Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách

Vydělat se dá na všem, tvrdí někteří. Krok i u nás působícího řetězce rychlého občerstvení to potvrzuje, na jinak pro všechny otravných dopravních zácpách umí vydělat rozvozem teplého jídla.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách

19.5.2019 | Mirek Mazal

Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Vydělat se dá na všem, tvrdí někteří. Krok i u nás působícího řetězce rychlého občerstvení to potvrzuje, na jinak pro všechny otravných dopravních zácpách umí vydělat rozvozem teplého jídla.

Tuzemské kolony aut, pokud pomineme zoufalost nazvanou dálnice D1, nejvíce sužují Prahu, pak překvapivě České Budějovice následované třetím Brnem. Ježdění v metropoli Česka znamená ztratit zbytečných 24 hodin ročně, které člověk prostojí v zácpách. Celosvětově stojí za zmínku přelidněné Los Angeles, kde šoféři v průměru stráví 102 hodin stáním v odéru výfukových plynů.

Úplnou katastrofou je Mexico City, lokální situace vyžaduje pevné nervy. V průměru lidé přijdou o 59 minut denně, když se vydají do práce autem. Roční účet za pohodlí dosahuje 227 hodin ztraceného času. Ne všichni ale musí v zácpách ztrácet čas a tedy i peníze, vydělat se na nich rozhodl řetězec rychlého občerstvení Burger King.

Bistro nedávno představilo službu pojmenovanou Traffic Jam Whopper spočívající v rozvozu jídel přímo k hladovým řidičům uprostřed zácp. Zájemce pomocí chytrého telefonu s GPS vytvoří objednávku, centrála potvrdí vybrané položky a zaúkoluje nejbližší pobočku. Kurýr poté motocyklem zvolí nejlepší trasu a proplete se zácpou až k okýnku vozu s určenou registrační značkou.

Cílené reklamní bannery v aplikaci zákazníkům připomínají možnost využití nové služby, a také kolik času ještě zbývá na objednání. Aplikace dovede on-line sledovat pozici objednatele i dovozu, takže není problém, když se místo dodání v průběžně mění v závislosti na okolním provozu.

Firma počítá s výdělkem v nejucpanějších městech jako zmíněné Mexico City, Los Angeles, Šanghaj nebo São Paulo. Možnou překážkou by mohlo být ovládání smartphonu v automobilu, které může být nebezpečné. A ani chování kurýrů s teplými hranolky proplétajícími se mezi stojícími vozy nebudí stoprocentní důvěru. Jinak jde ale nepochybně o chytrý nápad, kolony nás všechny obvykle peníze jen stojí.


Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 1 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 01Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 2 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 02Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 3 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 03Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 4 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 04Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 5 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 05Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 6 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 06Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 7 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 07Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 8 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 08Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 9 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 09Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 10 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 10Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 11 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 11Burger King našel způsob, jak vydělávat i na dopravních zácpách - 12 - Burger King rozvazi do dopravnich kolon 12
Burger King zavedl rozvoz jídel do aut stojících v kolonách. Zatím tato služba funguje v Mexico City, další budou následovat

Zdroj: AdAge

Mirek Mazal

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.