Audi TT Sportback by v reálu mohlo vypadat klidně takto (ilustrace)

Třetí karosářská verze má krátce před pařížskou premiérou. Na tu dorazí nejen se čtveřicí dveří, ale prý i s dvoulitrem naladěným na 400 koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Audi TT Sportback by v reálu mohlo vypadat klidně takto (ilustrace)

26.9.2014 | Petr Prokopec | 1 příspěvek

Audi TT Sportback by v reálu mohlo vypadat klidně takto (ilustrace)

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Třetí karosářská verze má krátce před pařížskou premiérou. Na tu dorazí nejen se čtveřicí dveří, ale prý i s dvoulitrem naladěným na 400 koní.

S novou generací Audi TT jsme se mohli setkat již v lednu letošního roku, kdy německá automobilka odhalila jeho kokpit. Záhy následoval debut kupé na ženevském autosalonu, k němuž se před pár dny přidal také Roadster. V minulosti bychom přitom již měli celé představování za sebou, tentokráte ovšem značka se čtyřmi kruhy ve znaku naznačila, že se dočkáme minimálně ještě jedné karosářské verze. Tou by mělo být čtyřdveřové kupé, alespoň podle oficiálních skic, které automobilce krátce před zahájením pařížského autosalonu unikly do světa.

Ačkoliv novinka bude prozatím jen konceptem, Audi s produkční verzí stoprocentně počítá, a proto již odhalilo některé z technických parametrů. Ten první se týká délky 4,47 metru, která o 29 centimetrů přesahuje nejen kupé, ale o chloupek dokonce i A3 sedan. Druhá pak zavazadlového prostoru, jenž má po sklopení zadních sedadel nabídnout 850 litrů. Tedy slušnou porci na sportovní vůz. Jen praktičností ovšem novinka živa nebude.

Počítat bychom měli rovněž se sportovními ambicemi, i když prozatím nebylo potvrzeno, zda třetí karosářská verze dorazí i jako TTS a TT RS. Dohady ovšem naznačují, že koncept pro Paříž by měl dostat přeplňovaný benzinový dvoulitr naladěný na 400 koní. Stovka pod pět sekund by tak u sériového provedení nemusela být problémem, v tomto ohledu ale zřejmě zůstane jen u zbožného přání.

Na druhou stranu, již standardní naladění zmíněného motoru slibuje 230 koní, což je dostatečná porce na to, aby se Sportback dostal na stovku za nějakých 6,5 sekundy. U dieselové verze Ultra pak můžeme očekávat důraz na nízkou spotřebu, která by mohla narůst maximálně na 4,5 l/100 km. Vzhled by pak mohl odpovídat retuši, za jakou jsou zodpovědní nadšenci z Kane Design.

Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014.


Audi TT Sportback by v reálu mohlo vypadat klidně takto (ilustrace) - 1 - Audi TT Sportback render Kane Design
Nová neoficiální retuše chystaného Audi TT Sportback...

Audi TT Sportback by v reálu mohlo vypadat klidně takto (ilustrace) - 2 - Audi TT Sportback unik lepsi 01Audi TT Sportback by v reálu mohlo vypadat klidně takto (ilustrace) - 3 - Audi TT Sportback unik lepsi 02Audi TT Sportback by v reálu mohlo vypadat klidně takto (ilustrace) - 4 - Audi TT Sportback unik lepsi 03
...vychází z oficiálních skic. Koncept přitom naživo uvidíme již za týden v Paříži, do produkce však má vůz dorazit až v roce 2017

Zdroj: WorldCarFans

Petr Prokopec

Diskuze 1 příspěvek

Živá témata na fóru

zobrazit vše