včera | Petr Miler
Tohle auto je prostě nesmrtelné a vždy, kdy už se zdá, že je s ním amen, se znovu vrátí zpět bojovat o zákazníky. Platí to nejen o původní Ladě Niva j...
28.1.2023 | Petr Prokopec
Jde o zásadní překreslení automobilové mapy světa s téměř nulovou vazbou na preference zákazníků. A i když iniciativa přichází v prvé řadě z Evropy a ...
28.1.2023 | Petr Miler
Mnozí si stále myslí, že když jsou Číňané úspěšní v Číně, v Rusku nebo v Austrálii, že země EU jsou ještě jiný svět, kam se nepodívají. Není to pravda...
28.1.2023 | Petr Prokopec
Plány měli Rusové velké, o tom žádná, ani relativně drobné dílčí mezikroky ale nejsou schopni realizovat v termínech, které si sami stanovili. Cíle na...
27.1.2023 | Petr Miler
Volkswagen nabízí řadu zajímavých modelů, které dost možná ani neznáte. Mohou přitom být atraktivní, prostorné, vybavené i relativně dostupné. Evropě ...
27.1.2023 | Petr Prokopec
Nemusí to znamenat úplný konec, po odpískání výroby prvního sériového modelu a kolapsu klíčové dceřiné firmy by se ale musel stát zázrak, aby celý niz...
27.1.2023 | Petr Prokopec
Je to velmi překvapivý krok, který pro lidi mimo Toyotu přišel jako blesk z čistého nebe. Racionální přístup k automobilismu tak ztrácí jednoho ze svý...
27.1.2023 | Petr Miler
Pro nezaujatého pozorovatele musí fascinující, jak moc se může lišit situace jedné a té samé značky na různých trzích, které pro ni tak jako tak nejso...
26.1.2023 | Petr Prokopec
Velcí výrobci se předhání v plánech na to, kolik elektrických aut prodají - zda to bude k tomu či onomu roku polovina nebo rovnou většina produkce. To...
26.1.2023 | Petr Prokopec
Racionální přístup, když se to hodí, tak nějak lze shrnout chování Němců. Ti sice chystali elektrický vůz, který by na jedno doplnění energie zvládl u...
26.1.2023 | Petr Prokopec
Průnik množin zákazníků BMW a Dacie je jistě minimální, a tak může překvapit, že si Rumuni vzali na mušku právě drahé Němce. Jejich přístup ke zpoplat...
26.1.2023 | Petr Miler
Představte si auto, které je velké jako Superb, v maximální specifikaci nabídne skoro 200 koní, kopec výbavy včetně ventilovaných sedadel nebo vyhříva...
25.1.2023 | Petr Prokopec
Ford patří mezi automobilky, které se rozhodly vyrazit cestou totální elektrifikace, zpátky ni krok. A tak dělá všechno problematické, co to má přinés...
25.1.2023 | Petr Miler
Z českého pohledu je to smutné představení. Někdejší světový hit Škody vyklízí scénu, a to v prvé řadě na svém kdysi největším trhu. Soupeřů jen přibý...
25.1.2023 | Petr Miler
Je až fascinující vidět, kolik dalších a dalších problémů se v souvislosti s elektromobily postupně vynořuje, jakmile dochází k jejich i jen nepatrném...
25.1.2023 | Petr Prokopec
Měně je někdy více zjevně platí i ve světě aut. BMW se loni pokusilo navázat na svou asi největší moderní ikonu a skončilo to velkým zklamáním. Nyní b...
25.1.2023 | Petr Prokopec
U nás se o vybudování podobného spoje mluví už dekády, nic hmatatelného ale dosud nevzniklo. Turci zjevně raději jednají a mimořádně rychlou linku spo...
25.1.2023 | Petr Miler
Někteří budou možná rádi, že neskončí zcela, tohle nám ale přijde jako lepení znaků Moskviče na čínská auta. Podstata vozu bude zkrátka úplně jiná, je...
25.1.2023 | Petr Miler
Spekulace se nemýlily, bývalý a zřejmě nejvýznamnější šéf designu Škody ve svém posledním působišti na pozici osoby odpovědné za design osobních Volks...
24.1.2023 | Petr Miler
Máte pocit, že je Škoda Octavia pořád velmi úspěšným autem? Českou optikou ano, třebaže i tady bylo lépe, z evropského pohledu se ale prodeje někdejší...