Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda stvořila Scout bez kroje, verzi 2,0 TDI 135 kW 4x4 nabízí i v běžném Combi
23.9.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Průzkum nového ceníku Octavie prozradil zatím nevídanou kombinaci. K mání je verze Combi 4x4 s naftovými 135 kilowatty téměř pro všechny výbavy.
Naposledy jsme se mladoboleslavskému hitu věnovali při příležitosti prvních jízd s novým Scoutem, který v nás zanechal dobrý dojem. V plné parádě se nám předvedl jako oku přitažlivější kombík disponující pohodlným podvozkem, a třebaže není jeho cena vůbec nízká, oslovit jistě bude schopný i s motorem z naftové Octavie RS.
Dvoulitrové tédéíčko s výkonem 135 kW (184 koní) slavilo premiéru právě loni v Octavii RS, letos v létě se objevilo také v ceníku Scoutu a luxusní Octavii Laurin & Klement. Nyní je však dostupný u Combi napříč celou modelovou řadou s výjimkou základní výbavy Active. Má to ovšem jistá omezení, která se skrývají pod zkratkou 4x4 AP, což znamená jedině pohon všech kol (Haldexem páté generace) a výhradně se automatickou převodovkou, kterou reprezentuje šestistupňová dvouspojková skříň DSG.
Díky tomu si může český zákazník pořídit tuto kombinaci i se šestnáctipalcovými koly ozdobenými poklicemi, bez ozdobých lišt, koženého volantu, elektrických zadních oken a dvouzonové klimatizace od 690 900 korun. Výbava Fresh doplňující za zvýhodněnou cenu některé prvky výbavy je v tomto případě nedostupná a další výbavová linie Elegance už stojí 740 900 Kč, což je o šest tisíc více než za výbavu Scout se všemi rádobyterénními cinkrlátky a řadou levnějších příplatků. O vysloveně výhodné nabídce tedy hovořit nelze.
Bohužel, dle technických údajů toho příliš dalšího ohledně nescoutovského a neeresovského vrcholného naftového kombi vyzkoumat nelze, a tak je nutné se spokojit s průměrnou udávanou spotřebou 4,9 l/100 km, která odpovídá slabší 150koňové variantě. Tu s pohonem 4x4 a manuální převodovkou dělí od nově objevené motorizace přesně 60 tisíc korun. 2,0 TDI o výkonu 184 koní bohužel v jiném provedení pořídíte jen jako RS a vyjde vás už na 641 tisíc. Více informací naleznete ve firemním ceníku.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014.
Nová verze Octavie 2,0 TDI/135 kW je dostupná jen s pohonem všech kol a automatickou převodovkou. Chcete-li tento motor bez čtyřkolky a s manuálem, nezbývá než mnohem výhodnější naftové RS
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
včera - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Oblíbené Hyundai i30 dostalo místo nové generace druhý facelift, i Korejci radši přešlapují na místě
26.3.2024 - Stellantis propustil dalších 400 lidí, otevřeně říká, že je to kvůli elektromobilům
26.3.2024 - Hned tři oblíbené německé sporťáky končí bez nástupce. Lidé by je chtěli dál, prodávat se ale dál nesmí
26.3.2024 - Specifický přístup k elektromobilům se BMW bohatě vyplácí, pochybovači aspoň prozatím ostrouhali
26.3.2024 - Ojetá Škoda Karoq je oproti novému autu za babku, jako nejspolehlivější moderní škodovka dává smysl
26.3.2024
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 06:36 - Stepan
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 06:33 - Snowman000
- Fiat a vše kolem nich 04.23. 21:45 - Lachende Bestien
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch