Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen Golf GTI 2013 už zná svou českou cenu, oproti Německu je o 100 tisíc nižší
28.2.2013 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
Základní cena „českého“ Golfu GTI je nakonec zajímavější než se zdálo, že bude. Ve srovnání s německým trhem vyjde o více než 100 tisíc levněji.
Včera jsme vám mohli poprvé podrobně představit produkční model sedmé generace Volkswagenu Golf GTI, která dorazí hned od počátku ve dvou výkonových variantách - s 220 koňmi v základu a s 230 ve verzi Performance. Zůstali jsme vám však něco dlužni.
Protože jsme informace čerpali z původní oficiální tiskové zprávy, měli jsme v tu chvíli k dispozici pouze německou základní cenu 28 350 Eur, která po přepočtu vycházela na 730 tisíc korun. Což není zrovna „lidové“ vzhledem k faktu, že za stejnou částku lze dnes u nás pořídit třeba velmi přesvědčivý Opel Astra OPC s výkonem 280 koní, který byl navíc v době uvedení na trh o 100 tisíc levnější.
Ne že by si nové GTI za tu cenu nenašlo své majitele, o tom nepochybujeme, přesto jsme však měli za to, že jeho akcie by s podobnou cenovkou nebyly na českém trhu zrovna nejvyšší. A jak se zdá, podobně to vidělo také zdejší zastoupení VW.
Prostředky a argumentace při vyjednávání s Wolfsburgem nejsou důležité, ačkoli je prakticky jisté, že v tom nemalou roli hrála také konkurence, podstatné pro zákazníka ale je, že nový Volkswagen Golf GTI bude k mání za cenu od 613 900 Kč. Přesný termín uvedení auta na českém trhu nám známý prozatím není, importér však uvádí „přelom jara a léta tohoto roku“, jinak řečeno, očekávejte sedmé pokračování GTI v květnu nebo červnu.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013.








Cena nového GTI v Česku možná není vyloženě nízká, je ale podstatně nižší než u našich západních sousedů
Diskuze 3 příspěvky
Bleskovky
- Majitel dál upravil auto s lakem, který z něj dělá dvojrozměrný objekt, teď mate ještě víc
včera - Jízda s šestiválcovým Golfem ve specifikaci pro důchodce připomíná, co jsme měli a nemáme
včera - Válečný veterán si k 90. narozeninám koupil nové auto, k Fabii Junior má vážně daleko
14.1.2021 - Někdo osadil Škodu Rapid samotažným zařízením, nabourané auto odveze „po svých”
12.1.2021 - Němec zkusil rozjet na dálnici na maximálku auto z dob, kdy u nás Škoda 130 byla luxus
10.1.2021
Nejnovější články
- Pokus Alfy Romeo o návrat je takový průšvih, že ji překonává i 6 let pohřbená značka
před 9 hodinami - Nejluxusnější SUV Kie vypadá tak málo jako Kia, že ani nenese její logo
před 11 hodinami - Druhé nejvzácnější BMW M udělalo za pár let z obyčejných lidí bohaté, jedno je teď k mání
včera - Pohaslá hvězda Fordu chytila druhý dech, i v těžkých časech drží prapor značky
včera - Majitel dál upravil auto s lakem, který z něj dělá dvojrozměrný objekt, teď mate ještě víc
včera - Asi nejpodivnější náklaďák dějin je z SSSR. Bral „sto na sto” a uměl kouzelné věci
včera - Jízda s šestiválcovým Golfem ve specifikaci pro důchodce připomíná, co jsme měli a nemáme
včera - Lada výrazně zlevnila svou vlajkovou loď, i tu lze nyní koupit skoro za hubičku
včera - K mání je dodnes nejeté, historicky první auto s revolučními brzdami. Je to stroj času
včera - Proč downsizing motorů nepřináší kýženou úsporu paliva? Zůstalo jen u dobré myšlenky
15.1.2021
Nové na MotoForum.cz
Živá témata na fóru
- Koronavirus 20:38 - Zajda
- BMW Divize 19:44 - Vrooom
- Politický koutek 19:13 - Stepan
- Dálniční známka 2021 15:37 - Zajda
- Elektromobily a vse kolem nich 15:17 - ctrl_j
- Za kolik jezdíte s benzínem? 13:33 - řidičBOB
- Chlubítko univerzální 13:14 - Arnie J
- Fabia 1.9 SDI 47kw r.v 12/2001 jakou rozvodovou sadu 10:42 - Zajda
- Zabavne kabrio kolem 300tis 01:13 - BillyRay
- Co právě teď posloucháte? 15.1.2021 - 970ka