Hyundai i30 3D 2013: třídvířko řádí na prvním videu, interiér ale příliš neukáže

Třetí karosářská verze slibuje více dynamiky, o čemž svědčí první záběry. Nyní můžeme jen doufat, že do Evropy dorazí i verze s výkonem 178 koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Hyundai i30 3D 2013: třídvířko řádí na prvním videu, interiér ale příliš neukáže

16.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Hyundai i30 3D 2013: třídvířko řádí na prvním videu, interiér ale příliš neukáže

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Třetí karosářská verze slibuje více dynamiky, o čemž svědčí první záběry. Nyní můžeme jen doufat, že do Evropy dorazí i verze s výkonem 178 koní.

Dva, možná tři rámečky filmového materiálu. Toť veškerý záznam kabiny třídveřového Hyundai i30, které se představuje na prvním videu. Je ovšem patrné, že zrovna na praktičnosti a slícování materiálů korejská automobilka svou třetí karosářskou verzi postavit nechce. Důraz je kladen na jízdní dynamiku, která by měla být ještě lepší než u modelu s dvojicí dveří na každém boku. Ostatně iz toho důvodu, že i30 by v této konfiguraci mělo být lehčí. Nic samozřejmě není oficiálně potvrzené, absence jednoho páru dveří a jejich nahrazení mnohem lehčí plechařinou by ale nějakou tu úsporu kil logicky měla přinést.

Jistotou jsou ovšem pohonné jednotky, které se pod kapotou novinky objeví. Do jednoho totiž budou kopírovat nabídku pětidveřového modelu a kombíku, kde volit můžete mezi třemi turbodiesely a třemi benzinovými motory. Výkon se pohybuje v rozmezí od 90 do 135 koní, udávaná průměrná spotřeba pak osciluje mezi 3,7 a 6,8 l/100 km.

Samotný vzhled, z nějž sportovnost čiší na všechny strany, by pak značku mohl přimět k tomu, aby i v Evropě představila model osazený atmosférickým dvoulitrem vyladěným na 178 koní. Kombinace tří dveří, výborného podvozku a vysokého výkonu by totiž dozajista znesnadnila život VW Golfu GTI, zvláště při nízké ceně. U nás ale můžeme počítat spíše s motorem Velosteru Turbo, i když ani ten nejede špatně.

Zdroj: Autoblog.it

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.