Honda Civic Type R Mugen 2.2: tečka za dobou atmosférickou

 | 22 příspěvků | 9.9.2011 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Hondař

R.I.P. K20, kdo zažil tých.. | 9.9.2011 07:50reagovat
avatar

R.I.P. K20, kdo zažil tých 9000 otáček, ten už nikdy nezapomene :-(

Jinak moc hezká úprava, 260 koní z objemu 2.2 litru, to bude rachot.

goes

Kdysi se tvoje clanky daly.. | 9.9.2011 07:51reagovat
avatar

Kdysi se tvoje clanky daly cist Petre, byly zajimave, ctive, pokazde jine apod. Dnes bohuzel ne. Je to porad dokola, at pises o cemkoli, alespon tretinu musis venovat EU a emisim. Kdyz pominu to, ze nejen EU, ale cely svet resi emise a resi je poslednich 20-30 let a ze je to spravne, protoze dle meho nikdo nema zajem o to, aby cokoli v jakekoli mire vypoustelo skodlive emise, tak je to proste zbytecne. Jinak fajn clanek tim naprosto zbytecne degraduje a pritom by se stacilo omezit treba na "neplni emise, konci".

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hondař

Reakce na: Kdysi se tvoje clanky daly.. | 9.9.2011 08:01reagovat
avatar

Zato ty jen zbytečně degraduješ sebe čímkoli co napíšeš :-)

Je bohužel pravda přesně to, co je napsáno v první větě tohoto článku. Je sice smutné to pořád říkat, ale realita je ještě smutnéjší. Musíš si uvědomit, že ještě nikdy v historii lidstva nebyl automobilový trh tak regulovaný jako dnes, ještě nikdy. Jsou to hlavně normy, které určují to, co se může prodávat a co ne.

A je rozhodně třeba to pořád dokola zdůrazňovat, protože jsou naprosto zbytečně zahazovány vyzkoušené efektivní technologie, které fungují v reálném světě, výměnou za ty, které fungují na papíře. Hlavně pro tebe a podobné by to mělo být pořád opakováno, dokud to nepochopíš.

Nepřihlášený mrzout

Reakce na: Kdysi se tvoje clanky daly.. | 9.9.2011 08:02reagovat
avatar

CO2 nejsou zadne skodlive emise, presto se trzni regulace nastavuji podle nich. Tak se prober.

goes

mrzout: CO2 nejsou skodliv.. | 9.9.2011 08:16reagovat
avatar

mrzout: CO2 nejsou skodlive emise? vazne mas za to, ze by sis s radosti pustil CO2 a dychal ho? ja bych rekl, ze moc ne. ale mozna ti to davali rodice v mladi pod nos a zanechalo to ocividne stopy. Takze ne, CO2 neni plyn, ktery by byl prilis zdravy, byt je v prirode v urcite hladine pritomen. A to neresim jeho vliv z pohledu sklenikoveho plynu.

hondar: s tim, jak se urcity segment zvetsuje, tak je logicke, ze se na nej vice zameruje a tim dochazi i k regulacim, vytvarenim norem, predpisu apod. tudiz je logicke, kdyz je automobilovy prumysl na vrcholu, ze budou i tyto veci na vrcholu.

Jinak je jenom dobre, ze automobilky kaslou na tebe a tobe podobne, protoze dle tve a dalsi oveckovske teorii by melo vsecho zustat a nedej boze prijit s necim jinym. Navic u tebe jde videt, ze to cele nechapes, nerozumis souvislostem a porad papouskujes jenom to, co ti ruzni Milerove, Jandove apod. nakoukaji, bez schopnosti vlastniho uvazovani a vlastniho nazoru. Nemam ti to za zle, je slozite se v tom zorientovat a udelat si na to nazor, ktery neni extremem ani proudu miler-janda a ani proudu nesmyslnych ekologu.

Opravdu svetu vytocena atmosfera pro par fanousku chybet nebude. Naopak miliony lidi oceni spise nejake downsizingove 1,4 ci 1,6 motory. Komfortni, vykonne, pruzne, usporne v realnem provozu.

Muzes mi tu zacit nadavat, psat jaka jsem ovce, jak nemam pravdu, jak ty ji mas, jak ty motory fungovaly a jak ty dnesni motory funguji jen na papire, muzes tu fnukat, muzes se tu s podobnymi placat po ramenou, muzes temer cokoli. Jedine co nemuzes je to zmenit. A ja jsem ve finale rad, ze se svet neridi touto mensinou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mrzout

Reakce na: mrzout: CO2 nejsou skodliv.. | 9.9.2011 08:26reagovat
avatar

CO2 v koncentracich v jakych jsou vypousteny auty opravdu nejsou skodlive. Vsechno ostatni je nedokazana teorie.

Jinak jsi vazne hlupak. Vsak jsi kupuj ty tvoje skvele komfortni, vykonne a pruzne downsizingove motory, ale neupirej ostatnim, co vyhovuje jim. A presne o tom dnesni regulace jsou. Nikdo nikomu nikdy nebranil nabizet 1,4 turbo. Ted ale nekdo brani nekomu nabizet motor jako je K20. Tohle rozumy clovek schvalovat nemuze.

Nepřihlášený Hondař

Reakce na: mrzout: CO2 nejsou skodliv.. | 9.9.2011 08:33reagovat
avatar

Dojemné, ale je to přesně naopak. Pánové jako Janda, Miler, Mihálik a další, kteří tu píšou, říkají, jak věci opravdu jsou. Pokud si neuvědomuješ, že půlku auta máš podle EU a ne podle sebe, tak jsi slepý. Pokud to víš a vyhovuje ti to, prima. Ale nezlob se na ty, kterým to nevyhovuje a nemají na výběr nic jiného

O tom všem to je, jen omezován výběr, volnost a to aniž by to někomu prospělo, často i naopak. Nebo mi ukaž 240k turbo, se kterým pojedu pilu kolem 20 litrů? Takové není. Takže nakonec těmi tvými super regulacemi i já přírodě (když si myslíše, že to tak je) budu víc škodit, protože moje emise CO2 tím vzrostou.

Pochop, že jedna norma nemůže zajistit ideální řešení pro všechny, volnost ano. Proto je kontraproduktivní a rozhodně budu rád, když na to bude poukazovat třeba i každý článek. Jen tím, že se o tom bude mluvit, se to dá zastavit.

goes

mrzoute nedokazana teorie.. | 9.9.2011 08:35reagovat
avatar

mrzoute nedokazana teorie je co? jedine co neni dokazante ty teoretiku jakou mirou se lidska cinnost podili na globalnim oteplovani. To ze tu je je prokazane, periody oteplovani a ochlazovani tu jsou miliony let, tam neni u nikoho rozpor. U nikoho neni ani rozpor, ze clovek to ovlinuje. Jedine v cem je rozpor mezi jednotlivymi tabory je to, jak moc to ovlinuje clovek a jake tempo oteplovani by bylo, kdyby nebyl. Ty teoreitku.

Jinak je to jak jsem psal vyse, kdyz se nevi coby, tak se urazi. Jinak k tomu 1,4 turbo - pokud nabidne motor stejnou dynamiku, nizsi spotrebu a nizsi emise, jaky je duvod vyrabet motor se stejnou dynamikou a horsimi emisemi? Proc? Jen tak budeme vypoustet sajrajt do ovzdusi?

Jeste ze vznikaji regulace, dohlizi se na tom apod. jinak by tu jezdily neskutecne vraky, sracky vypoustit neskutecne emise apod. Mozna ti to nevadi, mi ano v rovine toho, ze proc neco delat jeste horsi, nez je nutne.

Zobrazit reakce..

goes

Hondar: diky, ze jsi prens.. | 9.9.2011 08:37reagovat
avatar

Hondar: diky, ze jsi prense vystihl muj posledni odstavec. Ano, ja ti toto nazorove pravo neberu, neberu ti moznost doslovne opakovat apod.

Souhlasim s tim, ze jedna norma nemuze zajistit vsechno. Mi taky vadi, ze mam doma elektroniku z USA a nepouziji ji, protoze funguje na jinem napeti a frekvenci. Budeme proto zavadet normy dve? Budeme davat miliardy do systemu, ktery by toto umoznil? Proc? Pro par posuku?

Proste je to vyvoj jaky byl v minulosti a bude v budoucnosti. Stare prekonane technologie proste konci dnes a koncily pred deseti, dvaceti, triceti, padesati, sto lety.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mrzout

Reakce na: mrzoute nedokazana teorie.. | 9.9.2011 08:43reagovat
avatar

Nedokazane je vse, zejmena pak vliv lidske cinnosti a o tom tu mluvime, ne?

Vyrabet motor s papirove horsimi parametry ma smysl proto, ze v realu muze byt uspornejsi. Zrovna turbo vs. atmosfera u sportovniho auta je to jednoznacne. Pokud tohle nevis, pak je cas zvednout zadek od stolu a poznat svet.

Nepřihlášený Hondař

Reakce na: Hondar: diky, ze jsi prens.. | 9.9.2011 08:49reagovat
avatar

Ty jsi vážně mimo, s tebou končím. Takových, co budou kecat dokola pořád ty samý nemsmysly až to ostatní přestane bavit už jsem poznal dost.

Pochop, že vývoj není to, že někdo v Bruselu něco řekne a ostatní se tomu přizpůsobí. To je jen a pouze přípzůsobování se normě. Nic víc.

Vývoj je přirozený, to co se děje teď není přirozený a proto je to špatný. Víc netřeba říkat, svět podle plánu nikdy nefungoval. Škoda že jsi asi moc mladý na to, aby sis to pořádně pamatoval a nechtěl to opakovat...

Nepřihlášený |_|

goes je marnej, pořád tu a.. | 9.9.2011 09:01reagovat
avatar

goes je marnej, pořád tu ale - na rozdíl od EU -myslím pro každýho platí, že pokud něco číst nechceš a nelíbí se ti to, tak nemusíš. myslím, že nejsem jediný člověk, který by se bez tvých komoušských výlevů v diskuzích obešel...

goes

hondar: takze kdyz ty mele.. | 9.9.2011 09:37reagovat
avatar

hondar: takze kdyz ty meles dokola to same, je to spravne, rozumne apod. Co neni vyvoj? Ze vznikaji zakony, regulace, normy apod? ktere casto predbihaji vyvoj, aby se jiz predem zamezilo nezadoucim vecem? To je tu po desitky let a nemas s tim problem u tisicu veci a jsi naopak za to rad, ze je mnoho veci netrzne a nezakaznicky zregulovano.

Tebe to stve jen u naprosto zbytecnych plechovych kramu, kde dane regulace vita mrte zakazniku, jen vybrana sorta ne, protoze lpi na kravinach, ale budiz, mate je mit. Kdybyste o ta auta meli zajem, tak trzne pristoupite na zvyseni ceny a placeni pokud za emise a ta auta si koupite i tak a vytvorite tlak na automobilky, at to vyrabi, protoze zde buodu zakaznici, co jsou ochotni si to zaplatit.

Dalsim faktem je, ze odnekut nejake narizeni, norma apod. prijit musi. Je zajimave, ze mnohym lidem to kolem mne nevadi, ze se budou vyrabet vykonne a usporne motory, ze se omezi plytvani palivy a zbytecnemu vypousteni emisi a to nejsou zadni ekologove apod. Ja to taky vitam a nemam proti tomu nic. Takze se s tim proste smir, ze vetsina dostala to co chtela a jak to tak uz chodi, mensina byla prehlasovana. Nebo znas lepsi dukaz demokracie a svobody, nez to, kdyz se pri hlasovani rozhodne, jak to bude dal? Ja ne.

mrzoute necham te u toho, pripomina mi to diskusi s clovekem, jehoz informace se zasekly neokdy okolo roku 1990 a co se udalo po te dobe nebyl schpen jakkoli prijmout. Takze ano a specialne pro tebe - neni prokazano nic.

Nepřihlášený Honza42

Pane Miler, nenechte se od.. | 9.9.2011 11:36reagovat
avatar

Pane Miler, nenechte se odradit, píšete to dobře. Je potřeba to neustále připomínat. Evropu vede v současné době nikým nevolená směska maoistů a socialistů. Kromě neuvěřitelné hlouposti se vyznačují spasitelským komplexem a neúctou k lidské svobodě. Tyto ideologie bohužel vždy budou nacházet své stoupence. Dnes se ukrývají pod barvou zelenou a nejčastěji se vyskytují mezi technicky nevzdělatelnými polointeligenty.

Za poslední týden média přinesla zprávy, že se Bruselu nelíbí vysavače a kávovary, a že máme žrát brouky. Očekávám zprávu, že díky grantové studii za 500 mega se opakovaným měřením díry do zadku podařilo vědecky dokázat, že šířka toaletního papíru postačí třetinová. Směrnice je na cestě......

Nepřihlášený Bambus

Goes - chlape ty jsi ztrac.. | 9.9.2011 12:10reagovat
avatar

Goes - chlape ty jsi ztracen v eurolese a už ti zjevně není pomoci.

Články na tomto webu jsou kvalitní a pokud ti vadí, že se zmiňují o nesmyslnosti EU tak je prostě nečti.

Nepřihlášený Bambus

Ještě k článku, z vybíjení.. | 9.9.2011 12:13reagovat
avatar

Ještě k článku, z vybíjení atmosfrétických motorů jako je tento nebo R6 od BMW je mi do breku, snad se dožijeme doby kdy tu žádná EU podobné nesmysly nařizovat nebude...

goes

Bambus: ja to vidim opacne.. | 9.9.2011 12:31reagovat
avatar

Bambus: ja to vidim opacne, spise tak, ze lidem jako jsi ty neni pomoci. Uzka skupina lidi je frustrovana, ze nejsou veci tak, jak si preji. K tomu se k nim prida stadecko ovecek, jako jsi apod. a tim padme mame vymalovano. Tato mala komunita si vytvori sve komunitni prostredi, kde si chodi fnukat, vzajemne se placa po ramenou, hraji si na ty, kteri vlastne chteji spasit svet, stavi se do role kdy maji za to, ze bojuji za blaho vsech, pritom si jen potrebuji prihrat svou polivcicku. Miliony zakazniku jsou hepy, ze maji konecne motory co pozaduji a par unfukanku tu bude brecet nad tim, jak bylo kdysi fajn.

Ano i muj deda chvalil mlynek pomalu z prvni republiky, jak byl uzasny, robusni apod. nez dostal novy, plastovy moderni, se kterym se mu pracuje mnohem lepe, funguje lepe, je lehci, uspornejsi, rychlejsi, tissi. Proste to je realita.

Jinak pokud mi nekdo ukaze, ze EU naridila ukonceni vyroby nejakeho motoru, tak uznam, ze nemam pravdu. EU jen nastavila pravidla pro motory, tak jako jsou nastavena pravidla pro uplne vsechny veci na svete a proste nikdo nezakazuje atmosfericky R6 vyrabet. Jenze bud je automobilka neschopna vyvinout motor, co plni prislusne emise, pak je konec R6 ne z duvodu EU, ale z duvou neschopnosti automobilky, nebo zakaznici nemaji o tento motor zajem, tak jej nekupuji a logicky automobilka vypousti prodej. Pripadne je to kombinace obojiho. Ale ze by EU narizovala nejake ukonceni vyroby ci vyvoje motoru, toho jsem si veru nevsiml. Ale mozna mi ta Bambus ci nekdo jemu podobny odkaz, kde ta direktiva EU o zakazu vyroby tech motoru bude.

karelpipa

já nevim že ste se na toho.. | 9.9.2011 14:52reagovat
avatar

já nevim že ste se na toho goese jeste nevys....li, dyt je to troll, nebo je prostě mimo. NIKDY nezmění názor, protoze takhle ho to baví.

Nepřihlášený Honza42

Mluvit o CO2 jako o emisíc.. | 9.9.2011 14:58reagovat
avatar

Mluvit o CO2 jako o emisích může jen úplný technický negramot. Ti největší pitomci požadují katalyzator na jeho odstranění. Tento nesmysl je jedním z největších vítězství ekofašistů.

Mimochodem po zavření JE v Německu tam stoupne produkce CO2 více než kdyby všichni jezdili vidlicovým osmiválcem. Ale to nevadí, to je jinej komín.

Zelená revoluce v EU je něco na způsob Kulturní revoluce za Maa v Číně. Výsledky budou stejné.

goes

honzo to mas pravdu, holt.. | 9.9.2011 15:05reagovat
avatar

honzo to mas pravdu, holt tu demensi ohledne jadra sem taky nepochopil. co se tyka katalyzatoru, tak jejich nasazeni ma naopak vliv na to, ze auto v prumeru produktuje vice emisi CO2 vymenou za vyrazne nizsi emise jinych latek. Ale holt neni kazdy kovany, tak se nelze divit, ze nekdo chce katalyzator na CO2.

Nepřihlášený Honza42

Jaká demence? Je to rozhod.. | 9.9.2011 18:17reagovat
avatar

Jaká demence? Je to rozhodnutí demokratického státu. Nejhorší je uzavřená fňukající komunita technicky vzdělaných lidí, kteří zamrzli někde v minulosti. Nejdůležitější přece je, že miliony humanitně zdělaných voličů jsou happy a přináší nám světlé a šťastné zítřky provoněné větrem a Sluncem.

Nepřihlášený Bye, bye k20 seria

...tiez mam jeden v garazi.. | 10.9.2011 18:30reagovat
avatar

...tiez mam jeden v garazi. Kto nezazil k20a2 od 6000 do 9000 nevie co je fajnova muzika pre usi. Aj jeden pribuzny, hardcore Porsche majitel/fanda, nedokazal udrzat usmev na tvari..;-). uvidime, kam sa Honda vyberie ci to bude turbo alebo mozno kompresor? Ktovie... RIP atmosfery.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše