Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Honda S660: unikla podoba produkční verze, manuál ji nemine
2.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský roadster nebude k mání pouze s převodovkou CVT. Spíše než na jízdní dynamiku se zaměří na spotřebu, kokpit zakrývá plátěnou střechou.
S malým japonským roadsterem jsme vás mohli seznámit již v roce 2013. Tehdy ovšem šlo pouze o koncept, který ani neměl jistou sériovou výrobu. Loni ovšem již Honda potvrdila, že model S660 do produkce stoprocentně zamíří. Prozatím je v plánu pouze domácí trh, v závislosti na poptávce amerického lidu by ovšem dvoumístná novinka nakonec mohla vyrazit také do světa. V takovém případě by jistě dostala jinou pohonnou jednotku než 0,66litrový tříválec, to se ale dostáváme na pole spekulací.
Vraťme se proto zpátky do japonské reality, kterou do značné míry diktují pravidla kategorie kei cars, ve které bude Honda S660 nabízena. Na délku tedy vůz měří 3 395 milimetrů, na šířku 1 475 mm a na výšku 1 180 mm. Kromě toho se počítá s 2 285milimetrovým rozvorem a hmotností 830 kg v případě šestistupňového manuálu. S automatickou převodovkou CVT pak bude roadster o dvacet kilogramů těžší.
Zmiňovaná pohonná jednotka byla naladěna na 64 koní a 104 Nm, což vskutku nepůsobí jako enormní výkon. Divit bychom se tak neměli nejvyšší rychlosti omezené na 140 km/h. Důraz je místo toho kladen na spotřebu, která by měla činit 4,1 l/100 km. Jelikož jde o údaj vzešlý z japonských norem, můžeme jen brát jako reálný. I při 25litrové nádrži tak bude Honda S660 nabízet slušný dojezd.
Tím nám novinky víceméně končí, dodat již můžeme pouze tolik, že oproti konceptu dostane produkční model plátěnou skládací střechu. Lehkého přepracování se pak dočkají oba nárazníky, opravdu zásadní posun ale najdeme v interiéru. Na nové fotce si totiž můžeme povšimnout klasického volantu a „analogové“ středové konzole. To je ale pro dnešek opravdu vše.
Honda S660 odhalila produkční interiér. Oficiální ilustrace pak potvrzují plátěnou střechu či nízkou hmotnost
Pro srovnání obrázky konceptu stejného stroje
Zdroj: Ameblo.jp
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
před 2 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek včera 16:36
- Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista včera 16:27
- FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou včera 16:19
- Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda včera 14:17
- V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu včera 13:49
Nejčtenější články
- Trojice zlodějů se pokusila vzít majiteli luxusní Bentley přímo na parkovišti. Ten se nedal, bojoval a zvítězil
21.3.2024 - VW už teď kapituloval. Ví, že neprodá dost elektromobilů, aby splnil limity CO2 v EU v roce 2025, chce úlevy
21.3.2024 - Bizarní, nepřitažlivé a nedodělané. Zdrcující recenze CR je pro kolabující Fisker asi poslední ránou, bankrot bude vysvobození
21.3.2024 - Šéf Renaultu svou kritikou EU jen zesměšňuje sám sebe. Chce regulovat regulace, na to už je pozdě
21.3.2024 - 400koňový luxusní dieselový kombík s místem pro 7 je kouzelné vše v jednom, ojetý nevyjde až tak draho
21.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva