avatar

Starej Mercedes.....já tu mám 25 let starý, má najeto 170 a má původní výfuk v zánovním stavu .-) jakáže koroze :-P

Nepřihlášený Martin

SEZNAM PR BLUDU PRO KAŽDOU.. | 4.2.2016 09:22reagovat
avatar

SEZNAM PR BLUDU PRO KAŽDOU ZNAČKU KONKURUJÍCÍ VW

Jste fakt trapní i když chápu, že rodinu živit nemusím. Co znám některe z těch aut tak vím, že to je hormada LŽÍ a to nejen z osobních zkušeností, ale i oficiálních statistik. Naopak reálné problémy tu nezmíňujete (koroze brzdových hadiček u starších Alf, koroze u lišt pátých dvěří mnoha vozů koncernů VW. motory BMW zničené po 70tkm, elektronika Audi)

Nepřihlášený Jarda

Reakce na: Přesně tak, já ty opravy k.. | 13.2.2016 15:01reagovat
avatar

Bohužel je to tak.. Francouzi mají odjakživa nejlepší pozink úpravu kastlí a každej jim může jen závidět.. Jinak k celkovému článku mi chybí třeba BMW a Mercedes, nevím proč jej autor také nezařadil na nějkou úroveň, kterou bohužel také nemají nejlepší..

Nepřihlášený Kolečko

Je hezké jak tu všichni na.. | 13.2.2016 16:11reagovat
avatar

Je hezké jak tu všichni nadávají autorovi článku a přitom on jenom opsal výsledky výzkumu kanadské agentury, která se korozí zabývá systematicky několik desítek let a má své výsledky podložené a perfektně zdokumentované. Doporučuji se zaregistrovat jako člen na APA, projít si ty výsledky a pak tu začít vypouštět moudra.

Nepřihlášený Al

Reakce na: Já bych protikorózní ochra.. | 14.2.2016 17:18reagovat
avatar

Já bych protikorózní ochranu zakázal v evropě na všech autech. Tím by se zajistila obměna vozového parku. Nejstarší kousky by měly tak kolem 10-12 let.

Blbečku. Mám Áčkovou vectru s nesmrtelným dvoulitrem a korozi si hlídám,auto mám v supr stavu a je jí 22 let. Já bych zakázalsolení a pokutoval retardy co bourají na sněhu!!!!

Nepřihlášený Přededa

Jo psal to znalec! Nebo je.. | 16.2.2016 21:13reagovat
avatar

Jo psal to znalec! Nebo jestli někdo chce opsal to od znalců ! Chtěl bych vidět tu kanadskou systematickou práci "agentury" Voyagery a Caravany vlastním od roku 96 , každý model . Niky u žádého jsem neřešil problémy s korozí !

Nepřihlášený jpsix

robim v mycke aut mali by.. | 20.2.2016 22:58reagovat
avatar

robim v mycke aut mali by ste vidiet ako vyzeraju tieto sroty od grupu

Audi A4,VW Golf, VW Passat

hlavne predne kapoty lemy blatnikov a nad prednym oknom

Nepřihlášený Frank

Tento prispevok je ale vo.. | 21.2.2016 16:17reagovat
avatar

Tento prispevok je ale vo väčšinou neplatne pre auta v euriope, väčšinou automibilky maju rôzne výrobne zavody pio celom svete a asi tie iste auta ktorý jazdia v kanade neboli vyrobene v tom isty zavode, tym padom vždy použivaju miestne plech a ten može byt na mile zdalene od ten použivane v Kanadskzch aut, trochu objektivity alebo lepšiu analysu by nezaškodil.

Nepřihlášený Petr

Takže jen pro informaci k.. | 6.4.2016 08:08reagovat
avatar

Takže jen pro informaci k tomu, že Toyota má dobrou ochranu proti korozi. 3 roky a 2 měsíce stará Toyota Yaris a na zadních (pátých 5.) dveřích má 3 puchýřky cca 3mm. Tedy 2 měsíce po záruce. O spodku vozu, myslím tím ramena, výfuk atd. se raději rozepisovat nebudu, to je fakt otřes a navíc rezivějí hlavy šroubků a šroubů snad na celém voze. Toyota mě v tomto velmi, ale opravdu velmi, zklamala. Kupoval jsem nové auto, protože jsem už nechtěl řešit stará rezatá auta a výsledek je úplně stejný. Ještě mám 19-ti letého Forda Galaxy, což je vlastně karoserie s koncernu VW a na tomhle autě není v porovnání s novým Yarisem po korozi v podstatě ani stopa !!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Takže jen pro informaci k.. | 6.4.2016 08:13reagovat
avatar

...z koncernu... původně jsem psal "stejná jako Sharan" a zůstalo tam s - omlouvám se všem milovníkům pravopisu a tímto si jdu namlátit polenem, že jsem si to před odesláním pořádně nepřečetl.

Nepřihlášený Peps

Reakce na: Je mi to divný. Mazdy jsou.. | 1.10.2016 22:18reagovat
avatar

Měl jsem Mazdu 6,rok 2004 a kdybych co dva roky nenechával stříkat podvozek,tak by tam byly díry,ještě jedna perla,Mazda nestříká dveře,prahy voskem a taky lemy zadních blatníků nejsou ošetřeny ochranou gumou,ale to vše nabízejí k novému vozu za příplatek 20 000 Kč co je u některých automobilek standard,tak u Mazdy za velký priplatek

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LnK

Reakce na: Měl jsem Mazdu 6,rok 2004.. | 2.10.2016 09:10reagovat
avatar

I s tím nastříkáním ti Mazda zrezaví. Problém není v dodatečném nastříkání, ale už přímo v technologii výroby plechařiny, kterou má Mazda jednu z nejzastaralejších mezi výrobci aut a dokud ji neobmění , tak to lepší nebude.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Peps

Reakce na: I s tím nastříkáním ti Maz.. | 3.10.2016 20:05reagovat
avatar

Jo,to máš pravdu,ale po motorové stránce byla opravdu hodně spolehlivá.Minulý rok jsem si koupil fungl novou Toyotu Corollu,tak uvidím jestli to bude,nebo nebude korodovat ?

Nepřihlášený Pošmura Martin

Prosím vás ja si dovolujet.. | 18.6.2017 08:54reagovat
avatar

Prosím vás ja si dovolujete tady tak lhát. Audi A3 a Golf reznou strašným způsobem. Mohu vše doložit fotkami. Jinak Fabie má spodek vozidla poměrně dobře ošetřený. Na Golfu jsou pouze holé plechy nástřikané barvou. Pod kterou se začnou nejdříve dělat puchýře a pak celá podlaha zrezne. Hůř je na tom už snad jen Mecedes A.

Nepřihlášený Max

Asi pred 3 rokmi mi nabura.. | 30.6.2017 01:32reagovat
avatar

Asi pred 3 rokmi mi naburali Thaliu zozadu. Pokrceny blatnik a veko kufru, lak odskoceny a pod nim pozink. 3 roky to stoji vonku a caka na opravu a stale je vidiet ten leskly pokrceny pozinkovany plech. To je ochrana na 1*

Nepřihlášený Chuj

Reakce na: no jistě !! :-)))))))))))).. | 13.8.2017 03:52reagovat
avatar

Pajero 3 /3.2did/ wagon, ve sluzbe 13 let bez zavad..pouze udrzba, vymena spotrebnich dilu..ok, vymena trubek vedoucich k zadnimu ´radiatoru' a jeste primrzajici stresni okno, abych byl objektivni, tedy 2 zavady se nasly. Spotreba 10-12 dle rocniho obdobi..obuto vzdy tovarnim rozmerem 265/70/16. Poddimenzovany 3,2 litr se 118 kW jen nechapave zira na nesmysly dnesni produkce, kdy predevsim firma lidove vozy a jeji dvojliter se 500 Nm a asi 180 kw , dojima k slzam , kam se podel zdravy selsky rozum ... a tresnickou je uvadena spotreba asi 4 ci 5 litru pri hmotňosti kolem 1600 kg .... mam takove tuseni, ze na nas sijou boudu , bo nelze tak malo na 100km , ale na 50km pri vhodne souhre nahod treba jo...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše