42 reálně nejúspornějších aut nižší střední třídy: nafta dominuje, ale nevládne

 | 30 příspěvků | 13.4.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený WinDiesel

Tak ať se lidi nediví proč.. | 13.4.2017 20:34reagovat
avatar

Tak ať se lidi nediví proč jsou diesely stále v oblibě

Nepřihlášený

No, kdo jel z některými těm.. | 13.4.2017 22:05reagovat
avatar

No, kdo jel z některými těmi auty, tak ví,čím je to kompenzováno. A 180 CDI? bože to bych snad šel raději pěšky, jak je to auto pomalý, až jsem málem nevěřil.

Nepřihlášený Petr Paszek

Ta jejich reálná spotřeba.. | 13.4.2017 22:19reagovat
avatar

Ta jejich reálná spotřeba je dost nereálná. Vlatním jedno z uvedených aut a tak vysokou spotřebu nemám ani v hustém městském provozu v -10°C. Pravda je mnohem blíže katalogové spotřebě.

Nepřihlášený vlastik

Otázka proc tam neni mazda.. | 13.4.2017 22:21reagovat
avatar

Otázka proc tam neni mazda, která by to pravděpodobně vyhrála a ty litrové komedie z koncernu by proti dvoulitrům jen bledly závistí

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R2

Reakce na: Otázka proc tam neni mazda.. | 13.4.2017 22:48reagovat
avatar

Mazda3 Skyactive-G 120 mela v testu Autobildu spotrebu 6,2 l/100 km.

Nepřihlášený Zub

Kde je pokrok? V tom, že.. | 13.4.2017 23:46reagovat
avatar

Kde je pokrok?

V tom, že slova jako lež a podvod

metamorfovaly na reklamu a marketing.

Nepřihlášený Johny

Odjakživa tvrdím, že nafta.. | 14.4.2017 01:32reagovat
avatar

Odjakživa tvrdím, že nafta patří do náklaďáků a do kamen. Diesely v osobácích už začaly svoji závěrečnou labutí píseň, teď nastoupí hybridy a elektro. Mne jako zastánce klasické staré školy ve stylu "objem ničím nenahradíš" motory pod 3,5 litru nezajímají. Navíc mé nové GMC Sierra 1500 4,3 L 6V je Flexifuel i na E85 a doplněn LPG, takže benzín tankuji jen vyjímečně párkrát do roka, když E85 ani LPG na dané pumpě není k dispozici.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pacho

Johny , fak si čávo, keď m.. | 14.4.2017 07:52reagovat
avatar

Johny , fak si čávo, keď máš 3,5l si proste frajer. To, že nafta patrí do"kamen"je sice pravda, ale benzín patrí do kosačky a plyn do šporáku. Tak si teraz vyber, a v tej elektrike to až také ružové nevidím, ako sa to snažiš vykresliť, lebo ekologiocká stopa, je pri elektrike ešte horšia, ako pri nafte, a to sa ešte nezačali masovo likvidovať požité batérie z aut.

Nepřihlášený js

Reakce na: Odjakživa tvrdím, že nafta.. | 14.4.2017 07:52reagovat
avatar

od te doby, co mam auto na plyn plny souhlas. civic 1.8, 8l plynu okreska(100-100km/h), dalnice 10l(145+), ekonomiku at kazdy posoudi sam :))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Arni

Ak by započítali hybridu e.. | 14.4.2017 08:26reagovat
avatar

Ak by započítali hybridu energiu zo zasuvky ,ekvivalent minimálne 1 litru benzínu rozdiel by atakoval 100% a viac.Test nieje objektívny ak je 0-va spotreba zo zasuvky.

Nepřihlášený Arni

Reakce na: od te doby, co mam auto na.. | 14.4.2017 08:34reagovat
avatar

Ekonomické to je,ale výrazne si skracujes životnosť agregátu.

Nepřihlášený Arni

Reakce na: Odjakživa tvrdím, že nafta.. | 14.4.2017 08:41reagovat
avatar

Kamarát má americku toyotu sequoju prerobenu na plyn a musí navštevovať pumpy každých 180-230 km.Trochu otravné nie?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Já bych u takového testu k.. | 14.4.2017 10:34reagovat
avatar

Já bych u takového testu když se jedná o spotřebu / o peníze / taky zohlednil cenu auta a technickou náročnost protože servis je někdy docela problém .

Nepřihlášený Míra

Tak to je dobře, že uš se.. | 14.4.2017 11:24reagovat
avatar

Tak to je dobře, že uš se po 15ti letech dostaly spotřebou na úroveň TDi s rotačním čerpadlem.Fakt gratuluji.

Nepřihlášený Míra

Tak to je dob?…â„?e, ?…Â?e.. | 14.4.2017 18:07reagovat
avatar

Tak to je dob?…â„?e, ?…Â?e u?…Â? se po 15ti letech dostaly spot?…â„?ebou na ??Â?rove?…ˆ TDi s rota?„Â?n??­m ?„Â?erpadlem.Fakt gratuluji.

Nepřihlášený Alois

Když lovím v kompaktech, n.. | 15.4.2017 09:35reagovat
avatar

Když lovím v kompaktech, neberu přece naftu, ne ?

papy

Čiže octofka skončila na p.. | 15.4.2017 13:56reagovat
avatar

Čiže octofka skončila na peknom 42 mieste, čiže posledná, ale ani to nevadilo redaktorovi dať ju na titulný obrázok a spomenúť prakticky v každej vete.

Bravo!!!

Nepřihlášený Luke

Reakce na: Kamarát má americku toyotu.. | 17.4.2017 10:11reagovat
avatar

Ja mam na plyn dojezd 600km, zalezi na nádrži a spotřebě.

Nepřihlášený AndreasCZ

Reakce na: Odjakživa tvrdím, že nafta.. | 19.4.2017 07:50reagovat
avatar

E85 jsem zkousel v USA a musim rict, ze se to nevyplati. O co to je levnejsi, tak o to vic to auto zere. V konecnem dusledku je provoz prakticky stejne nakladny jak na benzin, ale na benzin je to silnejsi, stabilnejsi, tissi. Takze za me radeji zustanu u benzinu.

Nepřihlášený USA

a ted to prepocti na energ.. | 19.4.2017 12:37reagovat
avatar

a ted to prepocti na energii paliva nebo CO2 a vyjde ti, ze ani ten nejuspornejsi dyzl není uspornejsi nez nejuspornejsi benzin (ne hybrid)

- 4.6 nafty kaktusu odpovida 5.1 benzinu, pricemz vykonnejsi benzinovej leon to ma za 5.0

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: a ted to prepocti na energ.. | 19.4.2017 13:54reagovat
avatar

Názorná ukázka nadměrného užívání drog :-D

Aneb dokazování že 4,6litrů je vlastně mnohem víc než 5,1litrů :-D

už to nefetuj :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený maTooB

Ono aj z tych tabuliek je.. | 19.4.2017 13:57reagovat
avatar

Ono aj z tych tabuliek je pekne vidiet, ze pokial si rozumny clovek k normovanej spotrebe pripocita cca tych +30% tak dostane spotrebu s ktorou sa da kombinovane bezne jazdit a je jedno ci benzin alebo nafta :)

Nepřihlášený Bednaruv motor

Pominu-li naftu, tak tady.. | 19.4.2017 14:11reagovat
avatar

Pominu-li naftu, tak tady mame viteze 1.0trihrnek benzin, dalsi malobenzin 1.2T a vitez plugin hybrid. Vsechno to motory, na ktere tady Bendnar kyda hnuj kazdy den.

Nepřihlášený USA

Reakce na: Názorná ukázka nadměrného.. | 19.4.2017 18:43reagovat
avatar

jak mnohem vic ty trumbero??

4.6 litru nafty odpovida 5.1 litrum benzinu

a to hmotnosti, energii i CO2, který se vypusti jeho spalenim.

podobne nemuzes objemem porovnávat třeba lih, kterej ma v sobe ještě daleko min energie

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Arni

To iba dokazuje,že nafta p.. | 19.4.2017 20:23reagovat
avatar

To iba dokazuje,že nafta pri rovnakom objeme je omnoho efektívnejšie palivo pri takmer rovnakých nákladoch na výrobu a minimálnom daňovom zvýhodnení.Preto sú diesle úspornejšie a ešte dlho sa budu dobre predávať.

Nepřihlášený Seal

Lenze objem paliva sa nikd.. | 20.4.2017 08:34reagovat
avatar

Lenze objem paliva sa nikde na svete mimo spalovacie motory v autach nepouziva ako meradlo efektivity. Ked navrhujes letadlo, lod, raketoplan vzdy je objem az druhorady. Hmotnost je klucova lebo taurcuje samotnu efektivitu. Neviem kto bol za tym ze sa zacalo na pumpach pred vyse 100rokmi brat palivo v litroch/galonoch ale je to zavadzajuce

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Arni

Reakce na: Lenze objem paliva sa nikd.. | 20.4.2017 09:55reagovat
avatar

V usa nafta bola 40 rokov od začiatku spalovacich motorov odpad,vedľajší produkt nevedeli čo s ňou robiť.Jazdili iba na benzín,takže sa nerozlisovalo medzi váhou benzínu a nafty.

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: jak mnohem vic ty trumbero.. | 20.4.2017 14:19reagovat
avatar

:-D:-D:-D Takže tady ještě někdo nepochopil že 1 litr = 1 litr :-D:-D:-D

Kdyby blbost kvetla, zaváděly by se pořád nové a nové jednotky :-D

Litr benzínový = tedy zkratka Lb (litr pro Blby) = 1L

a Ld (litr pro debily) = 0,933333333

Jako sorry..... tohle se už nedá prostě ani komentovat....

Až budeš příště v obchodě kupovat pití, nezapomeň říct, že v balení ochucené vody je málo skutečných litrů, protože kvůli podílu cukru a energie by mělo mít balení v té ceně 120Coca cola litrů....... Mega Facepalm....

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše