Audi SQ7 TDI je venku, má nejsilnější diesel světa a elektrické přeplňování

 | 29 příspěvků | 3.3.2016 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený SuperForce

to je to, co na Nurbaci po.. | 3.3.2016 13:14reagovat
avatar

to je to, co na Nurbaci pocas testov vyletelo z Karussellu rovno do bariery. Nechcel by som :-)

Nepřihlášený

To je hnus! Cerveny hroch,.. | 3.3.2016 13:52reagovat
avatar

To je hnus! Cerveny hroch, ale co design je subjektivní. Ale SUV na 22 palec /45 nebo 40.

Nepřihlášený LCD

Pecka, nejsilnější diesel,.. | 3.3.2016 13:53reagovat
avatar

Pecka, nejsilnější diesel, první aplikace elektrického kompresoru v sériovém autě, první implementace 48V sítě v osobním autě. Konkurence má co dohánět. Ještě vrazit ten e-lader do benzínových 4.0 a 3.0 TSI a nemá to chybu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Pecka, nejsilnější diesel,.. | 3.3.2016 13:57reagovat
avatar

konkurencia je už inde.(vodík) TDI je s doby kamennej..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LCD

Reakce na: konkurencia je už inde.(vo.. | 3.3.2016 14:17reagovat
avatar

Audi má vodíkové auto také, ale stejně jako u konkurence je na houno, protože není infrastruktura.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Audi má vodíkové auto také,.. | 3.3.2016 14:25reagovat
avatar

infrastruktura bude ked sa začne čím skôr...nie presadzovať trapne dízle ovciam

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Audi Union Nuda TDI

A kdy přijde Q7 Cabrio? | 3.3.2016 14:44reagovat
avatar

A kdy přijde Q7 Cabrio?

Nepřihlášený Josef Bole

To zase bude v servisech n.. | 3.3.2016 14:44reagovat
avatar

To zase bude v servisech nablito...

Nepřihlášený

Reakce na: infrastruktura bude ked sa.. | 3.3.2016 15:50reagovat
avatar

Prdlajs, dosud není vyřešená výroba vodíku za rozumných nákladů, není vyřešena distribuce a skladování. Auta na benzín se ve své době prosadila jenom proto, že byla již zvládnutá těžba a rafinace ropy, kdyby nebyla, tak mohli pánové Benz a další vyrábět benzínová auta jak o život a nikdo by je nekupoval. Elektrická trouba na pečení je skvělá věc, ale v 15 stol. by každému byla platná jak mrtvému zimník, až se zvládnutím výroby elektřiny se mohly rozšířit el. spotřebiče. Naopak to nefunguje. Stejné to bude s vodíkem, dokud nebude levná výroba, tak všechny vodíková auta jsou jen showcars dobrá na výstavy. První vodíkové auto GM je staré desítky let, vodíková Honda je tu také hromadu let, ale rozšíření je nula. Logicky, dokud není infrastruktura tak výroba "spotřebičů" je jenom technické cvičení.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: Pecka, nejsilnější diesel,.. | 3.3.2016 16:30reagovat
avatar

aj to bude... ;-)

Nepřihlášený luboss

supér AUDI Q7, najlepšie S.. | 3.3.2016 17:36reagovat
avatar

supér AUDI Q7, najlepšie SUV našich ciest....

Nepřihlášený 0430

status symbol oplzlosti | 3.3.2016 18:17reagovat
avatar

status symbol oplzlosti

Nepřihlášený EU

audi traktor | 3.3.2016 19:54reagovat
avatar

audi traktor

Nepřihlášený

Reakce na: Prdlajs, dosud není vyřeše.. | 3.3.2016 20:25reagovat
avatar

Treba mysliet pozityvne nie vypisovat s*acky...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Treba mysliet pozityvne ni.. | 3.3.2016 21:41reagovat
avatar

Především je potřeba myslet a ne se nechat ovlivňovat marketingovými s.ačkami automobilek,

Nepřihlášený .Z3

Se divím, že se s těma tur.. | 3.3.2016 22:55reagovat
avatar

Se divím, že se s těma turbama mezi řadami válců nepoučili z průseru V8 BMW...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: Se divím, že se s těma tur.. | 3.3.2016 23:19reagovat
avatar

Ja sa skor divim, ze taki vyhlaseni motorari ako pani z Mnichova to na prvy raz nezvladli tiez, ako nasi.

