Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi TT Sportback by v reálu mohlo vypadat klidně takto (ilustrace)
26.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Třetí karosářská verze má krátce před pařížskou premiérou. Na tu dorazí nejen se čtveřicí dveří, ale prý i s dvoulitrem naladěným na 400 koní.
S novou generací Audi TT jsme se mohli setkat již v lednu letošního roku, kdy německá automobilka odhalila jeho kokpit. Záhy následoval debut kupé na ženevském autosalonu, k němuž se před pár dny přidal také Roadster. V minulosti bychom přitom již měli celé představování za sebou, tentokráte ovšem značka se čtyřmi kruhy ve znaku naznačila, že se dočkáme minimálně ještě jedné karosářské verze. Tou by mělo být čtyřdveřové kupé, alespoň podle oficiálních skic, které automobilce krátce před zahájením pařížského autosalonu unikly do světa.
Ačkoliv novinka bude prozatím jen konceptem, Audi s produkční verzí stoprocentně počítá, a proto již odhalilo některé z technických parametrů. Ten první se týká délky 4,47 metru, která o 29 centimetrů přesahuje nejen kupé, ale o chloupek dokonce i A3 sedan. Druhá pak zavazadlového prostoru, jenž má po sklopení zadních sedadel nabídnout 850 litrů. Tedy slušnou porci na sportovní vůz. Jen praktičností ovšem novinka živa nebude.
Počítat bychom měli rovněž se sportovními ambicemi, i když prozatím nebylo potvrzeno, zda třetí karosářská verze dorazí i jako TTS a TT RS. Dohady ovšem naznačují, že koncept pro Paříž by měl dostat přeplňovaný benzinový dvoulitr naladěný na 400 koní. Stovka pod pět sekund by tak u sériového provedení nemusela být problémem, v tomto ohledu ale zřejmě zůstane jen u zbožného přání.
Na druhou stranu, již standardní naladění zmíněného motoru slibuje 230 koní, což je dostatečná porce na to, aby se Sportback dostal na stovku za nějakých 6,5 sekundy. U dieselové verze Ultra pak můžeme očekávat důraz na nízkou spotřebu, která by mohla narůst maximálně na 4,5 l/100 km. Vzhled by pak mohl odpovídat retuši, za jakou jsou zodpovědní nadšenci z Kane Design.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014.
Nová neoficiální retuše chystaného Audi TT Sportback...
...vychází z oficiálních skic. Koncept přitom naživo uvidíme již za týden v Paříži, do produkce však má vůz dorazit až v roce 2017
Zdroj: WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejnovější články
- Ferrari si nechalo patentovat revoluční řešení spalovacího motoru, snadno obejde i tlaky na elektrifikaci všeho
před hodinou - VW up! se vrátil ze záhrobí. Tohle je Geparda a není to aprílový žert, zadní kola nemá jen naoko
před 3 hodinami - Nejlevnější Tesly v Evropě už stojí jen jako obyčejná Fabia, klidně i vybavené vozy s 4x4 a 350 koňmi
před 4 hodinami - Ford zrušil dvě třetiny výroby svého klíčového elektromobilu poté, co ji dřív zkrouhnul o polovinu, třetina lidí má padáka
před 6 hodinami - Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva