Reklama

SUV mají ještě jednu nevýhodu, o které se dosud mlčelo. Je asi vůbec nejzávažnější

 | 193 příspěvků | 14.5.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený

Hurá pro Kardiaka a Karotk.. | 14.5.2018 23:55reagovat
avatar

Hurá pro Kardiaka a Karotku!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ani seneptej

SUV mají jen samé nevýhody.. | 15.5.2018 00:05reagovat
avatar

SUV mají jen samé nevýhody. Pokud někdo nebydlí uprostřed rovné louky v suché oblasti je mu to auto k hovnu. SUV -silniční univerzální vyjeb :-)

Nepřihlášený H.

Je smutné pozorovat, kolik.. | 15.5.2018 00:13reagovat
avatar

Je smutné pozorovat, kolik chodců si myslí, že jsou nesmrtelní...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Paradoxně nejlépe tlumí nár.. | 15.5.2018 00:39reagovat
avatar

Paradoxně nejlépe tlumí náraz chodce právě ty dodávky, neboť náraz chodce ztlumí vysoká přední kapota, pod kterou je ještě dostatek volného prostoru.

Kdežto u osobáků dojde ke "zlomení" chodce a nárazu hlavy chodce na přední sklo. Navíc u osobáků je pod kapotou hned motor.

Názorně to lze doložit u několika posledních teroristických činů, kdy útočníci zabili dodávkami pokaždé více než deset lidí a mnoho dalších srazili, přičemž ty dodávky neměli ani ťuklé přední sklo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Řidiči SUV (Stupid Unifi.. | 15.5.2018 01:03reagovat
avatar

Řidiči SUV (Stupid Unified Vehicle) nebezpeční pro své okolí

http://tn.nova.cz/clanek/masakr-blondyna-v-obrich-podpat cich-si-popletla-pedaly-zabila-chodkyni.html

https://www. youtube.com/watch?v=EydMeFyeFzk&list=PL163j-BpIxjH4wjDFULf_N pERoJa2CluS&index=1

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Paradoxně nejlépe tlumí nár.. | 15.5.2018 01:15reagovat
avatar

Nejlépe tlumí náraz chodce Bakeliták Trabant

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený HefyCZ

Chci tímto poprosit všechn.. | 15.5.2018 07:51reagovat
avatar

Chci tímto poprosit všechny zaneprázdněné podnikatele, aby svým blonďatým Nanynkám SUV už nekupovali, případně jim k nim doplatili doplňkový kurz autoškoly. Neumí s tím jezdit, couvat, parkovat, zdržují i u čerpacích stanic, když se snaží natáhnout hadici kolem auta, protože nevědí, z které strany je víčko nádrže. Vždyť balíčky z butiků jim ochotně doručí přepravní služba. Tak buďte prosím ohleduplní k normálním řidičům a kupte jim raději nějaký menší, červený sporťák. Ony budou taky happy. Díky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pelli

...to není nevýhoda auta-.. | 15.5.2018 07:51reagovat
avatar

...to není nevýhoda auta- ale chyby řidiče ! ! !

Nepřihlášený anton

hlavně to je v chodcích,ne.. | 15.5.2018 07:53reagovat
avatar

hlavně to je v chodcích,nemají pud sebezáchovy,čučí do telefonu a né na cestu,v uších sluchátka a tuc tuc,tak ,,nevidí neslyší a jdou,,samozřejmě na tom mají podíl i řidiči závodníci,ale proč jen SUV

Nepřihlášený Maty

Reakce na: Nejlépe tlumí náraz chodce.. | 15.5.2018 07:54reagovat
avatar

nene, hadrák, ten leští :)

Nepřihlášený hmm

to neni nevyhoda , proste.. | 15.5.2018 08:03reagovat
avatar

to neni nevyhoda , proste to jsou poradna auta ktera se neohnou kolem chodce ... dit je to smesne jak se upravuji dnesni auta kde svetlomet drzi na dvou plastovejch cudlicich o velikosti 5mm aby se v pripade srazky s chodcem ulomily a nahodou mu nezpusobyli ujmu... debil co vleze pod auto misto aby ho auto odpinklo musi se pekne zdeformovat a bejt "mekoucky" a ano oprava pak stoji mnohem vic nez by normalne stala bo by stacilo vzit vapku

Nepřihlášený srahos

Reakce na: Chci tímto poprosit všechn.. | 15.5.2018 08:08reagovat
avatar

čím větší suv tím menší lulan

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Už aby přišla krize a smet.. | 15.5.2018 08:10reagovat
avatar

Už aby přišla krize a smetla ty nesmyslné SUV tam kam patří svojí skutečnou využitelností. S těmi chodci to bude nejspíše pravda. Fyzika je jednoznačná, čím větší rozdíl hmotnosti, tím hůře pro toho lehčího. Selský rozum mi říká, že čím větší plocha, tím větší zásah chodce včetně hrudníku a hlavy. Kde jsou ty doby, kdy byla auta krásná a elegntní.....

Nepřihlášený Cikrt

Reakce na: čím větší suv tím menší lu.. | 15.5.2018 08:12reagovat
avatar

Čím větší SUV, tím větší mindrák proletářů.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Deuce

Neskutečný zlo ty SUV.. na.. | 15.5.2018 08:13reagovat
avatar

Neskutečný zlo ty SUV.. na úzký okresce se tomu vyhýbat pangejtem, vidět skrz to není, jak je to vysoký - zvláště se zatmavenými skly, o převážné části řidičů těchto tlustých krav nemluvě - blinkry to nepoužívá, telefonuje to, neumí to parkovat.. možná by to chtělo i udělat statistiku v návaznosti typů mužských majitelů a velikosti přirození, zda se nejedná o kompenzaci, a kolik je majitelů žen, které si koupí "bezpečný auto", co až to do někoho napálí vyváznou se škrábanci ale běžný osobák v protisměru sešrotujou a zabijou lidi uvnitř.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

a to sou ještě "borci" co.. | 15.5.2018 08:13reagovat
avatar

a to sou ještě "borci" co si daj dopředu trubku, aby kosti toho nešťastníka co srazej rozdrtili uplne

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Evžen

Copak SUV, ale pořádný Pic.. | 15.5.2018 08:24reagovat
avatar

Copak SUV, ale pořádný Pick-Up, (Třeba RAM) To je něco. :-)

Nepřihlášený tonda

Reakce na: Neskutečný zlo ty SUV.. na.. | 15.5.2018 08:24reagovat
avatar

pangejte ,hlavně že, dodávky a nakladní auta jsou průhledná,zavist je prevít,ten řidič suv třeba vidí toho placatého závodnika

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Barbora

Jediný důvod proč manžel v.. | 15.5.2018 08:31reagovat
avatar

Jediný důvod proč manžel výměnil Hondu Civika za SUV byl,že do Hondy se sedalo příliš nízko,stejně tak vysedalo.Zkrátka když je člověk starší,není tak ohebný. SUV máme pět let a nemyslíme si,že děláme hogo fogo,nýbrž se ježdění pro nás stalo pohodlné.Parkujeme na kameru a manžel najel za život víc jak milión km a já dvěste tisíc ;-)...ťuk ťuk oba bez nehod

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Jediný důvod proč manžel v.. | 15.5.2018 08:45reagovat
avatar

Tak z tohodle se rýsuje ještě větší průšvih. Velké SUV si kupují starší lidé ve věku, kdy mají problém s pohyblivostí. Za pár roků budou mít i problém s hlavou a za volantem těžkého velikého auta to bude teprve maso. Těmto lidem bych raději doporučil Fiata Tipo, byl jsem velmi překvapen, jak se do toho krásně nastupovalo i vylézalo. Ono to není ani tak o velikosti, ale o tom, jak je to vymyšleno. Ovšem s Tipem se ego honí dosti blbě, to je tedy pravda.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený HefyCZ

Reakce na: Čím větší SUV, tím větší m.. | 15.5.2018 08:50reagovat
avatar

Možná. Jenže můj Golf stál více, než spodní čtvrtina SUV na našem trhu. Nepotřebuji náklaďák, nevozím děti ani dřevo na chalupu (elektrická podlahovka pro šťouraly). Ale skvěle se bavím, když v shopping centru nebo na podzemním parkovišti zaparkují dvě vedle sebe a ani jedna řidička nemůže vystoupit. Možná by to vyřešilo, kdyby jim připlatili šíbr :D.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mirek

Chodec je ucastnikem provo.. | 15.5.2018 09:05reagovat
avatar

Chodec je ucastnikem provozu a sam by mel myslet a nechovat se jak idiiotsky bezmozek a vstupovat do vozovky kdyz jede jake koli auto a ten kdo nerespektuje to ze fyzikální zakony se nedaji obejit a ze hmota auta potrebuje urcitou brzdnou drahu a chodec si mysli ze i male auto zastavi na 50 centimetrech kdyz pred nej nahle vstoupi. Toto je jen vymysl politickych trotlu v BRUSELU kdy oni si mysli ze premohou fyzikalni zakony. Vetsina bezmozkovych chodcu nedava vubec pozor pred tim nez vstoupi na silnici, RIDIC preci nemuze myslet za dalsich X trotlu co se rozhodnou ve vterine zmenit smer a vstoupi do silnice. To by pak stacil jeden centralni mozek a mohl by rozdelovat vsem co maji delat to je preci SCIFI. Kazdy je zodpovedny za to co dela i chodec. Staci kdyby se zakazali sluchatka chodcum, tak jako ridicum telefonovani a hned by se snizila umrtnost o 50%. K SUVckum, taky jsem byl skepticky k temto autum ale svezl jsem se parkrat a uz jsem nechtel jine auto, ted mame 2, jedno velke a druhe male, jak naftu tak benzin a mohu napsat ze jizda v benzinu 6,4l je uzasna, v nafte zas pohodova.

Nepřihlášený hgh

budte vsichni zticha sakra.. | 15.5.2018 09:12reagovat
avatar

budte vsichni zticha sakra vy.......... suv je nejlepší

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený qerulant

Reakce na: Paradoxně nejlépe tlumí nár.. | 15.5.2018 09:16reagovat
avatar

tvůj názor utlumí jedině pořádná kolejnice

Nepřihlášený Steve

Jsem milovníkem klasických.. | 15.5.2018 09:18reagovat
avatar

Jsem milovníkem klasických velkých až luxusních aut od 60-tých let až kolem přelomu milénia, včetně amerik i zajímavých a pěkných evropských i japonských vozů, a to čistě z entuziasmu, z obdivu k technice a designu starších časů. Vůbec ale nechápu dnešní masívní módní vlnu SUV vozů všech možných kategorii. Kdy 95 až 97 % majitelů SUV do terénu vůbec obvykle nejezdí a mají tyto masívní vozy čistě k honění svého ega, aby byli prostě IN a paničky s velkýma kraksnama 4x4, na velkých kolech jezdí jen na víkendové nákupy do obchodních center, párkrát si rodinka udělá výlet nebo dovolenou po rovných dálnicích nejlépe ke známým a k příbuzným, aby se jen ukázala s dvoutunovým SUV. A druhý významný faktor je sobecká honba za vlastním pocitem bezpečí. Nám ať se nepocuchá ani vlásek a ostatní účastnici případné dopravní nehody ať jsou třeba na kaši - viz. jako se stal případ nehody slovenské miliardářské dcérky Rezéšové, která se řítila a ještě pod vlivem, dálnicí svým masívním BMW SUV a smetla nevinnou maďarskou rodinu v malém voze, kde všichni po nárazu uhořeli, blondýně se nic nestalo....

Nepřihlášený qerulant

Reakce na: Možná. Jenže můj Golf stál.. | 15.5.2018 09:20reagovat
avatar

Golf- předražený nákupní košík

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Steve

Reakce na: budte vsichni zticha sakra.. | 15.5.2018 09:39reagovat
avatar

SUV je nejlepší, pokud jste nějaký dálkový cestovatel po všech kontinentech, po cestách i necestách, přes subtropy, poušť a po klikaté cesty africkou džunglí lemované nejrůznějšími predátory.

Nepřihlášený daniel

Reakce na: čím větší suv tím menší lu.. | 15.5.2018 09:42reagovat
avatar

souhlasím, proto mám XC90 :-))) vás tipuju tak na PEEL P50 s timhle názorem a ptákem minimálně pod kotníky :D

Nepřihlášený Předkožka

Pro zdejší retardy. Výhoda.. | 15.5.2018 09:53reagovat
avatar

Pro zdejší retardy. Výhoda SUV je rozhled díky vyššímu posazu a také bezpečnost. Pokud do mě napere Ochcávka v TDi, co táhna vodspoda, lítá 250 v klidu a jede za ani ne 4 litry, tak raději budu v SUV než ve Fábce. Neserou vás tak moc naše rozbité cesty, protože prostě to ten podvozek s velkýma pneu vyruší a pohon 4x4 není k zahození, pokud sem tam jedete za přírodou, do hor, na chatu, ... Nastupování je příjemnější, než do nízkého sedanu a dnes, kdy policie raději měří rychlost na přehledných místech, než aby kontrolovala například seřízení světlometů, vás v noci ani neoslňují tolik auta v protisměru (typicky co jim nesvítí jeden světlomet, tak mají blbě seřízený druhý a pro jistotu ještě zaplé mlhovky). A s dnešními asistenty, pokud nejedete ve městě jako hovado, srazit ani nikoho nemůžete. Ale chápu, že závist je svině a pochopení, že za něco nemůžou auta, ale řidiči, je pro vaše malé tupé hlavy za hranice chápání.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pouštní vítr

Velká auta prostě k Americ.. | 15.5.2018 09:58reagovat
avatar

Velká auta prostě k Americe patří. Něco jiného je jezdit s takovými vozy v úzkých evropských ulicích. Nicméně módu SUV plně podporuji a jen více těchto vozů v našich ulicích. A pokud někdo dobrovolně vleze velkému i malému vozu do cesty, nemá to v hlavě v pořádku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tonda Multikára

Inu řekněme si to na rovin.. | 15.5.2018 09:59reagovat
avatar

Inu řekněme si to na rovinu, v SUV jezdí zamindrákovaní arogantní zmrdi a bezmozci příp. jejich zmalované dementní kurvy. Když někdo potřebuje na hory teréňák, neřeknu jediné slovo. Ale tahle laciná a debilní póza je stejně laciná a debilní jako tahle doba stvořená debily pro debily. Doba ve které debilové slaví pré. A nezávidím, nebojte.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Agbdlcid

Posraný SUV k ježdění na n.. | 15.5.2018 10:07reagovat
avatar

Posraný SUV k ježdění na nákupy bych vám zdanil. Aspoň by za to mohli lepit ty rozmradaný silnice, když má každej ocas 2t auto.

A to nemluvim o tom že každá tahle herka má světla metr vysoko a pořád mi svítěj do očí těma čínskejma diodama.

Nepřihlášený

Reakce na: Hurá pro Kardiaka a Karotk.. | 15.5.2018 10:21reagovat
avatar

ach jo , ty jsi ale d.e.b.i.l.

Nepřihlášený

Reakce na: Velká auta prostě k Americ.. | 15.5.2018 10:42reagovat
avatar

Pouštní větře Ty budeš mít i vítr v hlavě .

Nepřihlášený Michal

Já tyhle obludy taky moc n.. | 15.5.2018 10:52reagovat
avatar

Já tyhle obludy taky moc nemusím. Žere to jak tank, ve městě je to neohrabané a překáží to, snad jen bezpečnost je přínosem, ale ta je zase jedině na úkor druhých. Nabrat v tom překážku, která neuhne a vydrží, vyjde nastejno jako v jakémkoliv malém moderním autě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Já mám velké SUV. A moc mě.. | 15.5.2018 10:52reagovat
avatar

Já mám velké SUV. A moc mě neštvěte, nebo ho prodám a koupím si Dodge RAM :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kundohnis

Reakce na: Já tyhle obludy taky moc n.. | 15.5.2018 11:10reagovat
avatar

Moje SUV se 190 koni (rok výroby konec 2017), jelikož s tím jezdím velmi svižně a navíc i často ve městě, má po necelých 7000 najetých km průměr 7,6 litrů. Pokud bych jezdil jako spousta šetřílků, v klidu jezdím do šesti. Kurva proč se tu každý vykadřuje k něčemu, co v životě ani neřídil? To české "co mám já je nejlepší a ostatní jsou kreténi, když mají něco jiného" a "rozumím všemu, protože to říkal Tonda z hospody", je fakt na palici.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AngryWolf

No já teda nevím ale myslím.. | 15.5.2018 11:12reagovat
avatar

No já teda nevím ale myslím že je lepší někoho zabít než ho jen srazit aby potom žil s ochrnutým tělem, když někde sejmu třeba králíka, a ještě žije tak ho zabiji protože prostě nemá šanci na přežití (pokud sem zněj neudělal tlačenku)

Nepřihlášený Jirka

Mam 2.5 tuny, zebrinov RAM.. | 15.5.2018 11:13reagovat
avatar

Mam 2.5 tuny, zebrinov RAM Quadrat drive, pevna uzaverka difu. Spokojenost. Dalnice, nehoda, kolona Az Do prdele. Sjel jsem z dalnice Do prirody a fuc. Lidi tam trceli nekolik hodin. Kufr bomba na stehovani, drevo. Spotreba 14 dehtu Luxus. Premyslim pevnostni narazniky, navijaky, bulbar atd. Nebo za par let humwee h1 s poradnym ochranym ramem, spotreba 20 dehtu Pohoda.

Nepřihlášený Baklažán

Si ty SUV klidně narvětě d.. | 15.5.2018 11:14reagovat
avatar

Si ty SUV klidně narvětě do prdele a nechte si tažný koukat. Normální sedan/kombík je stejně bezpečnej má mnohem lepší jízdní vlastnosti, líp přístupnej kufr, míň žere a neni tak hnusnej... Pokud neni nekdo schopnej nastoupit třeba do Superbu nebo Mondea tak ať raději neleze za volant ničeho. Zasrani

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: čím větší suv tím menší lu.. | 15.5.2018 11:20reagovat
avatar

Chudáku. Až dostaneš rozum, prodáš svou fabii, nebo jiný koncernový kepl a koupíš si auto.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Si ty SUV klidně narvětě d.. | 15.5.2018 11:22reagovat
avatar

"Normální sedan/kombík je stejně bezpečnej má mnohem lepší jízdní vlastnosti, líp přístupnej kufr, míň žere a neni tak hnusnej..."

Líp přístupnej kufr? Můžeme si dát závod. Složíme každý plný nákupní vozík (krabice s 12 mléky, pět kilo brambor, ...) do kufru, já do SUV, Vy do svého Superba. Koho pak budou víc bolet záda, prohrál :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: Chudáku. Až dostaneš rozum.. | 15.5.2018 11:24reagovat
avatar

Proc humwee 1 je super a zada mam v PR. Potrebuju pohodli. Jeep wj 3.1 tdi je slusne. Hummer je vseobecne sen. Je to ranec alpha cca i s dovozem 150 tis dolaru

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Si ty SUV klidně narvětě d.. | 15.5.2018 11:26reagovat
avatar

S tou "bezpečností na úkor druhých" nemám problém (předpokládám, že máte na mysli střet dvou aut ve vyšší rychlosti). V takovém případě je na tom skoro vždycky jeden hůř a jeden líp díky tomu jaké má auto. Když už mám za něco utratit své peníze, tak za to, že budu patřit do té druhé skupiny :-)

Nepřihlášený SUV

Reakce na: Si ty SUV klidně narvětě d.. | 15.5.2018 11:29reagovat
avatar

Ty di do prdele se svým Superbem, ten je daleko hnusnější, než většina SUV.

Když se Ti nelíbí SUV, tak si ho prostě nekupuj ale nedělej tady z lidí kteří neonanujou nad těma vašema koncernovejma břichoplazama nějaký nesvéprávný vocasy.

Nepřihlášený XC 90

Reakce na: čím větší suv tím menší lu.. | 15.5.2018 11:29reagovat
avatar

Po přečtení jsem přispěvatele rozdělil na dva tábory. Ty, kteří SUV mají nebo s ním jezdili a ty, kteří v možná seděli, ale nikdy s ním nejeli. To první mají z příspěvků prču, protože ví, oč jde. Ty druzí jsou jez závistivci s koncernovým šrotem, možná horší, než mizerné řidičky SUV, nebo stejní. Je to v lidech a blb může řidit jak SUV, tak dětské autíčko. Ale táma je to dobré a potvrdil jsem si duševní zdraví některých přispěvatelů.

Nepřihlášený XC 90

Reakce na: čím větší suv tím menší lu.. | 15.5.2018 11:31reagovat
avatar

Sorry za překlepy.

Nepřihlášený Václav

Nejlepší je SUV od tojoty.. | 15.5.2018 11:35reagovat
avatar

Nejlepší je SUV od tojoty hybrid couvá do vás a nemáte šanci jo slyšet chtělo by to osadit pipakem píp píp píp

Nepřihlášený Jarek

No něco na tom bude. Každý.. | 15.5.2018 11:38reagovat
avatar

No něco na tom bude. Každý chodec logicky přežije spíš náraz do nohou než náraz do hrudníku. Je sice pravda, že pokud dojde k nárazu do nohou, tak to chodce vymrští i na kapotu a dostane ránu i do hlavy. Nicméně, tento druhotný náraz už je mnohem slabší a s čelním nárazem do hrudníku od SUV se to nedá srovnat.

Také vůbec nechápu proč si to lidé kupují. Vyšší spotřeba, horší ovladatelnost, větší šance že vyletím v zatáčce, zpravidla i vyšší cena. Jediné plus že s tím můžu jezdit po poli. No super, s auty jezdím už 15 let a ještě se mi nestalo že bych musel jet na pole, nebo do míst kam by obyčejné auto nemohlo bez problému vyjet.

Takže jediné co mi z toho vychází je, že si to koupí jen zakomplexovaní lidé co si potřebují dokazovat svou "velikost"

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jarek

A zapomněl jsem přiznat, že.. | 15.5.2018 11:44reagovat
avatar

A zapomněl jsem přiznat, že na SUV nemám peníze. Ani na chatu v kopcích, abych musel mimo silnici. Na lyžovačku na hory už vůbec, ne. Podle mě lyžují jen lidé, co si musí dokazovat svou zakomplexovanost. Obyčejným lidem stačí Fabie či Dacie a jízda sem tam po silnici.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: No něco na tom bude. Každý.. | 15.5.2018 11:47reagovat
avatar

Driv na Pole kolikrat s obyc autem vivat muj wj jeep a Snad nekdy https://m.youtube.com/watch?v=_ZDEcz6Asz0

Nepřihlášený pro Jarka

Reakce na: A zapomněl jsem přiznat, že.. | 15.5.2018 12:01reagovat
avatar

No vidíš Jarku, já jezdím přes třicet let a občas mimo silnici prostě vjet potřebuji. A chatu v horách nemám, představ si to.

A taky nelyžuji.

Ne z toho důvodu, že bych si nepotřeboval dokazovat svou zakomplexovanost ( což mi nedává smysl, ale budiž ), ale z toho důvodu, že mě to nebaví a neumím to.

Ale odsuzovat někoho jen pro to, že dělá, nebo vlastní něco co já ne, bych si nedovolil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Deuce

Reakce na: pangejte ,hlavně že, dodáv.. | 15.5.2018 12:06reagovat
avatar

Závist? :D mít SUV tak se ho hned zbavím za něco smysluplnějšího ;) Jinak když zmiňujete dodávky a nákladní auta, že taky přes ně není vidět, ano, ale tam je zřejmý účel - převoz nákladu. Zato SUV vysoká se zatmavenými skly logiku postrádá. Nevím, třeba se to i někomu i líbí, nebudu vás házet do jednoho pytle. Nemění to ale nic na faktu, že řidiče, kteří v tom běžně v provozu potkávám, jsou ti co jsem uváděl výše.

Nepřihlášený Jarek

Reakce na: No vidíš Jarku, já jezdím.. | 15.5.2018 12:08reagovat
avatar

Ty jsi nepochopil, že my chudí lidé (bohatí si stejně nakradli, lopatou si nikdo miliony nemohl vydělat) jsme všehomíry a svět se řídí podle nás? Bohatí si lepšími věcmi dokazují svou "velikost", protože jsou zakomplexovaní. A Toník a Mirek z hospody v naší vesnici mi dávají za pravdu a vidí to stejně, takže je to důkaz, že mé vidění světa je to jediné správné. Kéž by to pochopila ta děvka má bývalá žena, která mě se slovy, že to nikdy nikam nedotáhnu, opustila již před lety.

Nepřihlášený Takyřidič

Vyšší spotřeba mě zase tol.. | 15.5.2018 12:10reagovat
avatar

Vyšší spotřeba mě zase tolik nepálí, abych jí musel podřídit úplně všechno. Je fakt, že na 1000 km ujetých na silnici ujedu 1 km po polní cestě, ale ten kilometr ujedu s nákladem který bych nerad tahal v rukou a Oktávkou bych ho tam prostě nedovez :-) Zřejmě problém poslední míle řešit nemusíte, nebo nesportujete nebo vám na sport stačí jen tretry - pak pro Vás samozřejmě SUV nemá smysl.

Nepřihlášený pro Jarka

Reakce na: Si ty SUV klidně narvětě d.. | 15.5.2018 12:13reagovat
avatar

Dobře Ty, vedeš 1:0

Nějak jsem se ještě nestačil probudit, už mi docvaklo

Nepřihlášený Milan

To se zase Amíci předvedli.. | 15.5.2018 12:14reagovat
avatar

To se zase Amíci předvedli... pitomci...!!! Zvýšený počet usmrcených chodců není způsoben SUV auty, ale stále větší a větší demencí obyvatel USA, kteří věří všemu, co vidí v těch jejich přiblblých filmech... tudíž 150-ti kilovej Američan bez mozku, což je téměř každej, si myslí, že se mu při setkání´s autem nic nestane...!!! Jen tak dál... a bude za pár let na světě klid...!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vlado4

Reakce na: Pro zdejší retardy. Výhoda.. | 15.5.2018 12:14reagovat
avatar

Pohon 4x4 je nesmysl (ja vim, ze se pouziva, ale je to nesmysl).4x4=16 a to auto nema 16 kol.

Pohon vsech kol je 4/4 =1 (t.j. je hnana cela jednotka), abycejne auta jsou 2/4 (hnana jsou 2 kola ze 4).

To jen pro upresneni.

A pokud jde o samotna SUV, tak ja bych na ne naparil okologickou dan a ti co si je kupuji pro image ci jinych nenutnych duvodu) by si to rzmysleli.

Pro pana krale je prece rozdil, jestli na tu samou prepravu spotrebuju 5 litru nebo 11 litru paliva. Co budou delat dalsi generace? Po nas potopa, hlavne, ze ja se mam dobre?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Allahu Ackbar

Sem slyšel že SUV kupujou.. | 15.5.2018 12:14reagovat
avatar

Sem slyšel že SUV kupujou hlavně pánové s malými čůráčky. Když svou milou nemůžou uspokojit pořádnou kládou, tak ji alespoň koupí velký křáp. Tak pánové já vám ty paničky vyšukám, dostanu se jim do zadku tak hluboko jako vy nikdy ne, to musí být peklo mít malé péro.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Baklažán

Ježiš to je prdel takhle d.. | 15.5.2018 12:15reagovat
avatar

Ježiš to je prdel takhle diskuze :D Jak se tam každej chytnul superba i když jsem tam dal i mondeo. Vy píčusové byste nadávali a obhajovali ty svoje homosexuální plečky i kdybych to srovnal s Rolls-Roycem. Když už bych chtěl velkou káru tak radši Pajero nebo Land Cruisera.... Jezdil jsem (pracovně) s X5 a Ford Kuga. Auta jako kráva a je v tom míň místa než ve malym hatchbacku. Kromě honění malýho pinďoura v tom nic jinýho nevidim. V terénu to taky stojí za hovno. A ted se klidně poserte.

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Inu řekněme si to na rovin.. | 15.5.2018 12:18reagovat
avatar

No ty jsi teda debil ......

Nepřihlášený malopero

Reakce na: To se zase Amíci předvedli.. | 15.5.2018 12:18reagovat
avatar

Teďs jim to natřel vole ze zaprděnýho banánystánu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Řidiči SUV (Stupid Unifi.. | 15.5.2018 12:19reagovat
avatar

Amíku... že by SUV měli funkci pedálů jinak, než ostatní typy aut...?!? Tá bloncka si je splete v jakíémkoliv autě...!!!

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Řidiči SUV (Stupid Unifi.. | 15.5.2018 12:21reagovat
avatar

Amíku... že by SUV měla funkci pedálů jinak, než ostatní typy aut...?!? Tá bloncka si je splete v jakémkoliv autě...!!!

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Pohon 4x4 je nesmysl (ja v.. | 15.5.2018 12:22reagovat
avatar

S tou ekologickou daní si to raději rozmyslete. Když ji zavedou (resp. zvýší, protože ono už se hned několik takových v ceně auta, paliva a poplatků platí), tak ti lidi kteří teď mají drahá SUV si je budou kupovat i nadále, vyšší cena je nerozhodí, ale Vás to bude štvát ještě víc než teď :-)

Nepřihlášený frodo

Reakce na: To se zase Amíci předvedli.. | 15.5.2018 12:26reagovat
avatar

Nic pod Range Rovera SUV neni, jsou to pekáče o rozměrech střední třídy a o 10cm vyšším podvozkem.

S plesnivou 20 let starou imprezou projedu horším terénem než vy s vašima kaďákama, Kijema a Hnůjdajema.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milan

Reakce na: Teďs jim to natřel vole ze.. | 15.5.2018 12:28reagovat
avatar

malepero... vy si to natíráte sami... nás vaše hloupost pokaždé jen dobře pobaví... pokračujte... nepolevujte... legrace není nikdy dost...

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Nic pod Range Rovera SUV n.. | 15.5.2018 12:32reagovat
avatar

Nechtěl jste spíš napsat Land Rover? Range Rover je plus mínus stejná kategorie jako GLE nebo Q7 apod. Jo, a těch 10 cm obvykle úplně stačí. Kdo potřebuje od rána do večera jezdit v těžkém terénu tak má traktor. Kdo chce jezit po polňačkách a různých účelových komunikacích, běžně volí SUV.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: Nic pod Range Rovera SUV n.. | 15.5.2018 12:44reagovat
avatar

Tak ja vezmu wj jeep a uvidime kdo dal dojde v terenu, prejde spadl kmen

Nepřihlášený Deuce

Reakce na: Pro zdejší retardy. Výhoda.. | 15.5.2018 12:53reagovat
avatar

No jak se to vezme výhody.. Sedíte výš, více vidíte, ale auta za vámi nevidí nic. V případě - v Praze běžné - že to SUV zadupne u kolony naráz, docela risk mít auto za sebou v zadku, stejně tak klasika nedávání blinkrů, nb rychlý zbrždění na poslední chvíli při odbočování a blinkr až v zatáčce... bezpečnost je vyšší, ale za cenu srážky s autem, který to rozdrtí... nevím, zda bych radši zemřel, nebo zabil matku od rodiny v osobáku. Spotřeba je hodně diskutabilní kus od kusu, tam bych zase moc rozdíly od osobáků neviděl. Vysoce svítící a vysoko umístěná světla je dobrý pro SUV, že vidí, ale protisměr zase nevidí nic. No ve výsledku mi to přijde, že to je určeno pro bezohledné lidi, ...což je samozřejmě v souladu s dnešním vývojem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pete

Že by v USA nebyly vysoké.. | 15.5.2018 12:54reagovat
avatar

Že by v USA nebyly vysoké offroady a pickupy dávno před SUV vlnou? Co je tohle zase za manipulaci?

Nepřihlášený H.

Moje blondýna má SUV, aby.. | 15.5.2018 12:55reagovat
avatar

Moje blondýna má SUV, aby mohla vozit bezpečně naše malé děti. Nechápu, kde se bere tolik zla, nenávisti a především závisti v místních přispěvatelích s dlouhými ocasy a holými zadky...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: No jak se to vezme výhody... | 15.5.2018 12:59reagovat
avatar

Jestli je nedávání blinkrů důležitá vlastnost SUV, tak já to mám asi nějaký rozbitý, protože já je dávám :-) Nedávání pozor na cestu bude zřejmě obdobně vlastnost vozidel v dopravním proudu bezprostředně následujících za SUV - aspoň tak jsem to z textu pochopil :-) K tomu poslednímu bodu: když to do mě čelně napálí nějaký trouba jedoucí v protisměru, tak bych s dovolením raději nezemřel než zemřel a to bez ohledu na to, kolik sirotků po sobě nechá ten co zavinil nehodu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Deuce

Reakce na: Jestli je nedávání blinkrů.. | 15.5.2018 13:06reagovat
avatar

Však v pořádku, najdou se i slušní řidiči v SUV, i když jich moc nepotkávám :) Jinak to zbourání zezadu jsem myslel, když není vidět přes auto a ze strany, ale jasně, rozestup je na to dobrý řešení - dřív než zareagujete :D. Tak záleží, kdo nehodu zaviní no, co se týče srážky SUV s osobákem ;). Kéž by takových řidičů bylo víc, ať už jedou s čímkoliv :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Barbora

Reakce na: Tak z tohodle se rýsuje je.. | 15.5.2018 13:38reagovat
avatar

Vážený pane Pavle,naše SUV Evoque jsme si kupovali v 55 letech a to i kdybychom s nim jezdili dalších pět let na problémy s hlavou snad nevypadá,tim víc,když nejsme sváteční jezdci a manžel je dosud pracovně činný i jako řidič. Co sre týká Fiatu,tak těch jsme už taky pár měli,na svoji dobu dobrá auta,zvlášť Brava,ale naše RR Evoque (pokud to auto vůbec znáte),se jinému nevyrovná;-)))

Nepřihlášený brusic

Reakce na: Čím větší SUV, tím větší m.. | 15.5.2018 13:38reagovat
avatar

Chtel jse dat PLUS, ale tady to nejde.

Nepřihlášený Brusic

Reakce na: čím větší suv tím menší lu.. | 15.5.2018 13:40reagovat
avatar

Tak si kup citigo, at vsichni vidi ze ho mas az po kolena ...

Nepřihlášený X5 E70

Reakce na: Však v pořádku, najdou se.. | 15.5.2018 14:09reagovat
avatar

Přesně tak, i v SUV se najdou slušní řidiči, jako v klasickém autě najdete idioty. Já se dlouho rozhodoval jaké auto pořídím místo Golf VII (končil operák). Nakonec vyhrálo BMW X5 E70 4.8i přestavěné na LPG (před octávkou, BMW 750i, Range Roverem). Ano SUV zcela nevyužiju a plně by postačoval jakýkoliv kombík, ale po tom co jsem na silnicích viděl a ukazuje se denně ve zprávách, mám potřebu udělat co jde abych ochránil svou rodinu. Takže volba SUV byla hlavně z důvodu pasivní bezpečnosti. To, že se chová kvůli fyzice trošičku jinak neberu jako nevýhodu, ale vlastnost, kterou můžu svým řízením ovlivnit.

Nepřihlášený daniel

Reakce na: Sem slyšel že SUV kupujou.. | 15.5.2018 14:46reagovat
avatar

to je velice zajímavý názor, ale když už bych se nad tím měl zamyslet logicky.. furt mi přijdou ty peníze zábavnější než velkej bimbas :) takže já jsem spokojen, že má přítelkyně SUV a vy jste spokojen, že máte velkého šulína.. proč se tak rozčilujete, když jsou vlastně všichni spokojení? :-)

Nepřihlášený carlos

Problémem SUV jsou jejich.. | 15.5.2018 15:27reagovat
avatar

Problémem SUV jsou jejich majitelé, případně jejich uživatelé-řidiči. Tento typ auta jim dodává pocit nadřazenosti a tím je ovlivněn jejich způsob řízení tohoto vozidla. Navíc, většinou se s ním nesžili a mají problémy s jejich velikostí na parkovištích, které nejsou pro takové monstra dimenzované. Výsledkem jsou dodřené blatníky, sousedů, ke kterým se raději nehlásí. Už i z pocitu uvedení nadřazenosti. Prostě, koupili si autobus a řidičák mají na trabanta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Problémem SUV jsou jejich.. | 15.5.2018 15:44reagovat
avatar

Já mám opačnou zkušenost. Když je potřeba předjet v zúžení náklaďák, tak to často mohutné a minimálně tři metry široké Citigo (nebo podobné autíčko) vzdá, protože se tam přece jasně vůbec nemůže vejít. Autíčko se zařadí za náklaďák (v lepším případě) a šine se pokorně šedesátkou. Pak bez zaváhání projede několik velkých SUV a následuje další marný pokus řidiče Citigo :-) Je mi líto, ale SUV si často pořizují již vyježdění, zkušení řidiči kteří s takovými lapáliemi jako odhad vlastní šířky nemají problém.

A pak je tady ještě jedna, taková ošklivá, politicky nekorektní věc. Váhavý, ustrašený, nerozhodný člověk (ten z toho Citigo) si málokdy vydělá tolik peněz, aby si mohl koupit Q7 :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vlado

Reakce na: a to sou ještě "borci" co.. | 15.5.2018 15:57reagovat
avatar

tož každý,co vleze před třítunovou potvoru (ne)řízenou blondýnou na jehlách musí statečně zemřít :-)

Nepřihlášený Ondra

Pro obhájce SUV: auto to b.. | 15.5.2018 16:01reagovat
avatar

Pro obhájce SUV: auto to bude na 99% bezpečnější, ale jen pro posádku. Pro chodce je to naopak a pro malá auta také. Chodec je také účastník provozu, pochopitelně, ale nehody se stávají ať jezdíte sebelépe. A k nanynkám a machýrkům... No, kdo má 4x4 kvůli chalupě atd.to beru, ale ty,, dámy", které si na to 100% vydělaly a teď vozí jen děti do školy a dál jedou do nákupního centra, k tomu na hlavě obří tmavé brýle za každého počasí to je taky kapitola. Pokud mam to auto na 90% ježdění po městě, tak přeci nekoupím takovou obludu. Nastupování, sezení, rozhled...to je pochopitelně lepší, hlavně pro starší, ale koupit si na důchod auto co má přes 2 tuny a je do města neohrabané? Parkovací místa se svou šířkou nejsou pro tyhle stodoly... Na internetu je spousta záběrů s řidiči SUV a zdá se to být kapitola sama pro sebe. A k tomu kombinace značky auta. Netvrdím, že v X5 nepotkáte doktora, vědce... Ale opět většina majitelů těchto aut...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Já mám opačnou zkušenost... | 15.5.2018 16:05reagovat
avatar

Já zase spatřuji v SUV řidiče jasně nevyježděné...nebo ty slečinky mají za sebou x set tisíc km?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Barbora

Reakce na: Já mám opačnou zkušenost... | 15.5.2018 16:05reagovat
avatar

S tím předjížděním naprosto souhlasím,určitě je bezpečné rychleji předjet do kopce pomalé nebo nákladní auto,než se za ním táhnout x km a vytvářet za sebou frontu.Trochu pokory a tolerance by nám všem řidičům prospělo.Vždyť ať si každý jezdí a preferuje co chce a nepovyšuje se nad ostatní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený HeffyCZ

Reakce na: Golf- předražený nákupní k.. | 15.5.2018 16:05reagovat
avatar

Já na nákupy moc nejezdím, ale v podstatě ano. Jinak spíše létám a na letiště s ním dojedu pohodlně ;-).

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: S tím předjížděním naprost.. | 15.5.2018 16:10reagovat
avatar

Nojo, nepovyšovat se, to se to řekne, když stačí zmačknout čudlík a adaptivní podvozek mě povýší o několik centimetrů :-)

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Pro obhájce SUV: auto to b.. | 15.5.2018 16:13reagovat
avatar

"Pokud mam to auto na 90% ježdění po městě, tak přeci nekoupím takovou obludu."

Já jezdím po městě plus silnicích dokonce z 99 %, ba ještě víc, ale přesto mám tu "obludu" :-) To kvůli tomu méně než jednomu procentu, na které se s normálním autem prostě nedostanu :-)

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Já zase spatřuji v SUV řid.. | 15.5.2018 16:16reagovat
avatar

Bezpečné předjíždění? To je co za spojení? Každé předjíždění vyžaduje kontrolu...,ale zrovna předjíždět v něčem co má sice 200 koní ale 2,5t mi jako bezpečné nepřijde. Nehledě na obratnost. Ať si každý jezdí čím chce, ale osobní zkušenost mám spíše s nanynkami v Cayenech,X5,X6,Q7... A házet lidi na dvě hromady, ty co nemají, ale chtěli by a závidí a ty co mají a obhajují je poněkud zcestné.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vlado

Reakce na: a to sou ještě "borci" co.. | 15.5.2018 16:21reagovat
avatar

každé auto vypovídá o svém majiteli. Kdo se předvádí v drahém SUV, nejde mu tolik o pohodlí a bezpečnost(v tom jsou prémiové sedany lepší), má pořebu dávat najevo svou společenskou převahu. Je to jako drahé hodinky, drahé košile a boty. Nikdo je nepotřebuje, ale hodně lídí chce. Pokud to vyléčí jejich komplex malosti a nicotnosti, je vše přeci v pořádku.

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Bezpečné předjíždění? To j.. | 15.5.2018 16:26reagovat
avatar

"zrovna předjíždět v něčem co má sice 200 koní ale 2,5t mi jako bezpečné nepřijde."

Naprostý souhlas. Proto taky má mít takovéhle auto minimálně atmosférický V8 4.2 litru.

Nepřihlášený Bob

Chodci si za to můžou sami.. | 15.5.2018 16:33reagovat
avatar

Chodci si za to můžou sami protože si myslí že mají absolutní přednost a jsou nesmrtelní.Podle tohodle výzkumu bych si měl koupit nějaký nízký hadraplán který by sice chodci neublížil ale ten by zabil mě jak by proletěl předním sklem??

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Chodci si za to můžou sami.. | 15.5.2018 16:36reagovat
avatar

"Podle tohodle výzkumu bych si měl koupit nějaký nízký hadraplán který by sice chodci neublížil ale ten by zabil mě jak by proletěl předním sklem??"

Jistě, přesně tak to bylo míněno :-)

Nepřihlášený milda

Nejhorší jsou slepice, co.. | 15.5.2018 16:50reagovat
avatar

Nejhorší jsou slepice, co za volantem ani nejsou vidět, no jo, ku.vy zlodějšký jim to koupěj, aby se o ně asi nemuseli tak bát při jejich cestách do kosmetických salónů apod. Děsná doba

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Já zase spatřuji v SUV řid.. | 15.5.2018 17:01reagovat
avatar

Počty usmrcených se zvýšit nemusí, myšleno tak, že pokud by byl chidec sražen obyč.autem, bude v cajku.

Nepřihlášený Jarmil Kamil

Je to jenom móda. Něco jak.. | 15.5.2018 17:26reagovat
avatar

Je to jenom móda. Něco jako svého času plísňové džíny. I když tahle móda vydrží patrně o něco déle. Bohužel, nutno podotknout. Jenže s lidmi nic nenaděláte. Nikoho nezměníte. Nikoho nevzděláte. Lidé se nechají manipulovat nesmysly a pokládají to za svobodu. Všechno je dnes tak nezralé, tak zoufale nezralé. Dětinské. Pubertální. Nedospělé. Naivní. Hloupé. Narcistní. Tak jsou holt taková i auta. Jsou ale důležitější věci. A kdo se dneska vyjadřuje autem? Leda hňup. Koho dneska oslníte autem? Leda hňupa. I když je fakt, že tahle hloupá a zbytečná monstra tomu všemu dávají korunu. No snad lidé dostanou rozum včas. I když nezdá se. Jednou se téhle době budou lidé smát a ťukat si na čelo, ti méně otrlí pak budou zvracet, pokud jim k tomu ovšem dáme možnost. Moc tomu nevěřím.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Emerson

SUV jsou obecně mnohem hůř.. | 15.5.2018 17:47reagovat
avatar

SUV jsou obecně mnohem hůř ovladatelná než konvenční vozy. A pokud jde o špičkové hlavně německé stroje taky zhusta přemotorizovaná. Z toho důvodu jsou jednoznačně nebezpečná pro ostatní účastníky silničního provozu. Velký, vysoký, těžký, výkonný stroj, s nic moc jízdními vlastnostmi, vysokým těžištěm, slabými brzdami, a tendencí k převracení a nestabilitě vůbec. Který navíc obecně svádí k tomu, že si za jeho volantem připadáte nezranitelní, idioti dokonce nesmrtelní. Teď si k tomu přidejte kdo dnes opouští autoškoly a jaký je vůbec psychický stav populace obecně. Manažírci a podnikatýlci jako většinoví vlastníci velmi drahých SUV zhusta na chlastu, na fetu, na antidepresivech. Přepracovaní, nevyspalí, unavení, nasraní, v depresích. Jejich manželky totéž. Celkem vzato vražedná kombinace. Vůbec nepochybuji, že SUV vlastní i normální lidi, ale já když mám v zádech SUV obvykle se klidím stranou. Radši. Pro jistotu. Pro sichr. Kvůli všemu tomu, co jsem napsal úvodem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Je to jenom móda. Něco jak.. | 15.5.2018 17:54reagovat
avatar

Jarmile parádní příspěvek. Ona přežvýkující modelka na jehlových podpatcích, s brýlemi přes půl obličeje, nasedající do X6 je opravdu k poklepání si na čelo. Třeba je to úspěšná majitelka firmy, třeba maká na 100% a splnila si sen a perfektně řídí...ale skutečnost bývá velmi odlišná. A ať mi majitelé netvrdí jak je to řidičské auto. Něco, co má těžiště abnormálně vysoko, váží jako dva hatchbacky, s jistotou jede akorát rovně...to přeci není zážitek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honzafi

Větší hňupovina by nebyla?.. | 15.5.2018 17:55reagovat
avatar

Větší hňupovina by nebyla? Lehce mi to připomíná mediální blitky, kdy terorista vjede do davu s dodávkou, že se řeší, jaká to byla dodávka a ne co byl zač terorista.

Takto by mohli chytrolíni plošně SUV, dodávky a rovnou i nákladní auta zakázat. A autobusy rovnou též.

Lidi v posledních nekoukají na cestu, ale do mobilu. Nemluvě o cykllistech, kteří místo na kraji vozovky si to štrádují prostředkem, klidně dva i tři vedle sebe, do jednosměrky si klidně jezdí proti srsti, jak jim je libo. Hledat chybu v autě, jehož řidiči někdo vběhl do cesty nečekaně, nebo který vinou vlastní nepozornosti někoho srazil, je naprostá ptákovina.

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Je to jenom móda. Něco jak.. | 15.5.2018 18:02reagovat
avatar

Chyba se nehledá jen v autě, ale je to dneska skoro diagnóza majitelů. Podívejte kdo jezdí v BMW, kdo v Cayenech, kdo v Tuaregách...a kdo v CX5... Taky SUV, ale od jejího majitele nečekám hovadinu jako od jiných.

Nepřihlášený Roman

Ani jediné SUV nezabilo ch.. | 15.5.2018 18:05reagovat
avatar

Ani jediné SUV nezabilo chodce pane pisálku. Chodce vždycky zabije člověk! A je jedno jestli jede trabantem nebo na saních.

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Jarmile parádní příspěvek... | 15.5.2018 18:13reagovat
avatar

Proč by to mělo být "řidičské auto"? Vejde se tam nákup, kočárek, mimino, skříňka z Ikea - to vše najednou. Pak se tam taky vejde padák a dá se s tím vyjet na kopec. Potápěčské vybavení a zajedu s tím až k vodě. Když je blbý počasí tak třeba bicykl nebo rovnou lyže, jen tak naházet a tradá do Dolomit. Když mám tohle všechno tak už nepotřebuju projíždět zatáčku v horské silničce smykem a lebedit si jaký jsem to ale závodník :-)

Nepřihlášený

Tady je zas nablito. Tak n.. | 15.5.2018 18:15reagovat
avatar

Tady je zas nablito. Tak něco přigrcnu taky. Je moc vtipný, jak nějakej zakomplexovanej sociál obviňuje a považuje většinu majitelů oooobrovských SUV za zbohatlíky a lidi s komplexem. Novej českej národní sport: s*át se do každýho čím že to jezdí, kde bydlí, kolik že vydělává, jak se oblíká ... Kdyby se rači každej staral o sebe a nesžíral se denodenně závistí ... To by na tom světě bylo hezky. Nevím, kdo tohle ve vás vypěstoval a doufám, že většina přispěvatelů jsou uhrovití prudiči bez řidičáků, protože jinak jako vzorek mentality národa dost smutný :).

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Je to jenom móda. Něco jak.. | 15.5.2018 18:25reagovat
avatar

To ale není o závisti, ale o tom jakou pověst mají tato auta díky spoustě jejich majitelů. A to je prostě pravda. Vím že spousta lidí v SUV je normálních, znám jich dost, ale zkuste se rozhlédnout, uvidíte sami. To je jako když hází lidi do jednoho pytle majitele Kií, Hyundaiů atd. Jezdí s nimi jak pitomci tak lidi normální. Není to konkrétní útok na vás, zde píšící komentují to, co v ulicích vidí. Jasně že na ryby, s padákem, do skal nepojedu smartem, to SUV s celou rodinou bude jasná volba, ale pro to být in a mít to do města kde jedu průměrně 20km/h?

Nepřihlášený Monča

Souhlasím s Jarmilem. Jeno.. | 15.5.2018 18:26reagovat
avatar

Souhlasím s Jarmilem. Jenom móda. A nevkusná k tomu. Půl kilové zlaté hodinky, tři tunové bílé SUV ..Panebože.:-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Souhlasím s Jarmilem. Jeno.. | 15.5.2018 18:32reagovat
avatar

Monča palec nahoru, ale bacha, lidé jako vy bývají obviněni ze závisti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Monča

Reakce na: Monča palec nahoru, ale ba.. | 15.5.2018 18:37reagovat
avatar

Prosím Vás..Tyhle mokasíny, co v jednom kuse hulákají, že jsou všichni socky, které jim závidí.. ty mám v paži, i s jejich směšnými obrněnými transportéry..:-))

Nepřihlášený Kde je pravda?

Reakce na: Monča palec nahoru, ale ba.. | 15.5.2018 18:39reagovat
avatar

Vážený Ondro, stejně tak, jak je móda subjektivní a Monča napsala, že jde o nevkusnou módu (jde o subjektivní názor určité skupiny lidí). Stejně tak, jako se tu píše, že majitelé SUV si, většinou, léčí komplexy (opět generalizace na základě pár opravdu takových jedinců - ti jsou totiž nejvíc vidět). Stejně tak může jiná skupina lidí subjektivně označit odpůrce SUV za závistivce. Takže mi teď napište, kdo má pravdu a kdo naopak ne? A napište to objektivně.

Nepřihlášený Karla

Reakce na: Nechtěl jste spíš napsat L.. | 15.5.2018 18:47reagovat
avatar

Nejlepší auto do terénu je služební ochcáfka.

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Souhlasím s Jarmilem. Jeno.. | 15.5.2018 18:59reagovat
avatar

Označit za závistivce odpůrce SUV je něco jiného. Nejsem odpůrce těchto aut, ale takovou pověst jim zkrátka jejich majitelé udělali. Notabene tady v ČR. Vždyť jsme pidi republika, s úzkými silnicemi, s velmi malými parkovacími místy, kolonami ve větších městech... Pár let zpátky jsem chtěl BMW 5, ale po tom co jsem asi rok koukal více kolem sebe na majitele a tato auta...taky v nich jezdí normální lidi, ale velmi velmi mnoho hovad. Generalizace možná na základě pár jedinců, jenže kolikrát jste si řekli nebo slyšeli,,co ta kráva s tim krámem dělá". A to je jeden z případů, kdy slabší jedinec dělá nedobrý názor na třeba SUV.

Nepřihlášený Jarda K

EUrohujerský výkřik. Vždyť.. | 15.5.2018 19:23reagovat
avatar

EUrohujerský výkřik. Vždyť loni nějaká pipina ze západního tureckého kalifátu prohlásila, že SUV by měli míti jen lesníci. Inu Brusel rozhoduje jaký si mohu koupit vysavač, čím mohu svítit, jak zahnutý banán mohu jíst, tak proč nediktovat čím bych mohl jezdit...

Heil Brusel!

Nepřihlášený Pavel

Mám SUV , ameriku 8V , a p.. | 15.5.2018 19:52reagovat
avatar

Mám SUV , ameriku 8V , a pořídil jsem ho po mnou nezaviněné bouračce s chvátačem v stříbrné oktávce. Jeli jsme s dětma z dovolené....

Ať si pindá kdo chce co chce - je to vyšší, větší , dobře se do toho leze, je v tom pořádný kus motoru a rám. Je to kus auta na silnici.

Jezdím ještě dodávkou a fábií. Můžu porovnávat chování ostatních řidičů.

PLATÍ - čim menší auto tím víc toho dostává od ostatních sežrat. Takže za mne - pokud to půjde tak jedině něco macatého se vsemi + i -

Kecy o honění ega a velikosti šašků nemaji cenu :-))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš Dvořák

Dobrý den přeji všem, dovo.. | 15.5.2018 20:33reagovat
avatar

Dobrý den přeji všem, dovolte mi prosím abych se vyjádřil k tomuto tématu. V první řadě bych chtěl poukázat na fakt že tyto vozy a vozy Off road jsou primárně určené k práci tam kam by se žádné jiné auto v životě nedostalo. To že si je kupují ti, kteří s nimi vozí např klienty po Praze v kvádru a že jediný terén který musí zvládnout jsou městské obrubníky je věc jiná. Ale ať tak či onak každý by si měl pořídit takové vozidlo které mu nebude činit sebemenší problém při jeho užívání. Na druhou stranu každý řidič musí dodržovat jisté zákony a pravidla, v neposlední řadě je tu také jistá dynamika, např 1,2 škoda fabia má jízdní vlastnosti zcela odlišné než třeba 2,5 tunové suv takže s tím musí každý počítat a nespoléhat se jen na asistenty a brzdy. Chodci mají také své máslo na hlavě. Přijde mi že jsou přesvědčeni o tom že jsou na přechodu nedotknutelní a na přechod vlezou bez rozmyšlení a duchem buch ví kde. Jednou jsem zažil že toto někdo udělal dokonce na červenou a přímo před policejní auto, které jen tak tak stihlo zastavit! ( co asi následovalo je všem jasné!:). Zkrátka každý musí dbát své ale i cizí bezpečnosti a nepřeceňovat ani své ani schopnosti vozu. Děkuji!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený H.

Reakce na: Mám SUV , ameriku 8V , a p.. | 15.5.2018 21:34reagovat
avatar

Zcela sdílím Váš názor. SUV jsem pořídil své paní kvůli bezpečnosti při přepravě malých dětí...

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Dobrý den přeji všem, dovo.. | 15.5.2018 21:57reagovat
avatar

Jen bych si dovolil drobnou námitku. Teréňáky možná, ale SUV určitě nejsou pracovní vozy. SUV jsou především auta pro radost, zábavu. Mají menší průchodnost terénem než čistý offroad (a ten zas menší než třeba traktor - s tím je dobré v úvahách počítat), uvezou méně nákladu než dodávka, vejde se do nich méně lidí než do mikrobusu. Ale poskytují kombinaci těchto vlastností a to z nich dělá skvělá univerzální auta, pro ježdění po městě i za zábavou do přírody. Včetně toho Vámi zmíněného bezproblémového přejetí obrubníku :-) A samozřejmě jako bonus relativně vyšší bezpečnost díky větší hmotnosti.

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Dobrý den přeji všem, dovo.. | 15.5.2018 22:00reagovat
avatar

Ještě jsem zapomněl na jednu výhodu: jsou drahé. Myslím to vážně, že je to výhoda. Kdyby byly SUV levné, měl by je každý a ztratily by hodně ze své _relativní_ bezpečnostní výhody při střetu s jiným autem.

Nepřihlášený Miloslav

Reakce na: Mám SUV , ameriku 8V , a p.. | 15.5.2018 22:01reagovat
avatar

Milý Pavle, opravdu děkuji za Váš názor. SUV si manželka pořídila poté, co ji málem zabil pán, který přehlédl, že nemá zelenou. Málem jsem přišel o ženu, čtyřleté dítě a nenarozené dítě, které se díky nehodě narodilo skoro o dva měsíce dříve, nicméně přežilo. Manželka tehdy jela ve Fabii. Mám reálnou zkušenost, že když jsem si půjčil od ní Fabii nebo Twingo, chovali se ke mně ostatní řidiči jako magoři v porovnání s tím, když jedu ve velkém autě. Takže malé auto nikdy více. P.S. Nehoda se manželce stala v krajském městě a všichni ti hrdinové ve Fabiích. Octaviích a jiných autech nižší a střední třídy ujeli a ani se nepodívali, jestli žije. Tolik tedy ke kritice majitelů SUV. Navíc s tím autem ve verzi 4x4 vyjedu ke sjezdovce i k chatě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Milý Pavle, opravdu děkuji.. | 15.5.2018 22:07reagovat
avatar

Souhlasím, to chování ostatních se celkově změní :-) A přidám tip - jestli máte céčko, zkuste si na den půjčit H1. Není to levný úlet, ale stojí to za to. S tímhle vozem neexistuje aby vás někdo nepustil v zipu nebo aby zrychlil a zavřel mezeru, když přejíždíte do druhého pruhu... Budete si připadat jako na přehlídce ohleduplnosti :-)

Nepřihlášený Postreh

Reakce na: Dobrý den přeji všem, dovo.. | 15.5.2018 22:08reagovat
avatar

Je to i o celkovem "duchu" mista, v kazdem meste.

Treba v Jeseniku lide neustale lezou do silnice (prijde mi zejmena na prechodech), ani se moc nedivaji, neboji se, ridi ci s tim tak nejak pocitaji a nevadi jim to. Naprosto pohodove mesto kde jsou i lide neustale na silnici.

Nepřihlášený Miloslav

Reakce na: SUV jsou obecně mnohem hůř.. | 15.5.2018 22:32reagovat
avatar

Bože, řídil jste někdy SUV? Já tedy ano. Také Škodu 120, Wartburga, Felicii, různé typy Nissanů, Fordů, Renaulty, Opel Zafira ,Citroeny, Peugeoty atd. - jak jsem měl peníze. SUV od Hondy, které máme aktuálně, má jednu z nejlepších odezev od volantu, přesně vím, co to auto udělá. V žádném případě není neohrabané, jezdí s o něco vyšší spotřebou než Mondeo, řazení je exaktně přesné, rozhled excelentní. Ano, pocit luxusu je v Mercedesu ML nebo BMW X5 vyšší, ale kvůli tomu auto nekupuji. Zkuste to, třeba změníte názor :-)

Nepřihlášený Johny

SUV jsou jen módní sračky.. | 16.5.2018 02:02reagovat
avatar

SUV jsou jen módní sračky pro demonstraci sociálního statusu, že na to mám.Ano, všichni to kupují, protože lidská blbost je horší a šíří se rychleji, než španělská chřipka a mor dohromady. Nějaká argumentace bezpečností je pseudoblábol, jediná skutečná výhoda SUV je pohodlnější nástup a výstup. Vše ostatní je reklamština a demgogie výrobců. Já jako fanda amerik si na chalupu a na dovolenkové štreky pořídil Dodge RAM 2500 5,7 V8, doma na cesty na chalupu a do 100 km Nissana Leaf (elektromobil) a na postrk po městě a okolí několik let starou Pandu, kterou využívá i přítelkyně na cesty do práce na periferii města.

Nepřihlášený david

Reakce na: Pohon 4x4 je nesmysl (ja v.. | 16.5.2018 05:13reagovat
avatar

nejste vy trouba? vždyť tu ekologickou daň platí (vyšší spotřebou ph dle vás) ale jinak, se SantaFe se dá jet za 6,5 a odveze naráz co dvě fabie takže vlastně ušetřím

Nepřihlášený Jajajaja

Nějak mě vysvětlete, že kd.. | 16.5.2018 07:51reagovat
avatar

Nějak mě vysvětlete, že když jsem chodec, chodím po chodníku na silnici vlezu jen na přechode v bezpečné vzdálenosti od auta-neskocim pod auto to mi zákon neumožňuje, nebo až mě auto na přechodě pustí, jak me může srazit auto. A to je ta povinnost u řidiče i u chodce, asi kvuli tomu aby se nic nestalo, ale kdyz se stane tak za to muze řidič :( To je úplně nereálný aby mě někdo srazil, jediné kdyby to auto jezdilo po chodníku, i když to se mi taky stalo, mě na chodníku málem sejmul autobus.

Nepřihlášený Tom

Reakce na: pangejte ,hlavně že, dodáv.. | 16.5.2018 08:24reagovat
avatar

Milý tondo, dodávka ti přiveze Rohlíky až před barák, náklaďák ti přiveze matroš na ten barák. Čili to je nutné zlo, abys měl svý pohodlí. SUV je zmetek, co přiveze tvojí tlustou prdel a nic jinýho. A závist? Co blbneš, Stupid Users Vehicle se neuměj pořádně ani rozjet. Jsou zbytečně těžký. Co by na tom bylo k závidění. Ubohá berlička, vymysli lepší... :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Milý tondo, dodávka ti při.. | 16.5.2018 08:42reagovat
avatar

Ale kde, nejsou zbytečně těžký, jsou tak akorát. Pravda, rozjíždí se trochu těžkopádněji (to moje z nuly na sto za 6.5 s), ale rád jsem to vyměnil za ostatní výhody :-)

Nepřihlášený Mirek

Reakce na: Je smutné pozorovat, kolik.. | 16.5.2018 09:10reagovat
avatar

Spousta chodců se chová při vstupu na přechod tak nezodpovědně, že že to občas nehápu. Ubrzdit takového mastodonta když jste dva metry od přechodu a chodec se ani nerozhlédne, když vstupuje do vozovky je skoro nemožné a můžete předvídat jak chcete, v zimě ani nemluvím. Relativně nový zákon je tak dobrý, že jen zvyšuje nebezpečí a nezodpovědnost chodců. Měl jsem X5 a i když jede 20km/hod, máte v takovém případě problém. Takoví chodci by zasloužili tučnou pokutu a povinné školení............

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Spousta chodců se chová při.. | 16.5.2018 09:26reagovat
avatar

Nechte si opravit brzdy. SUV má brzdit stejně jako kterékoliv jiné osobní auto a zrovna X5 patří mezi nejlépe brzdící osobní auta na trhu. Schválně se podívejte, co naměřili http://www.repubblica.it/popup/servizi/2007/motori/frenata.h tml, samozřejmě u kusů které měly brzdy v pořádku :-) Hmotnost auta při brzdění nehraje vůbec roli (protože fyzika), důležitější je konstrukce brzd - hlavně rozhodnutí konstruktéra, kolik procent z celkové hmotnosti auta chce "obětovat" na brzdy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Normálně si kupte to co vám.. | 16.5.2018 09:28reagovat
avatar

Normálně si kupte to co vám vyhovuje a závěry jiných lidí berte pouze jako poradní hlas :-) Nikdo jiný než vy nemůže vědět, kam všude s tím autem chcete jezdit, jak často, co a koho vozit, ... :-)

Nepřihlášený Štěpán

To chce klid a být nad věc.. | 16.5.2018 10:08reagovat
avatar

To chce klid a být nad věcí. Posuzovat někoho podle toho v jakém přijel autě. Blbne to hlavu?. Drahý auto může být firemní a na operák, jeho řidič může být člověk s průměrným platem, naopak ten co drandí nějakým normálním autem může být těžký zavodář, co to nechce troubit do světa. Jinak SUV až zas tak velký nejsou, lezou do výšky, ale až na vyjímky, jako třeba Escalade ESV, nepřelezou 5 metrů. Zkuste např. obejít s metrem Audi A8, nebo Mercedes S?. Za posledních 22 let, kdy jako řidič různých limousine servisů, osobních řidičů i taxislužeb

Nepřihlášený Štěpán

...mám odjeto cca 1,5 mil... | 16.5.2018 10:20reagovat
avatar

...mám odjeto cca 1,5 mil. km, během kterých jsem měl možnost vyzkoušet desítky aut můžu konstatovat, že SUV až zas tak špatná nejsou a chápu ty, co v nich chtějí jezdit. Z hlediska řidiče ale o nějaký extra zážitek nejde. Hodně záleží na velikosti kol a na tom, jestli to má aktivní podvozek a elektrický servo. To pak ukrutně klame tělem a ačkoli taková auta můžou mít i kolem dvou tun, máte dojem, že řídíte fábii

Nepřihlášený Štěpán

...sorry, mám malý telefon.. | 16.5.2018 10:34reagovat
avatar

...sorry, mám malý telefon a občas se trefím jinam.?

Spíš mě zaráží, že když už někdo má peníze na to, aby si koupil benzínovou Q7 4,2 nebo X6 M, tak radši nepořídí Panameru, CLS AMG, A8.... to jsou z hlediska řidiče neskutečný auta. Nekecám, osobní zkušenost. V tomhle mám jasno?.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan kohut

Ja to rikam porad,nejhorsi.. | 16.5.2018 10:36reagovat
avatar

Ja to rikam porad,nejhorsi je ze nejvetsi suv kupuji muzi matkam s detmi pro zvyseni jejich ochrany,ovsem v mnoha pripadech ridi tako auta ridici bez zkusenosti i v malych autech a pak se stavaji smrticimi zbranemi..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: ...sorry, mám malý telefon.. | 16.5.2018 10:44reagovat
avatar

To je jednoduché, do A8 nedám ještěrkou paletu, do Q7 už jo :-) Teda ono by to do té A8 šlo taky, vidle u ještěrky jsou pořádný kus železa, ale... :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To je jednoduché, do A8 ne.. | 16.5.2018 11:30reagovat
avatar

To je chytré. Vozit v autě ze dva tři miliony, palety. Gratuluji, je vidět, že to máte srovnané v hlavě. Já osobně si na přepravu palet najímám dodávku přip. náklaďák, ale proti gustu, žádný dišputát. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: To je chytré. Vozit v autě.. | 16.5.2018 11:44reagovat
avatar

Tak palety zrovna ne, jen paletu, dvě se tam bohužel nevejdou :-) A proč bych ji tam nevez, když to zákazník potřebuje _rychle_ ? A auto se tím nijak nepoškodí, ještěrkáři umějí s nákladem manipulovat na centimetr přesně.

Nepřihlášený Alena

Naprosto souhlasím, mám SU.. | 16.5.2018 11:46reagovat
avatar

Naprosto souhlasím, mám SUV a už se mi stalo,že jsem neviděla kvůli tomu sloupku chodce. Od té doby co to vím, jsem opatrná, nazývám se jak můžu a řeknu vám, že je to velice nepříjemné.

Nepřihlášený jarka

vědci zjistili že nejbezpe.. | 16.5.2018 12:12reagovat
avatar

vědci zjistili že nejbezpečnější auto vůči chodcům je trabant.to že skoro žádný po silnicích nejezdí na situaci nic nemění stejně jako to že každé druhé auto je SUV. Takové průzkumy si strčte za klobouk a jděte dělat něco užitečnějšího.

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Moje SUV se 190 koni (rok.. | 16.5.2018 12:30reagovat
avatar

Hlavně by se o problematiku měly zajímat pojišťovny. Bylo by logické na tyto vozy napálit vysokou sazbu povinného ručení, protože jejich provoz je mnohem rizikovější než u normálních aut.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Hlavně by se o problematik.. | 16.5.2018 12:41reagovat
avatar

Pojišťovny se už dávno zajímají a kupodivu rizika nacházejí někde jinde :-) Při tom pojišťovnám bych dobrou znalost statistiky věřil spíš než různým "výzkumníkům", už proto, že výzkumník který neovládá statistiku to nějak okecá, pojišťovna která neovládala výborně statistiku už ale není mezi námi :-)

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Hurá pro Kardiaka a Karotk.. | 16.5.2018 12:41reagovat
avatar

Jistě že a pokud možno si tu obludu pořídit pro jednoho člověka na ježdění do města. Přece jen je třeba dát ostatním najevo své postavení. Kdyby si takový člověk koupil do města Citigo, tak by sice ušetřil čas ( po městě je Citigo jednoznačně rychlejší) i peníze ( nižší náklady na provoz), ale jeho ego by tím hodně trpělo. Osobně preferuji do přecpaného města skútr. Než se tyhle obludy vyhrabou z parkovacího místa (mimochodem jedno jim při jejich velikosti většinou nestačí), já jsem o dvě křižovatky dál.

Nepřihlášený nulanu

Reakce na: "Normální sedan/kombík je.. | 16.5.2018 12:45reagovat
avatar

To myslíte jako vážně?Tak do toho s vámi jdu.Chci vás vidět až naložíte plný kufr (ne nákupní košík ale kufr) mléko balené po 12ks např. na dlouhém M.Pajero nebo na M.GL a potom po vyložení dáme řeč nejen o zádech ale i nohou protože se u těchto aut když potřebujete sahat až dozadu tak se furt kolenem opíráte o nárazník což je super třeba když zrovna prší.Ale vy nejspíš vlastníte "rádoby" SUV

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lukorys

No asi je i veliká potřeba.. | 16.5.2018 12:53reagovat
avatar

No asi je i veliká potřeba, aby hlavně chodci věděli co si mohou dovolit. A se vší úctou , jsem ve svobodné zemi a koupím si auto které já chci. A jedinné co mohu zohlednit je komfort pro rodinku, Mé pohodlí a například spotřebu. Ale jistě si nekoupím auto s tím že budu šetrnější k chodcům.Omlouvám se ale zní mi to jako veliký nesmysl. Lidé se k sobě chovají hnusně od počátků věků. A taková ta falešná ohleduplnost, která na nás proudí ze všech stran. Omlouvám se , ale přjde mě to trapné.

Nepřihlášený Divous

Reakce na: To myslíte jako vážně?Tak.. | 16.5.2018 13:14reagovat
avatar

No ja mam MPVcko a co se ulozneho prostoru (rikejme mu klidne kufr, to je u mne jen ta zakladni cast za zadnimi sedadly) tyka, tak bych nemenil. Pritom mi prijde, ze mnoho takzvanych SUV maji reseni podobne.

Pak jeste. Nalozte do sedanu psa...

A jestli ma nekdo neco proti vysokemu posedu, tak to uz nechapu vubec. Ja jsem o nizsim posedu neuvazoval ani na chvili. Jeste vyssi bych klidne bral, ale pak i vice mista nad hlavou nez mam dnes (jen asi 15-18 cm).

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: To myslíte jako vážně?Tak.. | 16.5.2018 14:47reagovat
avatar

Prozradím fintu: když už se musím natáhnout daleko do kufru, opřu se čelem o gumové těsnění nahoře a netahám to zády (měřím 195). Čímž zároveň odpovídám na dotaz proč nemám Citigo :-) Druhý důvod je, že Citigo není v žádném případě po městě rychlejší než dobře omotorované velké auto jakéhokoliv druhu. Kdo tohle říká, jen na sebe prozrazuje, že nikdy neřídíl nic co má akceleraci "pod šest" :-)

Nepřihlášený Ten co ověřuje fakta

Pro všechny co se tady ohán.. | 16.5.2018 16:22reagovat
avatar

Pro všechny co se tady ohánějí bezpečností manželek a dětí: https://www.accessmagazine.org/fall-2002/suvs-really- safer-cars/ Ve zkratce: SUV jsou stejně bezpečná pro svoji posádku jako střední a velká osobní auta. Pro osádku vozů, se kterýma se srazí jsou SUV o 20-25% nebezpečnější... Takže nejen nezískáte víc bezpečnosti ale navíc ještě zabijete druhý s větší jistotou :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ramus

Reakce na: Pro zdejší retardy. Výhoda.. | 16.5.2018 17:18reagovat
avatar

Ano, to je přesně ten omezenecký sebestředný argument majitelů nesmyslných těžkých a tankózních SUV "vysoký posez a bezpečnost". Jenže vysoký posez a navíc o mnoho lepší výhled z auta a nižsší spotřebu nabízely a ještě občas nabízejí i mnohem lehčí a úspornější MPV, které navíc nabídnou výrazně větší vnitřní prostor vůči vnější velikosti vozu, jenže ty jsou holt pod "úroveň" SUVéčkářů. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Ano, to je přesně ten omez.. | 16.5.2018 18:08reagovat
avatar

A proč Vám vadí, že jsem si dobrovolně vybral auto, které má menší vnitřní prostor než MPV? A jestli se připojujete k výše zmíněným argumentům o tom, že SUV jsou zbytečně obrovské, tak vězte, že kdybych dal na Vás a raději si koupil třeba Viano, tak budu mít auto ještě o 40 cm delší a o 10 cm širší :-)

Nepřihlášený MK

Reakce na: No něco na tom bude. Každý.. | 16.5.2018 20:59reagovat
avatar

To je reprezentativní názor levičáka, když to není dobré pro mě nebo na to nemám, tak je to blbost

Nepřihlášený Jusaf

Reakce na: Pro všechny co se tady ohán.. | 16.5.2018 22:18reagovat
avatar

Ve Fifth Gearu kdysi porovnávaly dvě stejná auta při čelním střetu. Až na jednu maličkost, jedno bylo víc naloženo a tak bylo o malinko níž k zemi. Fatální následek, protože najelo pod to auto, co neby se budeš chtít ohánět zase nějakým testem, jak SUV není bezpečnější než normální sedan, vyber si takový, kde nebourají do stejné překážky (betonového bloku), ale kdy se SUV střetně se sedanem. A pak piš.

Nepřihlášený Mirek

Je preci jedno jake si kdo.. | 17.5.2018 08:58reagovat
avatar

Je preci jedno jake si kdo koupi auto at male ci velke nebo MPV.kabrio, SUV, sedan,kombik kazdy si koupi na co ma a co se mu libi. Je to vlastne stejne jako s zenskejma, nekdp chce malou tlustou brunetku, jiny zas stihlou blondynku a jiny silikonovou barbi a ze osklivejch a tlustejch je u nas taky vic nez dost a verim ze diskutujici co nejezdi SUVckem maji prave ty osklive a tluste doma, zavist tech co nemaji na Na SUV je zde hodne videt. Kazdy strujcem sveho stesti i sveho auta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: Pro všechny co se tady ohán.. | 17.5.2018 09:52reagovat
avatar

platí to pro starší auta, která mají nárazové zóny výš. Dnes už je tam překrytí a inženýři s tím počítají, takže už se nestane, aby se železo v novém SUV a novém sedanu nepotkalo. Příkladem šlo Volvo a jeho modely, které jsou nárazově "kompatibilní".. Ale samozřejmě pokud někdo rád supersport, tak tam mu žádná regulace z principu nepomůže.

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Je preci jedno jake si kdo.. | 17.5.2018 15:34reagovat
avatar

Ty názory nejsou závist, ale konstatování jací lidé (tedy aspoň v našem okolí) v takových autech jezdí. A když mám peníze na SUV, tak si ho prostě nekoupím, z důvodu nepraktickéhi využití, aspoň pro mě - jiní třeba využijí. I když jsem tu četl, že se hodí když potřebujete najet na chodník. Od kdy se jezdí po chodníku? Nebo snad při parkování? No tak parkují profesionálové, jak Rocky když si koupil Corvettu a sebral s ní popelnice a najel na chodník.

Nepřihlášený Co nechápeš?

To máš tak. Někde mohou mít.. | 17.5.2018 15:51reagovat
avatar

To máš tak. Někde mohou mít tak pitomě vysoké obrubníky, že normální auto prostě ničíš.

Nepřihlášený Mirek

Reakce na: Nechte si opravit brzdy. S.. | 17.5.2018 21:14reagovat
avatar

tak to asi vetsina ostatnich ma brzdy na howno, na 2 metrech nezastavi ikdyby se posraly ale vy zastavite na centaku, neberte to podle sveho prirozeni to je relevantni ikdyz vasi stary staci tak jinym asi ne. 2 tuny na 2 metrech fakt nezastavite ani na suchu natoz mokru nebo snehu ale vy to jako superman zvladnete a pak se divime ze na silnicich potkavame takove supermany kteri nezvladaji zakladni veci za volantem. Hele a co deti? jsou tve nebo souseda? ono centak je o nicem ze tak se zde musis vytahovat ze ty zastavis na fleku. ZADNE AUTO NEZASTAVI NA FLEKU jen to tve ve snu. Doufam ze te nikdy nepotkam ikdyz muzes se zjevit kde koli jako superman.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: tak to asi vetsina ostatni.. | 18.5.2018 08:27reagovat
avatar

Jakým jazykem to píšeš?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mirek

Reakce na: Jakým jazykem to píšeš? | 18.5.2018 08:38reagovat
avatar

Nasranym jazykem.

Nepřihlášený amatér

Reakce na: Já mám velké SUV. A moc mě.. | 18.5.2018 13:57reagovat
avatar

A já tygra z Arma-shopu s dělem, vole

Nepřihlášený Postarší páprda

Reakce na: Si ty SUV klidně narvětě d.. | 18.5.2018 15:43reagovat
avatar

Já mám taky SUV. Malinkatý, Rav4 třídvířko. Dost často potřebuji lehce mimo silnici. Řídím si ho sám, blondýnou nedisponuji. Do kufru se mi vejdou akorát dvě basy piva, když potřebuju odvézt něco většího, zapřáhnu káru.

Otázka zní: jsem taky namachrovanej idiot, velkopodnikatelskej zloděj s malým pérem, prase a vrah tuleních mláďátek?

Nepřihlášený Zdeněk

Osobně nechápu proč EU na.. | 19.5.2018 12:43reagovat
avatar

Osobně nechápu proč EU na jedné straně za účelem snižování emisí vydává rok od roku přísnější emisní limity motorů a na druhé straně se tady toleruje rozmach těžkých mastodontů které váží 1.5x více než klasická osobní auta se srovnatelným vnitřním prostorem, mají pomalu 2x větší odpor vzduchu a jezdí na pneumatikách o šířce min 225mm.

Osobně si myslím, že místo vývoje nesmyslných downsizingovaných motorů, by se měl klást větší důraz na atributy, které způsobují ztrátu energie při jízdě.

Je to jenom jeden z důkazů toho, v jakém žijeme kocourkově.

Nepřihlášený Dr. s uzlem

Reakce na: Moje blondýna má SUV, aby.. | 19.5.2018 13:29reagovat
avatar

Nedostatek blondyn.

Nepřihlášený kundaban

Reakce na: Sem slyšel že SUV kupujou.. | 20.5.2018 12:12reagovat
avatar

Tak to si tedy koupím Dacii Duster nebo Logan a doufám, že mi přirození hned vyroste o 10 cm.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dr. s uzlem

Reakce na: Tak to si tedy koupím Daci.. | 20.5.2018 13:46reagovat
avatar

Je ti jasny, ze ta krev, co ji budes potrebovat na napumpovani tech nadbytecnejch deseti centaku, ti bude chybet jinde. Jeste horsi by bylo poradne nenapumpovat. No a jsme zase u nedostatku blondyn...

Nepřihlášený rggre

Mám SUV. koupil jsem ho pr.. | 24.5.2018 22:55reagovat
avatar

Mám SUV. koupil jsem ho pro rodinu protože prostě váhová výhoda při nehodě je jasná matematika. Že na takové auto někdo nemá nebo má neopodstatněný psychotický problém s lidmi co ho řídí tak to neni můj problém. Nicméně silnice jsou jaké jsou a když do mě vrazí mlaďoch v golfu tak výsdledek bude jasný.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R223

Reakce na: Mám SUV. koupil jsem ho pr.. | 28.5.2018 10:29reagovat
avatar

Sám SUV nemusím, ale plánuji jeho pořízení pro mnou ženu s dítětem. V případě nehody je to prostě výhoda.

Nepřihlášený Karel

Rád bych se zmínil o jedné.. | 11.6.2018 14:13reagovat
avatar

Rád bych se zmínil o jedné nevýhodě, kterou mají SUV nikoliv pro majitele, nýbrž pro ty ostatní, kteří se s nimi na silnicích potkávají: Vysoko posazené světlomety.

Z hlediska jízdy v takovém terénu, jaký pro jízdu s SUV běžně připadá v úvahu, není vůbec nutné, aby světla byla vysoko - nikdo nebrodí metr hlubokou vodou. Ale designéři je tak umísťují; asi mají pocit, že vozidlo pak vzhledem více připomíná skutečné terénní speciály....

U některých SUV (ale i dodávkových vozidel) jsou světlomety jen pár centimetrů pod úrovní, ve které má oči řidič běžného auta! A taková světla jsou protijedoucím nepříjemná, dokonce i když jsou správně seřízená (což zdaleka není pravidlo) a jsou v nich správné žárovky (což také není vždy).

Je to holý nesmysl, majiteli vozidla to nepřináší naprosto žádnou výhodu (krom toho "terénnějšího" vzhledu).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Reakce na: pangejte ,hlavně že, dodáv.. | 11.6.2018 14:17reagovat
avatar

Pravda, dodávky a náklaďáky taky nejsou průhledné - ale u těch ta jejich konstrukce dává smysl. Což mi u SUV chybí.

Nepřihlášený

Reakce na: Rád bych se zmínil o jedné.. | 11.6.2018 17:15reagovat
avatar

Oni si ta svetla mohou sklopit, elespon nekteriurcite. Ale...

Jednak jsou ta dnesni led svetla na hovno, proste to nesvit, a mnohy ridic se je snazi stelovat do co nejvetsi dalky v nadeji ze to bude lepsi.

Druhak s tim souvisi nasledujici dve veci. Chteji jezdit rychle a kuzel svetla osvetlujici jen par metru pred vozem vnimaji spravne jako nedostatecny. V podminkach nasi zeme lze dalkova svetla vyuzit jen omezene.

Byla doba kdy to kde kdo snovym autem kalil s dalkaci a byla to katastrofa. Katastrofa jsoui ta automatickadalkova svetla pomoci lupy nebo jak to funguje. Ted jsou takove svetelne podmiky, ze to nevidivam, ale napodzim to zase zacne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Oni si ta svetla mohou skl.. | 15.6.2018 09:54reagovat
avatar

"Oni si ta svetla mohou sklopit, elespon nekteriurcite"

Ano, mohou, ale... Problém je právě v tom, co nemůže ovlivnit ani ten nejslušnější z nich.

Prostě čím jsou světla výše, tím blíže jsou oči protijedoucího té hranici mezi světlem a tmou. Tím menší odchylka v seřízení stačí, aby oslňovala. A i kdyby byla seřízena dokonale, nebo dokonce i trochu níže, bliknou protijedoucím do očí naplno při každém malém prohoupnutí na nerovnostech.

Při vysoko posazených světlech se mnohem víc projeví i změna v zatížení vozidla. A kdo hned sahá po knoflíku, aby nastavení upravil, když se mu někdo posadí dozadu a čumák auta se tím trošičku zvedne?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: "Oni si ta svetla mohou sk.. | 15.6.2018 10:01reagovat
avatar

Po knoflíku nesahám, neb mi světly hýbe automat. Po pravdě, už 20 let jsem neměl žádné auto, kde by to takhle nebylo. Jestli si někdo pod moderním SUV představuje Ladu Nivu kde se všechno ovládá železnou pákou nebo kladivem, tak potom asi jo :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Po knoflíku nesahám, neb m.. | 15.6.2018 13:05reagovat
avatar

Manželka má Golf VI, což není úplná prašivka, a takový automat tam není, je tam ruční kolečko. Já mám Citroen C5 a u toho je poloha auta pořád stejná bez ohledu na rozložení zatížení (reguluje ji hydraulika), takže tam by automat byl zbytečný. Ale předtím jsem měl Peugeot 307 (s plnou výbavou), a taky tam bylo ruční kolečko. Skoro bych se vsadil, že ani současná vozidla kategorie SUV takový automat nemají všechna.

Asi si holt kupujete podstatně dražší a lépe vybavená auta, než jakými jezdí běžní řidiči.

Ani ten automat ale na tom, co jsem už napsal, nemůže nic změnit. Prostě pravděpodobnost, že světla posazená vysoko nad vozovkou budou oslňovat, je daná už z principu. Tj. je vždy vysoká.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Takyřidič

Reakce na: Manželka má Golf VI, což n.. | 15.6.2018 14:44reagovat
avatar

Ok, máte pravdu, dávám přednost spíš dražším autům. Ale nemůžu úplně souhlasit s tím, že výše umístěná světla zákonitě oslňují. Vyzařovací diagram v rovině XY ze zákona i ze zdravého rozumu směřuje dolů, na silnici, ba dokonce čím je světlo instalované výš, tím pod strmějším úhlem. A třeba u Multibeam LED u Mercedesu (a podobných konstrukcí jiných výrobců) je to oslnění protijedoucího řidiče menší než u jakéhokoliv jiného světla, bez ohledu na to jestli je to sedan nebo neco vyššího. Tohle mám dokonce osobně vyzkoušené, hrál jsem si s tím jednou dlouho do noci na parkovišti a fakt to funguje :-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše


Reklama