Jezdit levně jde i bez dieselu. Tady jsou všechna auta na plyn v prodeji v ČR

 | 61 příspěvků | 16.8.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Libor

Ve výpisu LPG vám chybí Fi.. | 16.8.2017 20:59reagovat
avatar

Ve výpisu LPG vám chybí Fiat Tipo...

Nepřihlášený Jim

Moc krásně napsané jak je.. | 16.8.2017 21:26reagovat
avatar

Moc krásně napsané jak je to "levné". Proč tam nejsou započítané pravidelné revize a cena za novou nádrž (má předepsanou životnost i kdyby auto celou dobu nejezdilo. Prostě uplynou roky a musí se vyměnit).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Čech

Reakce na: Moc krásně napsané jak je.. | 16.8.2017 21:48reagovat
avatar

LPG revize 1x ročně 500Kč, nádrž nová 1x za 10 let 3000Kč, takže v tom problém není. Ale jsou tu jiné nevýhody. LPG je sušší než benzín a motor se tudíž rychleji opotřebává. Po časy každý začne žrát neúnosně olej a některým se zaklepou ventily. Vlastnil jsem 2 auta na plyn, teď mám třetí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

A zákaz vjezdu do podzemníc.. | 16.8.2017 21:57reagovat
avatar

A zákaz vjezdu do podzemních garáží atd. atd.

Zobrazit reakce..

papy

To zvyšovanie spotrebnej d.. | 16.8.2017 22:11reagovat
avatar

To zvyšovanie spotrebnej dane na CNG je riadne svinstvo.

Koľko vyjde domáca "stláčačka" plynu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

Reakce na: To zvyšovanie spotrebnej d.. | 16.8.2017 22:31reagovat
avatar

Papy: Je potřeba daně někde vybrat. Pokud se ti nelíbí spotřební daně u motorových paliv, navrhuji je zrušit a jejich výpadek nahradit zvýšením např. daně z příjmů. Daňové břemeno se tak rozloží mezi více lidí a těm, kteří jezdí auty více, se uleví a naopak.

papy

"je potreba..." no jasné,.. | 16.8.2017 22:32reagovat
avatar

"je potreba..." no jasné, aby bolo čo rozkradnúť, alebo prehajdákať.

Dane sú nemorálne výpalné a treba ich zrušiť!

Nepřihlášený raddy

Reakce na: Moc krásně napsané jak je.. | 16.8.2017 22:50reagovat
avatar

tyto "náklady" jsou minimální-jednou ročně 300 až 1000 Kč za kontrolu těsnosti, nádrž vydrží 10 let

jezdím na LPG skoro 20 let, různými auty, a náklady na 1 km jsou i po započítání všech dalších nákladů (lubrikant, benzín na rozjezd, častější výměna svíček, kontroly atd) konstantně cca 60% oproti ceně ježdění na N95

Nepřihlášený raddy

Reakce na: A zákaz vjezdu do podzemníc.. | 16.8.2017 22:54reagovat
avatar

naprostá většina obchoďáků v česku má kromě podzemních garáží i venkovní stání

pro svoji vlastní garáž si koupíte za pár stovek detektor plynu a lípnete ho do zadního kouta k zemi (LPG) nebo ke stropu (CNG), pokud máte někde na koleně udělanou přestavbu "tudle Jardou", u solidních systémů je pravděpodobnost úniku nula nula něco, možná míň než únik benzínu...

Nepřihlášený Škodiaq

Reakce na: Moc krásně napsané jak je.. | 16.8.2017 22:59reagovat
avatar

Blbost! Revize (1x ročně) stoji 200Kc, životnost nádrže je 10 let, pak se kupí nova a zaplati se během 3…5 měsíců. V čem je problém, chytračku?

Nepřihlášený raddy

Reakce na: LPG revize 1x ročně 500Kč,.. | 16.8.2017 23:00reagovat
avatar

motor jako takový se při LPG palivu se opotřebovává méně, olej je po 30k km prakticky úplně čistý, vzhledem k vyššímu oktanovému číslu běhává kultivovaněji, zpětné zášlehy spolehlivě zvládne dobré nastavení řídící jednotky ... jen snad ventily (sedla ventilů) mohou trpět, pokud vestavíte nejlevnější systémy (a i tam ujedete bez problémů 50 až 80k km), takže lépe je lubrikovat (což vás přijde na + 3-4k v montáži a pak cca 300 Kč na 50k km)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pepe

Reakce na: Moc krásně napsané jak je.. | 16.8.2017 23:02reagovat
avatar

Mno, životnost nádrží je 20 let. Což bych řekl je víc, než životnost auta obecně. Takže v lahvích bych problém neviděl. Revize je cca 1500 ve dvouletých intervalech. Ta asi taky žíly netrhá.

Nepřihlášený raddy

Reakce na: LPG revize 1x ročně 500Kč,.. | 16.8.2017 23:09reagovat
avatar

naprosto nechápu, proč na LPG nejezdí 90% osobních aut

(pro autobusy je lepší CNG)

(před měsícem jsem se potkal u LPG stojanu v Rakousku s Němcem s Lexusem... divil se, že na LPG jezdí i "malá" auta /4.6m/ ... ale pochopil po krátkém rozhovoru, že český národ, živořící jakožto "levná pracovní síla" za 1/4 příjmů srovnatelných profesí s jeho zemí, nebude považovat Lexus za standard střední třídy ... což automaticky směřuje zpět k první větě příspěvku

:))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mato

Nedávno som videl tabuľku.. | 16.8.2017 23:17reagovat
avatar

Nedávno som videl tabuľku pre Octaviu CNG, rozpočítané náklady na palivo a k tomu servisné náklady a hádajte čo - presne, cena za servis dorovnala ušetrené náklady na km a v Octavii sa vôbec CNG neoplatí :-/

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mato

@Papy: Domáca plnička stoj.. | 16.8.2017 23:19reagovat
avatar

@Papy: Domáca plnička stojí od 6 tis vyššie, finančne sa Ti nikdy nevráti (pokiaľ nemáš autopark).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený raddy

Reakce na: Nedávno som videl tabuľku.. | 16.8.2017 23:22reagovat
avatar

tady v Česku jsou už tací "nejmenovaní" distributoři zemního plynu, kteří jako benefit za odběr u nich zařídili zvýhodněný operativní leasing CNG škodovek (a nejen škodovek), který zase dělá možnost ježdění na CNG o něco zajímavější.... XD

papy

Reakce na: @Papy: Domáca plnička stoj.. | 16.8.2017 23:34reagovat
avatar

aj keby sa to nikdy nevrátilo, ten dobrý pocit, že plním doma a neplatím žiadnu spotrebnú daň tomuto hnusnému zlodejskému státu, je na nezaplatenie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: aj keby sa to nikdy nevrát.. | 16.8.2017 23:39reagovat
avatar

papy: To je tvůj zásadní omyl. Místo tvé nezaplacené spotř.dani si stát půjčí jinde a potom to místo tebe budou splácet tvé děti. To je na nezaplatenie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

Reakce na: aj keby sa to nikdy nevrát.. | 16.8.2017 23:50reagovat
avatar

Papy: To je situace v Slovenskom štátě taká zlá?

Nepřihlášený honza

Reakce na: papy: To je tvůj zásadní o.. | 17.8.2017 00:04reagovat
avatar

Nepřihlášený: Za donekonečna rolující se dluhy se platí už v generacích, které je rolují a to ve formě inflace. Ale tohle nedopadá na všechny stejně, páč inflace má skluz a kdo si půjčuje za málo a sahá si na peníze z dluhů jako první, je na tom lépe. Nejlépe jsou na tom půjčovatelé. Velcí příjemci dávek státní dluhy vyloženě milují.

papy

Veľmi zlá. Politici kradnú.. | 17.8.2017 00:06reagovat
avatar

Veľmi zlá. Politici kradnú v miliardách za bieleho dňa, ani prestávku na obed si nedajú. A to je ešte ten lepší prípad. Každá koruna, ktorú si nechá človek zobrať na daniach, je buď ukradnutá, alebo použitá proti nemu. Neutešujte sa, že v ČR to tak nie je.

papy

Reakce na: papy: To je tvůj zásadní o.. | 17.8.2017 00:10reagovat
avatar

To teda vôbec nie je moj omyl. Moje deti buď emigrujú, alebo sa budú, rovnako ako ja, snažiť každú korunu urvať z nenažranej papule štátu.

Nepřihlášený David Benek

Máme v rodině Fiat Punto N.. | 17.8.2017 01:09reagovat
avatar

Máme v rodině Fiat Punto Natural Power, Volvo V60 Bi-fuel,Volkswagen Golf TGI a všechny tři auta jsou perfektní co se týče provozu a nákladů... A v nikdy bych si už nepořídil klasické benzínové nebo naftové auto... Škoda že to trochu více nepodporuje stát... Pořád se mluví o Elektromobilech ale vozy na CNG nikdo nepodporuje...

Nepřihlášený True

Výhody provozu auta na lpg.. | 17.8.2017 05:26reagovat
avatar

Výhody provozu auta na lpg záleží čistě jen na zvůli státu tak, jako spousta jiných věcí. Na irozhlasu vyšel cca před 2 lety článek s titulkem "Prodeje aut na cng a LPG letí vzhůru, stát nevylučuje vyšší zdanění paliv". Až (jestli teda) se tak stane, ekonomická výhoda vlastnictví auta na lpg/cng bude ta tam ...

Nepřihlášený Matúš Drgoň

Zdravím, mám velkou zkuše.. | 17.8.2017 07:17reagovat
avatar

Zdravím,

mám velkou zkušenost s mnoha auty a mohu jen říct, že mé osobní auto je Škoda Octavia CNG, protože se zkrátka vyplatí. Mám tabulku, kde si poctivě eviduji náklady na auta, která sem měl a CNG se naprosto vyplatí. Především chod auta, ve srovnání s TDI se nedá srovnat. Pokud vezmu silově srovnatelnou 1,6 TDI 85 kW a svezu se, tak se hlučnost a chování podvozku nedá srovnat. Octavia na CNG má totiž velkou výhodu ve víceprvkové zadní nápravě, která je standardně až u Octavií se silnějšími motory (1,8 TSI, 2,0 TDI 135 kW).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Čech

Reakce na: motor jako takový se při L.. | 17.8.2017 08:19reagovat
avatar

Pozor. To , že olej je čištší, než u klasického paliva neznamená, že se motor opotřebává méně. Je to dáno pouze nižšími splodinami při zážehu.

Nepřihlášený Niemand

Reakce na: LPG revize 1x ročně 500Kč,.. | 17.8.2017 08:20reagovat
avatar

Mal som len jedno auto na LPG a už by som do toho nešiel, ale tebou popisované problémy som do 200tisic nemal. Skôr tam boli iné veci čo mi začali časom vadiť, ako napríklad nosenie rezervy v kufri. A keďže už jazdím nemej cca 15 ročne, tak LPG pre mňa stráca vyznám.

Nepřihlášený Ernst

Největší paradox,že LPG je.. | 17.8.2017 10:10reagovat
avatar

Největší paradox,že LPG je odpad z kterého stát rejžuje ohromnou daň.Kdyby nebylo aut ,tak nevědí co s tím.O tom mi bylo řečeno od člověka to leta dělal vedoucího na středotlaku plynu.A úniky plynu ze starých rozvodů,jsou tak velké,že bychom plyn mohli mít zadarmo,kdyby bylo vše O.K.Jako vždy a všude se krade a okrádá občan.A ten jen čumí a bučí!

Nepřihlášený mattonecz

Nove taky Opel Astra. 1.4T.. | 17.8.2017 10:18reagovat
avatar

Nove taky Opel Astra. 1.4T na CNG, 81kW. Ale stoji vic nez 1.6T 147kw nebo 1.6BiTDI 118Kw, takze trochu nesmysl.

Nepřihlášený R2

Reakce na: naprosto nechápu, proč na.. | 17.8.2017 10:51reagovat
avatar

Je to jednoduche, drtive vetsine lidi se to nevyplati. Ne kazdy ma najezdy 30 a vice tisic km rocne, aby se mu vubec vyplatilo o alternativach uvazovat. A u tech, kteri velke najezdy maji je casto jednodussi sahnout po nafte.

Dasli argument p[roti plynu je v souladu s vasi teorii o chudacich delajicich za nizke platy, pokud si tu lide velmi casto kupuji 15 lete ojetiny za par desitek tisic korun, tak je pro ne par desitek tisic korun za plynofikaci takoveho vozu prilis velky vydaj.

A nakonec je tu samozrejme velka skupina lidi, kteri si proste nechteji komplikovat zivot, at uz dalsim systemem o ktery se museji starat nebo omezenimi pri parkovani v garazich.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kolenovrt

Má niekto skúsenosti,alebo.. | 17.8.2017 12:31reagovat
avatar

Má niekto skúsenosti,alebo vlastní superb,passat 3,6 V6 na lpg?Mam možnosť z firmy kde pracujem kúpiť takéhoto Supa za viac než priaznivú cenu,ale nemienim do neho liať 98-ku.Zaujima má hlavne spoľahlivosť a náchylnosť na karbonizaciu tohto motora na lpg.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš Černý

Mám novou Fabii 1.2 TSI na.. | 17.8.2017 14:54reagovat
avatar

Mám novou Fabii 1.2 TSI na LPG a je skvělá. Už má přes 100.000 km a je super!!!

Jezdím za 90 hal po městě a za 60 hal mimo město.

Turbo LPG je nejvíc!!! :)

Nepřihlášený Alojs

Spotrebni dan - to je jasn.. | 17.8.2017 15:20reagovat
avatar

Spotrebni dan - to je jasne musi se nejak zit a stat je velky zrout.

Nebude dlohe doby a podobna kulisarna bude na tepelna cerpadla jeden jistic a hodiny na topeni a ostatni na bezny provoz .....Zadne levne!!

Jak je to sdestovkou prihlasis se dostanes a pokud jsi debil a napsal jsi ze budes splachovat tak stocne mas hotove .....

Proste zvule statu a co je ekologicke to je dojna krava v tomto state - uleva bude kazdy dostane placku a na ji logo vystrcene zadnice s vetou Jsem chytrejsi nez ty blbecku .... !!!

Nepřihlášený Pepa

Reakce na: To zvyšovanie spotrebnej d.. | 17.8.2017 15:37reagovat
avatar

Nevim jak se hnuly ceny ale pred peti lety jsem to pocital. Novy kompresor je ranec, repasovany by sel. Ale i tak by to melo smyl, kdybych foukal jeste alespon jedno dalsi auto (najedu kolem 40 t km rocne). Nakonec jsem poridil LPG. Po 4 letech jsem byl zhruba nekde kolem 75% oproti benzinu. A to diky dalsim servisnim nakladum (vstrikovaci lista, benzinove cerpadlo) ktere bych (zrejme) bez plynu nemel... K tomu "voser" s chybejici rezervou, parkovanim v garazich, nutnosti sledovat kvalitu plynu (nekde se fakt prodavaji sracky), obcas rvouci lambda sondou nebo jinou zavadou a podobne... Ted mam pro zmenu naftu. Cenove je to trosku horsi ale opruz (zatim) mensi...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Chybí Mitsubishi | 17.8.2017 17:13reagovat
avatar

Chybí Mitsubishi

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Jaký smysl má vymezovat u.. | 17.8.2017 17:32reagovat
avatar

Jaký smysl má vymezovat u LPG pouze tovární přestavby? Dodatečné přestavby se zachováním všech záruk jsou možné i u jiných značek a typů, často je distributoři sami aktivně nabízejí (jen co vím Mitsubishi, KIA). S ohledem na množství prodejů je to z pohledu distribuce určitě lepší cesta, než skladovat samostatně LPG vozy. Nevím, zda je kvalitní přestavba o tolik rozdílná.

Nepřihlášený R2

Reakce na: Chybí Mitsubishi | 17.8.2017 18:25reagovat
avatar

Pokud to braly jako tovarni vestavby, tak nechybi. U Mitsubishi se jedna o akci mistniho zastoupeni.

Nepřihlášený krtek

Reakce na: LPG revize 1x ročně 500Kč,.. | 17.8.2017 19:30reagovat
avatar

revize jednou za rok neni nutna, vyhlaska stanovuje ze pri absolvovani STK je nutne mit platnou revizi.. ta plati rok... cili jednou za 2 roky pred stk je provedeni revize naprosto dostacujici

Nepřihlášený LPG

Ano,samé výhody - podpálen.. | 18.8.2017 15:41reagovat
avatar

Ano,samé výhody - podpálené ventily,výměna těsnění pod hlavou-když je smůla tak přebroušení hlavy,degradace motoru kvůli vysoké teplotě spalování,následný servis.....Momentální úspora,dlouhodobý provar,

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LPG

Reakce na: motor jako takový se při L.. | 18.8.2017 15:44reagovat
avatar

Nejhorší je srážka s pitomcem

Nepřihlášený jurawood

Nerozumím pořád tomu přiro.. | 21.8.2017 17:36reagovat
avatar

Nerozumím pořád tomu přirovnávání levných nákladů na kilometr k naftě.

Dieselová auta jsou úsporná? LOL tak to může napsat jen někdo kdo LPG neměl.

Cenově je ale nafta úplně neporovnatelně jinde.

Jezdíme cca 79 hal./km

Nafta je téměř 2x tolik...

Další paradox je, že autem na LPG se nic neušetří, každý koho znám co přešel na LPG nic neušetří a platí měsíčně daleko více, vč. mě.

Jenže už nesedím doma :-) Najezdím 4x tolik co bych najezdil na benzín.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Václav

Reakce na: Nerozumím pořád tomu přiro.. | 21.8.2017 20:11reagovat
avatar

Mám to obdobně ale s cng. Dříve jsem na benzín jezdil cca 1600 km (6.7 l) měsíčně a nyní je to kolem 4000. Při pohodové víkendové jízdě s rodinou není problém jet za 3.2 kg na 100 km. Takže dříve byly výlety 1x za 14 dní a dnes 2x za týden. Celkem jezdím s průměrem 3.6 kg

Nepřihlášený raddy

Reakce na: Je to jednoduche, drtive v.. | 21.8.2017 21:26reagovat
avatar

ale jo, nic není stoprocentní...

je tu ale skupina lidí, která by ne naftu nikdy nejezdila, a která heslo dýzlomilů: "more cloud, more power" považuje spíše za hanlivé (a při jízdě za starším nafťákem většinou zapínají vnitřní cirkulaci, jak kdysi za trabanty...)

zdejší chudáci, kteří si radši místo montáže LPG do vraku pořídí místo benzínu ještě dražší nafťák, aby obratem vymontovali filtr s ideou nestarat se o další zbytečný součástky, taky pro mě není argumentem proti LPG

koneckonců může být, že LPG je volbou spíše pro bohatší a více přemýšlející spoluobčany, navíc možná i lehce ekologicky orientované....

nicméně nestvářím teorie o výhodnosti LPG na základě dvacet let starých zkomolených informací z doslechu, ale na základě vlastní > dvacetileté zkušenosti, a momentálně lepší volbu neznám (snad možná CNG, s tím jsem ale nejezdil)

nic ve zlém, názor proti názoru :))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený raddy

Reakce na: Nevim jak se hnuly ceny al.. | 21.8.2017 21:44reagovat
avatar

nikdy jsem nemontoval LPG do auta staršího než tři roky, a nejraději ho mám v novém autě, se všemi zárukami, buď továrními (a těch skutečně ubývá), nebo od prodejců (zatím to jde)

špičkové systémy dnes vyjdou na cca 30k, což se zaplatí do 40k kilometrů ... max dva roky (u nás dříve)

za další dva roky se zaplatí veškeré náklady na pravidelný servis ve značkovém servisu, poruchy jdou většinou do reklamace (ale za celou dobu jsem měl technických problémů naprosté minimum, a to v drtivé většině mimo motor/LPG)

za další dva roky se zaplatí veškeré úroky z úvěru (pokud nějaké byly, pokud ne, je možno si představovat nižší pořizovací cenu:)

a po šesti letech je dobře auto prodat a pořídit protiúčtem nové

tento článek je o právě těch nových autech s továrně montovaným LPG (či CNG), kde je jedinou nevýhodou vyšší pořizovací cena za nové auto - ovšem málokdo si uvědomí, že druhé takové auto už vyjde podstatně lépe a třetí už je pomalu levnější než 15 let starý vrak....

Nepřihlášený raddy

Reakce na: Nerozumím pořád tomu přiro.. | 21.8.2017 22:06reagovat
avatar

do značné míry souhlasím

každý zjistí, že jet na výlet s rodinou vlakem (nebo jakoukoliv jinou hromadnou dopravou) je absolutní marnotratnost, s benzínem to člověk musí nějak překousnout v zájmu dětí, ale auto na LPG, na nosiči kola a v autě tenisky.... bomba!

například takový výlet do Helsinek vyšel na pohonných hmotách na necelých 7000 KORUN ČESKÝCH pro celou rodinu dohromady (150HP kombíkem japonské provenience...)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Josef

Tyhle stránky platí koncer.. | 22.8.2017 20:30reagovat
avatar

Tyhle stránky platí koncern??

Nepřihlášený Josef

Koncernová sorta v ČR jezd.. | 22.8.2017 20:32reagovat
avatar

Koncernová sorta v ČR jezdí výhradně v TDI na červenej topnej olej z DE.

Nepřihlášený Stan

Reakce na: Moc krásně napsané jak je.. | 25.8.2017 09:26reagovat
avatar

Revize stojí 300 Kč/rok a nádrž cca 7000 Kč/ a vydrží 8 8 let

Nepřihlášený Drake

LPG v autě je bomba :-D | 25.8.2017 09:37reagovat
avatar

LPG v autě je bomba :-D

Nepřihlášený Marex

Reakce na: motor jako takový se při L.. | 25.8.2017 17:35reagovat
avatar

Jezdím s vozy na LPG již dobrých 12 let a musím se pouze smát těm údajným negativům. Auto je na provoz méně nákladné než diesel a navíc není pro něj problém i krátké trasy. Samozřejmě rizika tady existují a tím je provozování LPG na nevhodném motoru, nebo tam, kde je již nutný přívstřik benzínu nebo dodatečný přímaz, aby nedošlo k podpálení ventilů v důsledku vzniku ventilových vůli, tedy opotřebení ventilových sedel. Obrovskou chybou je, když majitel vozu na LPG mění olej v motoru co 15 tkm, natož pak 30tkm. Olej se sice tváří jako krásně světloučký, ale velmi rychle se u něj vlivem LPG znehodnocují jeho aditiva a také výrazně klesá jeho oxidační stabilita. Zásadně proto měním olej vždy mezi 10tkm až 12tkm nejpozději. Žádný vůz v rodině nám nikdy vlivem provozu na LPG nevykazoval spotřebu oleje. Dokonce ani zplynovaný motor typu boxer. Pokud má někdo s LPG problém, tak buď zanedbal jeho jednoduchou údržbu, nebo jej nechal namontovat na nevhodný motor, nebo si mapy z ŘJ pro LPG moc nerozumí s motorem, tím spíše pokud někdo škudlil a nechal si místo kvalitního elektronického přímazu namontovat podtlakový přímaz, který je doslova na 2 věci.

Nepřihlášený Marex

Reakce na: Je to jednoduche, drtive v.. | 25.8.2017 17:56reagovat
avatar

To je mylný dojem, že LPG se vyplatí pouze při nájezdech kolem 30tkm ročně. Vyplatí se už u nájezdů nad 10tkm ročně a za předpokladu, že člověk nekupuje vůz na 2-3roky. Samozřejmě je to závislé také od finanční úspory vozu při provozu na LPG vůči provozu na BA95.

Nepřihlášený Marex

Reakce na: Má niekto skúsenosti,alebo.. | 25.8.2017 18:10reagovat
avatar

Osobně bych do zplynování této motorizace nešel. Cokoliv nese označení TFSI, FSI, TSI, zavání dříve nebo později při pohonu na LPG průvanem v peněžence. Navíc pokud má 4x4, tak při větším nájezdu už taky nemusí být haldex v dobré kondici.

Nepřihlášený Marex

Reakce na: Ano,samé výhody - podpálen.. | 25.8.2017 18:30reagovat
avatar

Jaká motorizace a kdo to montoval (výrobce vozu, prodejce vozu, dodatečná pozdější nástavba)?

Nepřihlášený Marex

Reakce na: ale jo, nic není stoprocen.. | 25.8.2017 18:36reagovat
avatar

Pokud jste dlouhodobý uživatel LPG, tak přechod na CNG bude pro vás krok zpět s řadou kompromisů, které u LPG neznáte. Pokud skočíte do CNG rovnou, zvyknete si na to rychleji a některé nedostatky vám ani nepřijdou. Zkoušel jsem jezdit s vozem na CNG týden a nadával jsem na to jako špaček a rád jsem to vrátil a o to více si vážím svého vozu na LPG :-)

Nepřihlášený

Reakce na: do značné míry souhlasím.. | 25.8.2017 21:20reagovat
avatar

Jo, to je pravda. Auta na LPG jsem měl dvě a cenově to vyšlo opravdu o dost levněji, než benzín nebo nafta. LPG jsem se vzal jen protože jsem si splnil sen a koupil řadovej šestivál BMW... a ten se pro LPG nehodí.

Nepřihlášený miam

Reakce na: Zdravím, mám velkou zkuše.. | 26.8.2017 17:20reagovat
avatar

Máte pravdu, nic prosti, v zásazdě s Vámi souhlasím. Několik tisícovek kilometrů jsem již najezdil služebně s Leonem TGI. Vadí mi však příliš malý dojezd na CNG. Něco málo maximálně přes 400 km (a to s defenzivní jízdou) je žalostně málo (bavíme se o dojezdu pouze na CNG). Jedu-li ze svého bydliště do Prahy a zpět, je to jen tak tak na jedno natankování dojet. Např. do Vídně a zpět už ale na jednu nádrž nedojedu. Navíc plánovat trasy tak, kde jsou plničky. ... Prostě se tomu autu podrřizovat (když u ž se auto na CNG koupí, mělo by se co nejvíce na CNG jezdit, myslím). Ano, náklady na 1 km jsou nejnižší ze všech běžných pohonných jednotek. Ale tak nějak ve stylu "Nechci slevu zadarmo." Se soukromou Octavií TDI na jednu nádrž ujedu téměř 1000 km a není třeba se hlídat se spotřebou. Totiž, s leonem TGi spotřeba celkem citelně roste točí-li motor přes 3000 ot./min. (třeba při jízdě po dálnici)... CNG mi bude dávat smysl až např. v avizované Octavii IV, která má mít nádrž na plyn 30 kg a tím dojezd na CNG kolem 600 km a naopak na benzin nouzovou na 15 litrů (nyní je to právě opačně).... A Octavia s 1,5 TSI G-Tec bude i výkonnější.

Nepřihlášený Olda

Dřív jsem měl diesla a mys.. | 14.9.2017 09:03reagovat
avatar

Dřív jsem měl diesla a myslel jsem, jak je to super, pak přišla první oprava motoru a málem mě to stálo půlku auta, tak jsem ho zkusil aspon trochu opravit a rychle prodat.. v áčkách mi ho vykoupili a následně jsem koupil auto na plyn, není to hitparáda, ale jezdí to

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama