6.3.2024 | Petr Prokopec
Ani jako nový v ještě modernějším provedení není drahý, ojetiny pak lze koupit za velmi příznivé ceny. A problémy s nimi nejsou. Tedy až na Corsu-e, k...
6.3.2024 | Petr Prokopec
Už jsme si nemysleli, že si Brusel budeme moci ještě někdy spojit s čímkoli rozumným, i v pekle ale občas mrzne. „Pachatelé dobra” tak pro jednou nevo...
5.3.2024 | Petr Prokopec
Je to sympatické auto, o tom žádná, při jeho současných cenách v podobě nového vozu se ale divíme, že ho ještě někdo kupuje. Ojetou C-HR, třebaže nepř...
5.3.2024 | Petr Prokopec
Doby, kdy byli majitelé elektrických aut jen zasypáváni penězi všech, kteří o tyto vozy nestojí, se stávají minulostí. A nezůstane jen u toho, teď bud...
4.3.2024 | Petr Prokopec
Sportback druhé generace vás i s turbodieselem může vyjít levněji než skutečná nová Škoda Octavia, obávat se přitom nemusíte nespolehlivosti. Mějte vš...
4.3.2024 | Petr Prokopec
Možná by mělo smysl pro elektromobily něco obětovat, pokud by znamenaly opravdu nějaký přínos. Je ale zjevné, že i dnes existují efektivnější, levnějš...
3.3.2024 | Petr Prokopec
Nejvyšší povolená rychlost na silnicích bývá snižována s různými ušlechtilými úmysly, reálný přínos je ale nezřídka nulový. Nová nizozemská omezení ne...
1.3.2024 | Petr Prokopec
Jako nové je to auto za milion a víc, to ostatně platí skoro o všech nových Mercedesech. Nefunguje špatně a má velmi dobrou reputaci z hlediska spoleh...
1.3.2024 | Petr Prokopec
Dramatické zdražení leasingů elektrických aut navzdory snižování jejich pořizovacích cen není žádná konspirace. Jen realisticky reflektuje vývoj jejic...
29.2.2024 | Petr Prokopec
Není to dokonalé auto, to víme sami, také ale stojí jen o málo víc než úplně základní Octavie. A nabízí docela jiné řidičské zážitky. Na lidi to fungo...
28.2.2024 | Petr Miler
Pokud někdo žije v představě, že celý automobilový park relativně rychle „přepne” na elektrický pohon, vyžadovalo by to dvě věci - aby elektrická auta...
27.2.2024 | Petr Prokopec
Život s italskou ojetinou je podle průpovídek asi tak emotivní jako manželství s italskou ženou. Zní to jako klišé, ale i podle zkušeností kolegy s Al...
27.2.2024 | Petr Miler
Už nejde jen o jedno město, rázem se bavíme o největší metropolitní oblasti v zemi. Ani tam už není možné připojovat nové domy či firmy, nejvíc ze vše...
26.2.2024 | Petr Prokopec
Když se člověk podívá na celková prodejní data, vidí jednu věc, pokud se ale podívá na zájem o auta, která si zaměstnanci mohli vybrat, vidí věc docel...
25.2.2024 | Petr Prokopec
„Ty nejhorší pneumatiky selhávají už při brzdění na mokré a suché silnici,” uvádí po testu víc jak 200 typů pro letošní léto německý Auto Bild a jmenu...
23.2.2024 | Petr Prokopec
Je to pořád Alfa, která má svůj šmrnc, navíc pověsti nespolehlivého vozu v praxi nedostává. Přidejte si k tomu nízké ceny máte před sebou docela zajím...
20.2.2024 | Petr Prokopec
Po tomhle autě v bazarech pomalu neštěkne pes, díky čemuž je velmi levné. Přehlížený vůz se ale statisticky řadí mezi vůbec nejspolehlivější auta pro ...
19.2.2024 | Petr Prokopec
Není to žádný prodejní superhit, jako „zvýšený klon” povedené Scaly to ale není ani špatné auto. Jako nové už je dost drahé, zvlášť s jeho designem, j...
18.2.2024 | Petr Prokopec
Je to jeden z mála pokusů italské značky na poli dnes tak populárního typu aut, možná i proto je o něj zájem. Jako nový navíc není drahý, jako ojetý a...
17.2.2024 | Petr Miler
Ještě nikdy se slovo „rakev” nezdálo být pro označení přídavného střešního úložného prostoru tak příhodné jako nyní, neboť pro elektromobily jde o sku...