Limity spotřeby paliva vyženou z trhu nových aut miliony zákazníků

 | 20 příspěvků | 16.4.2012 Miro Mihálik
Reagovat

redbaron

Je to prostě jen další nov.. | 16.4.2012 12:43reagovat
avatar

Je to prostě jen další nová daň schovaná za něco úplně jiného, rádoby prospěšného.

Nepřihlášený asdf

...třeba Fiatu Panda, pone.. | 16.4.2012 12:51reagovat
avatar

...třeba Fiatu Panda, ponechá déle starou Felicii..

Trochu Vám to nepasuje s názorem, že nevyrobený auto má žádný emise :)

Jinak ten ukazatel řazení, ten je jako taky povinnej? To jsem nějak zameškal.

Každopádně to jde do sra**k. Doufám že mi na důchod povolej nějakýho veterána :( Dobře už bylo.

Nepřihlášený Petr

V zásadě s Vámi souhlasím,.. | 16.4.2012 12:51reagovat
avatar

V zásadě s Vámi souhlasím, ale ESP bych zavedl povinně u všech nových aut.

Zobrazit reakce..

matus

Kazde nariadenie moze byt.. | 16.4.2012 15:07reagovat
avatar

Kazde nariadenie moze byt dobre alebo zle.

Urcite aj nariadenia, ktore smeruju k ochrane prirody mozu byt dobre, ale aj zle (napr podiel rastlinnych extraktov v palive).

Lenze nieco robit treba. V clanku vidim iba kritiku, navrh tam nie je.

A ak si myslite, ze to, co sa v EU deje je zbytocne, tak si chodte sadnut na velku krizovatku do Frankfurtu (zblbnuteho nariadeniami a tabulkami) a potom do Shanghaja (kde kraluje volny trh).

Nepřihlášený Ano(n)ym

2matus: v Číně volný trh,.. | 16.4.2012 15:26reagovat
avatar

2matus: v Číně volný trh, to je z jaké pohádky?

Zobrazit reakce..

krysa

Jaký je důvod povinného za.. | 16.4.2012 16:11reagovat
avatar

Jaký je důvod povinného zavedení ESP? Čím dál horší řidiči?

Nepřihlášený cuisine

bude hůř... povinné esp.. | 16.4.2012 19:06reagovat
avatar

bude hůř...

povinné esp ... viz nařízení EU 661/2009 .. je to tam krásně zdůvodněno jazykem EU

Nepřihlášený ----- Dobrota ------

Silnice máme jen jedny, ta.. | 16.4.2012 20:37reagovat
avatar

Silnice máme jen jedny, tak tam nemůžeme pustit lidi, co na to nemají. Nemáš na nové auto nebo jsi neprošel technickou kontrolou? Tak jezdi veřejnou dopravou, ale ohrožovat bezpečí nebudeš!

Nepřihlášený Radon

tak je fakt, že bez regula.. | 16.4.2012 21:42reagovat
avatar

tak je fakt, že bez regulací a zdaňování by průměrné evropské (i české) auto vypadalo jinak, mělo by dvojnásobný objem, výkon i spotřebu, neobsahovalo by trapárny typu katalyzátor a stálo by asi polovic. Bylo by to stejně fajn, jako neplatit daně. Ovšem podobně jako u těch daní tuším někde i tu odvrácenou stranu mince.

Dokud se motorističtí novináři (?) vyjadřují jen k tomu čemu rozumí (testy aut), čtu jejich názory jako bibli. Jakmile ale zabrousí na pole globálních ekonomik, dotačních politik, daní, vojensko politických vazeb atd., mají pro mne ty jejich jediné správné názory stejnou váhu jako názory pana Duška na dráhy nebo Pepy z depa na nákup nových trolejbusů. Prostě schází nadhled, souvislosti, odbornost ... abych uvěřil :-(

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ano(n)ym

Reakce na: tak je fakt, že bez regula.. | 16.4.2012 23:47reagovat
avatar

zajímavý názor, až na to, že před deseti lety, kdy ony regulace sociálních inženýrů neexistovaly v takové míře jako dnes, auta rozhodně neměla dvojnásobnou spotřebu a to ani papírovou, nemluvě o té reálné, že?

Zobrazit reakce..

matus

Reakce na: zajímavý názor, až na to,.. | 17.4.2012 08:32reagovat
avatar

"zajímavý názor, až na to, že před deseti lety, kdy ony regulace sociálních inženýrů neexistovaly v takové míře jako dnes, auta rozhodně neměla dvojnásobnou spotřebu a to ani papírovou, nemluvě o té reálné, že?"

zabudol si vsak na to, ze auta mali v priemer o 20% nizsiu hmotnost - vdaka absencii vybavy (ci uz komfortnej, alebo bezpecnostnej)

Nehovoriac o tom, ake bolo zlozenie vyfukovych plynov.

matus

Reakce na: 2matus: v Číně volný trh,.. | 17.4.2012 08:33reagovat
avatar

"2matus: v Číně volný trh, to je z jaké pohádky?"

volny trh vo forme absencie regulacii ochrany zivotneho prostredia.

Nepřihlášený klobrch

Reakce na: V zásadě s Vámi souhlasím,.. | 17.4.2012 08:49reagovat
avatar

No zrovna ESP bych tak neprofiloval. Není vše zachraňující a mnoho nezkušených řidičů se domnívá, že ESP je dostane z každé smykové situace a když jsou pak na maděru na pankejtu, tak se diví jak je to možný, když mají auťák s ESP a do točky na okresce jeli jenom 120. Já řídím už 40 roků, nikdy jsem neměl auto s ESP a taky jsem nikdy neboural. Poslední výroba skutečných aut skončila v 90. letech minulého století. To jsem zvědavej kolik km ujedou ty dnešní nadopovaný motůrky.

Zobrazit reakce..

matus

Reakce na: No zrovna ESP bych tak nep.. | 17.4.2012 09:28reagovat
avatar

vacsina neskusenych vodicov ani nevie ze ESP ma a ani nevie na co to je.

Nepřihlášený cat

Diskutovat můžeme a to je.. | 17.4.2012 11:38reagovat
avatar

Diskutovat můžeme a to je asi tak všechno,diskuzi o tomhle musí začít někdo jiný a na jiné úrovni...jenže automobilky to nebudou...těm to totiž až nevadí, v tuhle chvíli se jim otvírají nové trhy v asii-Indie,čína a tam omezení nejsou,tak at si to "vyspělý" zapad zaplatí, když na to má.

Já mám jasno: GT86 je poslední radost kterou si dopřeju a dál..po městě to přežiju ve dvouválci 0,9 a jinak se stěhuju do vzduchu-pilotní průkaz je za 30 a ULL na míru za 300, je to jako za fabii a cestovní rychlost 160/h po přímce (a na vyčurání..nemusím zastavovat! :-)))

Nepřihlášený Radon

for Ano(n)ym: myslel jsem.. | 17.4.2012 17:19reagovat
avatar

for Ano(n)ym: myslel jsem to obecně a za delší čas. Už za komoušů se platilo výpalné (pojistky) za větší objemy motorů a daň za benzín. ČSSR nebylo Amerika 50-tých let.

Prostě všechny tyhle poplatky jsou opruz, ale ani já a ani autor článku asi nejsme kompetentní posoudit, kde je ta hranice kdy už je to od EU/státu přehnaná šikana. Dokážou amíci do 10 let vyrábět auta se spotřebou 4,5l nebo ne? Já to nevím. Bude pro nás všechny lepší si ještě pár let užívat levnější autopark nebo je lepší řešení utahovat průběžně šrouby a tlačit dolů spotřebu? Já to nevím. Třeba už je na dohled svatý grál "auto na vodu" nebo nás čeká pravý opak (arogantní Rusko s dnes ještě neuvěřitelnými politickými požadavky prodávanými za černé zlato). Nevím. To jen autor článku v tom má jasno.

for Cat: a jak to je s tím záchodem v ULL? :-)

Nepřihlášený Jezdec

Pro usmání: Z filmu Dem.. | 17.4.2012 20:07reagovat
avatar

Pro usmání:

Z filmu Demolition Man:

"Tohle je nádhera.

Víš, co to je?

Oldsmobile 442 z r. 1970.

S motorem o obsahu 7500 kubíků.

Radiální pneumatiky a sklápěcí sedadla.

Pane jo. "

Nepřihlášený Lpjza

Reakce na: V zásadě s Vámi souhlasím,.. | 19.4.2012 19:02reagovat
avatar

Zajímalo by mě proč.

Nepřihlášený Lpjza

Mají to tady nějak divně u.. | 19.4.2012 19:08reagovat
avatar

Mají to tady nějak divně udělané - reakce se zařadí nakonec- nemá to smysl.

Nepřihlášený Muf911

Já osobně to černě nevidím.. | 4.5.2012 15:45reagovat
avatar

Já osobně to černě nevidím. Evropa se snaží snížit spotřebu ropy a závislost na ní, a tohle je cesta. Kdo chce, ať si svoje auto hýčká, já v té době určitě svou 911 mít budu na to, abych se povozil a na normální přibližování mi bude stačit eurobox s 4L/100km

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše