Audi RS5 TDI: prototyp prvního dieselového RS slibuje až 380 koní

 | 11 příspěvků | 28.5.2014 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený goes

Do toho bych sel a nemusel.. | 28.5.2014 12:23reagovat
avatar

Do toho bych sel a nemuselo by se to ani nazvyt RS

Nepřihlášený Krčál

Tak konečně je tady elektr.. | 28.5.2014 14:17reagovat
avatar

Tak konečně je tady elektricky poháněný kompresor. To jsem zvědavý jakou bude mít motor charakteristiku. Jestli to nepodělali, tak by to mohlo být super, protože elektronika si může regulovat tlak přesně podle potřeby a mohlo by to tahat jako elektromotor.

Nepřihlášený Uncle Hihi

Doba kvalitních dieselů je.. | 28.5.2014 20:54reagovat
avatar

Doba kvalitních dieselů je nenávratně pryč. Tady ta odlehčená dieselová mrcha vydrží méně jak motor z hondy s2000 a ještě než se podělá úplně tak se budou měnit vstřikovače, turba, čerpadla a snímače častěji než olej. A to se vyplatí!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kosma

750 Nm už skoro od volnoběh.. | 28.5.2014 21:29reagovat
avatar

750 Nm už skoro od volnoběhu, tak tomu říkám lokomotiva.

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Doba kvalitních dieselů je.. | 28.5.2014 23:04reagovat
avatar

Mám takovej pocit, že zrovna motor z Hondy S2000 vydržel sakra hodně. :-D

Nepřihlášený dali

"Stejně jako mnoho moderníc.. | 29.5.2014 11:45reagovat
avatar

"Stejně jako mnoho moderních turbodieselů je i tato pohonná jednotka vybavena dvoufázovým přeplňováním, kdy v nižších rychlostech vstupuje do hry malé turbodmychadlo, ve vyšších pak to větší."

Hmm, sekvenční přeplňování závislé na rychlosti, to zní jako hodně kvalitní překlad z angličtiny :D

Nepřihlášený AudiRS6

Elektricke duchadlo je jed.. | 29.5.2014 17:13reagovat
avatar

Elektricke duchadlo je jednoznacne najlepsi sposob, ako preplnovany motor zbavit turbodiery, ktora chtiac-nechtiac, vzdy nejaka je. A prave pri vyjazdoch zo zataciek mat vdaka nemu presne taky toc.moment, aky dam povel pravou nohou, je dovod, ze coskoro vdaka audi nebude treba plakat za "linearitou a predvidatelnostou" atmosf.motorov!!! Tato linearita a okamzite reakcie tohoto motora budu dovodom peknych par bezesnych nocii v Mnichove a Stutgarte :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: Elektricke duchadlo je jed.. | 29.5.2014 20:40reagovat
avatar

jj, bravo Audi!

Nepřihlášený Sedmikráska

Reakce na: Elektricke duchadlo je jed.. | 30.5.2014 22:12reagovat
avatar

Souhlas, dlouho o tom mluvili a teď je to konečně na světě, tohle může být hodně dobrá kombinace, už stará 1.4 TSI kde byl mechanický kompresor v kombinaci s turbem měla hodně do sebe, tohle bude ještě o pár levelů dál.

Nepřihlášený mara

Zatím bych o té životnosti.. | 31.5.2014 13:14reagovat
avatar

Zatím bych o té životnosti nespekuloval, možná nás mile překvapí. Ten točivý moment je masakr. Jediné co mi u toho chybí je pořádný zvuk motoru/výfuku. Mohli by si s tím u Audi trochu pohrát. Když umí udělat parádní zvuk z nafty u Millteku, tak by to asi neměl být takový problém

Nepřihlášený Otes

No origo zvuk třeba v A6 3.. | 1.6.2014 08:33reagovat
avatar

No origo zvuk třeba v A6 3,0 BiTDI je na ropáka pěknej, takže umí i bez úpravců:-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif