Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Renault Mégane RS poprvé nafocen při testech, bez manuálu
19.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzský hot hatch má již potvrzená pádla pod volantem. S nimi přitom spřáhne pohon předních kol a přeplňovaný dvoulitr o výkonu 300 koní.
O nové generaci Renaultu Mégane RS jsme se v uplynulých měsících zmiňovali již mnohokrát. Je tedy stoprocentně jisté, že francouzský hot hatch bude k mání pouze jako pětidvířko. Podle posledních zpráv zůstane také u přeplňovaného motoru a pohonu předních kol, velká nejistota se ovšem týká převodovky - o zachování manuálu i příchodu automatu se značka rozpovídala již mnohokrát, nikdy však konkrétně.
Nyní ovšem máme jistotu, že minimálně automat EDC je nevyhnutelný. Nové záběry špionážních fotografů, kteří mulu RS v kůži Méganu GT nachytali ve Španělsku, totiž odhalují přítomnost pádel pod volantem. Je tedy teoreticky možné, že nemusí být funkční a zůstaly pouze součástí testovací muly, je to ale velmi nepravděpodobné - spíše máme pocit, že jde o definitivní potvrzení příchodu sedmistupňové dvouspojkové skříně.
Dorazí ovšem také šestistupňový manuál? To prozatím jisté není, i když šéf divize RS Patrice Ratti uvedl, že v ideálním světě by Renault velmi rád nabízel obě převodovky. To ale nemusí nic znamenat. Jasněji máme v případě motoru, kde by se měl znovu objevit dvoulitrový čtyřválec, o výkonu přes 300 koní. V kombinaci s automatem EDC by se tak zrychlení z klidu na stovku mělo odehrát za 5 sekund, tedy o osm desetin rychleji než u stávající verze Trophy-R.
Dále pak lze jen dodat, že kromě poladěné mechaniky se Mégane RS blýskne také agresivnějším bodykitem složeným z odlišných nárazníků a bočních prahů. Jiný bude také zadní difuzor, který uprostřed hostí dvojitou koncovku výfuku. Počítat pak ale můžeme i s posílenými brzdami Brembo, které vykukují skrze větší litá kola. Více vám naznačí fotky - přikládáme jich šest, další si můžete prohlédnout v galerii na Auto Evolution
Testovací prototyp Renaultu Mégane RS byl nově nachytán ve Španělsku, rovnou s pádly pod volantem
Foto: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek včera 16:36
- Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista včera 16:27
- FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou včera 16:19
- Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda včera 14:17
- V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu včera 13:49
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 7 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 8 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 10 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 11 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda