DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT

(+ video) Když se řekne R1, příznivci rychlosti si vybaví superbike Yamahy. Po dnešku si ale možná vzpomenete i na francouzský Cayman.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT

24.11.2011 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ video) Když se řekne R1, příznivci rychlosti si vybaví superbike Yamahy. Po dnešku si ale možná vzpomenete i na francouzský Cayman.

Setkání s tuningem francouzské provenience bývá velmi sporadické, ale to neznamená, že na tamním trhu obchod podobného druhu nekvete stejně dobře, jako třeba v Německu. Pro fanoušky podobného extrému bych doporučoval třeba výstavu Paris Tuning Show. Pravdou ale je, že Francouzi se v zájmu zachování hrdosti tolik nevěnují německým vozům jako jinde ve světě, a proto je o nich slyšet poněkud méně.

Lyonská firma DelaVilla je jednou z výjimek, která s nadměrným národním cítěním nemá problém a ve svých úpravách se zaměřuje rovnou na výkladní skříň německých automobilek - Porsche. Jejich nejnovější vůz vychází z Caymanu a byl pojmenován R1. O technice toho víme jen velmi málo, ale podle dostupných informací je možné objednat si tři výkonové stupně. Motor vám upraví buď na 340, 385 anebo 420 koní, ačkoli v posledním případě by se mělo již jednat o závodní speciál, který na běžné značky nepostavíte.

O trochu více víme o výrazných bodykitech, které tato firma založená v roce 2007 nabízí momentálně pro Cayman a devětsetjedenáctku a podobné aktuálně vyvíjí pro Panameru a též Cayenne. Úprava nejmenšího modelu spočívá v jeho výrazném rozšíření, vpředu o 120 a vzadu až o 180 mm. Způsobují to extrémně do stran vytažené blatníky, které snad mají evokovat spojitost s již nevyráběnou Carrerou GT. Roztažení auta donutilo firmu vyměnit oba nárazníky, a když už, v DelaVilla pro ně navrhly nový design, včetně jinak umístěných koncovek výfukového systému na zádi auta.

Francouzi nabízejí k tomuto vozu také „nůžkové“ dveře připomínající svým otevíráním Lamborghini, i když zde je z fotografií interiéru vidět, že jde o konvenční panty. Při pohledu do kabiny si kromě jiného nelze nevšimnout nová sportovní sedadla s karbonovou kostrou a nějakou tu plaketku, aby měl řidič pocit, že sedí v něčem výjimečnějším, než je „obyčejný“ Cayman. Jako perličku si pak můžete objednat průhledný kryt, který kolemjdoucím odhalí pohled na motor.

Zajímá vás cena? Pak se budete muset zeptat u DelaVilly, ostatně nic jiného než možnost firmu kontaktovat na jejích webových stránkách nenajdete.


DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 1 - Delavilla Porsche Cayman R1 01DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 2 - Delavilla Porsche Cayman R1 02DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 3 - Delavilla Porsche Cayman R1 03DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 4 - Delavilla Porsche Cayman R1 04DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 5 - Delavilla Porsche Cayman R1 05DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 6 - Delavilla Porsche Cayman R1 06DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 7 - Delavilla Porsche Cayman R1 07DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 8 - Delavilla Porsche Cayman R1 08DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 9 - Delavilla Porsche Cayman R1 09DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 10 - Delavilla Porsche Cayman R1 10DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 11 - Delavilla Porsche Cayman R1 11DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 12 - Delavilla Porsche Cayman R1 12DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 13 - Delavilla Porsche Cayman R1 13DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 14 - Delavilla Porsche Cayman R1 14DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 15 - Delavilla Porsche Cayman R1 15DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 16 - Delavilla Porsche Cayman R1 16DelaVilla R1: Porsche Cayman ve stylu Carrery GT - 17 - Delavilla Porsche Cayman R1 17
Podrobnosti o změnách na motoru nemáme, ale Francouzi z něj prý dokážou vyždímat až 420 koní

Miro Mihálik

Diskuze 1 příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.