před 5 hodinami | Petr Prokopec
Před pouhými čtyřmi roky, během kterých se na technické, ekonomické i uživatelské utopičnosti těchto záměrů nezměnilo vůbec nic, plánovali Japonci pro...
před 9 hodinami | Petr Prokopec
To poslední, co bychom v roce 2025 čekali, je příchod nové evropské automobilky, která svou existenci založí na monstrózních spalovacích motorech, ale...
dnes | Petr Prokopec
Podobné nabídky budou posílat evropský automobilový průmysl do kolen, neboť na ně jednoduše nemá žádnou odpověď. Tohle auto lacině ani nevypadá, už vů...
dnes | Petr Prokopec
Každý si pod pojmem „levné auto” představuje něco jiného, Fiat nyní přichází s tímto. Jak vidíte, primitivnost z tohoto stroje jen čiší, pro některé ú...
dnes | Petr Miler
Chápeme, že základy pro tento krok byly položeny už dávno za trochu jiného uvažování firmy, nic to ale nemění na jeho absurditě. Automobilka měla uděl...
včera | Petr Prokopec
Někteří ho označují za roztomilé auto, to ale asi ještě neviděli nový Renault 5, který je až odpudivě otylý. Pokud jeho mohutnost máte v oku, vidíte i...
včera | Petr Miler
Tohle auto bylo po léta nejprodávanějším modelem značky, dnes jde na odbyt hůř než klasická 911. Především se ale prodává v menším množství než loni s...
včera | Petr Prokopec
Pokud jako firma vlastníte jinou firmu, která generuje zisk, nemáte důvod se jí zbavovat. Tedy s jednou výjimkou - pokud rychle nepotřebujete víc peně...
včera | Petr Miler
Koho napadlo tohle auto přivést na svět, nemáme tušení. Byla to ale od začátku taková hloupost, že by po něm Mercedes měl chtít uhradit všechny ztráty...
21.5.2025 | Petr Prokopec
Italové jako mistři malých aut léta tápali, když nejprve zabili Punto, pak přetáhli strunu s Pandou i původní novou pětistovkou a minuli terč s jejím ...
21.5.2025 | Petr Prokopec
Je to názorná ukázka toho, jak ignorace zákazníků dokáže i tak moc úspěšnou automobilku poslat do kolen ve velmi krátkém čase. A to Porsche zůstalo na...
21.5.2025 | Petr Prokopec
Dnes se neprodává skoro vůbec, pouhé 4 tisíce vozů dodaných za celý první letošní kvartál je prakticky nic a Fiat může být rád, že továrnu v Mirafiori...
21.5.2025 | Petr Prokopec
Bestseller Toyoty míří ke stále větší vizuální osobitosti, což je na jednu stranu dobře, na tu druhou ale takový postup skýtá i svá rizika. To samé pl...
21.5.2025 | Petr Miler
Třeba je, ale třeba také není. Být si „jistý” budoucností je tím prvním z nejlepších kroků, jak přivést vámi řízenou firmu do existenčních problémů. V...
19.5.2025 | Petr Prokopec
Ghosn je v tomto ohledu snadný terč, argumentace jeho nástupce ale ukazuje v prvé řadě to, jak nekompetentně si vedení firmy počínalo po jeho odchodu....
19.5.2025 | Petr Miler
VW se nachází v nejsložitější situaci za posledních 30 let a odmítá si přiznat její prvotní příčinu. A tak dál hledá spásu v tom, v čem ji za poslední...
18.5.2025 | Petr Miler
To jsou hlavičky, že? Přece stačí, když to přejmenujeme, a bude to dobré. Dotyční jen jaksi zapomínají, že pod stejným jménem jako dřív budou zkoušet ...
17.5.2025 | Petr Prokopec
O takovém autě Italové mnohokrát mluvili i uvažovali, nakonec ho ale nikdy nenabídli. Číňané nyní začínají tam, kde oni skončili, a hru na výkonný ita...
17.5.2025 | Petr Prokopec
Populární řešení Applu je definitivně venku v novém provedení, díky čemuž víme o dost víc o jeho fungování. Klíčová je nebývalá integrace do interních...
16.5.2025 | Petr Prokopec
Asi nebude po chuti každému, na to je střižené moc odvážně, ale podívejte se, co a za kolik s ním dostanete. Navíc to není jen indická specialita, Mah...