Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S

Na základě přání zákazníků u Audi přestanou klást důraz na tvrdé naladění podvozku. Rekalibrací řízení pak chtějí řidiče více vtáhnout do hry.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S

23.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Na základě přání zákazníků u Audi přestanou klást důraz na tvrdé naladění podvozku. Rekalibrací řízení pak chtějí řidiče více vtáhnout do hry.

Nová generace Audi A8 přišla na přetřes vcelku nedávno, když německá automobilka částečně odhalila její interiér. V jeho případě mají zákazníci očekávat zejména vylepšené dotykové displeje, jež budou disponovat haptickou odezvou. Kromě toho vůz nabídne i virtuálního osobního asistenta, který se v průběhu času bude učit zvyklostem řidiče a následně mu uzpůsobí palubní menu tak, že nabídne kupříkladu zkratky vedoucí k nejčastěji užívaným funkcím.

K tomu všemu se má přidat komfort, jenž bude minimálně konkurovat Mercedesu třídy S, tedy v daném ohledu králi segmentu. Za vším přitom má stát nová technologie podvozku založená na adaptivních tlumičích. Mimo to dorazí i překalibrované elektrické posilovače řízení, které má přispět jak k úspoře paliva (byť samozřejmě minimální), tak ke zlepšení jízdní agility. V tomto ohledu lze samozřejmě čekat pomoc i od zmíněného podvozku.

Audi přitom tímto způsobem reaguje na kritiku, která dlouhodobě míří na charakteristiku jízdy. Německá automobilka totiž dosud vždy favorizovala spíše „sportovní“, tedy tvrdší nastavení podvozku, nicméně zákazníci zejména na dálnicích a především u výše postavených modelů vyžadují pravý opak. Zároveň však touží také po větším vtáhnutí do hry, což má pro změnu zajistit ona rekalibrace posilovače řízení.

Počítá se přitom s tím, že vylepšené technologie v obou výše uvedených oblastech - tedy u podvozku i řízení - následně zamíří také k ostatním modelům značky. Na větší komfort by se přitom měli těšit majitelé budoucích generací A1 a A3, kteří netouží po sportovním svezení, zatímco klientela variant S a RS bude profitovat z lepších zážitků za volantem.

Zda ale tento příslib skutečně dojde naplnění, na to si musíme počkat. Zatím si můžete prohlédnout novou ilustraci možné podoby vozu, která ale překvapí podobně jako Audi sama. Přesto nebo spíše právě proto bude nejspíše blízká realitě, posuďte sami...


Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 1 - Audi A8 2017 novy render
Nové Audi A8 se ukázalo na neoficiální ilustraci, která realitě nemůže být příliš vzdálená

Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 2 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 01Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 3 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 02Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 4 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 03Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 5 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 04Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 6 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 05Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 7 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 06Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 8 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 07Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 9 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 08Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 10 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 09Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 11 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 10Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 12 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 11Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 13 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 12Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 14 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 13Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 15 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 14Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 16 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 15Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 17 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 16Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 18 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 17Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 19 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 18Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 20 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 19Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 21 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 20Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 22 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 21Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 23 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 22Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 24 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 23Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 25 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 24Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 26 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 25Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 27 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 26Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 28 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 27Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 29 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 28Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 30 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 29Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 31 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 30Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 32 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 31Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 33 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 32Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 34 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 33Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 35 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 34Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 36 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 35Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S - 37 - Audi Prologue Piloted Driving Concept 36
Už proto, že stejně jako skutečný vzešla z konceptu Prologue

Zdroj: Autocar, Ilustrace: Carscoops

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.