Peugeot před 15 léty stvořil luxusní sedan se závodním motorem. Výrobu zatrhnul

 | 40 příspěvků | 29.4.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Matoo

Tak to je obrovska skoda,.. | 29.4.2017 16:33reagovat
avatar

Tak to je obrovska skoda, to auto vyzera vynikajuco a zrejme mohlo byt aj vodicsky pritazlive. Skoda, ze sa nedostalo do vyroby, hoci by to bol asi komercny prepadak, tych par ludi, ck by si to kupilo, by si ho uzilo...

Nepřihlášený

Byl to sráč | 29.4.2017 16:41reagovat
avatar

Byl to sráč

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BTS

Reakce na: Byl to sráč | 29.4.2017 16:57reagovat
avatar

Píše se o autě, ne o tobě

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Píše se o autě, ne o tobě | 29.4.2017 16:59reagovat
avatar

+1 :))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Píše se o autě, ne o tobě | 29.4.2017 17:00reagovat
avatar

Inac... Mna stale udivuje, aki sa tu najdu experti, co dokazu hodnotit auto, ktore nikdy v zivote nevideli, lebo sa ani vobec nevyrabalo...

Nepřihlášený richie.rich

Tak 607 obecně byla asi po.. | 29.4.2017 17:08reagovat
avatar

Tak 607 obecně byla asi poslední dobré francouzské auto:)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Standa

Reakce na: Tak 607 obecně byla asi po.. | 29.4.2017 17:52reagovat
avatar

To je zase kec. Jednou bylo nejlepší poslední fr. auto 406, jindy 605, teď zase 607... kecáte a hovno víte. Každý Peugeot byl a je dodnes lepší než jakýkoliv výplod koncernu VW. Má duši, design, nápad, pohodlí... a nezmění to ani báchorky o jeho nespolehlivosti. Naopak, o spolehlivosti koncernu kolují zkazky, které jsou k smíchu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Největší krám co jsem kdy.. | 29.4.2017 18:09reagovat
avatar

Největší krám co jsem kdy měl tu čest opravovat

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: To je zase kec. Jednou byl.. | 29.4.2017 18:11reagovat
avatar

Prý Peugeot je nejlepší :D :D musím se smát, to může napsat jen člověk, co o autech nic moc neví. Kdysi vyráběli dobrá auta, ale teď vyrábí jen spotřební krámy. Nemají motory, řízení je strašné atd. Prostě auto k hovnu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Prý Peugeot je nejlepší :D.. | 29.4.2017 18:21reagovat
avatar

K hovnu auta nebo řidič? Zkus Trabanta.

Nepřihlášený

Reakce na: Prý Peugeot je nejlepší :D.. | 29.4.2017 18:37reagovat
avatar

no ale třeba takové VW je na tom ještě mnohem hůř

Nepřihlášený Jim

Všechna auta od žabožroutů.. | 29.4.2017 19:31reagovat
avatar

Všechna auta od žabožroutů jsou shit. Za rok je z nich vyrachtaná plečka.

Nepřihlášený Standa

Reakce na: Prý Peugeot je nejlepší :D.. | 29.4.2017 19:54reagovat
avatar

No za to ty toho víš! Hospodský kecy! A kdo jako že nevyrábí dnes spotřební krámy? Říkám ti, že mezi současnýma šuplíkama (mimo Japonce) jsou to pořád jedny z nejlepších. Jedinej průser (a zase německej) je motor THP.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Nejhorší ekopekáče z aloba.. | 29.4.2017 20:24reagovat
avatar

Nejhorší ekopekáče z alobalu dělají Frantíci

Nepřihlášený Alojs

Neni spatneho auta ale dob.. | 29.4.2017 20:31reagovat
avatar

Neni spatneho auta ale dobreho ridice.

Nejake porekadlo ......

Nepřihlášený 960850480

Bratrane delal pres 10 let.. | 29.4.2017 20:47reagovat
avatar

Bratrane delal pres 10 let na prijmu oprav u dealera Peugeot, v dobe 206 a 607.Z toho druheho zesedivel...Slabe motory na tezke auto(skoro vsechny), nevyzpytatelna elektronika, citlive na kvalitu paliva, mnoho zarucnich oprav.Jeho sef si poridil 607 taky, v plne palbe, Max. Jenze zesedivel taky, vlastnil sice dealerstvi, ale auto vecne na zvedacich. 605ku mi tez nedoporucil. 405 jak kterou, snad diesel XUD9, co je taky v 309ce. Mozna bych sel do 405 Mi16, ci 205 1.9 Gt, ale hlavne to druhe bude zhuntovane po mladych debilcich-tunerech. A snad 406 coupe, ale jen s 1 motorem a to by muselo byt po duchodci. Jine pazouty, nez tyto 3, obavam se, na "chov" dnes nemajo smysl...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Píše se o autě, ne o tobě | 29.4.2017 22:29reagovat
avatar

Je vidět, že jsi nikdy auta neopravoval.Nejhorší auto na spolehivst i cenu oprav.A nebavím se o konkrétní motorizaci, ale o tomto modelu.

Na německou kounkurenci to nikdy nemělo.Na japonskou nemá Peugeot ani dnes.

Buzerante psal jsem o modelu jako celku.

Nepřihlášený

Reakce na: +1 :)) | 29.4.2017 22:30reagovat
avatar

Chci tě +1 :))

Nepřihlášený Ondřej

Peugeot 607 2.7 HDI 2004 1.. | 30.4.2017 07:52reagovat
avatar

Peugeot 607 2.7 HDI 2004 170 000 km (stale vlastneno, kupovano uplne nove): + velmi dobry motor, dostatecny vykon, kultivovanost a prijatelna spotreba na urovni BiTDI od VW + nove koupeno pod milion s DPH (skladovka, ktere se chteli zbavit) + pohodlny podvozek a prijemna sedadla - automat, obzvlast po 130000 km zacal za studena cukat, radi chaoticky nahoru a dolu (olej v haji, ac pisou dozivotni - pekna blbost) - tuhost karoserie - je to zvykacka - lambda sonda se vysypala asi 6x + cidlo sklonu prednich svetel taky asi 8x - rizeni pravdepodobne neni fyzicky spojeno s prednimi koly - civky v motoru v haji, unika voda z chladiciho okruhu - asi 80 % vahy pocitove na predku VW Passat B8 2.0 BiTDI 2015 40000 km (koupeno nove, stale vlastneno): + motor - vykon, dostatecna sila v celem spektru otacek, spotreba + prevodovka - plynulost a rychlost razeni nahoru + vzhled interieru - volant a sedadla r-line a nektere materialy (+ mne osobne se libi i vnejsek - v bile barve s r-line vypada hodnotne) + svetla - asistent a dosvit - podvozek - drnca, za coz muze hlavne nesmyslny tlak 3.0 v pneu - tuhost karoserie - kultivovanost 4valce - zadni dvere (tesneni) a zadni sedadla v nizkych rychlostech pri pnuti karoserie vrzou, coz me privadi k silenstvi - predni naprava zavrze pri zhoupnuti se na retarderu nebo pri sjezdu schodu z garaze - prevodovka smerem dolu cuka Jinymi slovy, ani jedno neni vylozene spatne auto, ale ani jedno neoslovi narocnejsi ridice. Znovu bych nekoupil ani jedno.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený němec

francouze nikdy | 30.4.2017 09:12reagovat
avatar

francouze nikdy

Nepřihlášený

Reakce na: Peugeot 607 2.7 HDI 2004 1.. | 30.4.2017 11:50reagovat
avatar

A proc to prefoukavate na 3,0?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BIGBOSS

Reakce na: Peugeot 607 2.7 HDI 2004 1.. | 30.4.2017 12:05reagovat
avatar

Kup si Mazdu 6 :-) tam se nesere nic a najezdí půl milionu bez závad.Teda pokud ošetříš alespoň 1 za 2 roky podvozek.

Všechny ty vaše pseudo kvalitní auta jsou jenom pytel problémů a kasička na peníze.Měl jsem Golf 5 a už nikdy.Od Peugeotu jsem měl 307 to bylo zlo do domu.A předpokládám, že v 607 nebylo nic jiného než to co bylo po ruce.Od kliček až po ..... takže to bude stejjná fraška a jen snaha vyrábět to co Audi v té době a to A6ku

Nepřihlášený Ondřej Šíma

Reakce na: A proc to prefoukavate na.. | 30.4.2017 12:05reagovat
avatar

Protoze to tak pisou a bojim se, abych nesjizdel spatne pneu. Takhle jsou sjete rovnomerne. Mam 235/45 R18. Devatenactky maji mensi tlak.

Nepřihlášený mrdka z krtka

jezděte třeba na koních ko.. | 30.4.2017 12:10reagovat
avatar

jezděte třeba na koních kokoti

Nepřihlášený honibrk

Reakce na: Bratrane delal pres 10 let.. | 30.4.2017 12:48reagovat
avatar

ty jseš nějakej chytrej ,nejseš náhodou psranej?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený petr

Reakce na: ty jseš nějakej chytrej ,n.. | 30.4.2017 12:52reagovat
avatar

jo však to je magor ve všech příspěvcích ze sebe dělá chytráka

Nepřihlášený 960850480

Tak samozrejme, jako spolu.. | 30.4.2017 14:02reagovat
avatar

Tak samozrejme, jako spolumajitel servisu uplne jinych 2 znacek,z nichz 1 mame autorizovane.A jako casty navstevnik okruhu Sosnova, Most, Brno.Kdyz jsme prijimali automechaniky na HPP i vypomoc,tak prednostne ty,co sami maji ci dlouho meli FR + IT, propadne Seaty atd.,takovi jsou zvykli opravovat leccos a improvizovat.Coz se nakonec ukazalo jako spravna volba

607 krasny kocat,s 2.7HDI, i benzin by se nasel(ne ale jit do LPG!),ale to krouceni,nekvalita slice a predevsim elektroobvody, silenejsi uz ma snad jen XM a cast Lagun...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kokot piča u holiča

Reakce na: Tak samozrejme, jako spolu.. | 30.4.2017 16:12reagovat
avatar

blablabla

Nepřihlášený Bigboss

Reakce na: Tak samozrejme, jako spolu.. | 30.4.2017 16:24reagovat
avatar

Podle tvé češtiny musí to vaše dealerství vypadat :-)))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kokot piča u holiča

Reakce na: Podle tvé češtiny musí to.. | 30.4.2017 16:28reagovat
avatar

jo to jo

Nepřihlášený kokot piča u holiča

Reakce na: Tak samozrejme, jako spolu.. | 30.4.2017 16:32reagovat
avatar

krasný kočat hi hi hi

Nepřihlášený mrdka z krtka

zmrdka z krtka | 30.4.2017 16:52reagovat
avatar

zmrdka z krtka

Nepřihlášený 960850480

jsem homouš | 30.4.2017 16:54reagovat
avatar

jsem homouš

Nepřihlášený píča z krtka

960850480 | 30.4.2017 16:55reagovat
avatar

960850480

Nepřihlášený Valdert

Reakce na: Peugeot 607 2.7 HDI 2004 1.. | 1.5.2017 12:13reagovat
avatar

Jaké cívky má HDI 2700?

Nepřihlášený Noonescop

Reakce na: No za to ty toho víš! Hosp.. | 5.5.2017 14:35reagovat
avatar

Rodice byli tak trochu peugeotofilove, kazdopadne pridam teda taky trochu do rybnicku. Tatik kupoval 607 novou v roce 2004 a jel s ni rovnou na Euro ve fotbale. 430k najeto aktualne, prvni majitel, a jako nova. Spojka menena ve 270k, frajeri v servise rikali, ze to jeste nevideli. Motor sice klepe, ale co si budem, 430 je 430. Stale papa okolo 6,5 litru na 100, a z klidu se rozjede na 100kmh za 10 sekund. Neni spatne na 2 tunoveho, 15ti leteho slona :) Na to si maticka koupila 308CC 1,6 THP (156k). Auto nonstop v servisu, turbo odesle po 30k, strasne. Presedlala casem na RCZ, opet 1,6 THP naladeny na 200k od BMW, a opet stejna pohadka. V 50k turbo nove, v 90k novy motor. Story o tom, jak koncernaci pomlouvaji peugeot, ze vyrabeji komercni auta. To je jak poslouchat Babyše a jeho story o kalouskovi :)) Kupujte si ty Passaty, a nekomercni golfy, ty jsou mnohem lepsiii.

Nepřihlášený Zdeny

Tak to je voda na můj mlej.. | 6.5.2017 07:58reagovat
avatar

Tak to je voda na můj mlejn. od roku 1995 do roku 2008 jsem dělal ve firmě, kde jsem měli určené, že budeme mít vozy Pežot. Vystřídal jsem všechny, ale ne zrovna 607. Tzn, když je vezmu po pořadě: 306,605,406,407,807. Z toho 406 celkem 3x, s 607 jsem ale dost najezdil, protože ji měl kolega z Itálie, kde jsem s ním jezdil po místních papírnách na servis. Upřímě, když to srovnám (všechno dohromady) s vozyx VW, na kterých zase museli jezdit naši němečtí kolegové, tak bych dnes opět zvolil Pežot, zejména 406. Hovoříme o autech z let 2000-2003-4. Pasát té doby neměl na 406 nejmenší šanci. Mluvím o tom, že jet z domu do firmy (1220km) jsem dávl se 406 absolutně v pohodě a to jsem večer měl ještě chuť jít bloumat po Milánu. Jednou jsel jel s kolegou z Linze s jeho Pasátem, pouhých 920km, ale nadšenej jsem z toho fakt nebyl. Tvrdolín a dunění. Diuenění a zase jen dunění slavné 1,8TDI 96kW s červeným I. Kdo najezdil v té době 60.-80tkm za rok, jako já, mi dá za pravdu, že najezdit je v P406 šlo zcela bez potíží, aniž by musel člověk po každí dlouhé jízdě vyhledávat primáře Sovu. A poruchovst? Co to je??? Měl jsem asi štěstí, protože nebýt kouslého ložiska na P306 (díký ježdění řekama při povodních v roce 1997)a pak závady na stahování okna u 807 (vyřešila záruka), neměl jsem jediný problém. To mi věřte, nebo ne. Auta jsem servisovla u dýlera v Linzi a pak od roku 2002 na Federal Cars na Chodově. Lil se olej, nafta a občas se udělala brzdy a nějaký tyčky na předku. Nic víc. Kdo tu blábolí o poruchovosti, asi nikdy na Pežotech nenajezdil přes milion km (já je najezdil, tak snad objektivní pohled na tyhle vozy mám). Na základě toho, co jsem na vlastní ruce najezdil na služebních pežotech, jsem s i dom na asi dva roky pořídil P417SW 1,6HDI. navzdory kydům,co se obecně dají najít na netu, jsem opět neměl jediný problém. Ani s motorem, ani s ničím. Pouze ve 150tkm se rozsvítila kontrolka FAP, dolilo se aditivum a byl klid. Ani Ň poruch. A k francouzům - dcera má Clio, co jsem jí koupil na naučení se řídit a má ho dodnes, resp. je..

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif