před 9 hodinami | Petr Prokopec
Svůj vpád na starý kontinent ohlásila další čínská značka, o které jsme se nejednou zmiňovali. Changan umí nabídnout líbivá nová auta s dobrou technik...
před 10 hodinami | Petr Prokopec
Přijde vám to ujeté? V tom pro změnu nejste sami vy, přesto jde o dokonalý odraz reality. Švédové místo toho, aby se snažili zákazníky přesvědčit o at...
včera | Petr Prokopec
Na jednu stranu všechna čest, AMG One je po dvou letech od předchozího výsledku vládcem Ringu mezi silničními auty ještě zřetelněji. Nový zápis do his...
včera | Petr Miler
Šéf Audi to dokázal. Vsadil všechno na jednu kartu a teď nedokáže prodávat ani elektrifikované novinky, ani zanedbávané klasické modely. Propady prode...
včera | Petr Miler
Z vyjádření manažerů Škody je naprosto zjevné, že vědí, co lidé nechtějí, v čem nové nabídky značky selhávají. Přesto to ignorují. Marketingový šéf na...
2.10.2024 | Petr Prokopec
Popravdě je o něco levnější, než jsme čekali, ale co za své peníze dostanete? I to vám ukážeme. Jde o nemastnou a neslanou zmenšeninu Enyaqu s baterie...
2.10.2024 | Petr Miler
Automobilka už zjistila, že jede na mrtvém koni a sesedla, jenže než nahodí sedlo na prodejnější alternativu, hraje jen s kartami, které má v ruce . A...
1.10.2024 | Petr Prokopec
Dlouho se mluvilo o tom, že výrobci, kteří využívali omezené dostupnosti nových aut v koronavirových časech a spoléhali na to, že lidé koupí cokoli, c...
1.10.2024 | Petr Miler
Jenže přesně tohle většina průmyslu dělá. A dělal to i sám Chevy. A i když je vyjádření šéftechnika svým způsobem uspokojivé, doplňující komentář gene...
30.9.2024 | Petr Prokopec
Interiéry aut jsou tradičně dominantně plastové. A pokud je výrobci chtějí něčím vyšperkovat, obvykle sahají po kovech, dřevu či CFRP. Látky hrají mim...
30.9.2024 | Petr Prokopec
Člověk, který dlouho působil jako bojovník za zdravý rozum, který jen neochotně přijímá politický diktát, je nakonec tím, kdo za něj nakonec horuje ze...
29.9.2024 | Petr Prokopec
Nemáme nic proti tomu, když automobilky dávají mladším prostor k projevení jejich kreativity, právě naopak. Jenže by nikdy neměly rezignovat na kontak...
29.9.2024 | Petr Miler
Že si šéf modrého oválu nasypal na hlavu popel kvůli od počátku nesmyslnému pokusu vnutit všem zákazníkům elektrické modely ještě neznamená, že se tak...
29.9.2024 | Petr Miler
Jsme přesvědčeni, že nikdo nemá skutečně přesnou představu o tom, jaký celkový dopad má automobilový průmysl na evropské hospodářství. Jedno je ale ji...
28.9.2024 | Petr Prokopec
Až náš čtenář a zjevně příznivce Mazdy nás musel upozornit, že tu značka za cenu velmi tuctové Octavie začala prodávat velmi netuctové provedení model...
28.9.2024 | Petr Miler
Sama automobilka nesměle ukázala, že při vývoji Tourbillonu dotáhla až od stádia modelu v měříku 1:1 alternativní design vozu, který nakonec nepoužila...
28.9.2024 | Petr Miler
Situace v největší automobilové firmě celé Evropy se zjevně zhoršuje před očima. Výhled na letošní rok byl naposledy přehodnocen směrem k horšímu 1. s...
27.9.2024 | Petr Miler
Jeden neuspěl, druhý ano, vypadá to ale, že oba umí o současnosti hovořit realističtěji než politici. Ti dnes radí německým automobilkám: „Udělejte el...
27.9.2024 | Petr Prokopec
Chvíli se zdálo, že to je „ten typ auta”, kterému hlavně v prémiovém segmentu pokvete pšenka, nakonec se ale nikdy neuchytil tak, jak si automobilky m...
27.9.2024 | Petr Prokopec
Jeden milion. Tolik aut už rumunská automobilka prodala s pohonem, na který se prakticky všichni ostatní vybodli - s motory uzpůsobenými ke spalování ...