Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob

(+ video) Brazilská pobočka General Motros v Sao Caetano do Sul, postavila pro potřeby Jižní Ameriky nový kompaktní van Spin.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob

29.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ video) Brazilská pobočka General Motros v Sao Caetano do Sul, postavila pro potřeby Jižní Ameriky nový kompaktní van Spin.

To, na co se díváte, je nový brazilský příspěvek do velké rodiny automobilů značky Chevrolet. Jmenuje se Spin a můžete jej považovat za mini van schopný převážet pět až sedm osob. Rozměrově přitom odpovídá nižší střední třídě. Má délku 4,36 metru, šířku 1,73 metru, výšku 1,66 metru a rozvor náprav činí 2,62 metru.

Zavazadelník má při plném obsazení auta objem jen 162 litrů, v pětisedadlové verzi však naroste na velmi slušných 710 litrů a sklopením všech sedaček bude mít řidič k dispozici kufr o velikosti až 1 668 litrů. K tomu posádka v kabině najde 23 dalších boxů, přihrádek a schránek na další drobnosti nebo nápoje.

Pod přední kapotou je umístěný zážehový čtyřválec o objemu 1,8 litru s výkonem 108 koní při 6 200 otáčkách a maximálním točivým momentem 170 newtonmetrů při 3 200 ot./min. Natankováním etanolu, což tomuto vozu neublíží, jelikož byl tomu dle brazilských zvyklostí uzpůsoben, parametry motoru nepatrně klesnou na 106 koňských sil a 160 Nm.

Zájemci o Spin klasický automat na výběr nedostanou, k mání ale bude možnost zvolit si pětistupňový manuál nebo šestistupňovou robotizovanou převodovku. S manuálem bude vůz schopen rozjet se na stovku za 10,6 sekundy a plným vyždímáním motoru bude možné jezdit rychlostí 173 km/h.

Pokud nám je známo, mimo Jižní Ameriku se Spin zatím nechystá, v opačném případě ale bude připraveni a vědět, že k mání budou dva stupně výbavy. Pětimístná verze LT s dělenými zadními sedadly dostane klimatizaci, elektrické ovládání oken i zpětných zrcátek nebo audio s bluetooth, volitelně pak může mít palubní počítač, tempomat.

Vyšší model LTZ pak bude především o třetí lavici pro další dvojici cestujících, ale ve standardu dostane také třeba parkovací snímače, větší hliníková kola či multifunkční volant. Ceny brazilský Chevrolet neoznámil, momentálně nás to ale snad nemusí trápit.


Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 1 - Chevrolet Spin 01Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 2 - Chevrolet Spin 02Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 3 - Chevrolet Spin 03Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 4 - Chevrolet Spin 04Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 5 - Chevrolet Spin 05Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 6 - Chevrolet Spin 06Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 7 - Chevrolet Spin 07Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 8 - Chevrolet Spin 08Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 9 - Chevrolet Spin 09Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 10 - Chevrolet Spin 10Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 11 - Chevrolet Spin 11Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 12 - Chevrolet Spin 12Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 13 - Chevrolet Spin 13Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 14 - Chevrolet Spin 14Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 15 - Chevrolet Spin 15Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 16 - Chevrolet Spin 16Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 17 - Chevrolet Spin 17Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 18 - Chevrolet Spin 18Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 19 - Chevrolet Spin 19Chevrolet Spin: starší Zafira na brazilský způsob - 20 - Chevrolet Spin 20
Spin se představí s jediným motorem - benzínovou osmnáctistovkou o výkonu 108 nebo 106 koní, podle toho, jestli bude majitel tankovat benzín nebo alkohol

Zdroj: Blog Automobile, Autoblog Spanish

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše