Reklama

Co značí různé barvy kouře z výfuku auta? Mohou hlásit i vážné problémy

 | 5 příspěvků | 29.10.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený mirek

Ta fotka posledního kouříc.. | 28.10.2017 21:20reagovat
avatar

Ta fotka posledního kouřícího auta nevypadá jako voda proniklá těsněním - muselo by jí být fakt moc, ale spíše jako vadný katalyzátor v okamžiku pokusu o vypalování DPF.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Děčíňan

Dobrý den, může mi nějaký.. | 29.10.2017 15:15reagovat
avatar

Dobrý den, může mi nějaký odborník poradit? V své Volze 24 mám dieselový motor Indenor (Ford) a ten po nastartování a rozjezdu, také kouří hodně a hlavně modře. Ale již po krátkém zahřátí toto odpadá a motor nekouří zkorodované vůbec. Je to tak v pořádku, nebo se mám bát onoho oleje ve spalovacím prostoru? Děkuji za případné názory!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Dobrý den, může mi nějaký.. | 29.10.2017 16:45reagovat
avatar

Velké vůle, prunik oleje. Prunik oleje nemusi jeste znamenat co je u dieslu smrt a to rozpad gufera na turbu.

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Dobrý den, může mi nějaký.. | 29.10.2017 22:55reagovat
avatar

Kontroluj spotřebu oleje a pokud bude značná, je už motor zralý na GO. Staré Indenory (neměly turba) budou studené modře kouřit, protože mají za studena velké vůle pístů ve válcích, což se po ohřátí srovná. Možná by to chtělo motor důkladně odkarbonovat, použít uvolňovač pístních kroužků a používat pak lepší druhy oleje, než je Super Mogul...

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Ta fotka posledního kouříc.. | 29.10.2017 22:58reagovat
avatar

Poslední fotka je voda ve výfuku, kam se dostala přes hodně prasklé těsnění po makovicí nebo rovnou prasklou hlavou. Pozná se to tak, že je cítit pára. Pokud by šlo o špatnou funkci DPF, byla by barva spíše černá a smrdělo by to celé naftou.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše