Jak moc mění reznutí bezpečnost jen 10 let starých aut? Výsledky testu překvapí

 | 30 příspěvků | 13.4.2018 Mirek Mazal
Reagovat

papy

Na obranu mazdy dodám, že.. | 13.4.2018 10:26reagovat
avatar

Na obranu mazdy dodám, že spomínaná korózia sa vyskytovala iba na modeloch v roku 2002 až 2005. Po 2005 nie je na mazde s koroziou žiadny problém (v porovnaní s ostatnými).

Mám to z "nultej ruky", kedže vlastnim mazdu 6 2002 aj mazdu 6 2008 aj 2016.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený noha

Neboj ta korózia sa dostav.. | 13.4.2018 11:54reagovat
avatar

Neboj ta korózia sa dostaví aj na tie mladšie ročníky. Tak debilne bodované dva plechy v zadnom leme ma snáď len mazda dodnes.

Nepřihlášený eLzyx1

nelze dělat závěry ze dvou.. | 13.4.2018 11:58reagovat
avatar

nelze dělat závěry ze dvou reznoucích klumpů. Jsou i mnohem starší auta bez známek koroze ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: nelze dělat závěry ze dvou.. | 13.4.2018 12:07reagovat
avatar

Není to jen o korozi, materiál se prostě unavuje. 10 let znamená cca 50% tuhost karoserie oproti novému autu.

Jinak ad nové Mazdy a rez - reznou pořád, resp. ročník 2016 určitě ano.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Ted je velmi často videt n.. | 13.4.2018 12:07reagovat
avatar

Ted je velmi často videt na Passatech B6 uplne proreznuti cehokoliv…je to jak bahno. U srovnatelných rocniku, jsem tohle zatím nevidel, mozna jen naznak koroze

Nepřihlášený Rufus

Jsou i mnohem horší auta n.. | 13.4.2018 12:28reagovat
avatar

Jsou i mnohem horší auta než ty dvě co tu testujou.Ta kastle mazdy na to jak je zrezlá dopadla ještě dobře.Vzpomínám si na crash Skody 105 ve světě motoru 2005 kdy tato auta ješte běžně jezdila.Mazda je proti ní tank i takhle zhnilá.

Nepřihlášený Cikrt

Reakce na: Na obranu mazdy dodám, že.. | 13.4.2018 15:27reagovat
avatar

Smutné je, že Mazda se dodnes nepoučila rezaví i poslední modely. Kanadský institut to zkoumá dlouhodobě a Mazda je stále beznadějně na chvostu. Navíc Mazda ve snaze snížit hmotnost řadu nosníků má ošizenou až na kritickou mez, takže jakékoliv oslabení stárnutím/rezavěním posílá okamžitě celkovou odolnost karoserie do kytiček. To není jen bezpečnostní problém při nárazu, ale i otázka kroucení karoserie při běžné jízdě.

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-s-nejlepsi -a-nejhorsi-ochranou-proti-korozi-reznuti-aut-neni-minulosti /

Nepřihlášený Fretka_fighter

Reakce na: Není to jen o korozi, mate.. | 13.4.2018 15:32reagovat
avatar

Takže 20 let stáří znamená že auto je po smrti????

Nepřihlášený Karel.

Tvl, jenom podle fotek ta.. | 13.4.2018 15:41reagovat
avatar

Tvl, jenom podle fotek ta Ma6 je úděsná, takhle zlomený A sloupek nemají v NCAP snad ani ty největší plečky.

Nepřihlášený Plautus

No z toho je jenom jeden z.. | 13.4.2018 15:49reagovat
avatar

No z toho je jenom jeden závěr, i deset lety starý Golf je neskonale bezpečnější než nová Mazda. Deset let stará Mazda je jízdenka na krchov.

Nepřihlášený Peťan

Hmm,překvápko. To jsou mi.. | 13.4.2018 15:56reagovat
avatar

Hmm,překvápko.

To jsou mi novinky

Nepřihlášený JPP

Mazda - navrch huj, vespod.. | 13.4.2018 16:51reagovat
avatar

Mazda - navrch huj, vespod fuj.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Holt to chce začít včas im.. | 13.4.2018 17:27reagovat
avatar

Holt to chce začít včas impregnovat. Moje Fabia z roku 2002 je na tom celkem slušně. Chce to občas po zimě sundat plasty v nadkolí a korozi podchytit v začátcích. Dutiny jsou v pohodě a nápravy stačilo natřít rezistinem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lojza

Reakce na: Holt to chce začít včas im.. | 13.4.2018 17:56reagovat
avatar

Jestli jsi na tom slušně, poznáš až to někam flákneš, strukturální korozi a stárnutí materiálu nemáš šanci poznat ani jí předejít, pohledem auto může vypadat perfektně bez jediného puchýřku a při srážce v minimální rychlosti se najednou rozpadne na prvočinitele.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Mazda - navrch huj, vespod.. | 13.4.2018 19:50reagovat
avatar

Presne jak pises

Nepřihlášený Jakub Korec

Reakce na: Jestli jsi na tom slušně,.. | 13.4.2018 20:45reagovat
avatar

oka takze mam 15-16 staryho leona nacouval to do em nejakej trouba ze sem jel taky zpatky a nic se nestalo praskal mi pouze podlozka pod SPZ takz to neni zas az takova pravda uplne spis je to i o ty udrzbe

Nepřihlášený Uve Filter

Nedalo mi to,ale musím nap.. | 13.4.2018 21:24reagovat
avatar

Nedalo mi to,ale musím napsat něco k té bezpečnosti. To že Mazda dopadla jak dopadla v tom crash testu mě ani nepřekvapilo viděl jsem už ročník i 2008 který byl prorezlý hlavně ve spodku,ale z venku byla jak nová měla 44tis.najeto a má ji první majitel. Spíš jsem chtěl napsat že chyba není v autech ty přece samy nejezdí a nebourají většinou za to může ten kdo sedí za volantem. Kdyby jsme se chovali k ostatním slušněji a ohleduplněji tak by to na těch cestách vypadalo mnohem líp. Ta honba za neustále bezpečnější vozy mi připadá přehnaná. To už můžem rovnou jezdit v obrňených transportérech a když se nám někdo nebude líbit tak ho rovnou odstřelíme! Bohužel mi to už tak připadá v dnešním provozu ta nenávist k druhým.

Tož tak.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Samuel

Reakce na: Nedalo mi to,ale musím nap.. | 14.4.2018 00:36reagovat
avatar

Nikdo nevolá po obrněných transportérech, ale řidiči jsou lidé a dělají chyby. A chybám nikdy nezabráníš. A když technika může zmírnit důsledky takových chyb, tak je to jenom dobře. No a když to některá technika nedokáže, tak si každý musí rozmyslet jestli do ní sedne a bude riskovat svůj život nebo třeba život svých dětí a nebo životy jiných lidí. Toť vše.

Nepřihlášený mirek

Porovnávat současné auto p.. | 14.4.2018 07:38reagovat
avatar

Porovnávat současné auto připravené automobilkou na nárazové testy(více svařovacích bodů a lepidla) s autem z běžné výroby je nesmysl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Porovnávat současné auto p.. | 14.4.2018 10:02reagovat
avatar

To chceš naznačit, že Mazda u nárazových testů podvádí a dodává tam lepe sestavená auta?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený k22

životnost airbagů (pyropat.. | 14.4.2018 12:30reagovat
avatar

životnost airbagů (pyropatrony) je stejně jen 15 let, pak už nejsou spohlivé

Nepřihlášený mirek

Reakce na: To chceš naznačit, že Mazd.. | 14.4.2018 12:31reagovat
avatar

Není to na Mazdu, ale je to běžná praxe všech automobilek včetně Škody.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Darda

Reakce na: Není to na Mazdu, ale je t.. | 14.4.2018 15:29reagovat
avatar

Blbost, na tom Golfu je vidět, že po deseti letech vydrží prakticky to samé co nový.

Nepřihlášený Zdeny

Reakce na: Na obranu mazdy dodám, že.. | 12.5.2018 07:07reagovat
avatar

Ty woe, to je nejlepší joke, co jsem v poslední době slyšel. Škoda, že ti nemůžu ukázat kologovu M6 (2015) z kanclu - už má bubliny kolem hrany čelního skla a na pravém zadním lemu - auto kupoval jako nové u dýlera v Opavě = žádná zbořka. Jen má tu smůlu a musí jezdit v zimě a parkuje venku:-)))

Ale chápu, je jaro a všechno pučí.-)))

Nepřihlášený Vlado K.

Reakce na: Na obranu mazdy dodám, že.. | 12.5.2018 07:40reagovat
avatar

Minule testovali-sledovali koróziu Mazdy v Kanade. A aj mladšie modely dopadli zle!

Nepřihlášený Vlado K.

Reakce na: nelze dělat závěry ze dvou.. | 12.5.2018 07:42reagovat
avatar

Zobrali Mazdu, ktorá bola prežila záplavy a šup s ňou do súboja s koncernom!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lang

Reakce na: Zobrali Mazdu, ktorá bola.. | 12.5.2018 07:59reagovat
avatar

Ano, zdaleka nejhorší na korozi jsou Mazdy. Další mizerné značky v této oblasti jsou Jeep, Ford a Nissan,

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zdeny

Reakce na: Ano, zdaleka nejhorší na k.. | 13.5.2018 07:45reagovat
avatar

Nedá mi to nereagovat. Po smrti otce v loňském roce jsem zdědil jeho Mondeo 1,8i r.v. 2006/09. A budeš se divit - na autě není jediný pupínek a když jsem byl před cca 3 týdny dělat olej, tak jsem nevěřícně koukal na spodek toho auta. Po 13 letech ve vynikajícím stavu, dokonce ocelové prvky náprava ještě nesou původní štítky Ford a výfukové potrubí je taktéž ve výtečném stavu. A proklamované potíže s korozí spodku dveří jsou tomuto autu také neznámé. Prostě asi táta neměl páteční či pondělní kus:-)

Nepřihlášený Milanius

počkejte si 10 let a uděle.. | 13.5.2018 21:53reagovat
avatar

počkejte si 10 let a udělejte testy koncernu ..... myslim že se nestačíte divit.. jakékoliv bouchlé a opravené auto testy neprojde už teď.

BWT pořád nechápu kde berou tu drzost chtít za to takové prachy

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama