Nejvíce iritující falešné věci moderních aut: brzy jich bude víc než těch pravých

 | 26 příspěvků | 17.11.2017 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený Bubaak

Vrtaný kotouče, nebo i záře.. | 17.11.2017 09:56reagovat
avatar

Vrtaný kotouče, nebo i zářezy v nich, nejsou jen estetika, ale odbrušují sklovitou vrstvu z destiček, tudíž sice zvyšují opotřebení, ale zároveň zachovávají brzdný učinek po celou dobu životnosti destiček.

Nepřihlášený Bubaak

Plast. kryt motoru, povětši.. | 17.11.2017 09:57reagovat
avatar

Plast. kryt motoru, povětšinou má izolační vlastnosti, tudíž snižuje hluk motoru

Nepřihlášený booc

Že se něco nelíbí panu Maz.. | 17.11.2017 11:10reagovat
avatar

Že se něco nelíbí panu Mazalovi neznamená že je to blbost na n-tou. Každému se líbí něco... A některá auta po odstranění umělého zvuku zní jako vysavač. Takže aspoň něco.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Curly

Reakce na: Že se něco nelíbí panu Maz.. | 17.11.2017 11:35reagovat
avatar

Ono je smutný, že ty auta vůbec zní jako vysavač. Ale tak holt už jsme v takový době, tak je pravda, že radši budu poslouchat ten falešnej alespoň trochu poslouchatelnej vzduch, než vysavač.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirik

Reakce na: Ono je smutný, že ty auta.. | 17.11.2017 11:40reagovat
avatar

poslouchatelnej vzduch? to je dobry. :D

kdyz motory nemaj zvuk, tak to uz je lepsi jezdit rovnou uplne potichu ne?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: poslouchatelnej vzduch? to.. | 17.11.2017 13:04reagovat
avatar

Tak zase na druhou stranu faktem je, že ve vakuu se zvuk nešíří. :-)

Nepřihlášený Sir CHerokee

Ono je to těžké, v Evropě.. | 17.11.2017 13:09reagovat
avatar

Ono je to těžké, v Evropě frčí co nejmenší motory, a ty pak zní logicky jako sekačky. Z litrového tříválce zkrátka pěkný zvuk neuděláš.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Ono je to těžké, v Evropě.. | 17.11.2017 13:43reagovat
avatar

tak si pustim radio

Nepřihlášený jirik

Reakce na: Ono je to těžké, v Evropě.. | 17.11.2017 13:54reagovat
avatar

neudelas? poslechni si nekdy nejakou mv agustu nebo triumph - maly trivalec dokaze vyrobit mnohem zajimavejsi zvuk nez ctyrvalec. nejde jen o pocet valcu, ten zvuk kazi ty sracky kolem motoru, kterych porad pribiva a ukazuje, ze spalovaci motory se dostaly do faze kdy uz jsou tezce pretechnizovane a absurdne komplikovane. to uz fakt radsi potichu na elektriku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pane

něco vám v tom motoru rach.. | 17.11.2017 14:11reagovat
avatar

něco vám v tom motoru rachtá! Jo aha to není rozbitý to je diesel....

Nepřihlášený vonkreuz

Leštěné svody v motorovém.. | 17.11.2017 14:39reagovat
avatar

Leštěné svody v motorovém prostoru na které je radost pohledět? Snad u Caterhamu, kde je motor podél v úzké přídi a svody tak mohou koukat ven mimo kapotáž. Jestli měl autor na mysli např. chromovaná kolena na motorech V6 ve vozidlech AlfaRomeo, tak to je sáni. Doufal jsem, že pan Mazal přinese osvěžení a trochu technických znalostí, zatím je na úrovni pánů Bednaře a Prokopce.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PepaSFI

Reakce na: Leštěné svody v motorovém.. | 17.11.2017 16:50reagovat
avatar

autor měl zřejmě na mysli "laděné" nerezové svody, ty jsou z lesklého nerezu a obvykle dost složitě ohýbané. Ovšem účelem není kochání pohledem ale správná délka jednotlivých větví. Často se taky kvůli přenosu tepla omotávají velice nevzhlednou izolační vrstvou.

Já teda považuju ozdobný kryt na motoru za jednu z nejzbytečnějších věcí na světě. Proč zakrývat motor? Koho zajímá, ten nestojí o nějaký plastový lavor který navíc komplikuje ůdržbu. A koho motor nezajímá, ten tam nekouká a je mu to jedno. Ale je fakt že typicky TDI jsou bez toho lavoru šeredný až hrůza, to je jak něco co našli na šrotišti, chaos, zmatený spletence kabelů a trubek, fuj. Někdy by se konstruktéři měli zamyslet i nad estetikou, stačí si vzpomenout jak hezky a úpravně vypadal třeba obyčejný lidový Fiatí FIRE ve starých Unech, natož zmíněný V6 Busso v Alfách.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Muhehe

Mě je to fuk. Já raději je.. | 17.11.2017 17:33reagovat
avatar

Mě je to fuk. Já raději jezdím vlakem nebo autobusem, Nemusím se z vás k..tů nervovat!!!

Nepřihlášený Kryt motoru

Reakce na: autor měl zřejmě na mysli.. | 17.11.2017 18:26reagovat
avatar

Viděl jsi někdy auto co se přehřálo třeba v létě na dálnici? Jak mu to zničilo lak na kapotě?

To je pravděpodobně jen proto, že už neměl deku která působí jako zvuková a tepelná izolace.

Stejně funguje kryt motoru. A já myslím že velmi napomáhá udržet teplotu motoru zejména při kratších trasách se zastávkami a pak také aby zůstalo navečer dost tepla pro kuny a toulavé čtyřnohé kočky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nadrženej úchylák

Reakce na: Viděl jsi někdy auto co se.. | 17.11.2017 18:31reagovat
avatar

Když tak nad tím přemýšlím tak dvounohým kočkám je to též k užitku i tomu kdo je sveze.

Auto s nevychladlým motorem jede jak má a hlavně topí ihned jak se všeobecně očekává. A teplo, to je pánové základ úspěchu a vaší spokojenosti.

Nepřihlášený Další kryťák

A co teprve, když si začne.. | 17.11.2017 19:02reagovat
avatar

A co teprve, když si začnete hrát na GTA a začnete kosit lidi ve velkým, to pak je lepší jezdit bez plastu mezi kapotou a motorem aby ti lidi dostávali větší bomby.

Takže kryt motoru, tepelná izolace, hluková izolace, bezpečnostní výplň mezi kapotou a motorem... to je fakt věc totálně na nic

Nepřihlášený PepaSFI

tak a teď jděte do garáže.. | 17.11.2017 20:03reagovat
avatar

tak a teď jděte do garáže a na ten lavor se podívejte. Žádnou z těch "funkcí" neplní. Rozhodně ne tepelnou, problém motoru je totiž přesně opačný, musí se chladit. Velmi silně chladit. Zvuková izolace? Plastová skořápka? Zkuste si něco přečíst o tlumení zvuku. Bezpečnostní výplň? Pochybuju. Ještě nikdy a nikde jsem neslyšel že by některý výrobce řešil bezpečnost chodce změnou lavoru nad motorem. A to se řeší i trysky ostřikovačů, stěrače, o řízené deformaci výztuh kapoty nemluvě.

Smůla, je to jen na parádu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kryt motoru nadrženého úchyláka

Reakce na: tak a teď jděte do garáže.. | 17.11.2017 20:50reagovat
avatar

Kašli na čtení a udělej to přesně jak jsi říkal. Sundej kryt, otevři kapotu, zruš deku,... poslouchej venku i vevnitř, podívej jak padá teplota a zda máš problém s přehříváním. Podívej jak rychle motor vychládá, jak rychle se zahřívá. Jak se chová zahřátý na pracovní teplotu jak studený.

A nezapomeň na tu zničenou kapotu o které jsem původně psal.

A doporučuji i vyzkoušet to s tou spokojeností slečny či ženy po nasednutí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sir CHerokee

Reakce na: neudelas? poslechni si nek.. | 17.11.2017 21:47reagovat
avatar

Trimph to je něco jiného, jiná konstrukce, otevřený motor. Sám mám H-D 2válec, 1690 ccm a zvuk parádní. ;-).

Nepřihlášený Laďa Kroulik

Co se týče křídel, tak na.. | 18.11.2017 00:33reagovat
avatar

Co se týče křídel, tak na moderních autech vůbec nemají funkci zaměřenou na zvednutí přítlačný síly - to by musely bejt nasměrovaný jako na starejch Lanciích Delta Integrale - úloha těch spoilerů na zadních hranách kapoty/pátejch dvířek sedanů a liftbacků nebo na horní hraně střechy/pátejch dvířek u hatchů a kombíků je UMRAVNIT PROUDĚNÍ VZDUCHU ZA AUTEM - tak, aby se proudnice neutrhly před touhle hranou, ale až na ní samotný a aby tak docházelo k menšímu víření za autem. Zvýšení přítlaku je akorát argument pro pindání lidí, který o aerodynamice nemají šajnu. Aby křídlo vyvozovalo nějakou přítlačnou sílu, muselo by se při těch tvarech, který jsou na moderní auta osazovaný na lepidlo, pohybovat rychlostí zhruba monopostu F1. Ale na "připlácnutí" proudnic k povrchu karosérie A TÍM KE SNÍŽENÍ INDUKOVANÝHO ODPORU, na to stačí i ty uzounký nehtíky na odtokový hraně nebo porůznu vytvarovaný pruhy karbonu nebo laminátu - jako na oktávce RS a WRC nebo i na Impreze od šubáru - a funguje to i v poměrně malejch rychĺostech v řádu desítek km/h ... Jenže to by si soudruh autor redaktor neměl do čeho rejpnout - a musel by se o aerodynamice nejdřív taky něco naučit ...

Nepřihlášený PepaSFI

Reakce na: Kašli na čtení a udělej to.. | 18.11.2017 11:44reagovat
avatar

kryt nesundám, žádný nemám. Mám jen tu tlumící deku v kapotě která samozřejmě plní svůj ůčel, tedy tlumí hluk ovšem o té nebyla řeč. Spousta aut ani tu deku nemá a celkem ničemu to nevadí. Zničenou kapotu už jsem viděl ale ne od přehřátí, bohužel od požáru, což je další věc proč mi ten kryt jaksi vadí. Když bude hořet motor, bez krytu se bude hasit citelně snadněji. A pokud jde o kapotu údajně zničenou přehřátím, obávám se že při takové teplotě už by z toho krytu zůstala jen divná smradlavá palačinka přilepená na motoru. Když teda pominu fakt že přehřáté auto jsem zažil někdy před 20 lety, ano byla to škoda 105.

Nepřihlášený Kryt motoru

Já to s tím přehřátím taky.. | 18.11.2017 12:04reagovat
avatar

Já to s tím přehřátím taky nechápu ale dokážu to pochopit třeba při popojíždění když je čtyřicet ve stínu. Takhle jsem nedochlazeným turbem rozpustil gumu na nekvalitním vzduchovém filtru a je fakt, že na tom krytu motoru ruku občas nejde udržet aniž by ses spálil. Přesto je teplota motoru i oleje OK.

Co se toho zničeného laku týká, prvně jsem si toho všiml při procházení autobazaru, kdy jsem myslel že auto někdo polil nějakou chemikálií. Pak jsem to ale našel i u nějakých slabších aut u nás v ulici, a zkušenější mi sdělili že auto se přehřálo a poškodilo to lak. U pár z těch aut jsem viděl že prakticky nemají odhlučňovací deku (často zničenou motorem a kunami).

Jednou mi servis pokurvil šrouby krytu motoru a já ho na něm musel chvíli nechat jen navolno. Vibrace ho začaly pomalu a jistě ničit. Stejně se asi ničí ta deka, která většinou je trochu prověšená a prostě lehne na motor. Takže minimálně u mého auta je deka a kryt spoluřešení jistých problémů, a jeden bez druhého nefungují jak mají.

Nepřihlášený hejtr

ehm... od kdy zlepšuje přít.. | 18.11.2017 15:14reagovat
avatar

ehm... od kdy zlepšuje přítlačné křídlo aerodynamiku ?

Nepřihlášený Inkognito

Mám přesně ten volant co j.. | 18.11.2017 18:09reagovat
avatar

Mám přesně ten volant co je dole, a že byse s tím nějak hůř zatáčelo :D to teda ne. Ve firmě máme octu s klasikou, a spíš mi to přijde horší než lepší. :D Menší je lepší. :)

Nepřihlášený booc

Jj, a volantem taky souhla.. | 19.11.2017 11:07reagovat
avatar

Jj, a volantem taky souhlas, osobně by mi stačila třeba ležatá osma. Za spodek ho nedržim a po hořejšku neručkuju...

Nepřihlášený helmut

Rádobysportovní volant s r.. | 24.11.2017 21:31reagovat
avatar

Rádobysportovní volant s ramenem na šesté hodině je fakt peklo. Falešný vejfuky mi nevadí, s tím se jezdit dá

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše