DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT

(+ video) Když se řekne R1, příznivci rychlosti si vybaví superbike Yamahy. Po dnešku si ale možná vzpomenete i na francouzský Cayman.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT

24.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ video) Když se řekne R1, příznivci rychlosti si vybaví superbike Yamahy. Po dnešku si ale možná vzpomenete i na francouzský Cayman.

Setkání s tuningem francouzské provenience bývá velmi sporadické, ale to neznamená, že na tamním trhu obchod podobného druhu nekvete stejně dobře, jako třeba v Německu. Pro fanoušky podobného extrému bych doporučoval třeba výstavu Paris Tuning Show. Pravdou ale je, že Francouzi se v zájmu zachování hrdosti tolik nevěnují německým vozům jako jinde ve světě, a proto je o nich slyšet poněkud méně.

Lyonská firma DelaVilla je jednou z výjimek, která s nadměrným národním cítěním nemá problém a ve svých úpravách se zaměřuje rovnou na výkladní skříň německých automobilek - Porsche. Jejich nejnovější vůz vychází z Caymanu a byl pojmenován R1. O technice toho víme jen velmi málo, ale podle dostupných informací je možné objednat si tři výkonové stupně. Motor vám upraví buď na 340, 385 anebo 420 koní, ačkoli v posledním případě by se mělo již jednat o závodní speciál, který na běžné značky nepostavíte.

O trochu více víme o výrazných bodykitech, které tato firma založená v roce 2007 nabízí momentálně pro Cayman a devětsetjedenáctku a podobné aktuálně vyvíjí pro Panameru a též Cayenne. Úprava nejmenšího modelu spočívá v jeho výrazném rozšíření, vpředu o 120 a vzadu až o 180 mm. Způsobují to extrémně do stran vytažené blatníky, které snad mají evokovat spojitost s již nevyráběnou Carrerou GT. Roztažení auta donutilo firmu vyměnit oba nárazníky, a když už, v DelaVilla pro ně navrhly nový design, včetně jinak umístěných koncovek výfukového systému na zádi auta.

Francouzi nabízejí k tomuto vozu také „nůžkové“ dveře připomínající svým otevíráním Lamborghini, i když zde je z fotografií interiéru vidět, že jde o konvenční panty. Při pohledu do kabiny si kromě jiného nelze nevšimnout nová sportovní sedadla s karbonovou kostrou a nějakou tu plaketku, aby měl řidič pocit, že sedí v něčem výjimečnějším, než je „obyčejný“ Cayman. Jako perličku si pak můžete objednat průhledný kryt, který kolemjdoucím odhalí pohled na motor.

Zajímá vás cena? Pak se budete muset zeptat u DelaVilly, ostatně nic jiného než možnost firmu kontaktovat na jejích webových stránkách nenajdete.


DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 1 - Delavilla Porsche Cayman R1 01DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 2 - Delavilla Porsche Cayman R1 02DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 3 - Delavilla Porsche Cayman R1 03DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 4 - Delavilla Porsche Cayman R1 04DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 5 - Delavilla Porsche Cayman R1 05DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 6 - Delavilla Porsche Cayman R1 06DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 7 - Delavilla Porsche Cayman R1 07DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 8 - Delavilla Porsche Cayman R1 08DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 9 - Delavilla Porsche Cayman R1 09DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 10 - Delavilla Porsche Cayman R1 10DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 11 - Delavilla Porsche Cayman R1 11DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 12 - Delavilla Porsche Cayman R1 12DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 13 - Delavilla Porsche Cayman R1 13DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 14 - Delavilla Porsche Cayman R1 14DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 15 - Delavilla Porsche Cayman R1 15DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 16 - Delavilla Porsche Cayman R1 16DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 17 - Delavilla Porsche Cayman R1 17
Podrobnosti o změnách na motoru nemáme, ale Francouzi z něj prý dokážou vyždímat až 420 koní

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.