Nase motory s turbami vnutri V s tym problemy nemaju. ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Ja sa skor divim, ze taki.. | 3.3.2016 23:24reagovat
avatar

Třeba tam mají zase nějaký cheatboxy. Teď už nikdy nevíš

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: Třeba tam mají zase nějaký.. | 3.3.2016 23:31reagovat
avatar

aaach jaaaj...

No tak si kopni, noooo :-/

Ci vobec vies, ze jediny problem jedineho Audi motora, ktoreho sa Dieselgate tyka ( 3.0 V6 TDi ) mal jediny problem ? A to ten, ze koli zivotnosti vyhrievania katalyzatora, sa tato funkcia v beznych situaciach obmedzovala. Toto sa meni na vyhrievanie vzdy ked je to potrebne a tym je problem vyrieseny.

akurat, ze to bude narocnejsie na jeho vydrz. Nove motory a ich katy uz su ale dimenzovane dostatocne, takze pre Audi Dieselgate skoncila.

Uz len tie stare napravit a hotovo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: aaach jaaaj... No tak si.. | 3.3.2016 23:35reagovat
avatar

Taková odpověd se mi líbí. Alespoň uznává, ze se neco skutečně stalo a nekope do všech okolo. Palec nahoru pro tebe. A ze je 3.0 jediny jsem nevedel.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: Taková odpověd se mi líbí... | 3.3.2016 23:45reagovat
avatar

Ten, kto ma naozaj rad Audi, musi byt nasraty za to, ze sa nieco stalo. A to ja som.

Mam ich rad, ale ak treba, kritikou nesetrim:

Ich najväcsi vykrik v Ženeve - Q2 - je pre mna prepadak (exterier). Aspon ze interier je typicke Audi - deklasujuce vsetko ;-)

Celkovo niesom moc zastanca modelov na MQB-ckach, teda s vynimkou TTRS a RS3 - vdaka tomu R5 2.5 TFSi motoru. Paradoxne RSQ3 s tym istym motorom ide mimo mna ( ano, aj ono je na MQB )

Poriadne Audi su na MLB-ckach, teda od A4 vyssie- s poriadnym quattrom s medzinapravovym diferakom a nie nejakym posantenym Haldexom :-/

3.0 TDi je jediny vyvyjani by Audi. To ze Audi vo svojich modeloch pouziva aj ostatne - hold smůla :-/

Ked aj do tych malych hrkalok chcu ti ludia naftaky :-/

Tie ale maju na starosti pani z VW, Audi si len trochu mohlo upravovat naladenie odozvy na plyn. pedal, ale motory si nejako "nečipovalo".

Hadam sa uz ale poucili a budu opatrnejsi pri preberani dalsich koncernovych raroh.

Nepřihlášený Hajzlík

Reakce na: Ja sa skor divim, ze taki.. | 3.3.2016 23:49reagovat
avatar

.Z3 ty asi o motorech moc nevíš co?

1. turba mezi řadami válců u BMW V8iček mají problém s chlazením. Problém s chlazením se ovšem týká především benzínových turb, která dosahují daleko vyšších teplot než u dieselů, viz teplota spalin diesel vs benzín.

2. Benzínové 4.0 TFSI Audi používá turba mezi válci stejně jako BMW a nikdy s tím problém nemělo, takže do problémů BMW bych Audi vůbec netahal, Audi to umí uchladit u benzínu, takže diesel si dá s prstem v nose.

Nepřihlášený Opravář Mario

Q7 je opulentní mamut pro.. | 4.3.2016 09:38reagovat
avatar

Q7 je opulentní mamut pro barbie mamky a barbie taťky. Audi je typická značka pro metrouše, je to humus jejich image.

Nepřihlášený xxx

stojí to za hovno | 5.3.2016 14:51reagovat
avatar

stojí to za hovno

Nepřihlášený Buřt

Nejodpornější audi všech d.. | 5.3.2016 19:06reagovat
avatar

Nejodpornější audi všech dob!!!Největší chyba automobilky AudDopadne stejně, jako A1.Totálně hnusné a nesmyslné auto.Stejně tak předražená Q5 která nedává smysli.Poslední Audi je jeden průser za druhým.

Nepřihlášený Paĺo

Závist,závist,závist.... | 22.2.2018 00:18reagovat
avatar

Závist,závist,závist....

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše