Home > Rubriky a sekce > Představení > Exagon Furtive-eGT 2013: sériová verze podrobně představena > Diskuzní fórum
Exagon Furtive-eGT 2013: sériová verze podrobně představena
| 1 příspěvek | 28.9.2012 Miro Mihálik
Reagovat
vana | Kdybych měl navrhnout přev.. | 29.9.2012 17:59 | reagovat |
![]() | Kdybych měl navrhnout převodovku do tohodle auta taky bych určitě nevymýšlel nějaké dvouspojkové soustrojí nebo dokonce ten variátor, ale dal bych tam klasickou planetovou automatickou převodovku akorát bez hydroměniče, který je v případě elektromotoru samozřejmě nadbytečný.
Taky nerozumím proč auto s tak omezenou zásobou energie má brzdy jak z letadla. Já bych se snažil co největší brzdný výkon využít především v té rekuperaci, jinak to fakt nikam nedojede. Nj, ale s malýma brzdama by to na výstavě vypadalo hůř ... |

Tiskové zprávy
- Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva - Získejte unikátní hodinky STI ve sbírce na pomoc dětským domovům
tisková zpráva - Nová autokamera Mio MiVue 846 WIFI 60fps nabízí zdaleka nejlepší záběry nejen v noci
tisková zpráva - Autokamery Mio jsou oficiálně nejprodávanější značkou v ČR!
tisková zpráva - Seat Service nabízí cestu k zážitkům bez starostí
tisková zpráva