Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy
2.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Věhlasné německé inženýrství není zrovna známé tím, že by bylo postaveno na improvizaci. Konstruktéři VW nicméně jistou nápaditostí v tomto směru vynikají.
Někdo používá při snižování sériového podvozku obyčejné kratší pružiny, jiný je vynalézavější a vezme na ty původní flexu, Volkswagen na pařížském autosalonu ale ukázal, že zmenšit spáry mezi blatníkem a kolem Golfu GTI a tím opticky vylepšit jeho postoj, lze udělat mnohem snáze a levněji. Akorát v TÜV by asi pro podobnou kreativitu neměli moc pochopení...
Pružiny Golfu GTI sedmé generace stažené upínacími pásy objevil kdosi ze specializovaného online magazínu Vau-Max. Je pravdou, že vůz byl na výstavě prezentován pouze jako koncept, přesto je poněkud zvláštní, že se v regálech jedné z největších automobilek na světě nebo alespoň některého z úpravců blízkých značce nenajdou pružiny o vhodném průměru a dost krátké na to, aby nebylo nutné upravovat výšku Golf tímto poněkud neortodoxním způsobem a riskovat, že to někdo objeví. Což se i stalo.
Mimochodem, pokud máte dojem, že se přece nic nestalo a někdo prostě jen využil improvizované řešení na aktuální problém, který už na místě nešlo řešit jinak, tak na tom samozřejmě určitě něco bude. Řekli bychom ale, že na hledání ideálu krásy měli designéři dost času ve studiu. Kromě toho v podání Volkswagenu se nejedná o první „tuning“ podobného druhu. Naprosto stejným způsobem měl svého času stažené pružiny i jeden ze sériových modelů vystavených na pódiu v rámci novinářské prezentace.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.
Vážně si někdo ve Volkswagenu myslel, že nikoho nebude zajímat podvozek konceptu sportovního Golfu?
Zdroje: Autoblog.nl, Vau Max
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 10 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
před 6 hodinami - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem tvrdil opak
před 8 hodinami - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
před 9 hodinami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 10 hodinami - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 23:27 - Milanito
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.25. 23:10 - M.Z.
- Onboard videa 04.25. 23:07 - Lachende Bestien
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.25. 20:34 - M.Z.
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.25. 19:05 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 18:24 - Brus
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB