- -

Australané změřili spotřebu „cinklého” TDI před a po opravě. Výsledek překvapil i VW

 | 79 příspěvků | 12.3.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

další článek o hovně.. | 12.3.2018 16:02reagovat
avatar

další článek o hovně..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Proste nepochopis.

Australie, litr za 20Kc, A.. | 12.3.2018 16:50reagovat
avatar

Australie, litr za 20Kc, Aziate tam jezdi na 2.5subaru s autmatem, domaci lovci krokodylu na pickupech V8, taxikari na Fordech V8 LPG ale pozor, hned jak tam prijede nejaky Evropan, uz tam taha Golfy TDI nebo Pazouty HDI. Proste nepochopis.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Mohu taky napsat článek o.. | 12.3.2018 16:56reagovat
avatar

Mohu taky napsat článek o sračkách? Chtěl bych třeba popsat výhody chcaní do umyvadla.

1. Nemusíte zvedat prkýnko

2. vždycky se trefíte

3. Na spláchnutí stačí cca 0,5l vody

4. Pokud máte, můžete se na sebe dívat při chcaní do zrcadla a obdivovat se.

5. Neblokujete zbytečně ženám toaletu

6. většina lidí vlastní také dřez. Není tedy problém sezvat partu na pár piv domů.

7. Za ušetřené peníze za splachování si můžete koupit něco hezkého na sebe, nebo pivo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

VW by měli dělat maximálně.. | 12.3.2018 16:59reagovat
avatar

VW by měli dělat maximálně auta na klíček nebo setrvačník,

Nepřihlášený

Reakce na: Mohu taky napsat článek o.. | 12.3.2018 17:19reagovat
avatar

Já mám dřez pořád plnej špinavého nádobí, nevadí to?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kakací chaloupka

Reakce na: Mohu taky napsat článek o.. | 12.3.2018 17:19reagovat
avatar

Kolik litrů nafty se vejde do průměrné české prdele, nevíte to někdo?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Já mám dřez pořád plnej šp.. | 12.3.2018 17:24reagovat
avatar

Rozhodně nevadí, alespoň ušetříte další vodu, protože nebude třeba špinavé nádobí namáčet.

Nepřihlášený

Reakce na: Kolik litrů nafty se vejde.. | 12.3.2018 17:24reagovat
avatar

Tipnul bych si tak 1.9 litru?

Nepřihlášený

Reakce na: Australie, litr za 20Kc, A.. | 12.3.2018 17:36reagovat
avatar

Souhlas. To samý USA. Benzín za 21 Kč, platy úplně jinde než u nás, kdejakej opilec z vidlákova uživí V8 benzinovej truck se spotřebou kamionu, ale najdou se tam masochisti, kteří se tam kodrcají v Golfu TDI, kterej tam navíc ani nejde na normální benzince natankovat (páč tam mají u stojanů jen benzin). Tohle nikdy nepochopím.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Igor

nemusím jezdit do Austráli.. | 12.3.2018 17:58reagovat
avatar

nemusím jezdit do Austrálie, problém s emisemi řeší všechny automobilky jen se o tom tolik nepíše. Vlastním MB V klasse 250, bez mého vědomí (na rozdíl od VW koncernu, kde podepisujete souhlas) přehráli software kvůli emisím. Spotřeba NM stoupla o 2 litry na 100 km a spotřeba močoviny AdBlue 10L/2500 km!!! Průměrně najedu 9000 km/měsíc. Spočítejte si kolik mne to stojí. A reklamace - vše je v pořádku!!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Peťan

Ať žije koncern WV | 12.3.2018 18:42reagovat
avatar

Ať žije koncern WV

Nepřihlášený Čenda Krchov

Inu,- kdybys měl atmosferi.. | 12.3.2018 18:49reagovat
avatar

Inu,- kdybys měl atmosferický benzin, tak od 2 litru vejš, taxe včil jenom budeš chechtat,---- močovino....

(chcanky do motoru je špatně, historie to už 108 let potvrzuje)

Čenda Krchov, Ostrovec

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Alex

Dobrý den, musím přiznat.. | 12.3.2018 18:50reagovat
avatar

Dobrý den,

musím přiznat, že i já jsem se stal nespokojeným po úpravě oficiálního softwaru. Spotřeba opravdu vzroste o 1 litr na 100km a současně výkon jde dolů. Po mých stížnostech automobilka hloupě oponovala jejich testem u kterého si nejsem jist zda nebyl vytvořen na zakázku. Ve finále se mi vyplatila úprava zpět softwaru ale stálo to 6 tis. a můj passat opět jezdí za 5,4l nafty na 100km. 2,0 Tdi 103kw. Apeluji tedy na všechny co ještě tuto chybu neudělali, aby přehodnotili pro a proti. Alex

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Čenda Krchov

Reakce na: Mohu taky napsat článek o.. | 12.3.2018 18:50reagovat
avatar

Má pravdu, Předseda !

Nepřihlášený boch

2TDI 125 kW nájezd trochu.. | 12.3.2018 18:51reagovat
avatar

2TDI 125 kW nájezd trochu přes 200 kilo, denní jízdy většinou ve 4 a 50 kily v kufru. Provoz 60% silnice 1. tř., 30 dálnice, 10 město.

Dlouhodobě o tak 0,3 l víc (podle tankování), trochu línější akcelerace při studenym motoru. Ale to se se 125 kW dá přežít. Emise letos bez ztráty kytičky, a to jsem jel do STK hned za rohem. Uvi co to udělá se životností.

Nepřihlášený Marconi

VW se začal příliš rozpína.. | 12.3.2018 18:54reagovat
avatar

VW se začal příliš rozpínat a tak se musel jen "umravnit"

Nepřihlášený pavel

Reakce na: Mohu taky napsat článek o.. | 12.3.2018 19:01reagovat
avatar

dobrý myslím že tě z fleku vezmou jako redaktora do lidovek nebo reflexu

Nepřihlášený USA

Reakce na: nemusím jezdit do Austráli.. | 12.3.2018 19:06reagovat
avatar

spotřeba močoviny je naprosto v poradku

2.5tis km po 8l/100km = 200 litru nafty

spotřeba močoviny 5% spotreby nafty jako u kamionu = 10 litru na 2.5tis km

to ze jsi to mel doted min jen potvrzovalo, ze mercedes emise NOx ojebaval jako ostatní a místo uplnyho jedometu mas ted uz "jen" polovicni jedomet

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: spotřeba močoviny je napro.. | 12.3.2018 19:58reagovat
avatar

jojo. Nízká spotřeba močoviny je jen marketingová lež, páč kdyby výrobci neo*ebali emise, nebo nelhali zákazníkovi ohledně spotřeby močoviny, tak by si ty dízlový zázraky nikdo nekoupil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Like

Jediný smysl dieslu je jeh.. | 12.3.2018 20:14reagovat
avatar

Jediný smysl dieslu je jeho původní jednoduchost a vysoký nájezd se spolehlivostí..a s nízkou spotřebou.!!!

To co se z něho stalo a dnes se vyrábí, je motor, který už s klasickým dieslem má společného jen to, že se do něho tankuje jen nafta... a to je k smíchu i k pláči zároveň.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Reakce na: jojo. Nízká spotřeba močov.. | 12.3.2018 20:31reagovat
avatar

Jelikož EU nastavila tvrdé normy ohledně produkce CO2 na km jízdy, který benzíny nesplňovali ani omylem, tak se dízlový zázraky museli prodávat, aby ty benzínový zázraky šli vůbec vyrábět, aniž by automobilka dostala flastr jako prase.

Nepřihlášený Kume

Moderne diesle uz s emisia.. | 12.3.2018 20:39reagovat
avatar

Moderne diesle uz s emisiami nemaju žiadne problemy a ani použivanie ad blue zasadne nezvyšuje naklady na prevadzku.Pri cene 0.80 centov za liter močoviny a spotrebe 1-2% na liter nafty su to minimalne prostriedky navyše.Niektore nove naftove motory,aby splnili najnovšie emisne limity euro 6 nepotrebuju ad blue.Napr. honda

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený loiuz

To jaaa neeee to vsichni o.. | 12.3.2018 20:58reagovat
avatar

To jaaa neeee to vsichni oni ja jsem jen delal co me rikali .... Kujva tak priznejte barvu ze jste hajzlove a je to proste se nezadarilo NO.Toyote jste stale chteli vypalovat rybnik tak ona ho vypalila VAM AUNEEE!!!

Nepřihlášený Vladimír

Reakce na: Dobrý den, musím přiznat.. | 12.3.2018 22:18reagovat
avatar

A kde že Ti to přehráli zpátky? Pokud vím, tak to nikdo nechce dělat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený cosworth

Reakce na: Já mám dřez pořád plnej šp.. | 12.3.2018 22:30reagovat
avatar

moje stara je hrozny prase. jdu se vychcat do drezu a vona tam ma nadobi

Nepřihlášený 883ccm

"šetřiví majitelé TDI" = b.. | 13.3.2018 07:38reagovat
avatar

"šetřiví majitelé TDI" = bezohlední, odporní kolenovrti, kteří kvůli koruně/dolaru způsobí rakovinu plic svým příbuzným

Nepřihlášený Vlado K.

Reakce na: Já mám dřez pořád plnej šp.. | 13.3.2018 07:55reagovat
avatar

A ja mám v dreze ľad a pivko :-)

Nepřihlášený Vlado K.

Reakce na: Já mám dřez pořád plnej šp.. | 13.3.2018 07:57reagovat
avatar

A teraz sa VW pustí do machinácií v radení DSG!

Nepřihlášený KASIM

Po úpravě softwaru na Octa.. | 13.3.2018 08:30reagovat
avatar

Po úpravě softwaru na Octavia 1,6 diesel při najetých 270000 km,motor bez vibrací při volnoběhu a spotřeba o 0.3l menší.U těchto motorizací doporučuji.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kejkej

Reakce na: Po úpravě softwaru na Octa.. | 13.3.2018 08:37reagovat
avatar

Taky 1.6 a spotřeba i dynamika lepší. Nečekal jsem

Nepřihlášený Driver

Reakce na: Souhlas. To samý USA. Benz.. | 13.3.2018 08:54reagovat
avatar

Kdo Ti prozradil tu lež, že tam nejsou obecně stojany s naftou? Na starších menších pumpách sem tam není, to je jako když v CZ není všude Natural 98 nebo 100. Ale jezdíme po různých státech US, a nikdy jsme neměli problém natankovat do TDI, zato v každé hospodě v CZ všichni ví, že tam zaručeně naftu nemají...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Samozřejmě vyjádření VW je.. | 13.3.2018 08:55reagovat
avatar

Samozřejmě vyjádření VW je blábol, už z logiky selského rozumu je jasné, že pokud by se výsledky nelišily, tak tento režim mohli dávat do řídících jednotek motorů rovnou a neriskovat aféru "cinknutých" motorů.

Nepřihlášený Jarda

Reakce na: Australie, litr za 20Kc, A.. | 13.3.2018 09:46reagovat
avatar

V Australii žili 38 let ale ještě jsem neviděl taxi s V8, nafta dnes jsem tankoval naftu do svého Nissan Navara za 1.35$ což je 21,90. Nafťáky v osobákách nejsou moc oblíbené. Pickupy ano a velké teréňáky také, vozy jako Nissan Patrol, Toyota Landcruiser většinou jedou na diesel. Benzin je o málo levnější než nafta. Jinak Ford a Holden, zde skončil s výrobou a teď se vše dováží. Na silních je to samá Kia, Hyundai, Toyota, Nissan, Suzuki, Honda a Mazda. Evropských vozu málo, nejvíc BMW a Mercedes vétšinou v SUV verzích.

Už i policajti mají Toyoty hybridy.

Nepřihlášený Lelek

Reakce na: Australie, litr za 20Kc, A.. | 13.3.2018 10:00reagovat
avatar

Jenomze kdyz si v Australii berete hypoteku tak musite mit deti, aby jste mohl zadluzit i je. Tam jsou domy tak silene drahy ze ho splaci nekolik generaci ..zaplatpanbuh za CR

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený renda4

Tohle nemá cenu ani koment.. | 13.3.2018 10:55reagovat
avatar

Tohle nemá cenu ani komentovat , cinklé motory a cinklé různé asociace , AAA muselo fauvé sakra nasrat...

Nepřihlášený Pavstar

Reakce na: Jenomze kdyz si v Australi.. | 13.3.2018 11:30reagovat
avatar

Tak to je zajimave, my jsme barak v Australii zaplatili asi za 12 let. Vychovali dve deti, provozovali 2 auta, karavan, motorku (vsechno koupene za hotovost). Zena byla doma s detma takze vetsinou z jednoho platu. Zijeme v Adelaide.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Cech v USA

Reakce na: Kdo Ti prozradil tu lež, že.. | 13.3.2018 11:59reagovat
avatar

Aha Cech v USA a ma TDI. K cemu ti to tam je?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený alf

Reakce na: další článek o hovně.. | 13.3.2018 12:14reagovat
avatar

další komentář o tomtéž

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Aha Cech v USA a ma TDI. K.. | 13.3.2018 12:21reagovat
avatar

Průměrne 4 usd/100km,tak proč ne.

Nepřihlášený

Reakce na: další článek o hovně.. | 13.3.2018 13:16reagovat
avatar

a ještě z chybami

Nepřihlášený

Reakce na: další článek o hovně.. | 13.3.2018 13:17reagovat
avatar

s chybami

Nepřihlášený Jiri

Reakce na: Já mám dřez pořád plnej šp.. | 13.3.2018 13:39reagovat
avatar

ne, zabijes dve mouchy jednou ranou... :D

Nepřihlášený Jiri

Reakce na: A kde že Ti to přehráli zp.. | 13.3.2018 13:45reagovat
avatar

vzhledem k tomu ze je to na flastr, ti kazdej rekne, ty kotrbo...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vladimír

Reakce na: vzhledem k tomu ze je to n.. | 13.3.2018 14:00reagovat
avatar

Já sám mám motor bez zásahů, ale zeťák vyměnil golfáka za pasát ze stejným motorem. A jak píšeš, žere a nejede. Proto hledáme možnost jak to přehrát zpátky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Já sám mám motor bez zásah.. | 13.3.2018 14:05reagovat
avatar

Najdi firmu která ti to přehraje, úpravou map do aut se zabývá dost lidí.

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Jediný smysl dieslu je jeh.. | 13.3.2018 14:12reagovat
avatar

Jo.

Nepřihlášený Petr

Má Octavia II 1.6 TDI byla.. | 13.3.2018 14:18reagovat
avatar

Má Octavia II 1.6 TDI byla také přehrána na nový software. Po úpravě opravdu došlo ke zvýšení spotřeby, ve městě se nedá jet 50 km/h na 4. rychlostní stupeň (původně to šlo), ale na oplátku při trochu vyšších otáčkách jsem zaznamenal vyšší výkon. Před úpravou mi bylo v autorizovaném sevisu řečeno, že pokud úpravu nepodstoupím, tak při další technické kontrole neprojdu, prý to bude v záznamu o vozidle.

Nepřihlášený

Vratit auto VW je to pods.. | 13.3.2018 15:56reagovat
avatar

Vratit auto VW je to podstatě podvod, koupil auto s informacemi co publikoval výrobce.

Nepřihlášený Jiří

Podvodnici by měli vrátit.. | 13.3.2018 17:42reagovat
avatar

Podvodnici by měli vrátit zákaznikům penize . Která firma si tohle může dovolit.

Nepřihlášený

Diskutu | 13.3.2018 18:10reagovat
avatar

Diskutu

Nepřihlášený

VW a problémy s kvalitou?.. | 13.3.2018 18:13reagovat
avatar

VW a problémy s kvalitou? to se přece nemůže u DAS auta stát.

Nepřihlášený Rudla

Reakce na: Inu,- kdybys měl atmosferi.. | 13.3.2018 18:16reagovat
avatar

Jo Cendo, ale kde ten atmosfericky motor pres 2 litry dneska sehnat? Dnes uz se prodavaji jenom downsizing sracky plne kurvitek. Jinak za to jak se VW k cele veci stavi, je potreba tenhle koncern ignorovat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Steve

Reakce na: Australie, litr za 20Kc, A.. | 13.3.2018 18:43reagovat
avatar

Asi jste v Austrálii už dlouho nebyl. V8 neprodejné krámy, stojí to u plotu. Pickupy a teréňáky už skoro všechny v naftě.

Nepřihlášený Steve

Reakce na: Tak to je zajimave, my jsm.. | 13.3.2018 18:48reagovat
avatar

V kterém to bylo roce, když jste dům kupovali? To je asi hodně dávno.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Kdyby tady napsal kdokoli,.. | 13.3.2018 19:43reagovat
avatar

Kdyby tady napsal kdokoli, cokoli (tím myslím autora nebo článek), tak místní idioti budou vždy pouze břečet ,rozumovat a urážet. Nic víc, nic míň. Jelikož je to vše co umí.

Nepřihlášený mejla

proč to prostě jen nečipno.. | 13.3.2018 21:41reagovat
avatar

proč to prostě jen nečipnou? chiptuning zvýší výkon a sníží spotřebu-čím méně paliva -tím měně emisí-klíčové je pohrát si s výkonem,aby na to nešlo "šlapat" kvůli vyššímu výkonu-v extrému se efek ztrácí a znáte Lidi....

Nepřihlášený boban

Reakce na: Já mám dřez pořád plnej šp.. | 13.3.2018 22:13reagovat
avatar

Dej si bacha na blbě natočenou naběračku,múže té to ocákat...

Nepřihlášený Láďa

Reakce na: Dobrý den, musím přiznat.. | 13.3.2018 23:25reagovat
avatar

Mám stejnou skutečnost jako vy, vyšší spotřeba, nižší výkon. Chtěl jsem se zeptat, kde Vám zpět nahráli původní software. V servisu mě řekli, že je to nejde. Děkuji.

Nepřihlášený simako

Reakce na: Jo Cendo, ale kde ten atmo.. | 14.3.2018 05:40reagovat
avatar

Třeba Mazda 6 2,5, skvělej motor?

Nepřihlášený simako

Reakce na: Jo Cendo, ale kde ten atmo.. | 14.3.2018 05:43reagovat
avatar

Třeba Mazda 6 2,5, skvělej motor

Nepřihlášený Kokot Bednár zo Slovenska

Škoda je jako rakovina, ka.. | 14.3.2018 07:08reagovat
avatar

Škoda je jako rakovina, každý se s ní rád pochlubí, ale nikdo by ji mechtěl.

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: V kterém to bylo roce, kdy.. | 14.3.2018 09:05reagovat
avatar

Pro Steve "V kterém to bylo roce, když jste dům kupovali? To je asi hodně dávno." 2001

Nepřihlášený mluno

Překvapivé?... možná než s.. | 14.3.2018 15:38reagovat
avatar

Překvapivé?... možná než se zamyslíme nad principem. Pokud nechceme produkovat oxidy dusíku (a to nechceme), musíme je zredukovat zpátky na dusík a kyslík, což naštěstí jde (stačí NOx vystavit vyšší teplotě a dojde k disociaci - rozkladu). Ale tak jako při sloušení N a O se uvolnila nějaká energie tak při rozkladu si tuto energii vezme zpět. Tak fungují všechna moderní auta. A jediná energie, co zbyde bude energie ze sloučení uhlíku s kyslíkem tedy CO2 (něco ještě možná dodá vodík co se přemění na vodu), který jako jediný ve splodinách chceme mít. Nebo aspoň musíme chtít.

Překvapivé by bylo, kdyby NOx zmizely a spotřeba se přitom nezvětšila, to by bylo přímo perpeetum mobile.

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Moderne diesle uz s emisia.. | 15.3.2018 07:10reagovat
avatar

A také ten "hnůj" renault to zvládne

Nepřihlášený Obyvatel matrixu

Můžete mi o množství oxidu.. | 15.3.2018 10:40reagovat
avatar

Můžete mi o množství oxidu dusíku říkat co chcete, ale prostě musí platit, že čím větší spotřeba tim vyšší emise. A kdybyste chtěli tvrdit, že emise snižuje nedokonalé spalování, tak vám oznamuji, že si to myslite jen proto že se sleduje jen něco o čem lidi tuší, ze to má nějaký vliv, jsou to schopni merity a regulovat (jak říkám, bez znalosti dopadů).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený E15

Ukazuje je se, že americký.. | 6.4.2018 16:44reagovat
avatar

Ukazuje je se, že americký přístup (všechny diesely sešrotovat) je ten jediný možný a správný.

Nepřihlášený E15

Reakce na: Můžete mi o množství oxidu.. | 6.4.2018 16:48reagovat
avatar

v Matrixu možná, v realitě je to přesně naopak - čím větší snaha o snížení spotřeby, tím větší problém (neříkám, že nutně neřešitelný) s emisemi. Myšleno samozřejmě s emisemi škodlivin, ne CO2.

Nepřihlášený

V tomto čase, kdy píši ten.. | 6.4.2018 17:30reagovat
avatar

V tomto čase, kdy píši tento příspěvek, je ve vzduchu 16362 letadel. Stovky tun paliva je spalováno a spaliny pouštěny do atmosféry bez jakékoliv katalyzace a přídavných filtrů.

Nepřihlášený dziisi

Na tehle web chodim jen sj.. | 7.4.2018 06:37reagovat
avatar

Na tehle web chodim jen sjetej z víkendu, to je jediná chvíle, kdy mám sílu se pár minut snažit pochopit místní redakci... For real.. Ale, kdyby ten web byl aspoň o rychlovarnejch konvicích, ty stojej co.. pár stovek.. člověk by si tu načetl rádoby odborný informace, udělal si obrázek, koupil konvici, zjistil ,že je na houno, konvici by vyhodil nebo reklamoval a bylo by... ale tehle web je o autech, o produktu, kterej stojí několik desítek, stovek tisíc... Nemyslim konkrétně tehle článek, ale tak obecně... Mě by zajímalo.. Tak já třeba pracuju ve vývoji v česaně.. nemám škodovku, asi bych si koncern nikdy nekoupil, ne že bych byl zarytej fanoušek ostatních značek.. Jsou to docela i dobrý auta, ale mám rád jinej typ aut, ... neporovnávám benzin a naftu, je mi u prdele tesla a hlavně je mi uplně u zadku, kdo si co koupí za značku auta, protože dobře vim, že všechno má pro a proti, ale i když nemám škodovku a nikdy mít nebudu, tak bez problému a bez výčitek dělám svojí práci co nejlíp, aby výslednej produkt byl co nejlepší a mám z toho radost... Nestraně promítám to nejlepší ze sebe, aby to auto bylo co nejlepší, využiju např. moje zkušenosti od francouzů a naopak, ale na ty auta se koukám jako na auto, na něco, kde budu mít svůj podíl práce a i kdyby to byla dacie, tak nemám důvod jí nadbíhat nebo hanit... Ale z čeho máte radost vy? Milá redakce. Umíte udělat práci s čistým svědomím, umíte napsat nestrannej článek? Umíte vy vůbec něco? Jestli žijete život, jako píšete články, tak z vás, včetně starý, musej mít dobrej den, shrbený záda, negramoti a lidi, co uměj jen kopírovat. Nechci nikomu dělat reklamu, ale už nic dlouhá léta v ČR nesleduju, až na Garáž... Nejsem fanoušek italskejch nebo francouzskejch aut, ale byl to jedinej a pořád je, magazín, kde vyhrál Ital nad škodovkou... a pořád žijou a mě se to líbilo. V Rapidu totiž nikomu nevadil silně mlátíci a vrzající interier, žádný odhlučnění atd, ale v 306 mínus za hlučnějsí motor nad 3500 otáček :D

Nepřihlášený Kamil

TDI v Austrálii? Proč dělát.. | 7.4.2018 21:38reagovat
avatar

TDI v Austrálii? Proč děláte z čtenářů blbce? Diesel tam člověk potká maximálně v trucku, u osobáků vládne V6 (jak australani říkají - motor pro děti) nebo V8. Pokud už tam člověk narazí na Golf, tak je to nejvyšší řada s nejsilnějším benzinovým motorem.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše


Reklama