BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5

(+ videa) BMW stvořilo M5 Touring E39 jen jako prototyp. A když už se rozhodnete udělat si ji sami, proč se omezovat „jen” na původní pětilitr?
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Fascinace a historie

BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5

24.12.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ videa) BMW stvořilo M5 Touring E39 jen jako prototyp. A když už se rozhodnete udělat si ji sami, proč se omezovat „jen” na původní pětilitr?

Najít moderní kombík americké výroby s osmiválcovým motorem je pořádný oříšek. V minulosti to bylo jinak, V8 station wagonů po amerických silnicích jezdila hromada, v posledních letech ale leda Cadillac vyráběl CTS-V s větším zavazadelníkem, současné CTS už verzi kombi vůbec nemá. V Evropě situace byla a je lepší, ale ne u BMW. M5 Touring E34 byl ručně montovaný pokus, který se v případě generace E39 nedočkal pokračování - vznikl jen tovární prototyp.

Ovšem, že něco nevyrobila automobilka neznamená, že to nemůže vzniknout vůbec. Příkladem budiž nedávná M3 Touring E46, takový stroj ale není na světě jediný, podobný chtěl mít i Brandon Miller z amerického státu Virginia. Ten dlouho jezdil BMW řady 5 E34 s karoserií sedan. Nebyl to obyčejný vůz, pod kapotou měl 380 koní díky přeplňovanému motoru původem z Německa, přesto jednou musel přijít čas na posun vpřed. Brandon byl zadívaný do novější pětky E39 Touring, tedy kombíku a právě z toho si chtěl postavit vlastní M5.

Pak ale potkal člověka s BMW řady 3 E30, které mělo pod kapotou motor LS1 V8 s turbodmychadlem - a zcela této myšlence propadl. Pořídil si tedy 528iT E39 z roku 1999, kombík s automatickou převodovkou. Původně chtěl bílý, ale když natrefil na pěkný kousek v hnědé Mojave, která byla ze vzorníku BMW Individual, nikoliv ze standardní nabídky, neváhal. A dá se pochopit proč, tahle hnědá barva je vážně povedená.

Nejprve si hrál s detaily - snížil podvozek, vyměnil světla, přední nárazník, zatmavil okna. Autu to vizuálně i funkčně pomohlo, všechno ale byla jen příprava na to, co mělo a muselo přijít - šestiválec i automatická převodovka se zpod kapoty rychle stěhovaly pryč. Na jejich místo měl přijít 5,7litrový LS3, třeba z rozbitého Pontiacu G8 nebo Corvette C6, který by motor M5 v případě objemu zastínil jen o necelý litr. Pak ale Brandon dostal možnost pořídit úplně nový motor LSX 427, což je v podstatě jiná verze LS7 zpod kapoty Chevroletu Corvette C6 Z06.

Má ocelový blok místo hliníkového, takže sice o nějakých 42 kg těžší, ale je o dost levnější. A také to je v podstatě závodní motor s titanovými ojnicemi a sacími ventily a zvládne až 2 500 koní. Objem mají oba motory stejný, 427 kubických palců, sedm litrů, třebaže LSX se dělal i s jinými objemy. Co s ním provedl, je jasné.

Právě tento motor nastěhoval pod kapotu někdejší 528i a udělal z ní něco jako 570i, navíc s manuální převodovkou a úplně jiným, černým interiérem. Byla to pořádná dřina, jak vám vykreslí přiložená fotogalerie, z původního auta zůstala netknutá v podstatě jen většina karoserie. Na něco posloužily tuningové díly, na něco komponenty z jiných vozů, leccos, jako třeba svody výfuku, bylo nutné udělat ryze pro tento vůz.

Po dokončení ale nebyl Brandon s výsledkem zcela spokojen. Potenciál motoru LSX je pomalu nekonečný, a tak ten v jeho Touringu dostal navíc ostřejší vačku, tužší ventilové pružiny a nová ventilová sedla. Motor je atmosféricky plněný a při první zkoušce na motorové brzdě ukázal 481 koní a 644 Nm. Už to jsou úctyhodná čísla, v sérii neměla žádná E39 víc, i M5 dávala „jen” 400 koní. Ovšem vzduchový filtr byl umístěn dost nešťastně a nasával horký vzduch; nyní, když je sání vedeno od otvorů pro mlhovky, odhaduje Brandon výkon na zhruba 507 koní a 678 Nm. Ač studený vzduch udělá hodně, tohle může být trochu přehnané očekávání, ale i kdyby byl někde v těsném okolí pěti stovek koní, výsledek to je krásný - bavíme se o 16 let starém hnědém kombíku.

Do řady 5 E39 se osmiválce běžně montovaly, dokonce je běžně koupíte i do F10. Nemívaly sice sedm litrů, maximum bylo pět v případě M5 E39, ale i tak to byly rozměrově velké motory. LSX sem tedy pasoval relativně snadno, bylo jen potřeba upravit olejovou vanu, protože byla v místech, kudy vede přední pomocný rám.

Ne zrovna snadné bylo umístění manuální převodovky; původně tu měl být šestikvalt Tremec TR6060, tedy ta stejná skříň, jakou najdete v autech typu Dodge Viper nebo Challenger SRT Hellcat. Kvůli problémům s umístěním řadicí páky ale nakonec za motor údajně putoval Tremec T56 Magnum, také manuální šestikvalt. Samozřejmostí je samosvor mezi zadními koly, zakázkově laděné tlumiče na zadní nápravě a pneumatiky o úctyhodných rozměrech 245/35 ZR19 vpředu a 275/30 ZR19 vzadu. Do podběhů se vešly relativně dobře, jen bylo trošku potřeba vytáhnout blatníky, uvádí autor této stavby.

Zmiňme také instalaci černého koženého interiéru s alcantarovým čalouněním stropu a zavazadelníku; béžové sedačky Brandonovi neseděly. Ty, které nyní na předních místech vidíme, nejsou sériové pro E39, nýbrž to jsou sportovní sedačky z řady 7 E38. Údajně to je skvělá kombinace mezi sportovními sedačkami v M5 a komfortem, který nabídnou standardní křesla v řadě 7 E38.

Přední nárazník ve stylu toho na M5 pasoval na místo krásně, zadní také, pro E39 se tyto nárazníky vyráběly. Co už bylo trochu náročnější, bylo zabudování výfuku podobného tomu v M5 E39. Problémy byly zejména u posledního dílu, pro který musela být upravena podlaha zavazadelníku. Jinak tu ale moc tlumičů výfuku nečekejte, jak jistě poznáte i z videa níže. Oproti sérii tu jsou také novější zadní světla a ta přední jsou vlastní výroby - kombinují tzv. angel eyes, dostupné běžně třeba na eBayi, a projektorové lampy z Nissanu Murano.

Výsledkem není stroj, který jen tak nepotkáte; motory z rodiny LS se do BMW řady 5 montují relativně běžně, protože to je snadné. Tenhle vůz však na sobě nedává nic mimořádného znát, může to prostě být další kombík řady 5 s jinými koly a sníženým podvozkem. Když ovšem Brandon nastartuje, veškeré pochybnosti o tom, že tohle auto je někde úplně jinde než běžná řada 5, jsou ty tam...

Kompletní dokumentace stavby BMW 570i Touring


BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 1 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 001BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 2 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 002BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 3 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 003BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 4 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 004BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 5 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 005BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 6 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 006BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 7 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 007BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 8 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 008BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 9 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 009BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 10 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 010BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 11 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 011BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 12 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 012BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 13 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 013
Tento vůz začal své slavnější časy jako obyčejná 528i Touring s automatem

BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 14 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 014BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 15 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 015BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 16 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 016BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 17 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 017BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 18 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 018BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 19 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 019BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 20 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 020BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 21 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 021BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 22 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 022BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 23 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 023BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 24 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 024BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 25 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 025BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 26 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 026BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 27 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 027BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 28 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 028BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 29 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 029BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 30 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 030BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 31 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 031BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 32 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 032BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 33 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 033BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 34 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 034BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 35 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 035BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 36 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 036BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 37 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 037BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 38 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 038BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 39 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 039BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 40 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 040BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 41 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 041BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 42 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 042BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 43 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 043BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 44 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 044BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 45 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 045BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 46 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 046BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 47 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 047BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 48 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 048BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 49 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 049BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 50 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 050BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 51 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 051BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 52 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 052BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 53 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 053BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 54 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 054BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 55 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 055BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 56 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 056BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 57 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 057BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 58 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 058BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 59 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 059BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 60 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 060BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 61 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 061BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 62 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 062BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 63 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 063BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 64 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 064BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 65 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 065BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 66 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 066BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 67 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 067BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 68 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 068BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 69 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 069BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 70 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 070BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 71 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 071BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 72 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 072BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 73 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 073BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 74 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 074BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 75 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 075BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 76 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 076BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 77 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 077BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 78 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 078BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 79 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 079BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 80 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 080BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 81 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 081BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 82 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 082BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 83 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 083BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 84 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 084BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 85 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 085BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 86 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 086BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 87 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 087BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 88 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 088BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 89 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 089BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 90 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 090BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 91 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 091BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 92 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 092BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 93 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 093BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 94 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 094BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 95 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 095BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 96 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 096BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 97 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 097BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 98 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 098BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 99 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 099BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 100 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 100BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 101 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 101BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 102 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 102BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 103 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 103BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 104 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 104BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 105 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 105BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 106 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 106
Pak přišly na řadu drobné úpravy

BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 107 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 107BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 108 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 108BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 109 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 109BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 110 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 110BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 111 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 111BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 112 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 112BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 113 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 113BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 114 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 114BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 115 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 115BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 116 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 116BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 117 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 117BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 118 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 118BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 119 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 119BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 120 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 120BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 121 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 121BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 122 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 122BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 123 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 123BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 124 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 124BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 125 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 125BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 126 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 126BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 127 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 127BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 128 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 128BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 129 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 129BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 130 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 130BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 131 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 131BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 132 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 132BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 133 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 133BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 134 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 134BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 135 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 135BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 136 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 136BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 137 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 137BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 138 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 138BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 139 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 139BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 140 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 140BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 141 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 141BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 142 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 142BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 143 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 143BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 144 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 144BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 145 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 145BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 146 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 146BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 147 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 147BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 148 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 148BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 149 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 149BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 150 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 150BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 151 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 151BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 152 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 152BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 153 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 153BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 154 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 154BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 155 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 155BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 156 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 156BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 157 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 157BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 158 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 158BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 159 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 159BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 160 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 160BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 161 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 161BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 162 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 162BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 163 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 163BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 164 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 164BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 165 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 165BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 166 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 166BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 167 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 167BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 168 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 168BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 169 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 169BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 170 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 170BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 171 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 171BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 172 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 172BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 173 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 173BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 174 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 174BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 175 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 175BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 176 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 176BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 177 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 177BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 178 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 178BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 179 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 179BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 180 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 180BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 181 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 181BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 182 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 182BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 183 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 183BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 184 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 184BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 185 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 185BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 186 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 186BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 187 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 187BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 188 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 188BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 189 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 189BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 190 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 190BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 191 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 191BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 192 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 192BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 193 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 193BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 194 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 194BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 195 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 195BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 196 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 196BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 197 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 197BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 198 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 198BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 199 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 199BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 200 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 200BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 201 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 201BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 202 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 202BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 203 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 203BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 204 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 204BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 205 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 205BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 206 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 206BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 207 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 207BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 208 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 208BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 209 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 209BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 210 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 210BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 211 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 211BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 212 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 212BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 213 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 213BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 214 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 214BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 215 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 215BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 216 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 216BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 217 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 217BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 218 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 218BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 219 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 219BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 220 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 220BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 221 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 221BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 222 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 222BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 223 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 223BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 224 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 224BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 225 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 225BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 226 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 226BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 227 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 227BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 228 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 228BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 229 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 229BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 230 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 230BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 231 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 231BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 232 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 232BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 233 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 233BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 234 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 234BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 235 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 235BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 236 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 236BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 237 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 237BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 238 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 238BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 239 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 239BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 240 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 240BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 241 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 241BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 242 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 242BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 243 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 243BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 244 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 244BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 245 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 245BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 246 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 246BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 247 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 247BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 248 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 248BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 249 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 249BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 250 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 250BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 251 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 251BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 252 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 252BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 253 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 253BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 254 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 254BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 255 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 255BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 256 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 256BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 257 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 257BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 258 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 258BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 259 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 259BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 260 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 260BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 261 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 261BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 262 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 262BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 263 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 263BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 264 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 264BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 265 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 265BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 266 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 266BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 267 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 267BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 268 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 268BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 269 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 269BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 270 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 270BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 271 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 271BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 272 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 272BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 273 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 273BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 274 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 274BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 275 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 275BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 276 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 276BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 277 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 277BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 278 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 278BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 279 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 279BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 280 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 280BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 281 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 281BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 282 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 282BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 283 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 283BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 284 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 284BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 285 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 285BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 286 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 286BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 287 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 287BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 288 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 288BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 289 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 289BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 290 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 290BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 291 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 291BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 292 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 292BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 293 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 293BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 294 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 294BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 295 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 295BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 296 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 296BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 297 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 297BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 298 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 298BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 299 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 299BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 300 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 300BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 301 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 301BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 302 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 302BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 303 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 303BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 304 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 304BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 305 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 305BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 306 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 306BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 307 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 307BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 308 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 308BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 309 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 309BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 310 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 310BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 311 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 311BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 312 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 312BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 313 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 313BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 314 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 314BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 315 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 315BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 316 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 316BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 317 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 317
Pak už se pracovalo hlavně na výměně motoru a kompletní přestavbě interiéru

BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 318 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 319BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 319 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 320BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 320 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 321BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 321 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 322BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 322 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 323BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 323 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 324BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 324 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 325BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 325 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 326BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 326 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 327BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 327 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 328BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 328 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 329BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 329 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 330BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 330 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 331BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 331 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 332BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 332 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 333BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 333 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 334BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 334 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 335BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 335 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 336BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 336 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 337BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 337 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 338BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 338 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 339BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 339 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 340BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 340 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 341BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 341 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 342BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 342 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 343BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 343 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 344BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 344 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 345BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 345 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 346BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 346 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 347BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 347 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 348BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 348 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 349BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 349 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 350BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 350 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 351BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 351 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 352BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 352 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 353BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 353 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 354BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 354 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 355BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 355 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 356BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 356 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 357BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 357 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 358BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 358 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 359BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 359 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 360BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 360 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 361BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 361 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 362BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 362 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 363BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 363 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 364BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 364 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 365BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 365 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 366BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 366 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 367BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 367 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 368BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 368 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 369BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 369 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 370BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 370 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 371BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 371 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 372BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 372 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 373BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 373 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 374BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 374 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 375BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 375 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 376BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 376 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 377BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 377 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 378BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 378 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 379BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 379 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 380BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 380 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 381BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 381 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 382BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 382 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 383BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 383 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 384BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 384 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 385BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 385 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 386BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 386 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 387BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 387 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 388BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 388 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 389BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 389 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 390BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 390 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 391BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 391 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 392BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 392 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 393BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 393 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 394BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 394 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 395BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 395 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 396BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 396 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 397BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 397 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 398BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 398 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 399BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 399 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 400BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 400 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 401BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 401 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 402BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 402 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 403BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 403 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 404BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 404 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 405BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 405 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 406BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 406 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 407BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 407 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 408BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 408 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 409BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 409 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 410BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 410 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 411BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 411 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 412BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 412 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 413BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 413 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 414BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 414 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 415BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 415 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 416BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 416 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 417BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 417 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 418BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 418 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 419BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 419 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 420BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 420 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 421BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 421 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 422BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 422 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 423BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 423 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 424BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 424 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 425BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 425 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 426BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 426 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 427BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 427 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 428BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 428 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 429BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 429 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 430BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 430 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 431BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 431 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 432BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 432 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 433BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 433 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 434BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 434 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 435BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 435 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 436BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 436 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 437BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 437 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 438BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 438 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 439BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 439 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 440BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 440 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 441BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 441 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 442BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 442 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 443BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 443 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 318
S prvním výsledkem ale autor nebyl spokojen, a tak přišla další vylepšení

BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 444 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 444BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 445 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 445BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 446 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 446BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 447 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 447BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 448 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 448BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 449 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 449BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 450 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 450BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 451 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 451BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 452 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 452BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 453 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 453BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 454 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 454BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 455 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 455BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 456 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 456BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 457 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 457BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 458 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 458BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 459 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 459BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 460 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 460BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 461 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 461BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 462 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 462BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 463 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 463BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 464 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 464BMW 570i Touring E39: kombi s motorem 7,0 V8 je víc než tovární M5 - 465 - BMW 528i 70 V8 LSX swap stavba 465
Jejich výsledek je, i s nejnovějšími koly, úchvatný

Zdroj: Bimmer Forums

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.